Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


UPS

Recommended Posts

A gátlók rövidítettek is, vagy csak keményebbek?

Amúgy általában a toronycsapágy szokott ropogni, és ha már nem volt épp a legjobb állapotban, akor egy kis keményítés a futóművön könnyen sietettheti a halálát. Én megnézném a helyedben.

A gátlók rövidebbek is valamennyivel!

De a csapágy az inkább kopog ha szar nem?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Van egy érdekes sztori: néha nem jár az összes hengerem. hát ez eddig még nem érdekes , de ha pl. lehúzom az egyik gyújtókábelt és visszadugom, helyreáll - egy darabig.

van egy régi trafóm, gondoltam kizárjuk a trafó hibát is (gyertya, kábelek, üzemanyag nyomás , Ac relé és pumpa, chip-vezérlés rendben)

erre az egyik trafóval járt 3 henger, a másikkal meg kettő (néha meg minden oké)

most épp keresek egy tuti jó trafót,de nincs 90e rá

amúgy hibakód nincs, autópálya -probléma mentes, aztán hazajöttem és ilyenkor csinálja, amikor beérek a városba a legsűrűbben. ???

nem áll le, alapjárat nem ingadozik, amikor gázt akarok adni elkezd hülyéskedni. 4000 fordulatnál nagyjából elmegy és így meg elcsoszogok a következő lámpáig, ahol megint ez a hercehurca. melegen és néha hidegen is csinálja, indítás után rögtön hallani, hogy nem is megy az összes henger. télen kezdődött, 2-3-4-5 indítózás is kellett, hogy beinduljon a vas.

mondják az injektorokat (azt is keresek, kék) még, hátha beragad, de ez nem valószínű sztem, esetleg hall jeladó, más tippem nincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy érdekes sztori: néha nem jár az összes hengerem. hát ez eddig még nem érdekes , de ha pl. lehúzom az egyik gyújtókábelt és visszadugom, helyreáll - egy darabig.

van egy régi trafóm, gondoltam kizárjuk a trafó hibát is (gyertya, kábelek, üzemanyag nyomás , Ac relé és pumpa, chip-vezérlés rendben)

erre az egyik trafóval járt 3 henger, a másikkal meg kettő (néha meg minden oké)

most épp keresek egy tuti jó trafót,de nincs 90e rá

amúgy hibakód nincs, autópálya -probléma mentes, aztán hazajöttem és ilyenkor csinálja, amikor beérek a városba a legsűrűbben. ???

nem áll le, alapjárat nem ingadozik, amikor gázt akarok adni elkezd hülyéskedni. 4000 fordulatnál nagyjából elmegy és így meg elcsoszogok a következő lámpáig, ahol megint ez a hercehurca. melegen és néha hidegen is csinálja, indítás után rögtön hallani, hogy nem is megy az összes henger. télen kezdődött, 2-3-4-5 indítózás is kellett, hogy beinduljon a vas.

mondják az injektorokat (azt is keresek, kék) még, hátha beragad, de ez nem valószínű sztem, esetleg hall jeladó, más tippem nincs.

Nézd meg ezt :

http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=512106

Link to comment
Megosztás:

A gátlók rövidítettek is, vagy csak keményebbek?

Amúgy általában a toronycsapágy szokott ropogni, és ha már nem volt épp a legjobb állapotban, akor egy kis keményítés a futóművön könnyen sietettheti a halálát. Én megnézném a helyedben.

Kicseréltem a toronycsapágyakat meg azt a torony tetején lévő szilentet is...és még mindig csinálja....egyéb ötlet? :S

Link to comment
Megosztás:

hello valaki tudna nekem segíteni hogy a c20xe motornál a 93 as hiba mit takarmár mint tudom hogy hall szenzor fesz alacsony de mibe nyilvánul ez meg?mert megy rendesen az autó kivéve ha leveszem az aksit egy időre akkor utána nem akar menni amig nem megyek vele egy pár km et.

Link to comment
Megosztás:

hello, kellene egy kis segítség, olyat csinál az auto, c20xe, 16v, mikor bemelegszik, lehörög, majd leáll, kivillogtattam a computert, de semmi hibát nem jelez, mit nézzek meg? mikor visszahül, akkor megy mindadig ameddig nem lessz 80-90 fok körül a víz, majd megint lehörög, és leáll, ha nyomom neki a gázt, akkor befullad, szoval nem lehet vele menni semmit, cseréltem, rotort, elosztófejet eddig.

Link to comment
Megosztás:

hello, kellene egy kis segítség, olyat csinál az auto, c20xe, 16v, mikor bemelegszik, lehörög, majd leáll, kivillogtattam a computert, de semmi hibát nem jelez, mit nézzek meg? mikor visszahül, akkor megy mindadig ameddig nem lessz 80-90 fok körül a víz, majd megint lehörög, és leáll, ha nyomom neki a gázt, akkor befullad, szoval nem lehet vele menni semmit, cseréltem, rotort, elosztófejet eddig.

