Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Üdv,behalt ma az autó,egy ilyen hibát ad ki,motort leállítottam,tankoltam,indítottam volna,csakhogy nem indult...

Remélhetőleg nem adagoló hiba lesz,a 6-7 lábon mérhető 2.8kOHM,2.5-4 között kell lennie.

Valakinek volt e már hasonló dolga a gépezettel?

A hibakódok száma: 1

P1651 - CAN hibát kap

(0B) - Nincs jelen

Link to comment
Megosztás:

Üdv,behalt ma az autó,egy ilyen hibát ad ki,motort leállítottam,tankoltam,indítottam volna,csakhogy nem indult...

Remélhetőleg nem adagoló hiba lesz,a 6-7 lábon mérhető 2.8kOHM,2.5-4 között kell lennie.

Valakinek volt e már hasonló dolga a gépezettel?

A hibakódok száma: 1

P1651 - CAN hibát kap

(0B) - Nincs jelen

Egyáltalán milyen motorkód?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos, hosszas hezitálás / szopórollerezés után úgy döntöttem, levakolom az AGR szelepet... és milyen jól tettem! ;) Egyelőre - 1 hete használom így - semmilyen hibakódot nem dob a rendszer, ellenben érezhetően kisimult a motor járása, különösen akkor érezhető a különbség, ha másodikban nagyon óvatos gázadással gyorsítok. Ilyen körülmények között régebben mindig megtorpant egy pillanatra, majd mint akinél elgurul a gyógyszer, úgy lódult meg, ehelyett most egyenletesen gyorsít, nem dadog, nem prüszköl, szépen lehet vele csorogni. Próbáltam hosszas motorfékezést, keményebb taposást, mindezt folyamatosan váltogatva, direkt provokálva a dolgot, nem tudtam belőle kicsikarni check engine-t. Egyetlen dolgot bánok, hogy nem csináltam meg már 6 évvel ezelőtt, azóta szívtam ezzel a nyamvadt szeleppel.

Összefoglalva: 1996-os gyártású, X16XEL motorkódos Vectra-nal szinte biztosan "büntetlenül" vakítható le az AGR, nem fog hibát generálni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nos, hosszas hezitálás / szopórollerezés után úgy döntöttem, levakolom az AGR szelepet... és milyen jól tettem! ;) Egyelőre - 1 hete használom így - semmilyen hibakódot nem dob a rendszer, ellenben érezhetően kisimult a motor járása, különösen akkor érezhető a különbség, ha másodikban nagyon óvatos gázadással gyorsítok. Ilyen körülmények között régebben mindig megtorpant egy pillanatra, majd mint akinél elgurul a gyógyszer, úgy lódult meg, ehelyett most egyenletesen gyorsít, nem dadog, nem prüszköl, szépen lehet vele csorogni. Próbáltam hosszas motorfékezést, keményebb taposást, mindezt folyamatosan váltogatva, direkt provokálva a dolgot, nem tudtam belőle kicsikarni check engine-t. Egyetlen dolgot bánok, hogy nem csináltam meg már 6 évvel ezelőtt, azóta szívtam ezzel a nyamvadt szeleppel.

Összefoglalva: 1996-os gyártású, X16XEL motorkódos Vectra-nal szinte biztosan "büntetlenül" vakítható le az AGR, nem fog hibát generálni.

Ugyeugye és milyen sörös dobozt ürítetél ki e célra?

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Sziasztok.

Elszakadt a vezérműszíjam. Tört minden. Nem-e tudtok 1.7 td isuzu motort Vectra B-be 96-os? Lehetőleg valami papírost, hogy át tudjam iratni.

Ha valaki esetleg tud, azt megköszönném.

Szép napot.

Hengerfejet kellene csak cserélni, nem? Dugattyúk nem sérültek gondolom.

Mi volt az oka a szakadásnak? Nem volt időben cserélve? Vagy beállt az egyik görgő?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem valamiért megszorult a motor, mert nem foszlott a szakadás, hanem egyhelyen keresztbe tépődött el. Látszik, hogy nem elhasználódott, hanem tépődött. Nincs sehol betöredezve a szíj. Úgyhogy véleményem szerint a főtengely, vagy valami más szorult be. Olaj volt benne, víz is ugyan, de az elég kevés. Viszont 5 óra állás után indítottam, és kb 500m-t mentem vele, majd kettesből hármasba váltás közben kinyomtam a kuplungot, és egyből lefulladt. Előtte elkezdett picit mohogni a hangja, és így bedobta a kulcsot........

Nagyjából ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem valamiért megszorult a motor, mert nem foszlott a szakadás, hanem egyhelyen keresztbe tépődött el. Látszik, hogy nem elhasználódott, hanem tépődött. Nincs sehol betöredezve a szíj. Úgyhogy véleményem szerint a főtengely, vagy valami más szorult be. Olaj volt benne, víz is ugyan, de az elég kevés. Viszont 5 óra állás után indítottam, és kb 500m-t mentem vele, majd kettesből hármasba váltás közben kinyomtam a kuplungot, és egyből lefulladt. Előtte elkezdett picit mohogni a hangja, és így bedobta a kulcsot........

Nagyjából ennyi.

A főtengely biztos nem, mert akkor nem szakadt volna a szíj. És a görgőket is kizárnám, mert azok a szíj hátoldalán futnak, ha valamelyik beáll, akkor elkezd csúszni a szíjon, és rövid idő alatt ellkopik a szíj, és elszakad, viszont annak látható jele lenne a szíj hátoldalán. Vagy az adagoló, vagy a vezérműtengely, vagy az olajszivattyú, ezeket hajtja a fogasszíj,

Azért nem ártana megnézni pontosan, mert ha a vezérműtengely állt be, akkor elég egy felújított hengerfej. Viszont ha az olajszivattyú állt be, akkor az kárt tett a motorban, szóval kell az új motor.

