Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

BiTi9

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Áporka

Legutóbbi látogatók

230 profile views

BiTi9's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nincs benne olyan. C20NE 8 szelepes motor.
  2. Következő: Gyújtáselosztó fedél, rotor, trafó, ac relé, főtengely jeladó, ecu oda vissza kicserélve. A probléma még mindig, hogy gondol egyet az autó és lefullad. Vagy újra lehet indítani (ritkán) vagy órákig semmi. Most már lövésem sincs, hogy mit nézzek. Ha jól vettem észre nincs szikra, sehol se a trafóba se a gyertyáknál, de ezt még most ellenőrizzük komolyabban. Ötlet valakinek, hogy mi okozhatja? Mindent újra cseréltem, a legnagyobb baj, hogy nem ad szikrát. Nem hiszem, hogy a kábel rossz, mert a kocsi megy 2 óráig járatom tökéletes, majd egyszer csek lefullad. Utánna 3 órán keresztül semmi, sehogy nem lehet elinditani, mindent kicserélek 3x aztán egyszer csak megy megint. mindig más időközönként indul és áll le, van hogy csak 2 percig megy de van hogy 2 óráig és van hogy 2 óráig nem lehet elindítani vagy csak 2 percig. Egyszerűen tanácstalan vagyok. Már lehúztam a alapjárati motor, a tank szellőző szelep, a hűtővíz észékelők, a pillangószelep szenzor csatlakozóit is, de arra csak hibát dob nem áll le, egyedül a légtömegmérőnél vagy lefullad vagy nem de ott sem hirtelen mert előtte dadog. Ha a főtengely jeladót vagy az ac relét húzod le akkor lefullad. (Az új és a régi cuccokkal is produlálja a hibákat) Üzemanyag jön előre azt határozottan érezni, de a szikra sehol. Nekem meg egyből megáll és nincs szikra, aztán egyszer csak elindul. Vicc komolyan. Amikor megy akkor tökéletes az alapjárat nem rángat nem ingadozik. Nagyon karbantartom mivel dolgozni járok vele és mindig mindenből újat és gyárit veszek bele, sőt olyat is kicserélek ami csak öreg de nem rossz, nehogy az miatt áljon meg és mégis megsz.pat! Mi tudja befolyásolni a szikraképződést az ac relén, a trafón, az ecun és a főtengely jeladón kívül?
  3. Kár volt elkiabálni, amíg írtam az előző kommentet addig elállt az autó, nem is indult, viszont az új ac vel pöccre. A megtésvesztő, hogy utánn beleraktam az előzőt is (ami 2 hónapos) és újból elindult aztán a gyárival is ami 18 éves :D Na ezt fejtse meg valaki! :D Lehet hogy annyit hült a régi-új (ami 2 hónapos :D ) hogy elindult vele. Össz vissz ennyi előnye van a modern autónak, hogy sokkal több mindent kiír mi baja van, viszont egy vagyon az alkatrész hozzá :D
  4. Kicseréltem a fedelet és a rotort. Meg kicseréltem a torx csavart hatlapfejűre a főtengely jeladónál (ami nagyon laza volt, kézzel majdnem ki tudtam tekerni) most kb 1 órája megy meg mentem vel kb 10-15 km-t és még (!!!) nem állt le. A jeladót meg az ac relét nem piszkáltam hátha ez megoldja a problémát, ha nem egyesével megyek tovább. Kérdés viszont, hogy normális e az ac relé melegedése? Kb. 40-50 talán 60 foos lehet kicsit égeti az ember kezét, 2 hónapja is ez volt rossz akkor pont azért cseréltem ki mert tönkrement és akkor is tűz forró volt.
  5. És más nem is befolyásolja hogy ad e szikrát? Holnap kicserélem a régire a főtengely jeladót meg belerakom az új rotor meg fedelet meglátjuk jó e. De érdekes mert ma bementem reggel 8 kor Veszprémbe (15km) és ott megált és trailerrel haza. 2 óra múlva egyszercsak elindult, majd dután 3 kor megint bementem s vissza is jöttem és pont a kapuba mikor megállok hogy kinyissam akkor fulladt le. De nem indult 6 ig el. Akkor mikor kivettem az akkut, mert beraktam a régi trafót utánna elindult. Visszaraktam a régi trafót úgy is megy :D Azt tegyük hozzá hogy gázos a kocsi bár benzin és gáz üzemben is produkálja a hibát, de a gázrendszer 2 hónapos modern cucc, nem hiszem hogy befolyásolná hogy mindig rossz rajta a gyújtás.
