Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

én is akartam pihenni hátha akkor eltünik a nátha de nem jött be inkább kicsit nyügösen de ment a hekklés 8) Antinak csinálok ellenfelet ha 1 kijön pítteken ... nekem is one már hengerenkénti pillangóm igaz kicsit másképpen :(

de azért gsit is csinálgattam :wink:

DSCF2380.jpgDSCF2410.jpg

hat most pinteken is kinn voltunk inkabb TE nem voltal!

Link to comment
Megosztás:

nah, megjöttem vidéki(debreceni) GSInéző körutamról.

megnéztem egy GSI16v-t amit telefonban nagyon nagyra tartott a gazdája, és az ára is elég magas volt. gondoltam(rosszul) akkor csak jó lesz. de rá kellett jönnöm, attól hogy drágán adja, nem biztos hogy jobb mint ami jóval olcsóbb: szerinte nem volt törve az autó, mégis több helyen látszott a fényezésen a javitás. a kicsit rozsdásodó részeket lefújta javitó sprayel(a marhája). azt mondta fék teljes felújitáson esett át, ehhez képest amikor állt ki a kapun, hallottam hogy befog a hátsó tárcsa.a kipufogó felől baljós csörgés hallatszott...

belül kormány váltó át lett bőrözve(gondolom a sok KM miatt, de ő nem ezt mondja) állitólag ebben a GSIben nem volt elektromos tükör, ami kicsit strange, főleg hogy a bal oldali kurblis lett, a jobb oldalin meg ott fityegett a gumiharang állitó pöcök nélkül(és úgy állitód mint a trabantban, hogy ablak le, kézzel beállit, ablak vissza). belseje se volt a toppon, amikor próbakörön fordultunk ki az utcából(full gáz 1esbe, gyerek nyomta neki:) ), a(gondolom 1 hete) bepattintott ultra gagyi rádió szó szerint kiesett a helyéből az ölembe, mert nem volt beépitő kerete, csak be volt b@szva a lyukba. a hütő elöl nyiszogó hangot ad, ha megfogod, akkor elhallgat. stb,stb. egyszóval hazudott mint a vizfolyás, és mindent letagadott meg megmagyarázott. ilyen embertől én nem veszek autót. a legszebb az egészben hogy 1,100re tartotta, de 600at se ér az autó.

ja az autón 205/50R15 gumi volt. szerintem 195/50R15 a gyári méret. nem?

megnéztem még egy C20NE alap astra kasztnis verdát, amit 500ért el lehetett volna hozni. be kell valjam, menetteljesitményre a motor kellemesen hatott rám. alacsony fordulatról is elkezd menni az autó, nem kell szétforgácsolni mitn a 16V-t, mer az 3000alatt nem igazán van elemében :( ettől az autótól viszont az riaszt el, hogy a boardcomp időnként a kühlmittelstand(vagy nem tom pontosan hogy irják) szöveget villantja fel(meg bremse akrámit is).

8v GSIről mi a vélemény itt a topicon? :D

szóval most megint ott tartok, hogy marad a "strandkorlátkék" c14nz :D

még 1 kérdés:

eddig 3 GSIt vezettem, a futómüve 2nek nagyon hasonló volt érzésre, de a 3.ik olyan volt mintha a saját astramat vezetném, puha, jobban dől, kicsit kelletlen, és főleg hogy nem kellett akkora erő a tekeréséhez.

széria astrahoz képest mennyivel kéne mást éreznem?

ui: megint bocs, a sok szöveg miatt, ha valaki végigszenvedte.

Link to comment
Megosztás:

elektromos tükör a 91esben nem volt onnan kezdve széria a 16v ben

a gumimérete 205/50R15 vagy 195/55R15

a 8v hez olcso minden és kimegy a világbol

egész olcson ki lehet préselni belöle 140-145Le -t

a 16V hez minden drágabb de mashogy is megy

akimegtudja szokni hogy egy kicsit pörgetni kell annak nem lessz baj a menetteljesitmennyel

de 40nel nem kée 5ben pedlozni mert ugysem megy és sokat is eszik

de egy vez mu tengely + chip és egypowercap ezt a gondot is megoldja

olyan 2000 töl elég jol fog huzni

futomu puha :(

ha meg a gyari rugok és gatlok voltak benne akkor puha is :D

a masik 2ben pedig már valoszinü ki volt cserélve

Link to comment
Megosztás:

elektromos tükör a 91esben nem volt onnan kezdve széria a 16v ben

futomu puha :(

ha meg a gyari rugok és gatlok voltak benne akkor puha is :D

a masik 2ben pedig már valoszinü ki volt cserélve

direkt rákérdeztem, mindben széria volt a futómü. azért fura nekem is. :?

a ma megnézett autó 92decemberi. abban akkor már lennie kellett volna elektromos tükörnek. akkor biztosra veszem mostmár a schuffni tuningot. :D

Link to comment
Megosztás:

elektromos tükör a 91esben nem volt onnan

de 40nel nem kée 5ben pedlozni mert ugysem megy és sokat is eszik

nem igy gondoltam, hanem pl országuton teherautó mögött 60körül 3asba visszatettem, és megindult az autó. 16v-t még 2be kellett volna visszatenni...

én sose váltok fel 5ösbe 70alatt... szerintem a túl alacsony fordulat se tesz jót a motornak!

Link to comment
Megosztás:

nem igy gondoltam, hanem pl országuton teherautó mögött 60körül 3asba visszatettem, és megindult az autó. 16v-t még 2be kellett volna visszatenni...

