Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok!

2 hete vettem egy Opel vectra caraván 1.8 16v autót és néha az alapjárat gázadás után pár másodperc múlva esik csak vissza,

a rendes fordulatra.És az alapjárat is ingadozik meleg motornál olyan mintha kihagyna.Ez az alpjárati motor hibájára utal?

Az a folytószelep oldalán van?Hogy tudhatom meg hogy jó-e ?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Igen valószínű ki kell takarítanod az alapjáratit.

Sziasztok!

2 hete vettem egy Opel vectra caraván 1.8 16v autót és néha az alapjárat gázadás után pár másodperc múlva esik csak vissza,

a rendes fordulatra.És az alapjárat is ingadozik meleg motornál olyan mintha kihagyna.Ez az alpjárati motor hibájára utal?

Az a folytószelep oldalán van?Hogy tudhatom meg hogy jó-e ?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Hát igen,nagyon nem irigyellek most... :lol:

Megjött a pumpa, 15550 forint, tömítéssel valamint a tengelyre való tömítőgyűrűvel, zsír új, sőt olajba van pácolva a pumpa és 2 zacsiba van, doboz, beszerelési útmutató szóval fullos... (42635ft az unixnál ugyanez a régebbi fajta, cikkszám alapján már sikerült beazonosítani).

Ellenben 27-én nyitnak újra a szervizben így addig is pihenő van, még szerencse, hogy nem kell az autó így ráér :D De azért remélem ez lesz a baja :devlish:

Innen rendeltem: Cromax, a weboldaluk kissé káosz, pl ha kifejezetten B vectrára keresek rá akkor csak drágán van de ha olajszivattyúra akkor ezt is meg lehet találni. Elég jó áraik vannak és ingyenes a házhozszállítás is.

Link to comment
Megosztás:

Innen rendeltem: Cromax, a weboldaluk kissé káosz, pl ha kifejezetten B vectrára keresek rá akkor csak drágán van de ha olajszivattyúra akkor ezt is meg lehet találni. Elég jó áraik vannak és ingyenes a házhozszállítás is.

Pl első lökhárító van 10 ezer körül. Szerintem ennyiért még a bontókban se lehet kapni, amekkora zsiványok. Szóval a bontott csak akkor éri meg, ha nem kell színre fújni.

Link to comment
Megosztás:

Pl első lökhárító van 10 ezer körül. Szerintem ennyiért még a bontókban se lehet kapni, amekkora zsiványok. Szóval a bontott csak akkor éri meg, ha nem kell színre fújni.

Na igen, pl egy 16 éves lutri olajszivattyú 10e bontóban, vaterán 20-ért árulta egy bontó, írtam is neki, hogy olcsóbban nem lehetne-e? Nem... ok :lol:

Még amit szeretek a bontókban, a gyári 15 éves alkatrészeket képesek az utángyártottak ára fölött adni csak mert az gyári.... na ja de hol van az egy újtól???

Link to comment
Megosztás:

Na igen, pl egy 16 éves lutri olajszivattyú 10e bontóban, vaterán 20-ért árulta egy bontó, írtam is neki, hogy olcsóbban nem lehetne-e? Nem... ok :lol:

Még amit szeretek a bontókban, a gyári 15 éves alkatrészeket képesek az utángyártottak ára fölött adni csak mert az gyári.... na ja de hol van az egy újtól???

Ahogy mondod,nálunk bementem a bontóba bármit megkérdeztem hogy ezt menyiért adják A csákó bement a géphez pötyögött majd kijött olyan árat mondva hogy gondoltam akkor veszek új után gyártottat ha dobok rá 1-2 ezret.

Majd mondom neki hogy hogy jött ki ez az ár??Mondja nekem hogy megnézi az új árat a gépen majd ahhoz igazítja az árakat,hát mondom igazíthatnád jobban is,arra van gari is. Nálatok van? Beszerelési," jaa,"hát köszi akkor nem kell a gyári jó lesz az után gyártott is.Sajnos némely márkánál nagyon elszállnak az árakkal

Link to comment
Megosztás:

Na igen, pl egy 16 éves lutri olajszivattyú 10e bontóban, vaterán 20-ért árulta egy bontó, írtam is neki, hogy olcsóbban nem lehetne-e? Nem... ok :lol:

Még amit szeretek a bontókban, a gyári 15 éves alkatrészeket képesek az utángyártottak ára fölött adni csak mert az gyári.... na ja de hol van az egy újtól???