Hello nekem is volt hasonló gondol én kivettem az alapjárai motort és jólett televolt kosszal és nemtudott korigálni nemvolt jó a levegő benzin arány én a helyedbe kivenném és áttmosnám én pl benzinel mostam

Link to comment
Megosztás:

Hello nekem is volt hasonló gondol én kivettem az alapjárai motort és jólett televolt kosszal és nemtudott korigálni nemvolt jó a levegő benzin arány én a helyedbe kivenném és áttmosnám én pl benzinel mostam

alapjárati motor?az alapjáratom az tökéletes, mindaddig amíg nem lessz meleg(mert akkor befullad), beleszol menet közbe is az alapjárati motor, ha hülyeséget kérdezek bocs, még nem szereltem injektoros vasat eddig csak keleti volt, na még annyi, hogy hideg időbe nem volt ilyen gondom, csak mióta megjött a meleg, tavaly csinálta ezt mikor vettem a vasat, akkor is nyár volt, akkor vettem rá trafó kábelt, és elmult a gond, trafot kilehet mérni multiméterrel, mert én arra tippelek, de megnézem az apajárati motort is, ha megmondod melyik az <_<, leszedtem már a sfi feliratu házat, ott van valami nagy pillangoszelepes beömlő alatta egy kicsi, ez lessz az, vagy hülyeséget írok?még nem szedtem ilyet szét, de megtanulom ezt is, köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

alapjárati motor?az alapjáratom az tökéletes, mindaddig amíg nem lessz meleg(mert akkor befullad), beleszol menet közbe is az alapjárati motor, ha hülyeséget kérdezek bocs, még nem szereltem injektoros vasat eddig csak keleti volt, na még annyi, hogy hideg időbe nem volt ilyen gondom, csak mióta megjött a meleg, tavaly csinálta ezt mikor vettem a vasat, akkor is nyár volt, akkor vettem rá trafó kábelt, és elmult a gond, trafot kilehet mérni multiméterrel, mert én arra tippelek, de megnézem az apajárati motort is, ha megmondod melyik az <_<, leszedtem már a sfi feliratu házat, ott van valami nagy pillangoszelepes beömlő alatta egy kicsi, ez lessz az, vagy hülyeséget írok?még nem szedtem ilyet szét, de megtanulom ezt is, köszi előre is.

hello az alapjárati motor a szívósor alatt van a generátor mögött van http://www.gsidevils.hu/Weblap_elemei/Leir...dobodo/b007.jpg igy néz ki

Link to comment
Megosztás:

hogyan?most akkor azvan hogy menet közbe felmelegszik és egyszer csak befullad?

így van, hidegen nincs semmi gáz, bemelegszik és menet közbe egyszer csak befullad, utánna megállok, probálom indítani, elindul rángatózik a motor, majd lefullad, megvárom míg lehűl és megy tovább.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Kérdés Cali alapjárat kicsit egyenletlen hidegen gázadásra fulladozik melegen a hiba nem áll fenn csak az egyenletlen járás !

Keresgélek Bp Délpest Kispest környékén OPEL szerelőt nem olyat amelyik csak hőköl hátra ha calit lát!

Kérdés ez a dedeo Strohm Kft.1186. Budapest, Zádor u. 6. milyen híre van illetve van e jobb és hol?

:)

WTT

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy érdekes sztori: néha nem jár az összes hengerem. hát ez eddig még nem érdekes , de ha pl. lehúzom az egyik gyújtókábelt és visszadugom, helyreáll - egy darabig.

van egy régi trafóm, gondoltam kizárjuk a trafó hibát is (gyertya, kábelek, üzemanyag nyomás , Ac relé és pumpa, chip-vezérlés rendben)

erre az egyik trafóval járt 3 henger, a másikkal meg kettő (néha meg minden oké)

amúgy hibakód nincs, autópálya -probléma mentes, aztán hazajöttem és ilyenkor csinálja, amikor beérek a városba a legsűrűbben. ???

nem áll le, alapjárat nem ingadozik, amikor gázt akarok adni elkezd hülyéskedni. 4000 fordulatnál nagyjából elmegy és így meg elcsoszogok a következő lámpáig, ahol megint ez a hercehurca. melegen és néha hidegen is csinálja, indítás után rögtön hallani, hogy nem is megy az összes henger. télen kezdődött, 2-3-4-5 indítózás is kellett, hogy beinduljon a vas.

mondják az injektorokat (azt is keresek, kék) még, hátha beragad, de ez nem valószínű sztem, esetleg hall jeladó, más tippem nincs.

nos illik, hogy megválaszoljam a problémámat :)

gyújtrótrafó mégis, pedig azt hittem ,hogy a "régivel" azt kizártuk. nos nem.

csak a bárdinál van DIS-es trafó. Facet. Most az új kezd meghalni - egyszer hozta a hibát ld. fent - így a gyújtókábelekre is rámegyek, mert gyanús, hogy - olvastam valahol - a DIS-es trafó érzékeny kütyü... :( ellenállás stb.

valaki felhajthatna nekem egyet :P

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Hali!

C20Xe nél van olyan jelenség, hogy

-hidegen csak finoman lehet menni vele mert nagyobb gázra fulladozik

- meg ha bemelegszik akkor olyat csinál néha, hogy felengedem a gázt pl mototféknél....és magától ad egy gázfröccsöt , meg sima egyenletes haladásnál néha ránt egyet

Valakinek van ötlete erre?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
Hali!

C20Xe nél van olyan jelenség, hogy

-hidegen csak finoman lehet menni vele mert nagyobb gázra fulladozik

- meg ha bemelegszik akkor olyat csinál néha, hogy felengedem a gázt pl mototféknél....és magától ad egy gázfröccsöt , meg sima egyenletes haladásnál néha ránt egyet

Valakinek van ötlete erre?

Hello nekem is volt ilyen nemtudom milyen gyújtásod van:Pmert nekem az elosztó fedél volt vettem eggyet kábelekkel és megjavult frankó azóta sincs gond vele nekem is gázadásnál megtorpant nem akart menni de még nemkizárt a hőfok érzékelő a ami az ecu nak adja az adatokat nemtudom a tiédben milyen színü van?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.