Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Kicsit más téma, kötelező felelősség biztosítás...

Egy alkusz cégen keresztül kötöttem újra a biztosítást november utolsó napján az Allianznál. Másnap e-mailben kaptam egy biztosítási kötvényt, amely a végleges kötvény megérkeztéig hiteles dokumentum akár rendőri ellenőrzés esetére is. Ezen a papíron B2 Bonus-Malus fokozat van feltüntetve, és ~21000 Ft éves díj.

Ma kaptam meg a végleges kötvényt a biztosítótól. Ezen viszont B1-es Bonus-Malus fokozat szerepel, és 24500 Ft éves díj.

Szerintetek ez hogy lehet?

2009 augusztus óta van biztosításom, tehát még nincs 2 teljes éve. Az első majdnem fél évben - 5 hónap - A0 kategóriával.

Az idei évben már B1-ben voltam. Nem kellett volna ettől az évtől B2-re változnia?

Vagy lehet, hogy a kalkulátorban nyomtam el valamit, amit a végleges biztosítási kötvényen korrigáltak?

Én úgy tudom kell 1 teljes év A0ba és csak utána léphetsz B1be.

Én az alkuszt szoktam zaklatni telefonon ha kérdésem van. Utánajárnak mindennek, felkeresik ha kell régi és új biztosítót is és értesítenek. (Netrisken szoktam kötni)

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudom kell 1 teljes év A0ba és csak utána léphetsz B1be.

Én az alkuszt szoktam zaklatni telefonon ha kérdésem van. Utánajárnak mindennek, felkeresik ha kell régi és új biztosítót is és értesítenek. (Netrisken szoktam kötni)

Nem ez a kérdés. 5 hónap A0 után ez év január 1-től léptem B1-be, ez biztos.

A kérdés az, hogy egy teljes év B1-ben töltött idő után véletlenül nem kellene-e B2-be lépnem :D

Holnap érdeklődöm az Allianznál

Link to comment
Megosztás:

Nincsen valakinek véletlenül olcsón eladó Vectra B1-es első indexlámpái párban? Többen cseréltetek B2-esre...

Kitörött az eredeti, vettem egy utángyártottat, de annyira csapnivaló a minősége, hogy legszívesebben az eladó fejéhez vágnám.

Nem passzol rendesen a helyére a gumikéder.

Link to comment
Megosztás:

Létezhet ebből több verzió? Amúgy annyira nem szakértettem még a gépet, mert szerencsére nincs vele gondom.A tempomatot meg szeretem benne.Még kényelmesebb vele utazni.Már amikor vagyok olyan szerencsés, hogy vezethetem lévén anyuka használja, a gyerkőcök szállítására+munkába járásra.Én meg "A"korzázok.

Bár eszeltem rajta, hogy lehet egy testhez állóbb családi egyterű szerűségre le lehetne cserélni a vekit....

Szerintem itt érdeklődj.

Köszi van egy 8 E ft-os regisztrácios dij a forumba jutás elött.

Inkább veszek egy melosrucit +2 l kannást....

VW kiképzés alapfok....

Link to comment
Megosztás:

Köszi van egy 8 E ft-os regisztrácios dij a forumba jutás elött.

Inkább veszek egy melosrucit +2 l kannást....

VW kiképzés alapfok....

Nem olcsók a srácok! :)

Amúgy a sógorom szedte le a netről, talán torrentről? a komplett Volkswagen javítási kézikönyvet.Robbantott ábrák, miegymás.

Érdemes kúpászkodni.Neki amúgy OffSharanja van.

Ha a Toledóban a régi 8V 1.6 van 75LE-vel, az egy őskövület, könnyen javítható.Anyuméknak volt ilyenje.

A 2L kannás ha olaj, na az jó az Opel ECOTEC mocijaihoz is! :D

Link to comment
Megosztás:

Semmiféle vákuumos dolog nincsen ott.

Ez érdekes dolog, mert én is láttam már olyan gyárilag tempomatos vectrát, amin volt valamin vákuumos cucc.

