Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Valószinü hogy akkor az nem az injektor volt hanem a hidrotőkék nem szeretika híg olajat :lol:

Hajrá és reméljük a legjobbakat

Úgy tűnik, szerencsére :D Ellenben most már hallom az injektor kis kattogását is de ez is hasonló volt hozzá, ellenben most csak halkan búg a motor :devlish:

Megjegyzem: nem kizárt, hogy az olajszivattyú cseréje totál felesleges volt de ki tudja...

Link to comment
Megosztás:

Úgy tűnik, szerencsére :lol: Ellenben most már hallom az injektor kis kattogását is de ez is hasonló volt hozzá, ellenben most csak halkan búg a motor :D

Megjegyzem: nem kizárt, hogy az olajszivattyú cseréje totál felesleges volt de ki tudja...

Azt mondtad, nulla volt az olajnyomás a régivel...

Link to comment
Megosztás:

Igen, nem volt felül aminek még lehetett más oka is de már nem tudom, hogy mi is a pontos diagnózis, mentem vele ismét: megint zakatol.... kezdem unni... az olajnak és az olajszivattyúnak már 100%, hogy nincs baja, így mégis megy szerelőhöz...

Nem lett benzines az olaj megint?

Meg kell mérni az olajnyomást, és kiderül, hogy azzal minden oké-e. Ha kevés így is, akkor már 100%, hogy csapágyasra lett vágva a főtengely, vagy a hajtókarok, mivel a szivattyú új. HA jó az olajnyomás, akkor gidrotőkék, vagy az injektorok kopogása lehet, de ez azért kisebb baj. Meg így lehet használni már az autót.

Apropó, ha már úgyse az igazi a kocsi, nem adod el róla a színre fújt kilincseket? :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Olajakról annyit, hogy ma kicseréltem a szűrőt is, hagytam csepegni (egész este nyitva volt a motor és csepegett még reggel is!), beöntöttem a 10W40 Sebestyén olajat, majd beindítottam, és fokozatosan elcsendesült a motor, most halkabb mint valaha!!!!

Így van tapasztaltam a hunyoillal és a vip-el is, da benne hagynád 1000-2000 km-t megjönne a hangja - legalább nálam ez volt mindkettővel így 5000-nél csere. Igaz nekem is csak amolyan öblítő olajnak volt használva mindkettő.

Most ENEOS van benne és álom halk nálam az injektorok csacsogását hallani csak.

És kövezzen meg bárki de én 15W 40 est raktam bele és semmi problémám nincs vele még ma reggel is mikor rendesen le volt fagyva az egész minden hang nélkül szépen indult és semmi zajogás a hidratőkéknél

Link to comment
Megosztás:

Így van tapasztaltam a hunyoillal és a vip-el is, da benne hagynád 1000-2000 km-t megjönne a hangja - legalább nálam ez volt mindkettővel így 5000-nél csere. Igaz nekem is csak amolyan öblítő olajnak volt használva mindkettő.

Most ENEOS van benne és álom halk nálam az injektorok csacsogását hallani csak.

És kövezzen meg bárki de én 15W 40 est raktam bele és semmi problémám nincs vele még ma reggel is mikor rendesen le volt fagyva az egész minden hang nélkül szépen indult és semmi zajogás a hidratőkéknél

Hogy ennek az olajnak mi lesz a sorsa ez jó kérdés....

Jól sejtem, hogy 16 db hidrotőke van az X20XEV motorban?

Link to comment
Megosztás:

Így van tapasztaltam a hunyoillal és a vip-el is, da benne hagynád 1000-2000 km-t megjönne a hangja - legalább nálam ez volt mindkettővel így 5000-nél csere. Igaz nekem is csak amolyan öblítő olajnak volt használva mindkettő.

Most ENEOS van benne és álom halk nálam az injektorok csacsogását hallani csak.

És kövezzen meg bárki de én 15W 40 est raktam bele és semmi problémám nincs vele még ma reggel is mikor rendesen le volt fagyva az egész minden hang nélkül szépen indult és semmi zajogás a hidratőkéknél

Na hát ezaz. Inkább egy 5W-s VIP, mint egy 15W-s ismertebb márkás olaj.

A 15W-s olaj "jótékony" hatását hosszabb távon fogod majd megérezni. Az nem személyautóba való, hanem traktorba...

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Bevonult a vectra szerelőhöz.... pénteken mérnek olajnyomást, a többi majd utána, mindenesetre ha a nyomás nem lesz rendben (márpedig nem lesz...) utána kiveszik a motort és úgy nézik meg mert akkor bontani kell alaposan...

Kíváncsian várjuk az eredményt!