Azért van amikor jobb az idősebb, de hibátlan gyári. Nagyon igénytelen szar utángyártott fosokat árulnak manapság.

Pl egy fényszórónál, belső műanyag elemnél, borításnál, lökösnél szerintem egyértelműen jobb a bontott. Hangsúlyozom, csak ha hibátlan, minden patent megvan rajta stb, stb.

Link to comment
Megosztás:

Azért van amikor jobb az idősebb, de hibátlan gyári. Nagyon igénytelen szar utángyártott fosokat árulnak manapság.

Pl egy fényszórónál, belső műanyag elemnél, borításnál, lökösnél szerintem egyértelműen jobb a bontott. Hangsúlyozom, csak ha hibátlan, minden patent megvan rajta stb, stb.

Igen, csak az elég ritka + azért kopó alkatrészes termékeknél a gyári már nem épp szerencsés megoldás.

Link to comment
Megosztás:

Ez azért elég érdekes,nem?

Mire gondolsz pontosan?

Az ajánlott olajokra? :lol: Mert akkor igazad van, ajánl 4 fajta olajat, amiből 3 nem való ebbe a motorba :D A 0W30, 5W30 túl "híg", a 10W60 meg túl "sűrű". Nem beszélve arról, hogy irreálisan drágák is. Csak a 0W40 van ott, ami tényleg bele való. Ott kellene lennie még az 5W40-nek, meg a 10W40-nek is, és pont ezek nincsenek ott.

Link to comment
Megosztás:

Mire gondolsz pontosan?

Az ajánlott olajokra? :lol: Mert akkor igazad van, ajánl 4 fajta olajat, amiből 3 nem való ebbe a motorba :D A 0W30, 5W30 túl "híg", a 10W60 meg túl "sűrű". Nem beszélve arról, hogy irreálisan drágák is. Csak a 0W40 van ott, ami tényleg bele való. Ott kellene lennie még az 5W40-nek, meg a 10W40-nek is, és pont ezek nincsenek ott.

Igen,végül nekik mind1 csak jó drága legyen amit ajánlanak ....

Link to comment
Megosztás:

Megjött a pumpa, 15550 forint, tömítéssel valamint a tengelyre való tömítőgyűrűvel, zsír új, sőt olajba van pácolva a pumpa és 2 zacsiba van, doboz, beszerelési útmutató szóval fullos... (42635ft az unixnál ugyanez a régebbi fajta, cikkszám alapján már sikerült beazonosítani).

Ellenben 27-én nyitnak újra a szervizben így addig is pihenő van, még szerencse, hogy nem kell az autó így ráér :lol: De azért remélem ez lesz a baja :D

Innen rendeltem: Cromax, a weboldaluk kissé káosz, pl ha kifejezetten B vectrára keresek rá akkor csak drágán van de ha olajszivattyúra akkor ezt is meg lehet találni. Elég jó áraik vannak és ingyenes a házhozszállítás is.

Van valami újság a kocsiddal?

Link to comment
Megosztás:

Van valami újság a kocsiddal?

Dec 20 óta szünetelt a szerelő műhely, két ünnep között még nem foglalkoztak vele, na meg úgysem vagyok otthon így nem sürgetem :lol:

Rácsörögtem a szerelőe: a szivattyú úgy tűnik, hogy ez már jó lesz de majd cask hétfőn lesz valami eredmény ezzel kapcsolatban. Egyébként gyakorlatilag eddig csak a megfelelő szivattyú beszerzése folyt.

Link to comment
Megosztás:

Dec 20 óta szünetelt a szerelő műhely, két ünnep között még nem foglalkoztak vele, na meg úgysem vagyok otthon így nem sürgetem :lol:

Rácsörögtem a szerelőe: a szivattyú úgy tűnik, hogy ez már jó lesz de majd cask hétfőn lesz valami eredmény ezzel kapcsolatban. Egyébként gyakorlatilag eddig csak a megfelelő szivattyú beszerzése folyt.

Mióta áll a kocsi?

Link to comment
Megosztás:

6-os váltót be lehet tenni x20xev-be jó lenne mert kicsit lejjebb szeretném szorítani a fordulatot...

Hát akkor ne forgasd annyira

Mégis minél akarod lejeb szoritani,1500 nál??

csak mert én 110 et 120 at,2000 körüli fordulaton megyek x18xe motorral,én ezt nem értem.