Ellenben láttam olyat is, amiben nem volt. Unokatesómnak volt céges X18XE-motoros, anno direkt kérte bele a tempomatot, és annak nem volt semmi vákuum.

:D

Link to comment
Megosztás:

Nem ez a kérdés. 5 hónap A0 után ez év január 1-től léptem B1-be, ez biztos.

A kérdés az, hogy egy teljes év B1-ben töltött idő után véletlenül nem kellene-e B2-be lépnem :D

Holnap érdeklődöm az Allianznál

Arra akartam utalni, hogy szerintem most korrigálják a hibát és lehuzatnak veled mégegy évet B1be az A0 helyett.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit más téma, kötelező felelősség biztosítás...

Egy alkusz cégen keresztül kötöttem újra a biztosítást november utolsó napján az Allianznál. Másnap e-mailben kaptam egy biztosítási kötvényt, amely a végleges kötvény megérkeztéig hiteles dokumentum akár rendőri ellenőrzés esetére is. Ezen a papíron B2 Bonus-Malus fokozat van feltüntetve, és ~21000 Ft éves díj.

Ma kaptam meg a végleges kötvényt a biztosítótól. Ezen viszont B1-es Bonus-Malus fokozat szerepel, és 24500 Ft éves díj.

Szerintetek ez hogy lehet?

2009 augusztus óta van biztosításom, tehát még nincs 2 teljes éve. Az első majdnem fél évben - 5 hónap - A0 kategóriával.

Az idei évben már B1-ben voltam. Nem kellett volna ettől az évtől B2-re változnia?

Vagy lehet, hogy a kalkulátorban nyomtam el valamit, amit a végleges biztosítási kötvényen korrigáltak?

Évente léphetsz feljebb 1 kategóriát,azaz 365 naponként szerintem,mert akkor a novemberi biztosító váltás után is egy új belépő már 2 hónap után

B1-ben lenne!Nekem is többször korrigáltak már,főleg amikor kedvezőbb díj miatt újraköttettem a biztosításom!B1-et írtam rá és B2-ben voltam már,így jóváírták később!Ha rosszul is adtad meg a B-M besorolásod,az új biztosítódnak átküldött kártörténeti igazolás alapján kötik meg veled!

Remélem nagyjából érthető ez az össze-visszaság amit írtam!

Link to comment
Megosztás:

Nincsen valakinek véletlenül olcsón eladó Vectra B1-es első indexlámpái párban? Többen cseréltetek B2-esre...

Kitörött az eredeti, vettem egy utángyártottat, de annyira csapnivaló a minősége, hogy legszívesebben az eladó fejéhez vágnám.

Nem passzol rendesen a helyére a gumikéder.

Mind a két oldali kellene?

Link to comment
Megosztás:

Évente léphetsz feljebb 1 kategóriát,azaz 365 naponként szerintem,mert akkor a novemberi biztosító váltás után is egy új belépő már 2 hónap után

B1-ben lenne!

A novemberi biztosító váltás az évfordulóra történő váltás. Nov 30-ig lehet felmondani.

Nekem is többször korrigáltak már,főleg amikor kedvezőbb díj miatt újraköttettem a biztosításom!B1-et írtam rá és B2-ben voltam már,így jóváírták később!Ha rosszul is adtad meg a B-M besorolásod,

Jól adtam meg. Éppen ezért volt az előzetes kötvényen - nagyon helyesen B2 :D

az új biztosítódnak átküldött kártörténeti igazolás alapján kötik meg veled!

Remélem nagyjából érthető ez az össze-visszaság amit írtam!

Fehívtam őket, és ezzel a süket dumával jöttek. Csakhogy a régi biztosító és az új az egy és ugyanaz :)

De végülis korrigálták, és újraküldik a kötvényt.

Évente feljebb lépsz egyel, ha nem volt kárkifizetés.

