Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Tuti? Valamilyen opeles f/g astra vagy hasonló cserélt ilyet és utána ment átállíttatni de akkor lehet nem b vectra volt ;)

mennyiért állitják át azt lehet tudni? opelszervizbe? vagy aki ki olvassa a hibakódokat esetleg?

Köszönöm a válaszokat.

Egyenlőre maradt a trafócsere és akksivásárlás mert ma bemondta az unalmast, 10V feszt mértem rajta egy napi töltés után.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Tuti? Valamilyen opeles f/g astra vagy hasonló cserélt ilyet és utána ment átállíttatni de akkor lehet nem b vectra volt ;)

Én is olvastam hasonlót itt a forumon,de nem Vectránál!Opelben meg csak úgy nem is tekergetik vissza az órát!Szerintem be kel előtte menni

és közölni,hogy "nézd,200.000km van benne,de órát cserélek,abban is lehetne ennyi,mert többet mutat!?"

Mivel gépre kötik,biztosan elkérnek érte 6-7e Ft-ot!

Link to comment
Megosztás:

Én is olvastam hasonlót itt a forumon,de nem Vectránál!Opelben meg csak úgy nem is tekergetik vissza az órát!Szerintem be kel előtte menni

és közölni,hogy "nézd,200.000km van benne,de órát cserélek,abban is lehetne ennyi,mert többet mutat!?"

Mivel gépre kötik,biztosan elkérnek érte 6-7e Ft-ot!

Ismerek egy srácot aki anno b vectrából is sokat hozott be még 2000 környékén, ők úgy csinálták, hogy még kint raktak be olyan órát amiben 100 körüli km állás volt, azzal hozták be így azt írták be az adott autóhóz, a sajátját pedig itthon tekerték sokszor még jobban vissza ;) Sajnos nagy biznisz a vissza tekerés mivel sokan nem is az autó állapotát hanem a semmitmondó km állást veszik alapul autóvásárlásnál.

Link to comment
Megosztás:

Előre morfondírozok is rajta, hogy fogom én a most 322 000-et mutató autómat eladni....

Ennyivel fel sem fognak hívni. Egyszer volt egy nagyon jó cikk a Totalcaron. valaki egy SuperB-t hajtott, és 3 vagy 4 év alatt belemászott 350 ezer km az autóba. A cikk szerint hosszú utakon használta az autót, 90%-ban autópályán, úgy nézett ki mint ha új lett volna, végig rendesen volt szervizelve, márkaszervizben. Meghirdette a valós km állással, de a kutya sem érdeklődött. Hónapokig hirdetve volt az autó. Aztán gondolt egyet, visszatekertette 150-re, újra meghirdette párszázezer Ft-al drágábban, és az autót szinte másnap elvitték. A vevő még meg is jegyezte, hogy kiugróan sok a km az autóban 3 éves kora ellenére, de elégedetten vitte el. Nemtudom, mennyi az igazságtartalma a cikknek, de teljesen hihető, és nagyon tanulságos.

Aki nem köcsög ennyire, csak kicsit, azt csinálja, hogy teszem azt 180-at ír a hirdetésbe, viszont nem tekerik vissza, hanem ott szembesül az érdeklődő autóvásárló a km óra állással, ami 100-150-el több.

Már jártam így ;) 284 volt az autóban, a hirdetésben pedig csak 184, bár többször is rákérdeztem telefonon. Eléggé szét volt rúgva az autó, szóval ha 180-at mutat, azt úgysem hiszem el.

Bevett trükk még, hogy nem a valós évjáratot írják, hanem 1-2 évvel fiatalabbat. Teszem azt, ha az autó 93 októberi, akkor mindenféle szívfájdalom nélkül 1994-et írnak oda.

Valamint az is népszerű, hogy odaírnak olyan extrákat, amik nincsnek is, vagy ki vannak kötve. Pl manuális klíma, odamentem, és hiányzott a klíma hűtő ;) Felárárt akarták adni azt is mellé. Mondom, a kerekeket is felárárt akarjátok adni mellé? Sarkon is fordultam egyből :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mos nézem, 3 megszólalásig ugyanolyan B vekit hirdetnek, mint az enyém.

Egyiken még a fóliázás is tök ugyanolyan ;)

Egyébként, ahogy látom, nem mindegyik sedanban van ez a spéci ablakfűtés rádióantenna, már ha nem utólag fabrikálták beléjük a tetőantennát...

