-
Hozzászólások
4.860 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
50
wookie last won the day on Július 21 2020
wookie had the most liked content!
Hírnév
426 Lelkes-segítőkészwookie névjegye
-
Felhasználói rang
Fórumlakó
- Születésnap 1989-07-20
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://napivuki.blog.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Magyarország
-
Érdeklődés
Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
'81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
-
Város
Gyula
-
Ülés ki, kárpit fel, persze középkonzol is ki, aztan két csavar fogja Maga a kar ugynaaz az aszra/vectra, de a bowdent húzó szár vége eltér.
-
Gates szijat mar evek óta nem merek felrakni. Vagy conti, vagy dayco.
-
Első körben meg kéne nézni hogy az ecu es az izzo között megvan-e a kapcsolat, ha az jo, akkor lehet vizsgálni hogy miért nem adja ki az áramot az ecu. De nekem gyanús az ecu halál. Érdemes lenne megnézni hogy nem kapott-e vizet, random nem szokott ez tönkremenni.
-
Nekem az összes bolti hangosabb volt eddig mint a gyári.
- 36.137 válasz
-
Igy van ahogy tgabika írja, annyival egészíteném ki, hogy a g astrában tök ugyanez a vezérlő és a kulcs. Mindenképp összetartozó vezérlőt és kulcsot szerezz, mert a kulcsot hozzátanítani csak opcommal lehet, azt meg a vectrában nehéz dugni bárhova is. :D
- 2.572 válasz
-
- 1
-
-
1.6 se-t akárhogy rúgtam nem bírtam 7 fölé vinni.
-
Attól függ melyik benzines, a kisblokkose nem, a nagy igen. Dizelben nagyblokkos gólya van. Rugóösszehúzó nélkül felejtős.
-
Csak a csapágyat cseréled. 3000ft-ért.mar minőségit kapsz.
-
Próbáld ki az újabbat, ég és föld. Én mindig néztem vagy 5 percig mikor átültem az a2 vectrabol (Ami aszférikus) az a1be, hogy miért nem látok hátra, míg rájöttem hogy síktükör.
-
Ki az isten rak fát a bejaroba?
-
Taiwanon létezett behajtós tükör, de az olyan mint ha nem is lenne, meg amúgy is ormótlan. A kocka tükröt nem ajánlom, mert nem aszferikus mint az új, nem fogsz látni benne semmit. 18.28tol -7Srdwr9ws0 bár az egyik német srác is szerzett japán piacos motorosa becsukhato tükröt a calibrara, szóval semmi sem lehetetlen.
-
Ott a titok, hogy az NE sokkal butább rendszer, (persze astraban már legalább légtömegmérős, nem pedig legmennyiseg mint a vectraban, ami ha megkopik meghülyíti az egész rendszert), egyszerre nyitja a 4 injektort, az XE viszont szekvenciális, tehát minden hengerhez egyesével nyitja az injektorokat, van benne kopogáserzekelő, tehát sokkal pontosabban tudja szabályozni a keveréket, ezért aztán egy hosszú váltóval pofátlanul alacsony fogyasztást tud produkálni.
-
vastagsága motortól, milyensege evjarattól függ. Vectranal 92ben volt a váltás.
-
Hol van az astraban kutyacsont?