Link to comment
Megosztás:

Hát kéne, elég hülyén néz ki az autó, hogy most a jobb oldali új, utáéngyártott, és teljesen fényes, a bal meg kicsit haloványabb.

Mennyiért adnád?

Előbb még meg kell keresnem őket, egy éve láttam őket utoljára, de csak holnap leszek otthon. Majd írok.

Link to comment
Megosztás:

Fehívtam őket, és ezzel a süket dumával jöttek. Csakhogy a régi biztosító és az új az egy és ugyanaz :D

De végülis korrigálták, és újraküldik a kötvényt.

Évente feljebb lépsz egyel, ha nem volt kárkifizetés.

Ilyet nekem is csinált a Generali, kiküldtek egy levelet, hogy miután az előző biztosító nem küldte el az igazolást, mehetek a sóhivatalba a B3-as kategóriámmal. Bementem az akkor még működő irodájukba, és közöltem az ott fogadó kedves hölggyel, hogy ŐK a sóhivatal, és menjenek a búsba. Kuncogott a spiné egyet, elnézést kért a rendszer butaságáért, és javított mindent a rendszerben és adott egy jó csekket.

BUÉK Mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem :D meg akkor kettő lenne belőle,na meg aztán minek a gomb oda? :)

az elm. akkor kell világítson ha működésben van a tükörfűtés. Egyes ország szabályai miatt van ilyen kiadás is, ott kötelező.

A gomb pedig biztos vmi extra lehet, katapult, olajfojatás esetleg nitro kapcsoló :)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítségeteket,majd ki is fogom próbálni hátha valami "James Bond" funkció. :D

Sziasztok!

Először is Boldog új évet mindenkinek!

Az lenne a kérdésem tudja-e valaki honnan tudom letölteni az "Így csináld" című könyvet b vectrához?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.:Gábor

És estleg erre valaki valami megoldást?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítségeteket,majd ki is fogom próbálni hátha valami "James Bond" funkció. :D

És estleg erre valaki valami megoldást?

Pár oldallal előrébb vannak linkek ahová fel van töltve és onnan le is szedheted!Lehet hogy nem az "Egyéb csevegés"-ben de ott van!

Vagy az angol (Haynes,vagy mi) nyelvű könyvet keresed?

Link to comment
Megosztás:

na, összeszedtem ez a kép alapján hogy hány szilent kellhet a hátsó futóműhöz, nézzetek meg pls jól sikerült-e :D

hátsó lengőkar belső : 2x2db

hátsó lengőkar külső : 2x2db

hátsó tengely első: 1x2db

hátsó tengely hátsó: 1x2db

hátsó szab. rúd belső: 1x2db

ezt egy birth ábráról szedtem.

Továbbá igaz lehet az, hogy ha ezt mind kicserélem, akkor az anyagára 40.000Ft (-kedvezmény) ? Reális ezért a pár kis kacatért ennyi pénz?

Ebből adódóan pedig érdemes mindet cserélni? Vagy csak ami elkopott...

Link to comment
Megosztás:

na, összeszedtem ez a kép alapján hogy hány szilent kellhet a hátsó futóműhöz, nézzetek meg pls jól sikerült-e :D

hátsó lengőkar belső : 2x2db

hátsó lengőkar külső : 2x2db

hátsó tengely első: 1x2db

hátsó tengely hátsó: 1x2db

hátsó szab. rúd belső: 1x2db

ezt egy birth ábráról szedtem.

Továbbá igaz lehet az, hogy ha ezt mind kicserélem, akkor az anyagára 40.000Ft (-kedvezmény) ? Reális ezért a pár kis kacatért ennyi pénz?

Ebből adódóan pedig érdemes mindet cserélni? Vagy csak ami elkopott...

Nagyon jó ez a kép,le is mentettem! :) és el is keserítettél mert hátsó belső lengőkar szilent cseréhez 2 db-ot vettem és

ezek szerint 4 db kell!Legalább is így kértem és 2 db-ot adtak valami 11.000-ért!Na ezt holnap meg kell néznem!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.