Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vaszilíj

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    328
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

vaszilíj névjegye

  • Születésnap 1977-08-02

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg
  • Lakhely
    Miskolc

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

Legutóbbi látogatók

2.582 profile views

vaszilíj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ki kellene olvasni a hibakódot mert valószinüleg eltárolta, Lehet valamelyik szenzor a kerekeknél lehet csak kontakt hiba lehet hogy haldoklik a z ABS ed. Olvastasd ki az a biztos
  2. vaszilíj

    Fogyasztás

    Elsődlegesen Mivel itt 3-4 féle motor közül válogatott hogy jön a 330 d ide ??Az általunk tárgyalt motorok között sok különbség nincs nyomatékban a 2.0 es kicsit magasabb de a az 1.8 as hasonló paraméterekkel bír most itt 7 nm különbség nem egy nagy különbség. Ha nem versnyezni vaszi akkor nem feltétel hogy 200nm álljon rendelkezésre ha ez kell akkor venni kell egy 2,5 bömöst és ott van minden ami kell Nekem a 175 nm el is nagyon szépen megy nem beszélve arról hogy a benzines magas fordulaton adja le a max nyomatékot ami 5000 környékén van amit ritkán használsz legalább is én 110-120 környékén a fordulatszámom 2500-3000 környékén van ahhol még messze van az 5000 ahol a teljes nyomaték rendelkezésre állna,ettől független ha odalépek neki nem félek hogy beragadok egy autó mellé mer nem bir gyorsulni . Az pedig ha itt ids megnézed amit a 2.0 d ieselesek irnak aki panaszkodik többnyire adagoló miatt .
  3. vaszilíj

    Fogyasztás

    Az 1.7 es td kombiban ha találsz olyat eladód teljesen megfelel szépen viszi a kasznit akár 5 személlyel is nem fog nyöszörögni,Elég nyomatékos ahhoz hogy ezeket a feltételeket kiszolgálja és még gazdaságos is.Nyomatékos kis motor emiatt nem kell benzinesben Gondolkodni. """"Nem vagyok -----Voltam diesel párti,nem sok dieselem volt eddig mert nem kevdveltem öket,De ki kell próbálni egyet, hozzám is került egy 1.7 td kb 1 hónapja mentem vele és megvoltam elégedve azzal amit tud,legközelebb vekit vennék biztos csak a 1.7 td t. "2.0 dizelt én nem, de ezt neked kell eldönteni,Ha körbenézel a HA.HU n akkor látni fogod hogy 1.7 td nem igen van amihez olyanokat irnak hogy adagolo hibás vagy bármi hasonlo. A 2.0 osknál szinte 70% ban aminek hibálya van az adagoló hibás ami még nem az majd az lessz. Lehet hogy az 1.7 ből nincs ráncfelvarrott de az akkor is fog menni amikor a másik motorból már a harmadikat nyúzod. Benzineseknél függően attól hogy milyen évjáratban gondolkodol 2001 től Z--s motorok kerültek bele.Azokról nem beszélnék Az x es motorok elég jók vannak kisebb hibái de ritka hogy nagy baja lenne,és szinte fillérekből akár otthon is orvosolható,és alkatrész is van hozzá. .
  4. vaszilíj

    Fogyasztás

    Diesellel kapcsolatban Adam Vagy Fort aki mindenben tud segíteni mindenképp meghalgatnám őket, Amit én tudok a dieselekről az annyi hogy az 1,7 td isuzu az amit érdemes választani Strapabíró jó a fogyasztása kevés a nyügje a 2.0 dti az eléggé problémás járgány az elmondások alapján. A B2 az a ráncfelvarrott ha igy jobban érthető azt hiszem 99 körüli de lehet korábbi. Természetesen van 1.7td ből is kombi Nekem 1.8 brenyás van városban nyáron 6.5-7 körül elmegy most télen 1 literrel többet csipeget.Elég hosszú váltó van az enyémben igy 1500 2000 között megyek városban Pályán ennél lejjeb megy a fogyim persze egy dieselét sosem tudja elérni. Helyedben ha nem a verseny az elsődleges hanem a takarékos de azért haladós autó amit ritkán taposol 130 felé akkor mindenképp diesel.1,7 td Ha ez nem számit és azé gyorsulgatsz is néha és nagyobb sebesség et is akarsz akkor min 1.8, vagy 2.0 az 1.6 az nem az igazi,(szerintem gyenge motor egy nagy kasznihoz).
  5. Azért gyerekek amikor azt mondjuk hogy sebességben hagyjuk az autót akkor nem a 2-3-4-5 ös fokozatra gondolunk, Sebességben hagyni 1 es fokozatban vagy hátramenetben szokás ebben a két sebességi fokozatban nem igen gurul el az autó hacsak nem egy nagyon meredek dombon kell megállítani az autót, Kéziféket igaz nem használunk de nem árt neki ha naponta ha ugyis az autóval mozgunk 1-2 alkalommal behúzzuk és kiengedjük,nehezebben rohad be a tél alatt És ha mozgatod akkor akár be sem fagy vagy ha igen akkor nem annyira mint mondjuk ha a tél alatt összesen 1 kéne használni de a fék nem volt behúzva 2 hónapja. Nem is hallottam még ilyet 2 esben hagyni az autót a legjobb a hátramenet de 2 esben hmm?? Valahol akadhat a bovden és azért kattan egy nagyot mikor behúzod ,vagy a visszahúzó rugó hiányzik a tárcsa mögötti lemez hátuljáról.
  6. vaszilíj