én sose váltok fel 5ösbe 70alatt... szerintem a túl alacsony fordulat se tesz jót a motornak!

60nal

valoban nyugodtan vissza nyomhatod 2be mivel a

2es vége 89-90 km/h

a 3as 134k/h

szal 60nal a 3as korai

Link to comment
Megosztás:

még 1 kérdés(jönnek elő a mai élmények)

ha besatuzok, és bekapcsol az ABS, fel kell villannia a müszerfalon egy lámpának?

ugyanez kipörgésgátlóban, ha 1esbe nyomok neki padlót, érezni hogy dolgozik a müszer, akkor azt jelzi a müszerfalon?

Az ABS csak akkor vilagit ha nem muködik

az ETC ha vilagit nem muködik

ha villog akkor épp beavatkozik

Link to comment
Megosztás:

Ha jól látom, akkor neked is a bal első lámpánál áll el egy kicsit.Amúgy nálam is csak ennyi volt a bibi.

nem arra gondolta, hanem a lökös felső peremétől elnyomja magát kb 2 cm-re, mert annak van vmi válla de nem illeszkedik bele :idea:

most akartuk a másik autót bikázni, mert a 7végén kimerülte magát és a gsin a mocitetőt sem tudjuk felnyitni :( :D

Link to comment
Megosztás:

nem arra gondolta, hanem a lökös felső peremétől elnyomja magát kb 2 cm-re, mert annak van vmi válla de nem illeszkedik bele :idea:

Nekem rendesen bele volt illeszkedve, viszont a lökhárító felső része elég rendesen oda volt fogatva , mert a két széle az irányjelző alatt közvetlenül elég rendesen eláll.Olyan hülén néz ki, de most legalább rávilágítottál a lényegre.Valszeg a hűtőmaszk miatt húzták v.hogy bentebb.

Link to comment
Megosztás:

megnéztem még egy C20NE alap astra kasztnis verdát, amit 500ért el lehetett volna hozni. be kell valjam, menetteljesitményre a motor kellemesen hatott rám. alacsony fordulatról is elkezd menni az autó, nem kell szétforgácsolni mitn a 16V-t, mer az 3000alatt nem igazán van elemében :D ettől az autótól viszont az riaszt el, hogy a boardcomp időnként a kühlmittelstand(vagy nem tom pontosan hogy irják) szöveget villantja fel(meg bremse akrámit is).

8v GSIről mi a vélemény itt a topicon? :D

.

Nekem az van! :D Én 3K-ért vettem, de az ár tükrözi az állapotot.Szóval rakosgatom összefelé.Féltengelyek, kuplung, miegymás.Amúgy a tesztrepülésen nekem is feltűnt, hogy alacsony ford.nál is elég komolyat húz, sőt szinte nem is érdemes magasabb forulaton pörgetni, mert koörán leadja a nyomatékát.Ellenben a 16V-s Astrámmal, ami alacsony fordulaton nem annyira van elemében, de 3500-4200-as tartományban igen jól melózik.

A kühlmittelizé az alacsony hűtőfolyadékszintre hívja fel a figyelmed, de lehet, hogy csak az érzékelő viccelődik, a Bremse pedig lehet fékolaj, vagy fékbetét.

Amúgy ahogy Soniquoe is írta, elég jól lehet olcsóból felhúzni kicsit a C20NE teljesítményét, de mivel a blokk u.a. mint az XE-é, ezért némi átalakítással lehet olyat is csinálni belőle a hengerfej átrakásával, és váltócserével.Ha jól okoskodom.Aztán mehet tovább a macera. :(

Amúgy a futómű puhasága relatív, de megfelelő ültetőrugó+gátló beépítésével orvosolható a problem.

Link to comment
Megosztás:

Asszem nekem már nincs is mit írnom.. már válaszoltak helyettem..

Mondjuk jobb is hogy nem vetted meg.. ilyen ######itól.. ha jól értem,beindít kiáll.. majd padló... hidegen nyomaték.. küldés.. :arrow: :Hangman:

Én ilyet a 2év alatt csak 2-3 szor csináltam, amiből 2szer el voltam borúlva egyszer meg majdnem belémjöttek, azóta is szidom magam, pedig nekem cossi hengerfejem van és az nem érzékeny annyira (elvileg)

Sonique-Aztec: jaja.. péntek.. tök pojén vóóót... ezer éve nem gyorsúltunk.. és érdekes is volt.. egyszer jó lenne tisztát menni Anti ellen mert ez elég érdekesre sikerült..

1kör: 1-2ben végig pörgö kerékkel indúltam(fuck por and dunlop) Anti csúnyán otthagyott, 2esbe váltás elpörgés után már nem is nyomtam.

2.kör: szépen rajtoltam, nem pörgött el túlságosan, kapott is Anti sacc 1-1.5 autót, nem néztem mert a végén jött a kanyar, meg a bassott kátyú :evil: (mint mondta,meg Tom is, itt ő befulladt)

3.kör: rajt túl alacsony fordulatnál kaptam el a rajtot, nekem fulladt be, kaptam is 1-2 autót, majd 3.ban kezdtem beérni, de elfogyott az út :twisted: (itt meg elvileg nem volt néki 3. speed :? )

szal érdekes "futamok" voltak.. jah.. és legközelebbre vmi jó kis 98as benya kellene az auchan gazdaságos 95 helyett.. hátha az is számít :wink: :( 8)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.