Jump to content

wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.729
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    39

wookie last won the day on Szeptember 7

wookie had the most liked content!

Hírnév

402 Lelkes-segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Legutóbbi látogatók

7.527 profile views
  1. wookie

    Általános műszaki problémák

    Igazság szerint a túl sok olajjal az az alapvető probléma, hogy beleérhet a főtengelysonka, felhabosítva ezzel az olajat, s ugye a hab jelentős része levegő, ahol meg levegő van olaj helyett, ott nincs kenés.
  2. wookie

    Elektromos

    Természetesen kizárólag gyárit.
  3. wookie

    Általános műszaki problémák

    Én akkor első körben mérnék egy olajnyomást, hogy megvan-e, bár ha pl kopott a pumpa, akkor a nyomás még meglehet, de a szállított mennyiség nem biztos. Ill. amit zotya is mond, a túlnyomásszelep. Engem is az szivatott meg, csapágyas is lett a motor....
  4. wookie

    Motor

    Levegőcsőből másik kell, mert az Se-é vastagabb, ennek megfelelően a légszűrőházból is kéne az se. Tőkét lehet utólag is cserélni ha nagyon muszáj, de hát neked ezt asszem nem kell magyaráznom. A főtengely jeladónak van egy alu konzolja, amit az olajpumpa csavarja tart, ha ránézel a motorra a vezérlés felől, akkor a bal legalsó. Milyen szíjtárcsád van most? Ékszíjas vagy hosszbordás? Az ékszíjashoz képest kijebb fog kerülni a jeladós tárcsa, a hosszbordás emlékeim szerint ugyanott fut.
  5. wookie

    Motor

    Persze, mert a magyar rendszer idióta. Németeknél, osztrákoknál a mért érték számít. Nyilván rosszabb nem lehet mint a gyári, de ha jobb, azt elismerik, és mindjárt másik adósávba kerül az autó...
  6. wookie

    Motor

    Igazából de, mert a c20xe-n már van kopogásszenzor, ami 88 óta létezik, de ugye ott a fajlagosan nagy teljesítmény indokolja. De igazából az se-re tök felesleges, mondjuk az sz-re is. Gázelemzőn megmérve pontosan ugyanazt tudja az összes 8v motor.
  7. wookie

    Egyéb csevegés

    Nézd meg... van egy magyar papíros v6-os astrája, azt máris illegalizál. :D
  8. wookie

    Egyéb csevegés

    Az... nesze neked felujított motor... Már bent a másik, remélem ez nem kotlott meg állásában: Mondjuk pont nem lettem kész vele.
  9. wookie

    Motor

    Mikkel rá nem értek molyolni. :D Az a meleg levegő csappantyú volt az első dolog az egr után amit kikötöttem a francba, semmilyen hátránya nem jelentkezett, sőt, legalább nem a meleg levegőt szívja a motor.
  10. wookie

    Egyéb csevegés

    Khm... csapágyas az xe... és még csak hétfő van....
  11. wookie

    Motor

    Sajnos nem ismerem az előéletét. De van még1, ha ez nem lenne jó.
  12. wookie

    Motor

    Kíváncsi leszek a fejre. De elvileg rendben kell hogy legyen. Amúgy nem nagy ördöngősség a hfej le és felszerelés, csak nyomatékkulcsod legyen, a csavarok zsákfuratát tisztítsd ki alaposan, ne legyen benne semmi, főleg folyadék mert szétreped a blokk, meg a blokk teteje legyen letakarítva. Ill illik nagyon vékonyan megolajozni a csavarok menetét és az alátétnél, hogy könnyen forogjon, és ne szóljon bele a súrlódás túlságosan a nyomatékkal lehúzásba.
  13. wookie

    Motor

    Van az alu, meg a műanyag, utóbbi szürke, meg fekete színben. Az összes kisblokké egyforma, 1.2, 1.4, 1.6. Illetve ugye van a karbisoké, az laposabb, de persze az is felmegy. Újat nem tudom hogy kapsz-e, de igazából a bontottat párezer ft-ért hozzádvágják.
  14. wookie

    Motor

    Azért ez nem mindig ilyen egyszerű. Mert lehet találgatni de az ügyfélnek az elég drága szokott lenni a végén. Amúgy csak arra reflektáltam hogy miért nem szeretnek a szerelők a régi autók "apró cseprő" hibáira időt szánni. No meg a legtöbb mai "szerelő" az csak alkatrészcserélő.
  15. wookie

    Elektromos

    Már miért maradna? Egyrészt neked az elektromos részét kell cserélni, másrészt a mechanikus betétet is fél óra alatt össze lehet lamellázni a régi kulcshoz...
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.