Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turbo-sokk-feltöltés


Atommanó

Recommended Posts

Ez azt jelenti, hogy kell majd egy gyári szabályzó cserében, mert abból kell felhasználnom a membránt és a rugót.

Ja értem, tehát magyarul, úgy indul ez az egész, hogy felhasználsz egy gyárit és az UGY-t, egy gyári ellenében adod, hogy mindíg legyen alkatrészed. :lol:

Link to comment
Megosztás:

azért jó lenne vmi közelítő ár. :lol:

Németországban az ilyenek 100 euró körül mozognak, ha adsz hozzá egy gyári szabályzót.

Viszont azok nem szerelhetőek, tehát ha gond van, nem tudsz benne semmi alkatrészt cserélni.

Mi mindenképpen ez alatt akarunk maradni, de azt remélem senki nem fogja elvárni tőlem, hogy szinte ingyen megcsináljam, mert azért egy ilyen CNC megmunkálóközpontnak elég komoly óradíjai vannak.

Neked 2.4-esed van, nem? :lol: Azon is ilyesmi szabályzó van, ha jól emlékszem...

Link to comment
Megosztás:

profit orientalt multicég :lol:

qrva nagy haszonkulcsal

nem éri meg :lol:

Hát ha ez igaz akkor nem veszek semmit,inkább ebay-ről rendelek. :lol:

Nem....amúgy a Petit ismerve nem akar ő ebből meggazdagodni....szerintem legalábbis.

Mindenesetre jó tudni hogy itthon is van ilyen lehetőség.Szinte ingyen. :lol: (ez is csak vicc akart lenni)

Link to comment
Megosztás:

Hát ha ez igaz akkor nem veszek semmit,inkább ebay-ről rendelek. :lol:

Nem....amúgy a Petit ismerve nem akar ő ebből meggazdagodni....szerintem legalábbis.

Mindenesetre jó tudni hogy itthon is van ilyen lehetőség.Szinte ingyen. :lol: (ez is csak vicc akart lenni)

Majd nem röhögsz, amikor mond egy összeget :P :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mondott már egy-két árat erre-arra és barátiak voltak nagyon. :lol:

Amúgy meg bárcsak már ott tartanék hogy egy ilyen nyomásszabályzó kelljen. :lol:

Petya barátian szokott számolni :lol:

Amúgy a "stock 16V" -vel is lehet valamit kezdeni ilyen szabályzóval nem? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Németországban az ilyenek 100 euró körül mozognak, ha adsz hozzá egy gyári szabályzót.

Viszont azok nem szerelhetőek, tehát ha gond van, nem tudsz benne semmi alkatrészt cserélni.

Mi mindenképpen ez alatt akarunk maradni, de azt remélem senki nem fogja elvárni tőlem, hogy szinte ingyen megcsináljam, mert azért egy ilyen CNC megmunkálóközpontnak elég komoly óradíjai vannak.

Neked 2.4-esed van, nem? :lol: Azon is ilyesmi szabályzó van, ha jól emlékszem...

nem cigánykodás miatt kérdeztem....... :lol:

és igen,a 2.4-en is ilyen van-tök ilyen.csak az enyém besz@rt mióta mögé(a visszaágba)raktam 1 4.5 bar-os szabályzót.azóta azt kiszedtem és a gyári is tartja a négyfelet.na ez azért nem teccik mer benyából benyeli a 20at.

Link to comment
Megosztás:

Petya barátian szokott számolni :lol:

Amúgy a "stock 16V" -vel is lehet valamit kezdeni ilyen szabályzóval nem? :lol:

Persze lehetne de ahoz sem elég csak maga a szabályzó, és én már erre a motorra nem fogok költeni még szívó. :lol:

Még a powercap sincs rárakva....mondjuk az még jól jöhet később is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szegről végről GM az is,de nem hinném,hogy jobb! :lol:

Szerintem sem.Bár ha valaki autócserében gondolkodik és nem szeretné hogy érintse a 2010-es teljesítményadóba beleiktatott luxusadó kérdése akkor az opel 2l-es turbo motorjai kilőve mert ott 170ló indítja a sort.(z20lel)Ez már pont cumi.Viszont a saab-nak van és 2l-es motorja 150le-vel.(b205e,b207e)

Csak valahogy a belsejükkel nem vagyok kibékülve....röviden egy fos.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem sem.Bár ha valaki autócserében gondolkodik és nem szeretné hogy érintse a 2010-es teljesítményadóba beleiktatott luxusadó kérdése akkor az opel 2l-es turbo motorjai kilőve mert ott 170ló indítja a sort.(z20lel)Ez már pont cumi.Viszont a saab-nak van és 2l-es motorja 150le-vel.(b205e,b207e)

Csak valahogy a belsejükkel nem vagyok kibékülve....röviden egy fos.

a 170 pacis még alatta van, az jó lehet! az a baj, hogy a z20leh-et leszámítva a 2 lityis mocik hasznavehetetlenek. :lol: (a gt motorját nem ismerem, az lehet még jó, de hagyjuk.)

a saab esetén nem tudom mi a helyzet, de a 150le-s változatok biztos, hogy olyasmi hulladékok, mint a z20let alapból.

