Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Diniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! :lol:

Nem hinném hogy másnál el fekszik egy ilyen.

Amúgy Viktor igazad is lehetne akár :lol:

Csak megkérdeztem hogy mibe kerül a jeladó, mondtál egy horror összeget és így nem is vettem meg :lol:

De ha azt mondtad volna hogy a szóbe jöhető 3-4 jeladó összesen 20 ezer Ft akkor elhoztam volna...ami szintén hülyeség lett volna de a leggyorsabb megoldás valószínüleg...

a szerelő cimbim nem tudott többett tenni sajna... Patyit hívtam azt mondta sokkal jobbat ő sem tud...minthogy próbálgassuk az alkatrészeket cserélgetni...

voltam már a szerencs utcai srácoknál régebben biztos hozzáértők de nem tudtam most hozzájuk jutni egyből meló fele kellett tendálnom...ráadásul nem hiszem hogy tudtak volna fogadni egyből :lol:

Nem, ezt a viccet még nem ismerjük... :lol:

Lacee!

esetleg ha valakinél játszásdiból van egy főtengely-jeladó, azt meg lehetne próbálni áttenni, 10 perc. :D

Link to comment
Megosztás:

reggel laptopra került a dög...

semmit sem dobott ki hibának...(31 et csak)

3szor állt le reggel ... árpáád út... fót közepe... külső váci út...

ma már be sem akart indulni miután leállt...3-5 perc hülés után indult be csak...

mozgattuk járó motornál a gyujtás csatit, a légtömegmérő csatit, minden kábelt...

mentünk próba köröket hogy ha leáll akkor gyorsan megnézzük amíg nem indul hogy van e szikra...de az istenért sem akart leállni...

beértem melóba de smemi hibajelenség...hajtottam, ütöttem vágtam...motorfékeztem, gurultam üresben, próbáltam mindent amit lehet...de semmi...

nagyon szépen kérek valakit hogy gyújtsa fel ezt a sz@rt engem meg lőjjön le...

Haverom, teljesen ugyanígy járt kb.3 hete az 16nz-vel. Csak hidegen indult, melegen leállt rángatott és nem indult. AC pumpa volt a hibás, mikor bemelegedett nem akarta az igazat.

Link to comment
Megosztás:

Haverom, teljesen ugyanígy járt kb.3 hete az 16nz-vel. Csak hidegen indult, melegen leállt rángatott és nem indult. AC pumpa volt a hibás, mikor bemelegedett nem akarta az igazat.

Azt elég könnyű kideríteni, hogy az AC-e a hibás.

Ha leáll és nem akar utána beindulni, akkor meg kell nézni a benzinhidat, hogy van-e benne nyomás.

Ha nincs, akkor valahol az üzemanyagrendszerben lesz a(z egyik) hiba(AC, AC relé, tank, cső, stb.:lol:).

Link to comment
Megosztás:

Azt elég könnyű kideríteni, hogy az AC-e a hibás.

Ha leáll és nem akar utána beindulni, akkor meg kell nézni a benzinhidat, hogy van-e benne nyomás.

Ha nincs, akkor valahol az üzemanyagrendszerben lesz a(z egyik) hiba(AC, AC relé, tank, cső, stb.:lol:).

Ő kalapácsot vitt magával és multimétert :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ő kalapácsot vitt magával és multimétert :lol: :lol: :lol:

Nem kell hozzá semmi, ujjal is be lehet nyomni a szelepet a benyahídon :lol:

Ha spricc, akkor jó. Ha nem, akkor bármi lehet :lol: akár még a főtengely jeladó

is, mert tudtommal csak akkor indítja az AC-t, ha érez folyamatos pozíciójelet az ecu.

Link to comment
Megosztás:

Igen, Gabi is ezt javasolta legutóbb, csak aztán a pumpa cserével megoldódott a gond.

Mondjuk nem kizárt hogy megint az a ludas mert utángyuri került be szóval könnyen lehet hogy az összesen 2 hónapot bírt...

legközelebb ha leáll akkor igyekszünk nyomást is nézni meg szikrát is keresni és akkor talán sikerül kizárni ezt azt...

köszönöm az ötleteket!

Azt elég könnyű kideríteni, hogy az AC-e a hibás.

Ha leáll és nem akar utána beindulni, akkor meg kell nézni a benzinhidat, hogy van-e benne nyomás.

Ha nincs, akkor valahol az üzemanyagrendszerben lesz a(z egyik) hiba(AC, AC relé, tank, cső, stb.:lol:).

