Jump to content
OPEL FÓRUM

Róóóbi

MOTE klubtag
  • Content Count

    889
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Róóóbi last won the day on June 27

Róóóbi had the most liked content!

Community Reputation

137 Segítőkész

About Róóóbi

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 06/04/1987

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra F (X16SZ), Opel Kadett E (14NV), Opel Meriva A (Z16SE)
  • City
    Magyarbánhegyes

Recent Profile Visitors

2,173 profile views
  1. Ilyenkor pusztult meg a szárítószűrő, nem? Csak egy tipp, hátha.
  2. Róóóbi

    Motor

    Az teljesen jó lesz neki. Előre beállított elektródahézaggal lehet kapni, de azért nézz rá biztos ami biztos. Az az oktánszámdugó, 91-es és 95-ös oktánszámhoz lehet variálni, mivel viszonylag ritka a 91-es benzin, szerintem nem kérdés, melyik szám legyen felül.
  3. Róóóbi

    Motor

    Bizzzzzzztosaaaaaaan. Gyertyát nemcserélni népbetegség.
  4. Róóóbi

    Motor

    Elosztós gyújtás egypólusút, DIS-es gyújtás kétpólusú gyertyát kér.
  5. Azért ez nem semmi... de nagyon nem egyedi eset, ezt a Gatest màr p1csàn kéne rúgni emberesen, benzincsövet sem szabad tőlük venni nemhogy szíjakat. Ilyen hitvány sz4rokat gyártani komolyan.. Én Contit rakok, eddig még elkerült a baj ilyen téren. Öröm az ürömben, hogy a gondokat nem az autó generálta.
  6. Én a helyedben a pótkulcsot másoltatnám. Mikor én az autót vettem, elballagtam az egyetlen, lógó szárú satnya immós kulccsommal a kulcsos emberhez, kértem egy ugyanolyat, kb 13000Ft volt 2017 őszén. Nem kért semmilyen kódot, ő olvasta ki és klónozta, majd felprogramozta az új szűz chipet.
  7. Ha folyamatosan villog, akkor az immobilizer lesz. Kulcsból a chipet nem hagytad el?
  8. Megnézem neked, még megvan a flakon.
  9. Én tavaly, mikor cseréltem például Mannol 75W90 váltóolajat öntöttem az F13-ba. Az volt elérhető akkor ott. Nem hisztizik, hogy valami nem tetszik neki.
  10. Nem, apróra tört akváriumba való szén, de még jobban megaprítom vagy összemorzsolom. Meg bezsákolom valami benzinálló motyóba. Ha nem sikerül, kap egy univerzális benzinszűrőt a csőbe.
  11. Ez érdekes, én is vettem nemrég szenet hogy pótoljam, valamelyik hétvégén én is szétvágom. Kíváncsi leszek...
  12. Róóóbi

    Motor

    Azt én úgy oldottam meg, hogy a lidülös multigép tokmány-összeszorító menetes, masszív műanyag gyűrűjét mókoltam fel az asztalos szorító pofájára.
  13. Róóóbi

    Motor

    Hehe, ja, azt csak mágneses szobában merném úgy. Mikor lent volt a hengerfej, én a magam által már hónapokkal ezelőtt, jó előre legyártott nyomódarabbal meg egy emberes asztalos szorítóval szedtem ki a szelepeket. Szimeringcsere, becsiszolás, szeleppucolás "ha már lent van" címszóval. Az ékek visszarakásakor kicsit szepegett a p*csám hogy most ugrik le a nyomódarab, de kitartott és nem lőtte el, pedig mágneses csavarhúzóval az ölemben egy kempingszéken mojoltam vele.
  14. Szívesen. Igazából egy a lényeg, váltóméreten belül legyen, akkor nem lesz baj. Nagy baj tulajdonképpen akkor sem lesz, ha eggyel alá vagy fölémész ennek, csak nem szokás javasolni. Például van az Astrához egy szett alum, gyári 14 collos, eggyel kisebb a per utáni szám (nem 60 hanem 55), bődületesen fölémér az óra meg alacsonyabban van az autó.
  15. Én innen másoltam ki, Haynes manual vonatkozó része.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.