  6. Azt elfeljtettem mondani hogy azt is kicseréltem :D De ha az rossz akkor hibát hozna, elméletileg!? De hibát nem jelez az ecu, sajnos.
  7. Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy mitől nem adhat a gyertya szikrát? (C20NE 8 szelepes motor) Amit megnéztem: gyergyák jók, ecu, ac relé, gyújtókábelek, trafó és akku 2 hónapja cserélve (újakra) illetve alapjárati motor pár napja kipucolva. Akkor 2 hónappal ezelőtt is ezt játszotta, hogy megállt amikor gondolt egyet, de az ac relé cserével megszünt a probléma, viszont akkor egy idő után elindult (mikor kihült a relé), de most nem akar. Kicserélem a rotort meg az elosztófedelet, de ha nem lesz jó, akkor ötlete valkinek? Mi az ami még a szikraképzést befolyásolja? Előre is köszi! BiTi
  8. Szia! Nah már a ecu-t is kicseréltem, de a hiba nem szűnt meg viszont találtam egy dolgot ami okozhat problémát. Az ecu melletti relé benzin és gáz üzem mellett ha ki van húzva leáll az autó és mikor elsőre megfogtam beleégett szó szerint a kezembe olyan forró volt. Ez bizton nem normális jelenség!? Egyenlőre ennyi. :D
  9. Új jeladót tettem bele. Egyébként az autó benzin-gáz üzemű, de mind a 2 verzióban produkálja a hibát. Falsot nemtudom, hogy szív e. (Nem vettem észre, nem halottam, végignéztem, de ahhoz nem értek.) Ha az ac relét kihúzom akkor nem indul vagy lefullad? A lambda szonda/légtömegmérő nélkül is megy az autó és úgy is előjön a hiba.Tehát ezeket kizártam. (Mivel a hibánál nem voltak jelen, bár ettől lehet rossz) Hibakód nincs. A fénykép helyéről távolabbi képet tudnál küldeni? Csináltam úgy hogy lehúztem az egyiket vagy a másikat vagy mindkettőt és elindultam vele aztán kb. 20 km múlva lefullad, viszont ha hirtelen gázt adok mielőtt megállna akkor a fordulat megtorpan majd stagnál és kb. 10 másodperc után ugrik egyet és kilő. Ha lefullad akkor vagy elindul vagy nem, ha nem akkor nem ad szikrát sehol (Trafó, kábelek, gyertya). Gondol egyet indul 600 km megyek vele majd 10 km-ként szarakodik aztán megint jó 800 km-t. :D A poén, hogy naponta kb. 500-1000 km között megyek vele, eddig mindent kijavítottam de ez kifogott rajtam. Ha megoldjuk meghálálom :D :D :D
  10. Megnéztem egyik helyen sincs. A motortérben a menetirányszerinti bal oldalon lévő dobozban nem azok vannak. A kesztyűtartó mögött nincs relé, a biztosítékoknál sincs. Létezik, hogy nincs benne? Mi szabályozza a gyújtást ha nincs benne modul és hall jeladó?
  11. A főtengely jeladót és a trafót már kicseréltem, próbaúton jónak tünt, de üzemmeleg állapotban megáll vagy csak fullad.
  12. Help! Már napok óta szenvedek egy Vectrával. Tünet: Menet közbe lefullad vagy csak fullákol. Ha lefullad vagy könnyen indul vagy egyáltalán nem. 30 perc után elindítható. Sikerült megnézni, hogy a trafó nem ad szikrát, a trafót cseréltük. A motor C20NE (8 szelepes, automata) típusú hall szenzor és a trafó alatti modul nincs benne (Vagy nem találom). Szerintetek mitől nem kap a trafó jelet, egyáltalán mi szabályozza?? Kérdés, hogy ac relé van e az autóban mert nem találtam sehol. Elül a motortérben 4 db van de sem kihózva sem bedugva nincs változás sem menet közben sem inditásnál. Indul relével és a nélkül is. Az ac relé nélkül nem indul el ha jól tudom!? Szerintetek hol van? Előre is köszi. Biti
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.