Link to comment
Megosztás:

A főtengely biztos nem, mert akkor nem szakadt volna a szíj. És a görgőket is kizárnám, mert azok a szíj hátoldalán futnak, ha valamelyik beáll, akkor elkezd csúszni a szíjon, és rövid idő alatt ellkopik a szíj, és elszakad, viszont annak látható jele lenne a szíj hátoldalán. Vagy az adagoló, vagy a vezérműtengely, vagy az olajszivattyú, ezeket hajtja a fogasszíj,

Azért nem ártana megnézni pontosan, mert ha a vezérműtengely állt be, akkor elég egy felújított hengerfej. Viszont ha az olajszivattyú állt be, akkor az kárt tett a motorban, szóval kell az új motor.

Köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! Van egy 2000-es évjárú vectra b-m, x20dth 16v-s.

Tegnap reggel beindítom, majd kb. 3 másodperc múlva leáll. Újraindítom, teker, teker, teker...., de semmi. Kb. 8-10 próbálkozás után elkapja a fonalat, onnan kezdve semmi baja, van alapjárat, nem rángat, menet közben sem, nem köhög, stb. Majd ha kb. 1 órahosszát áll az autó, eljátsza ugyanezt. Az adagolója 2011 év elején volt felújítva, még az előző gazdájánál.

Találkozott már valaki ezzel a problémával?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! Van egy 2000-es évjárú vectra b-m, x20dth 16v-s.

Tegnap reggel beindítom, majd kb. 3 másodperc múlva leáll. Újraindítom, teker, teker, teker...., de semmi. Kb. 8-10 próbálkozás után elkapja a fonalat, onnan kezdve semmi baja, van alapjárat, nem rángat, menet közben sem, nem köhög, stb. Majd ha kb. 1 órahosszát áll az autó, eljátsza ugyanezt. Az adagolója 2011 év elején volt felújítva, még az előző gazdájánál.

Találkozott már valaki ezzel a problémával?

Levegő,szerintem.Résolaj-csövet nézze meg kolléga.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Kicserélve, de a probléma még mindig tart.

hibakódot dob ki?biztos,hogy lelevegősödik valahol,nekem az előző vectrám csinálta ezt,4-5 nap állás után.

Végig kellene nézni a tanktól a rendszert,lehet adagoló is rosszalkodik,de arra 3% esélyt adok,nekem 2 hónapja tankolás után nem indult,160 volt a vége...

De még mielőtt elkeseredne az ember,ugyan ez az adagoló van a 320D bmw-n,ford transitokon,mondeon....sorolhatnám még,az opel bevállalósabb volt,hamarabb belekezdett.

Link to comment
Megosztás:

hibakódot dob ki?biztos,hogy lelevegősödik valahol,nekem az előző vectrám csinálta ezt,4-5 nap állás után.

Végig kellene nézni a tanktól a rendszert,lehet adagoló is rosszalkodik,de arra 3% esélyt adok,nekem 2 hónapja tankolás után nem indult,160 volt a vége...

De még mielőtt elkeseredne az ember,ugyan ez az adagoló van a 320D bmw-n,ford transitokon,mondeon....sorolhatnám még,az opel bevállalósabb volt,hamarabb belekezdett.

Gyári opel diagnosztikára lett feldobva, nem írt ki hibakódot. Mi is levegősödésre gyanakodtunk, főleg akkor, mikor ma reggel már csak úgy indult be, hogy a porlasztócsúcs előtt lévő gázolajcsövet lelazítottuk. Leállítottuk az autót. Visszatekertem, az autó ismét nem indult be. Lelazítottam, ismét beindult, majd járó motornál erősítettem vissza, de az autó nem állt le. Ezután lett diagnosztikázva, hibakód semmi. Résolajcsőcsere, hiba továbbra is fennáll.... Gázolajszűrő kicserélve, a tankban lévő szűrő fekete, koszos, mint ahogy az üzemanyag is a tankban. Jelenség még mindig ugyanaz: 1 óra állás után beindul, de leáll pár másodperc múlva... Majd több próbálkozás után ha elindul, minden gond nélkül üzemel.

De nálad mi volt a 160ezer?

Link to comment
Megosztás:

Gyári opel diagnosztikára lett feldobva, nem írt ki hibakódot. Mi is levegősödésre gyanakodtunk, főleg akkor, mikor ma reggel már csak úgy indult be, hogy a porlasztócsúcs előtt lévő gázolajcsövet lelazítottuk. Leállítottuk az autót. Visszatekertem, az autó ismét nem indult be. Lelazítottam, ismét beindult, majd járó motornál erősítettem vissza, de az autó nem állt le. Ezután lett diagnosztikázva, hibakód semmi. Résolajcsőcsere, hiba továbbra is fennáll.... Gázolajszűrő kicserélve, a tankban lévő szűrő fekete, koszos, mint ahogy az üzemanyag is a tankban. Jelenség még mindig ugyanaz: 1 óra állás után beindul, de leáll pár másodperc múlva... Majd több próbálkozás után ha elindul, minden gond nélkül üzemel.

De nálad mi volt a 160ezer?

Hát,adagoló javítás,felújítás,gyakorlatilag elszállt az elektronika.

Tegyetek a szívó ágba egy egyirányú szelepet,lehet,hogy csak visszafolyik a tankba a nafta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.