Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Beast of the Race - Vili's kadett (Kadett V6)


forumadmin

Készült: 2015. november 26.
Utolsó frissítés: 2015. november 26.

Hogy miért pont Opel?

Ez egy nagyon jó kérdés! Igazából csak olyan dolgokat tudok felhozni erre, amik nem teljesen fednék a valóságot.

Nézzük sorba őket:

  • Édesapám elő autója egy B Kadett volt. Ez lehetne érv, de erre már csak a megvásárlás után emlékeztünk vissza, mosolyogva.
  • Akár lehetne az is, hogy a rendszerváltás (1989) után, mikor megindult a nyugati kocsik behozatala, édesapám egy Kadett GSI-ért indult el a nagyvilágba, de egy Audi Coupe-vel tért haza, így ez is megbukott.

A valós az az a story, hogy eredetileg Golf 2 GTI 16v-t szerettem volna! Ki is néztem magamnak egyet, de mire elmentünk a kereskedésbe, már hűlt helyét találtuk – nem nekem szánták az égiek- Így csalódottan nézelődtünk tovább a kereskedésbe, hogy (hátha) találunk valami, ami megtetszik. Ahogy nézelődtem közép tájt ott állt egy piros Kadett GSI 1.8-as motorral! Kérték üljek bele, nézzem meg. Túlságosan nem rajongtam érte, mivel nem ez volt az az autó, ami miatt napok óta nem tudtam aludni. Beültem a kocsiba, elkerekedtek a szemeim! Nem találva a kilométeróra fordulatszámmérő óra mutatóit kérdeztem, hogy mi az a két tévé az óra helyén?! Elmosolyodott az értékesítő, majd kaján mosolya alatt annyit dünnyögött: Tedd rá a gyújtást… Azt hiszem tudja mindenki, hogy ekkor mi történt, és milyen érzés fogott el. Knight Rider… :icon13: Ezek után (néhány küzdelmes hetek után), jobban és jobban megszerettem kis piros táltosomat, ami jelen pillanatban fekete színben pompázik.:biggrin:

large.56570c14aaca7_Kp025.jpg.887af8f02c

 

Szerencsés vagyok, mert 4évvel ezelőtt egy olyan céghez kerültem, ahol céges autó biztosított, így a kis hétköznapi kocsiból rendezvényre járós, hobbi versenyautó lett.

Francia autókról: Az előző munkahelyemen 4évig Renault Trafic (Opel Vivaro), majd 3,5évi Renault Clio II-t hajtottam, most jelen pillanatban Clio IV, amik bármennyire is francia autók, nagyon meg vagyok/voltam elégedve.

Nézzük miből áll össze jelen pillanatban a verda:

Motor
Nah volt itt már minden. Kezdetnek vételkor 18E vagyis GSI 1,8, majd C20XE, amit szerettem, csak nagyon sok volt vele a gondom, így nem eléggé szerettem meg :hehe:. 3,5éven át C25XE, 2,5 V6 24V, nagyon szerettem, sose volt vele semmi gond, és ment is mint a meszes, de tovább kell fejlődni ---> X30XE 3.0 V6 24v. A létező összes simmering, tömítés, csapágy és csavar Victor Reinz ill. gyári cuccokkal összerakva, versenyeken használva.

 

Hajtás

  • F18+
  • C345

Elektronika
Powered by Laller

Légszűrő
Simota direct

Kipufogó
63,5-as, középen 63,5-as átmenő középdobbal THX Laller1800 és Dabasi kipu, végén szolid sportdob, irmscher végekkel
Hengerenkénti elömlő, Forma88

Teljesítmény
222,9

Tömeg
1125 Kg

Nyomaték
303Nm

0-100 Km/h

  • 6,7 mp (C25XE)
  • 5,2 mp (X30XE)

1/8 mérföld

  • 14,7mp (C25XE)
  • 14,4mp (X30XE) Tököl 2013.06.08.
  • 13,9mp (X30XE) Békéscsaba 2013.07.27.
  • 13,8mp (X30XE) Kiskunlacháza 2014.03.29.
  • 13,7mp (X30XE) Rábaring 2014.07.19.
  • 13,5mp (X30XE) Kiskunlacháza 2015.03.28.

Max. sebesség
Ezzel a váltóval 240km/h, de még nem próbáltuk

large.56570a71d2aee_Legendktallkozsa2013

 

Gumi

  • Yokohama Advan Neova AD08 205/45

Felni

  • Nyári: Mak XLR Ice Black 7x16 ET 30 + hátul 2cm pogi
  • Téli: H Astra 6,5x15 ET35

Rugók

  • Elöl Apex -60mm
  • Hátul FK -40mm

Gátlók

  • Elöl KYB Ultra SR, hátul mercedes gázos

Fékek

  • Elöl: B Vectra 288 Steinhof Furt
  • Hátul: Kadett GSI 16v tárcsás Bembo

Karosszéria

  • elöl eredeti Zender toldat
  • eredeti Zenden küszöb toldat
  • Átalakított MS Design hátsó lökös

Kiegészítők
Irmscher első fényszóró, BMW E30 mosolygós projektoros lámpával

Ülések
GTE Recaro from Laller1800-Gyilkos

Kormány
Corsa sport

Kiegészítők
F Astra Műszerfal, G Astra Coupe bőr ajtókárpit

large.56570a767ff19_viberimage112.jpg.99large.56570a6f14a11_Hungaroring2014.08.0

 

Jövőre nézve tervbe van véve, hogy 4x4-es hajtás és turbo-s V6 motor, de elég nagy a valószínűsége, hogy marad így, mivel ezt sem tudom igazán kihasználni, és amikor tehetem (versenyeken, rendezvényeken, sajna ritkán), és megyek vele, akkor mindig mosolyt csal az arcomra, és csak annyi jut az eszembe, hogy jó ez így is!  

A belseje még hagy némi kívánalmakat, inkább ezt kellene már befejezni. Ha időm és a sportorvosim engedi, hamarosan talán ennek is a végére érek.

Mondták már sokan, hogy soha nem fogom tudni eladni egyben, ill. soha nem jön vissza az az összeg, ami bele lett locsolva a kocsiba. Engem ez nem érdekel. Nem is akarom, hogy visszajöjjön. Ez nem erről szól. A hobbi az sohasem kifizetődő, és ez egy hobbi versenyautó.. Az csak viszi a pénzt, nem utcai gép arra ott van a céges autóm. Tehát ez van, én ezt szeretem! Élvezzük az őskövület motorok hangját, és azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból! Mindig jót tudok nevetni, mikor a közel 10millás, vagy akár többe is kerülő autót körbeautózom és fogalma sincs, hogy ez mitől, és hogyan, és különben is, ez egy régi szar… :P :D

Családi autóba csak egy dolog jut eszembe, ha Opelről van szó, az pedig egy jó kis Signum, vagy Insignia.

A Kadett-től  meg nem válnék egyikért sem!

large.22395_1006795489345791_77052489576

 


Visszajelzések

Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások



Kérjük, jelentkezzen be a hozzászóláshoz

A bejelentkezés után megjegyzést írhat



Bejelentkezés

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 25 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.