Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Róóóbi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    915
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    37

Róóóbi last won the day on Július 27 2021

Róóóbi had the most liked content!

Róóóbi névjegye

  • Születésnap 1987-06-04

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F (X16SZ), Opel Kadett E (14NV), Opel Meriva A (Z16SE)
  • Város
    Magyarbánhegyes

Legutóbbi látogatók

2.489 profile views

Róóóbi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

143

Hírnév

  1. Róóóbi

    Fék

    Ez és a hasonló nevű oldalak tudtommal Autodoc partnerek/viszonteladók. Nekem csak a két héttel van problémám, a szolgáltatással nem igazán. Ha bekopik elhallgat, csak addig visít. Ha utána is, akkor a hiba a fékpofa anyagában keresendő.. Nagy satukat ilyenkor nem érdemes nyomni, majd csak ha bekoptak.
  2. Jaja. Kis ideig volt benne egy C20XE, na az volt az igazi paraszt. Zörgött csattogott szórta a csavarokat de ment mint amit kilőttek
  3. Volt kadettom ezzel a motorral, úgy emlékszem 75Le-t mondott rá az álmoskönyv. Az 1.3 karbi volt 60Le körül. C14NZ-re tettünk 14NV veztengelyt, nem lett egy SE-szintű de virgáncabb lett. Elméletileg nagyobbat emel a karbisé.
  4. Nem változott, csak a neve. Főtengely jeladót pl. : a C14SE kapott, de az meg hengerenkénti befecskendezős DIS-es motor EGR nélkül. Néhány adatbázis hibásan hoz egy-két alkatrészt.
  5. Anyámék faceliftes Astrája X14NZ, elosztós volt, ugyanazt láttad a motortérbe nézve mint a régi Astrámban, ami meg C14NZ volt. Se EGR se DIS se főtengely jeladó. Nem ekkor volt az, hogy csak az évjáratból kifolyólag kaptak autók X-es motorkódot? '96-os a fentebb említett alany.
  6. Kis érdekesség: A tegnapi nappal sikerrel vette a tepsi a kihívást, ~1650km, csak tankolni kellett. Nem az volt a kérdés, hogy megmássza-e a hegyet, hanem hogy én mennyivel akarok felmenni. Saccra olyan 11,5L-es átlag jött ki, megbuggyantott csomagtartóval. Ebben volt meggurítás meg tartott 170km/h is. A tankolás meg 2x fél óráig tartott, mert valamit elrontottam a tankszellőztető csövezés összerakásánál. Kicsit f0stam hogy befér-e az Astra helyére, úgy tűnik igen. Innentől kezdve asszem eldöntöttem, melyikkel akarok majd dolgozni járni...
  7. Az kimaradt, mert direkt linkkel egyből az Astra topikon belül járok ide. Ez van, nem tudok mit hozzá szólni. Eddig volt ez, ezután lesz más. Nem örülök, de valahogy majd elleszek.
  8. Igazából kész lett. Apróságok maradtak, kormánymű meg majd négy lengéscsillapítót fog kérni. Megszűnik? Mivaaaa? Ez nekem új :-( Igen ez A Omega. B-ből max X20SE kézi váltóval, az gyakorlatilag egy C20NE DIS gyújtással egérrel és légtömegmérővel. Az Ecotec-et meghagyom másoknak. B-hez még elég sok minden kapható újonnan, nekem már azért kutakodnom kell egy-két cuccért. Ez olyan mint a Kadettem volt, csak sokkal nagyobb és hátul hajt.
  9. Boldog szombat reggelt! Elérkezett ez is. 2017 szeptembere óta nyűvöm, babrálgatom, módosítgatom az Astrát, ugye én évente 4 alkalommal keresztül hasítok Közép-Európán, na most ez egy 71 lóerős Astrával, hát valljuk be néha kihívás (bár nem lehetetlen), és jött egy lehetőség hogy nagyobbra váltsak. Igazából mindig is kerestem egy hátsókerekes tepsit, amit nem az erejéért szeretnek és nekem régóta, talán még a Kadett óta becsípődésem az Omega. Idén év elején adódott egy lehetőség és lecsaptam rá. 1987, C20NE, sedan, kézi váltó, tetőablak, ABS, BC, check control. Bőven elég. Úgy tűnik még éppen idejében, mivel hogy ezek már 30 évesek elmúltak, és a vas minden áron oxiddá akar válni bennük. Útra felkészítve, kis gondoskodás után álljon itt az előd és a háttérben az utód. Az Astrát öcsém örökölte meg, hát nála széttaposva biztosan nem lesz. Köszönök szépen minden eddigi segítséget/tanácsot/ötletet, amit ettől a frankó kis csapattól kaptam, ha lehet nem távoznék, hanem ha időm engedi visszaadnék olykor valamit a közösségnek. Béke
  10. Írj neki üzit messengeren, szóltam hogy keresed én majd' mindennap beszélek vele. Annyit megy hogy ide végképp nem érkezik bekukkantani.
  11. Fakk... Na mindegy. Amúgy "padlón" összedugdosva működik, próbáltad? Vagy kerestél komfortelektronikás kábeldiagramot?
  12. Róóóbi

    Motor

    Ők sem érthetnek minden autóhoz. Bájdövéj, kartertömítésnél az a mérvadó, hogy alumínium vagy lemez karter van fent, mert másmilyet kérnek. Továbbá paszta az olajszivattyú-karter találkozási pontjainál és menetrögzítő a csavarok alá. Tavaly vettem Ajusa parafát, hozzáadott kis alu gyűrűkkel, de még nem volt érkezésem felrakni. Mert minden igyekezetem ellenére a Reinz is szivárog 2 év után és nem görbe a karter felfekvő síkja.
  13. A komfort-mód szála, világos. De anélkül még működnie kéne, most nekem speciel nem fáj, ha nem csukja be a tetőt lezáráskor, igaz nem tudom mennyire fontos ez neked. Szerintem a komfortosat be tudod kötni anélküli módon is. Ha Wookie itt lenne, többet tudna mesélni a komfortos tetőablakról.
  14. Illetve még ezt találtam.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.