Jump to content

Róóóbi

MOTE klubtag
  • Content Count

    691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Róóóbi last won the day on August 27

Róóóbi had the most liked content!

Community Reputation

114 Segítőkész

About Róóóbi

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 06/04/1987

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra F (X16SZ), Opel Kadett E (14NV), Opel Meriva A (Z16SE)
  • City
    Magyarbánhegyes

Recent Profile Visitors

1,819 profile views
  1. Ha már ekkora reklám van, csinálok valamit. Jövő héten indul a ritkásteszt (mert keveset megy az autó) Vredestein Quatrac5-ökkel. A Meriván már bizonyított, most ezt kap az Astra is. Ilyen ni. Természetesen allseason, annyit nem járok már vele, hogy két cipőt hordjon felváltva.
  2. Nemsokára (pár hét vagy hó) úgyis szét lesz szedve, másik motort lógattunk bele. Mert ez így nem maradhat, zsírba kell rakni vész-pótmotornak.
  3. Róóóbi

    Motor

    A szén szerintem jó lesz. Benzinálló szivacs? Kisgép szervizekben, ahol fűkaszákat meg ilyeneket csinálnak, szerintem lehet találni olyat. Csak mint tipp.
  4. Na ugye csak? Ezért dolgoztam előre Még az este levágtam méretre, egy jó nagy kengyeles gyorsszorító kell rá és kész. Vagy asztalos szorító. Mindegy, kész és használható.
  5. Ha már ennyire boldogtalan vagyok, de legyen sikerélményem címszóval, gyártottam szeleprugó összenyomót. Még nincs teljesen kész, de már nincs messze tőle. Egyszer még jól jöhet, egy Lincos készlet 5-6 ezer, a nyersanyag a tyúkudvarban hevert...
  6. Pedig muszáj tapogatózni erre-arra, aki nem fejleszt az elsüllyed. Ha valami rosszabb lesz az is jó, tanulhatnak a hibából és legközelebb nem arra mennek tovább.
  7. Ha tippelnem kellene, mivel ez már Z-s motor, konkrétan Z16SE, szerintem ugyanazt a fos lágy gyűrűsort kapta mint az Ecotec motorok. És hiába van jó sűrítése, ha amaz letapad és átengedi az olajat...
  8. Látom te tudod, hogy mit keress, így már nem is fűznék hozzá különösebben semmit, csak hogy legyen szerencséd! Na ja, így kisblokk még nem szopatott meg. Zsebóra hanggal, könyvbe illő sűrítéssel ilyen kondenzcsíkot húzni hát besz4rás. Ilyet még nem b...ott Európa... Meg ugye augusztus 20, ilyenkor senki nem dolgozik, erre is éppen van 2 nap, illetve 2 nap munkaideje. A pótmotor meg aztán végképp ráér a raklapon gondolkodni. Ekkorát még nem csalódtam ebben a motorban, ugyanezt az Astrában az egekig magasztaltam, szelepdeknitől lefelé kvázi ugyanaz.
  9. Leengedtem az Eneost, kapott 10w40-et kimosni a régebbit, ugyanúgy kormol, úgyhogy lezsíroztam a randit, szívcsere lesz. Emez megy raklapra, jövőre szétkapom, addig egy keveset futott jobb motorral megyünk tovább. Az biztosan nem füstölt. Feladtam.
  10. Az is jó, remélem találsz egy nem KS hengerfejes példányt. Jó kis Coscast, az a tuti. Nagyon bevált motor, Superseven kitcar kupában is használták, meg valami formula akármiben, de azt hiszem még valami komolyabb túraautó kupában is ment. Ha nem rúgod hidegen, tartós. Hátha egyszer még nekem is lesz, hacsak addigra el nem fogynak.
  11. Hónolni éppen lehetne, van kézi hónoló, nade a hónolás szép, se válla nincs se nem húzott a henger. Igen a dugók csak felfele jönnek ki, meg akkor már illene nyugvó-mozgó csapágysort tenni meg a szivattyút megnézni. Az alukarter, a bölcső és a billenésgátló rendszerű bakok nem egyszerűsítik a dolgomat. Minderre nekem már nincs időm. A hengerfejest is még éppen szabi előtt kaptam el.
  12. Letekert betöltő nyílásnál nem okádik össze olajjal. Akkor én most ezzel adtam a szarnak egy pofont? Mert ebbe önthetek már 15w40-et, enni azt is fogja de jobb nem lesz. Utólag okos az ember, ki kellett volna lökdösni a dugókat is, hengert kimérni hordósságra és aszerint amit mérek tovább haladni. Pedig én csak azt a kis zavaró tőkekattogást akartam megszüntetni, erre ez meg szemen pisál a viselkedésével...
  13. Ja és amúgy tujvajó hangja van, megy is mint a barom, úgyhogy tényleg nem értem, hogy ez az amúgy agyonüthetetlen szögegyszerű 1.6 8v hogy tud így taknyosra szopatni. Mikor ezek még tavalyi akácmézzel is elmennek a holdig. Nyilván ha elkezdem üvegelni, nem válik fel a letapadt gyűrü, vagy ha törött nem heged össze, csak idő nincs már szétfűzni, mert akkor az összes csapágyat meg kacatot is kicserélném a blokkban. Ha egy jobb (nem vastagabb) olajj is füstöl, akkor cseremotor lesz, az a leggyorsabb. Amúgy volt már ilyenre példa? Hogy hengerfejezés után hirtelen 1/1-ben elkezdte enni az olajat a benzinnel? Ugye most felül jó a buli, feszes tömít minden, nem azért eszi ez most? Így még nem jártam, eskü. Pedig vettem már le hengerfejet a porban ülve. És az is jó volt utána.
  14. Engem meg szétbusz az ideg. Hazajöttünk a kék sz4rral (Meriva Z16SE), mondom kicsit tőkehangja van, bedobom a hengerfejet gépműhelybe,kap új kramancokat h.f. tömítéstől felfelé, de tényleg mindent, könyv szerint összerak, olaj be víz be azt kussol. Aha. Ma reggel 30km alatt leevett 2 vagy 3 csíknyi olajat a nívóból és füstöl mint a brüsszeli kapcagyár. Ezt úgy nem tudom hová tenni. Hogy a gyürűknél eszi-e vagy nem nem tudom, de mind a 4 henger milibarra pontosan 15 barra sűrít. Igaz ettől még az olajlehúzó le lehet tapadva. Henger szép, hónolás kiválóan látszik, válla nincs, dugó nem lóg. Utolsó tipp: nem Eneost kellett volna beleönteni... Úgyhogy ennyire vagyok attól, hogy beleszaladjak a Tiszába.
  15. Akkor C20NE, gázzal. Jobbat nem tudok.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.