Link to comment
Megosztás:

Ennyivel fel sem fognak hívni. Egyszer volt egy nagyon jó cikk a Totalcaron. valaki egy SuperB-t hajtott, és 3 vagy 4 év alatt belemászott 350 ezer km az autóba. A cikk szerint hosszú utakon használta az autót, 90%-ban autópályán, úgy nézett ki mint ha új lett volna, végig rendesen volt szervizelve, márkaszervizben. Meghirdette a valós km állással, de a kutya sem érdeklődött. Hónapokig hirdetve volt az autó. Aztán gondolt egyet, visszatekertette 150-re, újra meghirdette párszázezer Ft-al drágábban, és az autót szinte másnap elvitték. A vevő még meg is jegyezte, hogy kiugróan sok a km az autóban 3 éves kora ellenére, de elégedetten vitte el. Nemtudom, mennyi az igazságtartalma a cikknek, de teljesen hihető, és nagyon tanulságos.

Aki nem köcsög ennyire, csak kicsit, azt csinálja, hogy teszem azt 180-at ír a hirdetésbe, viszont nem tekerik vissza, hanem ott szembesül az érdeklődő autóvásárló a km óra állással, ami 100-150-el több.

Már jártam így ;) 284 volt az autóban, a hirdetésben pedig csak 184, bár többször is rákérdeztem telefonon. Eléggé szét volt rúgva az autó, szóval ha 180-at mutat, azt úgysem hiszem el.

Bevett trükk még, hogy nem a valós évjáratot írják, hanem 1-2 évvel fiatalabbat. Teszem azt, ha az autó 93 októberi, akkor mindenféle szívfájdalom nélkül 1994-et írnak oda.

Valamint az is népszerű, hogy odaírnak olyan extrákat, amik nincsnek is, vagy ki vannak kötve. Pl manuális klíma, odamentem, és hiányzott a klíma hűtő ;) Felárárt akarták adni azt is mellé. Mondom, a kerekeket is felárárt akarjátok adni mellé? Sarkon is fordultam egyből :lol:

Hát ez az! Egyre gyanúsabb, hogy addig használom, amíg megy, mondjuk motorcsere, vagy nagy durva kasztnizás nélkül. Ha valamelyik eljön, akkor meg megy a levesbe.

Vagy b-verzió, rokonságon, vagy ismerősi körön belül adom el.

C-verzió: beszámíttatom kereskedővel, aztán tekerje ő az órát.

Link to comment
Megosztás:

Ha jó állapotban van az autó, akkor meg is teszi ;)

Nos, elég sok, az enyémnél sokkal hitványabb hulladékot árulnak milla környékén. Egy-kettőt meg is néztem, de mind sokkal lelakottabb volt, mint az enyém. A sok kis apró rohadást kéne megcsináltatnom egy valag pénzből, aztán még pofásabb lenne.

Elektronyos gondok szerencsére többnyire elkerülnek. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nos, elég sok, az enyémnél sokkal hitványabb hulladékot árulnak milla környékén. Egy-kettőt meg is néztem, de mind sokkal lelakottabb volt, mint az enyém. A sok kis apró rohadást kéne megcsináltatnom egy valag pénzből, aztán még pofásabb lenne.

Elektronyos gondok szerencsére többnyire elkerülnek. ;)

Az enyém is nagyon szép állapotban van kívül-belül. Nemrég megkapta a CDX-es ülés és kárpit garnitúrát ;)

Van egy kis rohadás a sárvédő íveken, ezt tavasszal tervezem kijavíttatni. Már idén akartam, de nem tudom nélkülözni az autót egyetlen napra sem :lol:

Már sokszor megfordult a fejemben, hogy le kéne cserélni, de az a helyzet, hogy 1,5-1,8 millió körül kapnék olyan autót, amibe érdemes lenne átülnöm (diesel Golf, Bora, Octavia, vagy Toldeo), viszont semmi garancia nincs rá, hogy azokkal nem szívom meg. Meg ugye valószínű, hogy 6-8 évesen 150 ezer km van bennük :lol:

Néztem néhány Isuzus B vekit is, ami jobban felszerelt, de a szép képek után élőben annyira hitvány lelakott volt mind, hogy nem hittem a szememnek. Meg az előző hsz-ben felsorolt trükköket próbálták megetetni velem. Plusz még olyan ócska trükkök, hogy garázsban tartott autó, de egy lakótelepi parkolóban állt a kocsi, hölgy tulajdonos és még sorolhatnám :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is nagyon szép állapotban van kívül-belül. Nemrég megkapta a CDX-es ülés és kárpit garnitúrát ;)

Van egy kis rohadás a sárvédő íveken, ezt tavasszal tervezem kijavíttatni. Már idén akartam, de nem tudom nélkülözni az autót egyetlen napra sem ;)

