Jump to content

Róóóbi

MOTE klubtag
  • Content Count

    749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Róóóbi last won the day on November 9

Róóóbi had the most liked content!

Community Reputation

115 Segítőkész

About Róóóbi

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 06/04/1987

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra F (X16SZ), Opel Kadett E (14NV), Opel Meriva A (Z16SE)
  • City
    Magyarbánhegyes

Recent Profile Visitors

1,882 profile views
  1. Mehetek le bogarászni, szörtyög a radiátor a műszerfal alatt. De a víz nem fogyott. Kellett már valami... :-(
  2. Róóóbi

    Elektromos

    Valaki hozott már össze utólagos ülésfűtést? Maguk a kapcsolók, azok foglalata (meg a takaró a kézifékkar alatt), ülés alatti kábelek, egészen az A oszlop tövéig gyáriak, úgy bontottam ki. Ahogy nézegettem, nem relézett fogyasztók, itt lestem egy kicsit... Szóval valami normálisabb aliekszpresszes fűtőpaddal össze lehet-e hozni, vagy maradjon a polcon dísznek?
  3. Nem kimondottan kerekeléshez venném. Lesz majd nemsokára lengéscsillapító csere, kipufogócsere, esetleg később lengőkart/bölcsőt levenni, gólyalábat szétcsavarni. Tehát egy majdani mindenesnek. Parkside gépem már van, nyáron vettem multigépet, olyan mint a Dremel csak ez Parkside. Bika van benne, bár közepes fordulaton berezonál az egész háza. Itt nálunk működik a webshopjuk, a boltba nem nagyon járok (kieső helyen van), ez csak hasonlít, szerintem annak a kistesója ez. 450W 320Nm azt írják. Namost ennél kicsit többért itt van emez. Ezt már nézegetem egy ideje. Ez 1010W, 2200r/min, 450Nm oldási nyomaték. Kicsit combosabbnak vélem... A legolcsóbb pl.:DeWalt 200€...
  4. Ilyet akarok venni. Vagy jellegre hasonlót.
  5. Nem véletlen volt a caravan F népszerű melóswágen a Wartburg után. A magasság biciklinél meg összeszerelt polcoknál jöhet jól.
  6. Akkor én szerencsésebb vagyok. Eddig belement az Astrába ippeg 50 ezer km, eddig Ausztriában átkelés közben megevett 2 generátort, azóta a harmadik még bírja, úgy látszik jóllakott amperral. Aztán volt egy köcsög egér, ami marhanagy zárlatot okozott mikor belerágott a motorkötegbe, de még úgy jártam vele több, mint egy hétig. Mindig hazahozott, nekem az út szélén várás szerencsére ismeretlen fogalom. Gyári emelőkészlet, izzókészlet, eü doboz, vészháromszög, ék, guminyomás mérő összvissz ami mindig benne van. Meg egy gurtni, ha vontatnom kellene. Cégesből is a Zafirát szerettem, jól ment jól fordult, elnyelt egy kazal cuccot, egyszer költöztünk is vele. Aztán sajáttal jártam, az új hajtósa lezúzta az oldalát, kifújtatta vele a leömlőt és tankolásonként kért egy fél kanna olajat - kvázi szétb4szták 2 hét alatt.. :-(
  7. Na ugyanígy voltam a Merivával, aztán rájöttem a fortélyaira. Annyira, hogy már bővítettem is az alap felszereltséget. A blokk ugyanaz, de a sajátosságaival tud meglepetést okozni. Csak ki kell ismerni. Az a baj ezekkel az egyterűekkel, hogy annyira akarták a legnagyobb belteret amit a platform megengedett, hogy minden technika az autó elejében van. Meriván is a torony teteje a szélvédő alatt bent, meg még egy csomó kacat... Mert egyébként ez jellemző volt? Én is azt szeretem benne, hogy már minden porcikája régi ismerős. Legfeljebb ráncos már kicsit.
  8. Ezek nagyon tuti bélák, kéne szerezni megint. Annyiszor leírtad már ezt, hogy Sokszor. Nyilván van is alapja, de fogd fel úgy, hogy kölcsön kapasztottad magadnak a Zafirát Addig, amíg nem lesz Astra megint. Én az Astra mellett tökre csíptam a Zafirát meg most a Merivát is. Az egyiket meg tudtam szokni, hajtottam sokáig, emez meg már megvan egy ideje és teljesen komfortos.
  9. Ezeket hívjuk otthon béláknak. Elég masszívnak tűnnek. Volt két mestergerenda darabom, két izmos béla, de ferdén voltak vágva meg párszor esőn maradtak...
  10. Trapéz emelő, ferde puha talaj, ez kimeríti a halmozottan hátrányos helyzet fogalmát. Nemrég hoztam kis összecsukható ékeket, egy Toyota meg egy Freelander gyári ékjei, kíváncsi vagyok betonon hogy muzsikálnak majd. A bakokat már felavattam, azok jól szolgálnak. Úgy voltam vele, hogy még egy pár olcsó lemezbak is jobb, mint bármi instabil akármi, vagy bak nélkül. Ez a krokodil meg azért jó, mert gyárival meg kis palackemelővel nem támadok nagy súlyokat. A palackemelő marhajól jött vezérműszíjcserénél, mikor elemeltem a baktól a blokkot a Merivánál. Meg majd jól fog jönni ha az Astrán gátlókat fogok cserélni.
  11. Jaj nem úgy értem! Valami random lapos fa ami először elém ugrik, azt nyomom alá. Első emelésnél kinyomja magának a helyet, utána stabil mint az alapjárat.
  12. Egy kukoricagóré sátorteteje alá befér kb sok ajtókárpit, 5 komplett kipufogórendszer, vagy hat küszöb, esetleg pár tetőkárpit. Szóval nagyon nem rossz ötlet a sátortető. Vagy ha belécezed, még dinnyés ládákkal is tele lehet rakni. Egyszerű a lapostető, de emez sokkalta hasznosabb. Jó ötlet.
  13. Deszka, palló, bútorlap? Otthon ezekkel használom. Itt meg ugye beton járólap van.
  14. Amikor az emelő van bakon...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.