Link to comment
Megosztás:

Nem kell hozzá semmi, ujjal is be lehet nyomni a szelepet a benyahídon :lol:

Ha spricc, akkor jó. Ha nem, akkor bármi lehet :lol: akár még a főtengely jeladó

is, mert tudtommal csak akkor indítja az AC-t, ha érez folyamatos pozíciójelet az ecu.

De ő a kalit azért vitte, hogy ha megált, akkor rávert az AC-ra, úgy járt 2 hétig :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azon külső AC van ? Mert úgy könnyű :lol:

Nem, ülés és műanyag fedél fel oszt ráver :lol:

A vicc az egészben, hogy kicserélte és rossz volt, nem volt alapjárat meg rángatott, elvitte megint a villamossági gyerekhez, rárakták laptop-ra, semmi. Kiveszik az első gyertyát és nem volt, hézag egyáltalán. :D A srác azt mondja apja kiszedte a gyertyákat, és valszeg leejtette. :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

reggel laptopra került a dög...

semmit sem dobott ki hibának...(31 et csak)

3szor állt le reggel ... árpáád út... fót közepe... külső váci út...

ma már be sem akart indulni miután leállt...3-5 perc hülés után indult be csak...

mozgattuk járó motornál a gyujtás csatit, a légtömegmérő csatit, minden kábelt...

mentünk próba köröket hogy ha leáll akkor gyorsan megnézzük amíg nem indul hogy van e szikra...de az istenért sem akart leállni...

beértem melóba de smemi hibajelenség...hajtottam, ütöttem vágtam...motorfékeztem, gurultam üresben, próbáltam mindent amit lehet...de semmi...

nagyon szépen kérek valakit hogy gyújtsa fel ezt a sz@rt engem meg lőjjön le...

Azért azt remélem tudod, hogy egy ilyen vizsgálaton sokkal többet lehet ellenőrizni, mint hogy csak a hibakódokat kiolvasni. Minden egyes alkatrészt egyenként lehet tesztelni funkcióra. Nem igaz, hogy nem lehet megtalálni egy ilyen hibát, tuti nem lesz nagy valami. Ha nem lennél olyen messze, már szerintem megoldottam volna.

Egyszerűen röhejes, hogy szerelők nem találnak meg alapvető hibákat. És ezt most nem csak a Te esetedben mondom, hanem sajnos ezt mutatja a tapasztalat. nem egyszer jönnek hozzám 100 km-ről is akár, mert már senki nem tudott nekik a környéken segíteni és kidobtak egy rakás lóvét feleslegesen.

Aztán általában max párezer forintos tételekről van szó és utána minden rendben lesz.

Link to comment
Megosztás:

Azért azt remélem tudod, hogy egy ilyen vizsgálaton sokkal többet lehet ellenőrizni, mint hogy csak a hibakódokat kiolvasni. Minden egyes alkatrészt egyenként lehet tesztelni funkcióra. Nem igaz, hogy nem lehet megtalálni egy ilyen hibát, tuti nem lesz nagy valami. Ha nem lennél olyen messze, már szerintem megoldottam volna.

Egyszerűen röhejes, hogy szerelők nem találnak meg alapvető hibákat. És ezt most nem csak a Te esetedben mondom, hanem sajnos ezt mutatja a tapasztalat. nem egyszer jönnek hozzám 100 km-ről is akár, mert már senki nem tudott nekik a környéken segíteni és kidobtak egy rakás lóvét feleslegesen.

Aztán általában max párezer forintos tételekről van szó és utána minden rendben lesz.

A jövőhéten , kész az interface-m és a kábel is megjön a héten. A héten csütörtökön megyek be erőműben a garázsba és beszélek Feribátyámmal ő ott a garázsgóré és elkérem tőle a "szopvert" amivel dolgoznak! Aztán Go fel a lapfosra aztán meglássuk mit lehet vele megoldani! Akkor ha ez meglessz lehet leugrom megint hozzátok azt sörözés melett kicsontozzuk a motyót! :lol:

Link to comment
Megosztás:

A jövőhéten , kész az interface-m és a kábel is megjön a héten. A héten csütörtökön megyek be erőműben a garázsba és beszélek Feribátyámmal ő ott a garázsgóré és elkérem tőle a "szopvert" amivel dolgoznak! Aztán Go fel a lapfosra aztán meglássuk mit lehet vele megoldani! Akkor ha ez meglessz lehet leugrom megint hozzátok azt sörözés melett kicsontozzuk a motyót! :lol:

Én benne vagyok, akkor megmutatom, hogy mimindent is tud egy ilyen szerkentyű. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.