    Motor

    Mert lehet a turbód cart be akkor kiába takaritol ki bár mit .Pucalhatot akár hogy ha a turbó nem nyom akkor nem a turbónál kéne keresni???? Hogy mit ir a gép az egy dolog egy normális szerelő nem hisz feltétel nélkül a gépnek és cserél amit ir a gép hanem megnézi hogy a hibajel milyen összefüggésben van a problémával. Ha a turbó nem nyom mi köze is van a légtömegmérőnek hozzá???ez ha jól tudom nem elektrom szerkezet hanem szinte teljes mértékben mechanikus csövekkel meg némely tipusa vagy mind nemtudom vákum csővel.Meg kellene nézni egyáltalán megy e a turbó nem e megszorult,stb
  7. Ez bizony igy van ! Ezt annyival kiegészíteném,hogy trélert ezzel az autóval semmiképpen nem vontathatsz ahhoz mindenképpen Kell az E kategória mivel azok 2 tengelyesek. Ezzel a vekivek max a kutyát húzhatod magad után és arra felrakhatsz egy másik autót azért tuti nem szól senki ,ezt tudom mert nemrégen állítottak meg kutyával minden rendben volt. de húzhatsz lakókocsit is magad után az belefér de ha a futót túlterheled , és egy szemfüles rendőr megállit vagy neagyisten a kpm akkor bizony cumi van
  8. Tömités a legkevesebb veszel hozzá tömitő psztát 800 ft körül van és a régi tömitéssel visszarakod. A gondot az okozza hogyha a ház a záró résznél meg van kopva akkor hiába veszel bele másik termót nem fog zárni rendesen és ugyanúgy nem fog melegedni az aútó rendesen.Hát ez a gond ezzel sajna.
  9. Szerintem bekakilt a km órád cseréld ki :D
  10. Azok a darabkák lehetnek régebbiek is akár az előző cseréből ott maradt darabkák. De A vekinél lehet szerelni a kuplungot a nélkül hogy a harangot levennéd vagy szét bontanád a motortól- Alul a váltó alján ahol benyúltál ha azt a lemezt leveszed a váltó harangról nem a kisebbik lemezt ami a motor felé van hanem a másik oldalt 4db 6 os csavar fogja ott ki lehet szedni a szerkezetet tárcsát kinyomót egy kb 1 órás munkával igy meglátnád a tárcsa állapotát és jobban belátnál a kinyomóhoz is.. Persze ehhez a váltóház oldal dekliét is le kell venni a bal kerék mögött ott van egy zéger gyürü azt kiveszed és a nyelestengelyt ki kell húzni akadásik ha ez megvan akkor a lendkeréken a csavarokat kioldod és leesik a szerkezet és a tárcsa ,.Nézz rá hátha okosabb leszel
  11. Mikor már nem lehet váltani vele a kuplung lenyomásra más érzés mint,akkor amikor jól vált (esetleg puhább vagy keményebb vagy semmi változás). A kuplung munkahenger is visszaengedheti az olajat a tartályba igy nem fogy az olaj viszont mivel nyomást termelni nem tud igy a kinyomót sem nyomja ki.Kuplung tátcs ebben az esetben kevésbé gyanus ha az rossz akkor vagy vált mindíg vagy nem ha rossz az rossz nem javul meg 5-10 percre sem.Az tiszta mehanika vagy tört vagy nem a hidraulikus résznél kereskednék .
  12. Köszönöm ! Nem vagyok nagy villanyos igy ezt nem tudtam,Mostanáig. :D
  13. Lehet csak én nem figyeltem vagy nem vettem észre de a vectráknak is van ilyen multitimer?-és itt is a bizti tábla környékén van?
  14. Na ott nekem sincs pedig nagyon kerestem :D .Én is akarok horgot felrakni a közeljövőben én nem kinlódók bekötöm a gyári visszajelzőt az tuti.nem furkálok pluszz jukakat ha nem muszáj a lednek.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.