Aztán lassan megírhatnád ennek a "szerviznek" nevezett műhelynek a címét, nevét is, hogy tudjam mondani sógornak hova ne vigye az övét.

Link to comment
Megosztás:

Na az jó meló, jó pénz. :lol: Ha kell majd én leírom neked milyen cuccokat vettem bele mikor bontottam.

:D

Bevonult a vectra szerelőhöz.... pénteken mérnek olajnyomást, a többi majd utána, mindenesetre ha a nyomás nem lesz rendben (márpedig nem lesz...) utána kiveszik a motort és úgy nézik meg mert akkor bontani kell alaposan...

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Bevonult a vectra szerelőhöz.... pénteken mérnek olajnyomást, a többi majd utána, mindenesetre ha a nyomás nem lesz rendben (márpedig nem lesz...) utána kiveszik a motort és úgy nézik meg mert akkor bontani kell alaposan...

Nem lenne érdemes venni a kocsiba egy másik motort? Ha felújítani kell, az elég zsebbe nyúlós téma lesz...

Koplett X20XEV Vectra 119 ezerért Nyíregyházán

Link to comment
Megosztás:

Kíváncsian várjuk az eredményt!

Aztán lassan megírhatnád ennek a "szerviznek" nevezett műhelynek a címét, nevét is, hogy tudjam mondani sógornak hova ne vigye az övét.

Ismerem a szituációt, megy az ígérgetés, hogy majd ekkor nekiállnak, meg akkor nekiállnak. Persze ez nem biztos, hogy élből rosszat jelent, mert rengeteg sok hulladék autó van, amit állandóan szerelgetni kell, így a jobb műhelyek tele vannak.

Viszont azt én is furának tartom, hogy olajnyomásmérés nélkül kiengedik az autót, visszaöntik bele a benzinnel hígult olajat.

Viszont én annyiból rosszat nem mondhatok a szerelőmre, hogy jól meg lett csinálva az autó, igaz, hogy egy hónapig állt, de legalább jó lett.

Link to comment
Megosztás:

Na de most értitek mi a probléma ezzel?

Veszek egy komplett autót amit egyrészt tárolni sem tudok vagy veszek csak egy motort: honnan tudom, hogy nem 10 km múlva adja meg magát??? Ezek sem újak ellenben ha az enyémet felújítják az utána már egy biztos pont és ugyanannyiba van mindkét megoldás. Ráadásul mit haszonsítanék egy ilyen donorból??? MInden megvan az enyémbe ami csak kellhet, az ülésfűtés ritka, bézs bőr belsős ritkán megy donorként kompletten, xenont átrakni nem egyszerű, tetőablakot sem túl könnyű átműteni arról nem is beszélve, hogy fillérekért mennek az elektromos tetőablakos levágott tetők. Elektromos minden az autóban, a belseje is jó, olyan elemet sem tudok amit hasznosítani tudnék szóval menne eladásra amivel gond van, postázás, egyáltalán elhozni, bontani.... szóval marad a motor javítása.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem éri meg. Főleg ha elég régen nálad van az autó, és tudod, hogy hogy bántál vele, és mit mikor cseréltél. Honnan tudod hogy a másik milyen? Mennyit futott? Egy bontott motor is ott van 80-100000ft-nál. És én biztos hogy azt is megbontanám.

Nem lenne érdemes venni a kocsiba egy másik motort? Ha felújítani kell, az elég zsebbe nyúlós téma lesz...

Koplett X20XEV Vectra 119 ezerért Nyíregyházán

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem éri meg. Főleg ha elég régen nálad van az autó, és tudod, hogy hogy bántál vele, és mit mikor cseréltél. Honnan tudod hogy a másik milyen? Mennyit futott? Egy bontott motor is ott van 80-100000ft-nál. És én biztos hogy azt is megbontanám.

Persze, ez max elodázni jó a javítást de előbb utóbb mindet meg kell bontani, egy ismeretlen eredetű meg lehet a tulajnál beröffen, én beépíttetem és meg se nyikkan, akkor mit csinálok?

Erre nincs ktg hatékony megoldás....

Link to comment
Megosztás:

Na de most értitek mi a probléma ezzel?

Veszek egy komplett autót amit egyrészt tárolni sem tudok vagy veszek csak egy motort: honnan tudom, hogy nem 10 km múlva adja meg magát??? Ezek sem újak ellenben ha az enyémet felújítják az utána már egy biztos pont és ugyanannyiba van mindkét megoldás. Ráadásul mit haszonsítanék egy ilyen donorból??? MInden megvan az enyémbe ami csak kellhet, az ülésfűtés ritka, bézs bőr belsős ritkán megy donorként kompletten, xenont átrakni nem egyszerű, tetőablakot sem túl könnyű átműteni arról nem is beszélve, hogy fillérekért mennek az elektromos tetőablakos levágott tetők. Elektromos minden az autóban, a belseje is jó, olyan elemet sem tudok amit hasznosítani tudnék szóval menne eladásra amivel gond van, postázás, egyáltalán elhozni, bontani.... szóval marad a motor javítása.

