Jump to content
OPEL FÓRUM

wookie

Forummember
  • Content Count

    4,851
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

wookie last won the day on September 19 2019

wookie had the most liked content!

Community Reputation

424 Lelkes-segítőkész

1 Follower

About wookie

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 07/20/1989

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • City
    Gyula

Recent Profile Visitors

7,963 profile views
  1. Próbáld ki az újabbat, ég és föld. Én mindig néztem vagy 5 percig mikor átültem az a2 vectrabol (Ami aszférikus) az a1be, hogy miért nem látok hátra, míg rájöttem hogy síktükör.
  2. Ki az isten rak fát a bejaroba?
  3. Taiwanon létezett behajtós tükör, de az olyan mint ha nem is lenne, meg amúgy is ormótlan. A kocka tükröt nem ajánlom, mert nem aszferikus mint az új, nem fogsz látni benne semmit. 18.28tol -7Srdwr9ws0 bár az egyik német srác is szerzett japán piacos motorosa becsukhato tükröt a calibrara, szóval semmi sem lehetetlen.
  4. Ott a titok, hogy az NE sokkal butább rendszer, (persze astraban már legalább légtömegmérős, nem pedig legmennyiseg mint a vectraban, ami ha megkopik meghülyíti az egész rendszert), egyszerre nyitja a 4 injektort, az XE viszont szekvenciális, tehát minden hengerhez egyesével nyitja az injektorokat, van benne kopogáserzekelő, tehát sokkal pontosabban tudja szabályozni a keveréket, ezért aztán egy hosszú váltóval pofátlanul alacsony fogyasztást tud produkálni.
  5. vastagsága motortól, milyensege evjarattól függ. Vectranal 92ben volt a váltás.
  6. wookie

    Egyebek

    a zár megegyezik az astraval, vectraval.
  7. Gumiszereleskor alap, hogy régi szelep kitép, és új bele, mert már az egy éves gumiszelep is szét tud repedni. Azóta sajátba én csak fém szelepet vagyok hajlandó berakni, azzal maximum lassú defekt lesz. A tömlő nélküli radiálabroncs az nem az az otthonszerelős téma.
  8. Na, én pont ezért őrizgetem már 8 éve a rekit, mióta hivatalból bevonták a rendszámot, azóta enni se kér, elvan a bakon nyugalomban. már csak egy Senator donor hiányzik hozzá, csak azok végképp elfogytak, ha meg nagy ritkán előkerül egy, aranyáron mennek. De jövőre lesz bátyámék esküvője, arra össze kéne lapátolni a vectrat, S utána jöhetne a rekord is végre.
  9. Emelőből az egyel nagyobb, 2.5-3 tonnás, alacsony profilút javaslom. Jó ez a kicsi is, Róóóbival már húha sokat használtuk, kettő már ki is hervadt, viszont nem emel elég magasra, egy emelésből nem lehet vele megoldani egy oldalon két kerékcserét. Az alacsony profil meg azért nem hátrány, mert ugyan az én vectrám magas, és aláfér a normál emelő, de bátyámnak a mazda 6-ot már csak elölről-hátulról (horognál) tudtam megemelni, és ahhoz is rá kellett emelni.
  10. Először gumishoz menj, és centíroztass. Azt tényleg kéne szezononként.
  11. wookie

    Egyebek

    kéket tegyetek bele, azzal mindig tiszta a rendszer.
  12. wookie

    Egyebek

    Az f Astra kilincs is ugyanaz. dunát lehet vele rekeszteni. Mondjuk szerintem csúnyán meg tudja magát szivatni az ember ha csak az elektronikára hagyatkozik.
  13. wookie

    Motor

    8nm, ÉS menetrögzítő.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.