Jump to content

wookie

Forummember
  • Content Count

    4,841
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

wookie last won the day on September 19

wookie had the most liked content!

Community Reputation

423 Lelkes-segítőkész

1 Follower

About wookie

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 07/20/1989

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • City
    Gyula

Recent Profile Visitors

7,878 profile views
  1. Emelőből az egyel nagyobb, 2.5-3 tonnás, alacsony profilút javaslom. Jó ez a kicsi is, Róóóbival már húha sokat használtuk, kettő már ki is hervadt, viszont nem emel elég magasra, egy emelésből nem lehet vele megoldani egy oldalon két kerékcserét. Az alacsony profil meg azért nem hátrány, mert ugyan az én vectrám magas, és aláfér a normál emelő, de bátyámnak a mazda 6-ot már csak elölről-hátulról (horognál) tudtam megemelni, és ahhoz is rá kellett emelni.
  2. Először gumishoz menj, és centíroztass. Azt tényleg kéne szezononként.
  3. wookie

    Egyebek

    kéket tegyetek bele, azzal mindig tiszta a rendszer.
  4. wookie

    Egyebek

    Az f Astra kilincs is ugyanaz. dunát lehet vele rekeszteni. Mondjuk szerintem csúnyán meg tudja magát szivatni az ember ha csak az elektronikára hagyatkozik.
  5. wookie

    Motor

    8nm, ÉS menetrögzítő.
  6. Volt olyan nénibácsi aki hordta hozzánk a C zafirkat, és szezononként cseréltük a potkereket is, 10 kerék volt az autóhoz.
  7. wookie

    Egyebek

    Akkor neked megdöglött a bal elektronikád, csak előtte megjavult. mert hogy gyárilag vissza kell nyisson, nem csak megállni. A működés meg úgy van, hogy gyujtason működik, gyújtás levétele után az első ajtónyitásig működik, illetve nyitott bal ajtónál is működik. Központizár gombbal csak a bal elsőről zár,. mert az a master. az úgy jó. Vagyis nem jó, de úgy gyári. amúgy csak jobbra is kell egy balos motor meg egy szál vezeték és akkor onnan is menni fog.
  8. wookie

    Egyebek

    Pedig az összes cali/veci komfort modulos, amiben benne van a becsipodes gátló is. tekerd le az ajtóátvezető körcsatit egy fél percre, akkor elfelejti a vegallast, utána hosszan nyomva amíg kattan fel is meg le is újra lehet tanítani.
  9. Gyárilag úgy van, hogy bemegy a vakuumdobbol a cső, a belső keringetésre, a fűtésbox menetirány szerinti jobb oldalára, ott T elágazóval átmegy a baloldalra a mágnesszelepre, onnan a pedálok mellett ki a fűtéscsapra.
  10. wookie

    Egyebek

    Hidraulikás legyártja, mert maga az alu cső ritkán megy tönkre, az olaj és magas nyomásálló gumit meg ő is megoldja.
  11. Nem mindegyikben van, 96-7 után jött be csak.
  12. wookie

    Sebességváltó

    Igazából a lapossal se fér ki, ha a nyomólap nincs osszeszoritva a gyári kis rögzítő kapcsokkal.
  13. Így néz ki, https://cromax.hu/futescsap_opel_34133 van 2 csonkos is belőle. Vákuum vezérelt, egy magnesszelep kapcsolja neki a vakuumot, a magnesszelepet pedig egy mikrokapcsolo ami a futesszabalyzo tekerőnél van, akkor kapcsol ha leghidegebb állásba van tekerve.
  14. wookie

    Egyebek

    Igazából ha volt bele töltve kontrasztanyag, akkor uv lámpa alatt latszodnia kell.
  15. wookie

    Sebességváltó

    Ahhoz azért kell a lapos lendkerék is.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.