24.391 hozzászólás ebben a témában

Sziasztok!


A követlezö a problémám:(Lehet hogy kicsit hosszú lesz!
(Delco komputeres, 2db kék csatis)

A hibajelenség:
-A motor hidegen nehezen indul mindig leáll ,dadog szóval katasztrofa.
Rálépek a gázra nagynehezen felpörög elengedem és leáll.
Melegen össze vissza jár és ha lepadlozóm a gázt behörög.
Volt már Opel szervizben mindent ráaggadtak de semmi.Vezérlést is megnézték.
Én is ráraktam a müszerem és ha meghajtom ha éppen megy akkor max gáz közelében bevillan a check lámpa és elfogy az erö.

Ezt A hibát írja ki:Lambda probe , poor mixture.
A lambda szonda értéke 4.43mV -ra esik le mikor behörög és elmegy menet közben az erö.Ilyenkor üresjáratban felpörög ott oké de terhelve után megszünik a hiba majd padlógáz és kis idö mulva megint check lámpa.

Már kitakaritottam a injektort mindent kimostam .
Alapjárati motor lett cserélve ,höfokgomba lett cserélve ,lambda szonda lett cserélve,forgattytyusszög jeladó rendesen müködik ,egr szelep is jó, kogogásérzékelö is jó,kompresszió 12 BAR.,a Beszivot levegö mennyiség jeladó szenzor is rendesen mér, szikra van rendesen, ma raktam be új Bosch gyertyákat,gyertya kábel 6-8kohm között van,vákum csöveket ledugoztam a Fékszervó rásegitö is oké nincs kiszakadva.megmértem az üzemanyag nyomást is ( Datában kb 0.78bar-t ír) de azzal nem gyorsul üresjáratban sem ,felemeltem 1.5 -re igy úgy ahogy oké....szóval amit az Autodatában láttam leirva értékeket minden oké.

Az alapjárati elögyújtás 10 fok közelében van.
Befecs idö 1-2 ms.
A lamda szonda értéke igy is gyanús mert nem ingadozik meleg motornál 200mV-900mV között mint álltalában kellene hanem 300-400mV közelében mocorog.
Az elögújtás ha odalépek neki és behörög a szonda érték lesik akkor átugrik negativba az elögyújtás majd visszatér.

A kipufogó végén alig jön ki nyomás az is gyanus.
Ha lepadlozom gyenge de ha visszaengedem a gázt sokkal jobban jön a luft de néha puffogva.
Hát szoval minden átmértem töviröl - hegyire de semmi.

Márt teljesen da meg vissza vagyok!!

Tudna valaki segiteni mi lehet a gond vagy mit nézek még meg ????????

a válaszokat ide is várom
kiwi1hu@freemail.hu

Elöre is köszönöm!!!!!!!!!

1 személy kedveli ezt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

kezdd el lebontani a kipufogót, ott is lehet folytás ami miatt nem megy a motor.

Nekem a Wartburgom csinált ilyet, tudom az nem opel, de hasonló volt a helyzett annál is,levettük a kifuffot, és viszajött az erő.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Pl Corsa B topikba mehetet volna kapásból...

igen át is került közben oda, ezt pedig lezárom

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

A '97 előtti és '97 utáni Corsa B modellek között mi a különbség?

1 személy kedveli ezt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Elvileg csak külsőleg történt némi fazonigazítás, meg az X10XE moci?Utóbbiban nem vagyok biztos, de az elejében igen.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

pl. más a jel az elején már nem fekete kör alapon van, hanem külön fémből.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A formai különbségekkel tisztában vagyok (első-hátsó lökös, díszrács, embléma). Amikor tört a kocsi, akkor erre nagyon oda kellett figyelnem.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Köszi. Esetleg a szétszedésről van valami infód?

Fastrában már cseréltem :) de Corsában még nem. :blink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Én szerdán "nekiesek". Majd megírom a tapasztalatokat. Talán egy-két képet is csinálok a lépésekről.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Corsa B vásárlásakor van valami, amire különösen figyelni kell? (tipikus rohadsi helyek, stb.)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Corsa B vásárlásakor van valami, amire különösen figyelni kell? (tipikus rohadsi helyek, stb.)

Az első, és legfontosabb, hogy az legyen a sejhajára írva, hogy GSi! :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

No igen, de azt bizti nem bevásálásra használták, és költhet rá rendesen a következő tulaj....

Én is majdnem vettem egy fekete gsi-t, itt árulták Kőrösön, csakhogy az állapotához képest elég húzós ára volt. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Corsa B vásárlásakor van valami, amire különösen figyelni kell? (tipikus rohadsi helyek, stb.)

Az enyém '97-es, de nem rozsdál sehol. Az én véleményem szerint csak a szokásos dolgokra kell figyelni, de talán a szervizes tagok többet tudnak mondani.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Ütős kis gép ami az avatarodban van! :D

Nagyon odavág, de nem hiszem, hogy az Mo-i utakra van tervezve. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nagyon odavág, de nem hiszem, hogy az Mo-i utakra van tervezve. :)

Itt kecsón is van egy ehhez hasonló szépség, v.mi gyöngyházkagylómetál vagy ilyesmi a festése, nagyon igényes, szép darab, a mocija pedig X16XEL.Szal melózott vele a srác rendesen.

Próbáltunk vele kontaktolni a közös CP talik alkalmával, de hogyismondjam.Nem vagyunk egy hullámhosszon, ezért ez a dolog elmaradt.De az autója nagyon ott van, nagyon megy, és nagyon szép. :D

Egyébként ha jól sejtem, akkor ERRŐL az autóról van szó, kicsit nagyobb felbontásban!

Szépeséges kis vas, annyi szent. ;)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kellene nekem egy kis technikai infó.

Hidrotőke cserére készülünk hétvégén. Milyen fejű dugókulcs kell hozzá, hogy leszedjük a szelepdeknit, a vezérműtengelyt és a vezérlés műanyag burkolatát? Ugyanis csak ezeket kérném ki a cégtől, nem pedig az egészet.

Kell ennél többet bontani a cseréhez?

Esetleg tippeket, ötleteket szívesen fogadok a munkához.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kellene nekem egy kis technikai infó.

Hidrotőke cserére készülünk hétvégén. Milyen fejű dugókulcs kell hozzá, hogy leszedjük a szelepdeknit, a vezérműtengelyt és a vezérlés műanyag burkolatát? Ugyanis csak ezeket kérném ki a cégtől, nem pedig az egészet.

Kell ennél többet bontani a cseréhez?

Esetleg tippeket, ötleteket szívesen fogadok a munkához.

A vezérléshez és a vezérműtengelyhez nem kell nyúlni a hidrotőke cserénél.

Leveszed a szelepfedelet és már látod is mi kel hozzá.

Új pakolás a szelepfedél alá az biztos.

Ezek felülvezérelt és felülszelepelt motorok tehát a hidrotőke a veztengely fölött van. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm a gyors választ! Már csak egy kérdés: a szelepdeknit milyen (hányas) fejű csavar fogja le? Ja, ecotec motor, X14XE a motorkód.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés