Jump to content

wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.795
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    41

wookie last won the day on Február 11

wookie had the most liked content!

Hírnév

409 Lelkes-segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Legutóbbi látogatók

7.653 profile views
  1. wookie

    Egyéb csevegés

    Hát én most erősen elgondolkodtam hogy a bíbort visszabutítom, mert van itthon egy állítható magasságú sima oszlopom. De aztán ki tudja. Miért kéne két kulcs? A zárcilinder egyforma, az átrakható egyikből a másikba. Jut eszembe, találtál SE köteget? Nálunk most van a bontóban egy 1.4 astra, ha gondolod rákérdek az árára. Postázzuk is.
  2. wookie

    Egyéb csevegés

    Ha lufisra akarsz cserélni akkor a gyújtás kapcsolót egyáltalán nem kell bántani, mert a. Lufis meg a sima nem egyforma, az megy át a kormanyoszloppal. Csak ami az oszlopot a tartokerethez fogja, ott van egy ilyen csavar, de én azt vizpumpa fogóval ki is. Meg vissza is tekertem simán. Egyébként én mindig belegondolok, hogy szeretném-e azt, hogy egy ennyi idős légzsák az arcomba durranjon...
  3. wookie

    Motor

    Nem, erre van szabály. Ha nincs motorszam, ilyen vagy olyan okból, kérni kell egy szemlét, ahol a "szakember" megallapitja a motor kódot, majd ezután kiallitanak egy műszaki adatlapot, ezzel lehet menni az ocsmanyirodaba és kérni az új forgalmit, amiben már csak a Motorkód szerepel. De nekem pl nem is firtatjak mert hott rozsda a. Blokk, ez viszont tényleg viszgahely függő.
  4. wookie

    Általános műszaki problémák

    Én meg csak betámasztom a kulcsot a lengőkarhoz és ráindítok. :D
  5. wookie

    Motor

    A motorszám már régen nem érdekel senkit. Nyugodtan le lehet síkolni adott esetben. Kap motorkódot azt csá.
  6. wookie

    Általános műszaki problémák!

    Maga a csatlakozó már 96tól van, de attól még mögötte a kommunikácicó az nem az. 2000től mint a többinél, onnantól volt ugye kötelező.
  7. wookie

    Általános műszaki problémák!

    Minden szál egy-egy vezérlőhöz tartozik. Egy a motor, egy a váltó (automata) egy az abs, egy a légzsák, egy az összkerék, és így tovább. Szerintem nem árt. S akkor már a kormányrúd szimeringet is érdemes cserélni.
  8. wookie

    Általános műszaki problémák!

    Simáról én bent a helyén cseréltem, de a szervós szívás a csövezés miatt.
  9. wookie

    Általános műszaki problémák!

    Szervós? Akkor sehogy nem egyszerű. :D Semmivel. Tech1, vagy gemkapocs. Élőadatot nem tudsz belőle kiszedni.
  10. wookie

    Általános műszaki problémák

    Nem nem, a müanyagot kell bepattintani a gázpedálba.
  11. wookie

    Egyéb csevegés

    Békéscsabán. Már a próbaidőben is. :D Nem kell ezen fennakadni, a km állás csak tájékoztató jellegű. Nekem a fehéré összevissza ingadozik, mindenféle óracserék miatt. Olajzabáló szörnyeteg. De meg lehet csinálni jóra. Az alja ugyanaz mint a régieké.
  12. wookie

    Elektromos

    Vagy vesz egy bontotta aminek megvan a füle, 3-5ezerert már adnak.
  13. wookie

    Egyéb csevegés

    Ha közelebb lennétek tudnék adni. Elseje óta bontóban dolgozok.
  14. wookie

    Egyéb csevegés

    A küszöböt meg kell csinálni. A kaszni, fek futómű legyen rendben. Az enyém ma vizsgázott. Állítólag ennél is kotekedtek valamit mert javítva volt az eleje, de nem értem miért, rohadás niccs, csak most egy százas bele lett tolva műszaki előtt... A generátor felmegy, de kell hozzá a saját bakja is, illetve a kábel saru nem fog stimmelni.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.