Amúgy meg kell nézni hogy a váltóharang kialakítása a nyeles tengely mérete fogazata,stb passzol e a motorodhoz mármint felfogatás és méret belileg,ja és persze vane annyi hely benne hogy elférjen :lol: :D ,meg persze a váltó rudazat ugyan az e mint a mostani váltónak stb hasonló apróságok ha igen akkor feltehető,ha felfogatás nem passzol akkor csináltatsz hozzá egy közdarabot és azzal felrakható.de persze ez mind pénzbe kerül ami azért nem lessz kis összeg a végén.Azért azt tudni kellene hogy ezek a motorok szeretik sőt kimondottan a magasabb fordulat tartományban érzik jól magukat, ami 2000-akár 4500 tartományt takar,A nyolc szelepesek nem de a 16 osak igénylik a forszírozást,lehet hogy az nem feltétlen üa takarékos de hidd el nem vészes.DE mindezektől független sok sikert hozzá,és ha belefogsz azért ha teheted számolj be róla :devlish: :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor ne forgasd annyira

Mégis minél akarod lejeb szoritani,1500 nál??

csak mert én 110 et 120 at,2000 körüli fordulaton megyek x18xe motorral,én ezt nem értem.

Amúgy meg kell nézni hogy a váltóharang kialakítása a nyeles tengely mérete fogazata,stb passzol e a motorodhoz mármint felfogatás és méret belileg,ja és persze vane annyi hely benne hogy elférjen :lol: :D ,meg persze a váltó rudazat ugyan az e mint a mostani váltónak stb hasonló apróságok ha igen akkor feltehető,ha felfogatás nem passzol akkor csináltatsz hozzá egy közdarabot és azzal felrakható.de persze ez mind pénzbe kerül ami azért nem lessz kis összeg a végén.Azért azt tudni kellene hogy ezek a motorok szeretik sőt kimondottan a magasabb fordulat tartományban érzik jól magukat, ami 2000-akár 4500 tartományt takar,A nyolc szelepesek nem de a 16 osak igénylik a forszírozást,lehet hogy az nem feltétlen üa takarékos de hidd el nem vészes.DE mindezektől független sok sikert hozzá,és ha belefogsz azért ha teheted számolj be róla :devlish: :devlish:

2000 körül? Nekem a 90 is 2000 fölött van ötötdikben, a többi értelem szerűen még több, neked 1.8-assal hogyan lehet alatta pláne ennyivel??

Ui.: Adam1: már több mint 1 hónapja.

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor ne forgasd annyira

Mégis minél akarod lejeb szoritani,1500 nál??

csak mert én 110 et 120 at,2000 körüli fordulaton megyek x18xe motorral,én ezt nem értem.

Amúgy meg kell nézni hogy a váltóharang kialakítása a nyeles tengely mérete fogazata,stb passzol e a motorodhoz mármint felfogatás és méret belileg,ja és persze vane annyi hely benne hogy elférjen :lol: :D ,meg persze a váltó rudazat ugyan az e mint a mostani váltónak stb hasonló apróságok ha igen akkor feltehető,ha felfogatás nem passzol akkor csináltatsz hozzá egy közdarabot és azzal felrakható.de persze ez mind pénzbe kerül ami azért nem lessz kis összeg a végén.Azért azt tudni kellene hogy ezek a motorok szeretik sőt kimondottan a magasabb fordulat tartományban érzik jól magukat, ami 2000-akár 4500 tartományt takar,A nyolc szelepesek nem de a 16 osak igénylik a forszírozást,lehet hogy az nem feltétlen üa takarékos de hidd el nem vészes.DE mindezektől független sok sikert hozzá,és ha belefogsz azért ha teheted számolj be róla :devlish: :devlish:

Van az 3000 feletti fordulatszám is...

Nekem F18-as van X17DT motorhoz, 3,74-es végáttétellel, nekem elkélne egy hosszabb váltó, 2500-nál megy 100-at a kocsi. Sőt, a jelenlegi fokozatok jók, de egy 6. fokozat tényleg nem ártana, amivel egyenes úton 2000 körül vinné a 100 km/h-t

Link to comment
Megosztás:

kb 3000-et forog 120-nál

Van az 3000 feletti fordulatszám is...

Nekem F18-as van X17DT motorhoz, 3,74-es végáttétellel, nekem elkélne egy hosszabb váltó, 2500-nál megy 100-at a kocsi. Sőt, a jelenlegi fokozatok jók, de egy 6. fokozat tényleg nem ártana, amivel egyenes úton 2000 körül vinné a 100 km/h-t

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.