Jump to content
OPEL FÓRUM

wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.860
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    50

wookie last won the day on Július 21 2020

wookie had the most liked content!

Hírnév

426 Lelkes-segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Legutóbbi látogatók

8.396 profile views
  1. Ülés ki, kárpit fel, persze középkonzol is ki, aztan két csavar fogja Maga a kar ugynaaz az aszra/vectra, de a bowdent húzó szár vége eltér.
  2. Gates szijat mar evek óta nem merek felrakni. Vagy conti, vagy dayco.
  3. Első körben meg kéne nézni hogy az ecu es az izzo között megvan-e a kapcsolat, ha az jo, akkor lehet vizsgálni hogy miért nem adja ki az áramot az ecu. De nekem gyanús az ecu halál. Érdemes lenne megnézni hogy nem kapott-e vizet, random nem szokott ez tönkremenni.
  4. wookie

    Egyebek

    Én csak porszívónak hívom, pont olyan a hangja is.
  5. wookie

    Elektromos

    Nekem az összes bolti hangosabb volt eddig mint a gyári.
  6. Igy van ahogy tgabika írja, annyival egészíteném ki, hogy a g astrában tök ugyanez a vezérlő és a kulcs. Mindenképp összetartozó vezérlőt és kulcsot szerezz, mert a kulcsot hozzátanítani csak opcommal lehet, azt meg a vectrában nehéz dugni bárhova is. :D
  7. 1.6 se-t akárhogy rúgtam nem bírtam 7 fölé vinni.
  8. Attól függ melyik benzines, a kisblokkose nem, a nagy igen. Dizelben nagyblokkos gólya van. Rugóösszehúzó nélkül felejtős.
  9. wookie

    Egyéb csevegés

    Csak a csapágyat cseréled. 3000ft-ért.mar minőségit kapsz.
  10. Próbáld ki az újabbat, ég és föld. Én mindig néztem vagy 5 percig mikor átültem az a2 vectrabol (Ami aszférikus) az a1be, hogy miért nem látok hátra, míg rájöttem hogy síktükör.
  11. Ki az isten rak fát a bejaroba?
  12. Taiwanon létezett behajtós tükör, de az olyan mint ha nem is lenne, meg amúgy is ormótlan. A kocka tükröt nem ajánlom, mert nem aszferikus mint az új, nem fogsz látni benne semmit. 18.28tol -7Srdwr9ws0 bár az egyik német srác is szerzett japán piacos motorosa becsukhato tükröt a calibrara, szóval semmi sem lehetetlen.
  13. Ott a titok, hogy az NE sokkal butább rendszer, (persze astraban már legalább légtömegmérős, nem pedig legmennyiseg mint a vectraban, ami ha megkopik meghülyíti az egész rendszert), egyszerre nyitja a 4 injektort, az XE viszont szekvenciális, tehát minden hengerhez egyesével nyitja az injektorokat, van benne kopogáserzekelő, tehát sokkal pontosabban tudja szabályozni a keveréket, ezért aztán egy hosszú váltóval pofátlanul alacsony fogyasztást tud produkálni.
  14. vastagsága motortól, milyensege evjarattól függ. Vectranal 92ben volt a váltás.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.