Link to comment
Megosztás:

A teljesítményadó 2010-tõl mindenki számára nõ. Az autó elsõ három évében a jelenlegi 300 forint helyett 345 forintot, négy és hét év között 260 forint helyett 300 forintot, nyolc és tizenegy év között 200 forint helyett 240 forintot, 12 és 15 év között 160 forint helyett 185 forintot, míg minden 16 év feletti autó után 120 helyett 140 forintot kell majd fizetni minden egyes kilowatt után, tehát már egy átlagos Suzuki után is nõnek az adóterhek. Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerõ) vagy annál erõsebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerõ) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerõ) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni. Ez azt jelenti, hogy például már egy 170 lóerõs, kétliteres Volkswagen Passat után is kell "vagyonadót" fizetni. Ez a törvény leginkább azok számára igazságtalan, akik egy nagy teljesítményû, de akár 15 éves autóval rendelkeznek, hiszen az a négykerekû már nem igazán számít luxusnak.
Link to comment
Megosztás:

Azért ha választani kellene egy saab vagy opel mai belseje között...a saab fényéveket ver az opelre.

húha, lehet nem ugyanazon a bolygón vagyunk, de a saab belseje ippeg olyan gagyo, mint az opel belsők, mellette még randa is. (utóbbi persze relatív, nekem legalábbis nagyon nem tetszik a saab-ok béna belseje.) ültem 2005-ös saab 9-3-ban, és kopott/hámlott lefelé mindenhol a festék, a borítás, a minden. szégyenletes volt. és a futásteljesítmény se volt magas.

Link to comment
Megosztás:

........és a futásteljesítmény se volt magas.

A belsőt tekintve egyetértek.Lehet az új modellek belseje már szép de azoknak az ára is az.

Ezt a futásteljesítményt hogy érted?Annak ellenére hogy kevesett futott az autó mégis kopott volt a belseje,vagy a kopott belső mellé még pluszba alacsony futásteljesítmény is párosult?

Link to comment
Megosztás:

A belsőt tekintve egyetértek.Lehet az új modellek belseje már szép de azoknak az ára is az.

Ezt a futásteljesítményt hogy érted?Annak ellenére hogy kevesett futott az autó mégis kopott volt a belseje,vagy a kopott belső mellé még pluszba alacsony futásteljesítmény is párosult?

kicsi km és sok lepukkadás :lol:

anno a 70-es 80-as években a 2 literes blokk turbózását a saab kezdte el a gm-en belül, és ezért ők a mostani turbós motoroknak az egyértelmű szülei, de sajnos ez már 20-on 30 éve volt. a saab meg alig fejlődött 1984 óta, amikor kihozták a 16 szelepes 2 literes turbós motort.

ebben benne van sztem az opel keze is, hiszen a prémium (szerű) saab nem kaphatta meg már a vektra opc technikáját sem, csak az utcai csúcsváltozatét. tiszta szégyen.

Link to comment
Megosztás:

kicsi km és sok lepukkadás :lol:

anno a 70-es 80-as években a 2 literes blokk turbózását a saab kezdte el a gm-en belül, és ezért ők a mostani turbós motoroknak az egyértelmű szülei, de sajnos ez már 20-on 30 éve volt. a saab meg alig fejlődött 1984 óta, amikor kihozták a 16 szelepes 2 literes turbós motort.

ebben benne van sztem az opel keze is, hiszen a prémium (szerű) saab nem kaphatta meg már a vektra opc technikáját sem, csak az utcai csúcsváltozatét. tiszta szégyen.

egyébként milyenek?egy haverom állítása szerint nem sok jót olvasni róluk...én még nem néztem nagyon utána. Azt tény hogy mondjuk opel-hoz sokkal több cuccot kapni mint saab-hoz.A tuningcégek listája is sokkal gyérebb én konkrétan kettőt ismerek a Hirsch és a Nordic Performance-ot az utóbbi elég komolyakat is kreál. A kisebb kínálat valószinüleg annak köszönhető hogy a saab egy felsőbb kategória és nyilván aki ilyet vesz nem feltétlenül akarja okosítani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.