Jump to content

wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.764
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    40

wookie last won the day on December 16

wookie had the most liked content!

Hírnév

405 Lelkes-segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Legutóbbi látogatók

7.579 profile views
  1. wookie

    Egyéb csevegés

    Nektek legalább jut valami fedett hely. Én mindent a szabadban csinálok.
  2. wookie

    Motor

    Én ezt most így csendben itthagyom:
  3. wookie

    Egyéb csevegés

    Az ám. :D Lábbal lökős, motor meg váltó nélkül. :D 30 pénz volt, de minden más benne van, és nem rohad sehol. :O 130k km van benne. Donornak lett hozva, aztán még ki tudja mi lesz a vége.
  4. wookie

    Egyéb csevegés

    Voltunk beszerző körúton. :D
  5. wookie

    Elektromos

    Az szép. Kicsi a világ. Két ünnep között most pont nem leszek itthon, 27-én megyek Sopronba, és elsejéig nem is jövök haza.
  6. wookie

    Elektromos

    Kunágota? Szoktál arra járni? :D Én meg gyulán vagyok, egyszer összefuthatnánk.
  7. wookie

    Motor

    Lehet hogy mótvá, de ilyesmi lett már ellenőrizve mint pl folytószelep tengely kopása, tömítettsége?
  8. wookie

    Egyéb csevegés

    Jól mondták, az eredendően nem központis zárakon nincs rajta a zárt tartó motor. Ezen ott a motor helye, a két üres csavarhely a kis 3szög szerű fülön. illetve ha gyárit akarsz, akkor kelleni fognak a kábelek, mikrokapcsolók, meg a vezető oldali kilincs belső része komplett a zárhengerrel. (erről át lehet pakolni mindent a tiedre, de a bontóban nem fogják külön megbontani neked, meg legalább látod mi hogy van összerakva)
  9. wookie

    Elektromos

    Hm. Érdekes. Esetleg még map szenzor. De nézni kéne élőadatot.
  10. wookie

    Elektromos

    Az injektor nem pisil? Le kéne villogni azt is strobival hogy mit mutat.
  11. wookie

    Elektromos

    Városba is rengeteg egy 1.6tól, nekem az nz finoman 7, durván 8at evett városban, az se, ugyanabban a kaszniban meg nem volt hajlandó 7-nél többet megenni, akárhogy tapostam neki. Most a C20xe eszik 10-11 körül, de az sincs rendben. Amúgy az se nem melegszik lassabban, mert annak meg fűtött a folytószelepháza, egyébként sem a melegedés gyorsítása miatt van, hanem hogy bizonyos üzemállapotokban ne fagyjon el a szívósor. Pont a legalapvetőbbet hagytátok ki. Ezeknél a motoroknál szinte mindig a hőfokjeladó vagy a lambda szonda hibája okozza a magas fogyit. Az hogy a jeladó működik, még nem jelenti azt hogy jó is.
  12. wookie

    Általános műszaki problémák

    Az olajnyomásmérő alapvető műszer kellene hogy legyen, fényezés nélkül lehet közlekedni, olajnyomás nélkül viszont hosszútávon nehéz... Ehhez képest manapsaág még a vízhőfokmérőt is lespórolják... Nekem a rekordban ugye gyárilag van, így gombám is, de most hogy így mondod ezt a fordított dolgot, lehet az nem is lesz hozzá jó. (nekem gyári LCD van/lesz a vectrában, bár az meg lehet hogy megint tök más)
  13. wookie

    Egyéb csevegés

    Ezt az előtét ellenállást nem értem. Mondhatni tipikus hiba opeleknél, bár nem csak ezekben döglik meg, a fiatomban is meghalt, de a 3 éves 100e-t sem futott boxerben is. Az én saját piros vectrámban, 29 év, és 350.000km után is még mindig a gyári volt bent, most is csak a klímásítás miatt fog kiesni.
  14. wookie

    Elektromos

    Igazából a fűtőszálat lehet látni is hogy hol szakadt, de ha összesen csak 3 szál jó, lehet hogy egyszerűbb az üveg csere. Amúgy a multimeter sztem azért sem jó megoldás, mert körben a jó szálakon ugyanúgy zár az áramkör. Az a tapasztalatom hogy amelyik autó ilyen extrém módon parasodik azon bizony van folytonossági hiány, csak nem feltétlen látszik.
  15. wookie

    Elektromos

    De, arra. Nekem konkrétan sárgák a foncsoraim. Nem vesz le a fényéből. Sokkal jobban látni vele. Na meg pl. a jó minőségű osztrák táblák konkrétan elvakitanak a normál lámpával, a sárgával sokkal kevésbé zavaró. Egyébként nem véletlenül sárgák a jelző fények sem, pl. útépítésnél, mert az a fény jut el a legmesszebb, nem "akad el" egy két ködfoltban.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.