Várd meg Mi lesz a szerelőnél,ha igy nézzük akkor neked nem éri meg komplett donort venni .

Viszont sürgősen másik szerelőt néznék helyedben amint ezektől megszabadulsz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Várd meg Mi lesz a szerelőnél,ha igy nézzük akkor neked nem éri meg komplett donort venni .

Viszont sürgősen másik szerelőt néznék helyedben amint ezektől megszabadulsz :lol:

Nincs ezekkel semmi gond, tudják, hogy nem szeretek a szerelőnél sok pénzt hagyni, azt is, hogy teljesen hülye sem vagyok hozzá és igyekeztünk a legolcsóbban megúszni a szerelést. Olajnyomást mérni egy dolog, de: ha nem ég a lámpa, nincs hangja a motornak fordulaton sem akkor nincs gond vele, ha van hangja és ég a lámpa akkor nincs rendben szóval gyakorlatilag nem bizonyít az ég világon semmit sem sajnos.

Látszólag jó volt a motor, szelepfedelet levették, nem látszott semmi, alján sem a motornak, innen tovább bontani már a drágább verzió, az jön most.

Klímásnál is ez volt: elmondtam,h ogy cél a kis költség és valószínűleg a kompresszort kell felújítani, ott is mondták,h ogy nem ilyen egyszerű de legyen, megcsinálták és bejött, na most nem jött be :devlish: Évek óta oda járok, nem mondom, hogy 100% de a környéken jobbat/olcsóbbat nem tudom így maradnak ők de nem is váltanék.

Anno 1.3S kadettből csináltak nekem 2.0i gsi-t... futómű, fék, motor, váltó..... mindent átépítettek bagóért, gyorsan és hibátlan volt :D Ott is amint felmerült 1 rossz alaktrész (benzinpumpa amit kaptam a "szettel" megadta magát, hívtak,h ogy mennyi, rendeljék-e stb...) Pl szivattyúra gyanakszik egy szerelő akkor fogja magát megrendeli 63-ért ahol épp talál nekem meg elmondja, hogy jajj de jó már van nyomás... ja, itt meg előbb próbáltak 2 bontottat ami nem is passzolt, majd megvárták mire találtam 15-ért olcsón újat :devlish: )

Link to comment
Megosztás:

Nincs ezekkel semmi gond, tudják, hogy nem szeretek a szerelőnél sok pénzt hagyni, azt is, ...

Értjük mi ezt és így is van jól!

Ha az ember megtalálta a neki megfelelőt meg stb..,de azért egy olajnyomás problémás autót úgy kiengedni hogy nem mértek meg a nyomást!?

Ezt nem értjük!

Nekem mikor meg lett az olajnyomáshiba javítva, amikor már nem világított sem villogott akkor is csak a mérés után kezdtem használni.

Mindentől függetlenül remélem nincs nagy baja a verdádnak, a mai időkben minden "fölöslegesen" kidobott pénzért kár!

Link to comment
Megosztás:

Értjük mi ezt és így is van jól!

Ha az ember megtalálta a neki megfelelőt meg stb..,de azért egy olajnyomás problémás autót úgy kiengedni hogy nem mértek meg a nyomást!?

Ezt nem értjük!

Nekem mikor meg lett az olajnyomáshiba javítva, amikor már nem világított sem villogott akkor is csak a mérés után kezdtem használni.

Mindentől függetlenül remélem nincs nagy baja a verdádnak, a mai időkben minden "fölöslegesen" kidobott pénzért kár!

:lol:

Francot sem érdekelne az olajnyomás ha a hangja rendben lenne és nem égne a lámpa :devlish: Tekintve, hogy az olajgomba van az olajkör végén az,h ogy világít vagy sem sajnos mindent elmond :D Az is felmerült, hogy valami eltömítette az olajkört, ellenben ez sem egyszerű dolog mert darabokra kell szedni ehhez is a motort, na de megonbtva kiderül. Mellesleg a pénteki olajnyomás mérés mind1 mit mutat mert így ahogy van nem jó tehát így is úgy is bontás :S

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Bevonult a vectra szerelőhöz.... pénteken mérnek olajnyomást, a többi majd utána, mindenesetre ha a nyomás nem lesz rendben (márpedig nem lesz...) utána kiveszik a motort és úgy nézik meg mert akkor bontani kell alaposan...

B@@@@a meg TE meg nyerted.....,ez :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.