Jump to content

nistvan98

Forummember
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About nistvan98

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Vectra A 1.6i 52kw CDX X16SZ
  • City
    Lajosmizse

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Köszönöm szépen válaszod, ez segíteni fog! Km órával nem kell foglalkoznom szerencsére, hetek óra a kattogással küszködök, már a második bowden van benne. Először egy 850es volt, aztán egy 880as, mindkettővel kattogot! Elvileg van egy 855ös, azzal is kikellene próbálni már, hátha! :D
  2. Sziasztok! Vectra A 1.6i CDX x16sz , 1993-nál a középkonzolt hogy lehet leszedni? A csavarok megvannak, meg is indult, húztam de nem mertem nagy erővel, bowdenes minden, nem akarom őket eltépni. Hogy lehet óvatosan kiszedni? Nem világít az egész, este rossz! https://kepkuldes.com/images/331dfaf7353dcb936551ee6d5634f649.jpg
  3. Sziasztok, igen sajnos... ez még a menthető kategória ? tavasszal lenne a javítása, plusz hátsó sárvédő ívek is! Olyan oldalt esetleg tudtok, ahol a megfelelő erősségű biztosítékokat írják le a biztosíték táblában? Utólag cserélve lettek de nem megfelelőkre! https://photos.app.goo.gl/ZZfUJqB7zryxEdYs9
  4. Köszönöm, megpróbálom akkor majd holnap! Sokan mondták hogy nem hiszik el hogy a utángyártott nem jó, kattog vele.. elsőnél még énis azt mondtam az valóban rövid volt, de a mostanit lehet érzeni hogy belepattan, az óránál és a fogaskeréknél is.. nem igaz tényleg hogy azért kattog mert nem tetszik neki.. vagy talán azért mert feszül, de nem hinném.. több helyre is átpakoltam, máshol vezettem el de akkor is.. :D
  5. Ez nagy segítség volt, Köszönöm! A fojtószelep állás érzékelőnél mennyit kell majd mérnem, amennyi a videón is látszik? Illetve akadt egy másik próbléma is, időközben.. miértne alapon ugye.. km óra spirál csere volt, és kattog az óra.. akárhogy olajoztam, zsíroztam ugyanazt csinálta, már a leghosszabbat hoztam ki, így érződik mikor összedugom hogy belekap és ott marad mind a két végén.. közben mondták hogy az óra mehanikája is lehet rossz, "száraz" és zsírozzam be: szétszedtem, de már most megérte, tucatnyi égő hiányzot a műszerfalból, de: innen az órát hogyan szedhetem jobban szét ? https://kepkuldes.com/image/6SGx5t
  6. Alapjárati motor, és a fojtószelep állás érzékelő eltud romlani ? Mik a tünetei? És a pollen szűrő hol találom ? Kesztyű tartó mögött nem volt, Opel Vectra A 1.6i x16sz cdx, 1988-1995
  7. Világos, köszönöm! Opelnél mikortól jelent meg az ODB2 csatlakozás ?
  8. köszönöm, de akkor a többi kábele mire szolgál ?
  9. Esetleg azt tudjátok, hogy ez a ECU csatlakozó melyik kiolvasóval kompatibilis ? Elsőre ODB2-nek néztem de annak több a csatlakozása.. telefon segítségével fajin fedélzeti számítógépet lehetne csinálni! https://i.imgur.com/1MJF3m8.png
  10. Igen az tiszta, esetleg az létezhet hogy nálam másik szelepfedél van rajta, azért nincsen az a karter kivezető rajta? X16sz motorokon elvileg az összesen rajta van elvileg, gyárilag én úgy néztem őket
  11. Köszönöm de ugyanannyi az alapjárat ha ledugozom, a map szenzor alattit, az idáig is levolt de akkor is ugyanennyi, 500-600 között mozgott az alapjárat
  12. És esetleg alacsony alapjárat ez lehet típus hiba ? Alapjárati motort kipucoltuk, egr szelepet is, bár annyira nem voltam koszosak, de hiába.. ha lehúztuk az alapjárati motort akkor több mint 3ezres fordulata volt, ha visszadugtuk akkor újra 500-600, de hidegen sem ér el több mint 900at.. vagy meghalt volna valami ?
  13. És valakit nem tudsz, nem ismersz akinek olyanja van mint nekem ? Fontos lenne az alapjárat miatt, hogy legalább ezt kitudjam zárni mint hiba forrás.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.