Már sokszor megfordult a fejemben, hogy le kéne cserélni, de az a helyzet, hogy 1,5-1,8 millió körül kapnék olyan autót, amibe érdemes lenne átülnöm (diesel Golf, Bora, Octavia, vagy Toldeo), viszont semmi garancia nincs rá, hogy azokkal nem szívom meg. Meg ugye valószínű, hogy 6-8 évesen 150 ezer km van bennük :lol:

Néztem néhány Isuzus B vekit is, ami jobban felszerelt, de a szép képek után élőben annyira hitvány lelakott volt mind, hogy nem hittem a szememnek. Meg az előző hsz-ben felsorolt trükköket próbálták megetetni velem. Plusz még olyan ócska trükkök, hogy garázsban tartott autó, de egy lakótelepi parkolóban állt a kocsi, hölgy tulajdonos és még sorolhatnám :lol:

nemdohányzó nyugdíjas vidéki házi állatorvos nő, hétvégi ünnepi autója volt mindegyik, ugye? :lol:

A vicc az, hogy ismerek hasonlót, egy 280 000km-t futott Ignise van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de érdeklődnék, hogy emelt fényerejű izzót szeretnék rakni a vectra-ba (jön az ősz, tél, rossz látási viszonyok). Tudom, hogy csodát nem fogok tőle kapni, de mégis talán jobb lenne mint a sima izzó. Jól tudom-e, hogy legális az emelt fényerősségű izzó és műszakin jelent-e bármi gondot?

Köszönöm segítségetek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de érdeklődnék, hogy emelt fényerejű izzót szeretnék rakni a vectra-ba (jön az ősz, tél, rossz látási viszonyok). Tudom, hogy csodát nem fogok tőle kapni, de mégis talán jobb lenne mint a sima izzó. Jól tudom-e, hogy legális az emelt fényerősségű izzó és műszakin jelent-e bármi gondot?

Köszönöm segítségetek!

Osram Night Breaker-t vegyél, én ezt ajánlom. Ég és föld a különbség ez meg egy hagyományoys halogén között.

Nekem B1es lámpám van, és szinte nem is kell reflektoroznom. Műszakin semmiféle gondot nem jelent.

A xenon utánzatú izzókat nem ajánlom, mert egy kalap szar az összes. Fehér a fényük, de még annyira sem világítanak, mint egy halogén.

A nagyobb teljesítményű izzókat sem nagyon ajánlom, mert szétéghet a foncsor a hőtől.

Link to comment
Megosztás:

Ma megérkezett az új trafó meg egy új akksi. a régi sajna cellazárlatos lett.

Az akksit beleraktam a gépbe beindítom és láss csodát :a trafó megjavult. Lehet csak a rossz gyenge akksi miatt nem működött rendesen a trafóm?

Mentem egy pár kört vele hidegen melegen, nem volt vele gáz.

Vélemények?

Link to comment
Megosztás:

Osram Night Breaker-t vegyél, én ezt ajánlom.

Na én is pont izzóvásárlás előtt állok. Az említett izzónak milyen a fénye? A hagyományos sárga vagy ilyen xenon utánzatú "jégszinű"?

Hagyományos, olyan, mitn a halogén izzóé. De rohadt jól látni vele. Nekem most 3-as fokozaton van a magasságállítás, így csak néha villogattnak a szembe jövők ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha lehet, inkább már Osram NightBreaker Plus-t! ;) A fényerő ugyanaz, mint a síma NB-é, ellenben (elméletben) hosszabb az élettartama. Tavaly januárban raktam bele a kocsimba, még semmi gond nincs velük, és ahogy a többiek is írták itt, jelentős a javulás egy hagyományos, "noname" izzóhoz képest. Csodát persze ne várj, de érezhető lesz a különbség, pláne jó időjárási viszonyok között, vagy hóban. Az eső sajnos ennek a hatásfokát is jelentősen lerontja, de hát ilyen ez a popszakma, mégsem xenon-ról beszélünk.

Link to comment
Megosztás:

Ha lehet, inkább már Osram NightBreaker Plus-t! ;) A fényerő ugyanaz, mint a síma NB-é, ellenben (elméletben) hosszabb az élettartama. Tavaly januárban raktam bele a kocsimba, még semmi gond nincs velük, és ahogy a többiek is írták itt, jelentős a javulás egy hagyományos, "noname" izzóhoz képest. Csodát persze ne várj, de érezhető lesz a különbség, pláne jó időjárási viszonyok között, vagy hóban. Az eső sajnos ennek a hatásfokát is jelentősen lerontja, de hát ilyen ez a popszakma, mégsem xenon-ról beszélünk.

Most látom, a dobozán, hogy az enyém is Osram Night Breaker PLUS ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.