Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ok! :D De akkor igyunk, azzal kevesebb kárt csinálunk. <_<

Az igaz! :huh:

RE: ui: Morpheus kint él Los Angelesben, ha jól tudom...

Honda fórumon a múltkorában váltottam vele néhány szót, de majd megkeresem akkor, mondta hogy kint él!

Elküldve
végre végigolvastam a mai 16 oldal adagot kapjátokbe

JA amúgy én megkérdeztem a papirozást a bociba a Fővárosi Közlekedési Felügyelettől aminek a száma 430-2700 Budapestieknek.

Motorcsere esetén:

- új műszaki vizsga

- összes okmány csere

- átalakítási engedély az engedélyezési csoporttól () Mozaik utca 5 vagy XIVker Komocsay utca 17-19)

Komocsay utca 17-19 telszáma: 460-2200 és az 5ös melléket kell kérni oda pedig a következőket kell vinni:

- Motorszármazási papír

- zöldkártya

- forgalmi vagy ezek fénymásolata

- 11800Ft kezelési költség

Ha az autót gyártották ilyen motorral akkor át lehet építeni, és mivel 8 szelepről építeném én 16 szelepesre így ccm különbség nincs. A lényeg hogy a zöldkártyabesorolása az új mocinak nem lehet rosszab mint a régi. Az adatbázisukban ők meg tudják nézni hogy gyártották e azzal a motorral az autót tahát nem kell a jóégtől beszerezni papírt gyártották, ők megmondják hogy igen vagy nem. Tehát átalakítási engedély 11800+ okmánycserék 16000 + műszaki ennyi ha azonos ccm. A teljesítmény növekedés pedig a súlyadóban jön ki ami így drágább lesz de azt majd az önkormányzat küldi majd és 1 évben egyszer kell kifizetni.

és mi a helyzet akkor, ha a beépítendő motor teljesítménye másfélszerese a benn lévőnek?

akkor nem kell terveztetni?

Elküldve
és mi a helyzet akkor, ha a beépítendő motor teljesítménye másfélszerese a benn lévőnek?

akkor nem kell terveztetni?

Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D

Elküldve
Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D

Szerintem meg nem így van...Mivel az 1.4nél lényegesen kisebb a fék,gyengébbek a rugók és a lengéscsillapítók is......Ráadásul caravanba csak a 2.0 16V volt tárcsafékes,szóval ez is akadály lehet...de ezek csak elméleti fejtegetések.......

Elküldve
Szerintem meg nem így van...Mivel az 1.4nél lényegesen kisebb a fék,gyengébbek a rugók és a lengéscsillapítók is......Ráadásul caravanba csak a 2.0 16V volt tárcsafékes,szóval ez is akadály lehet...de ezek csak elméleti fejtegetések.......

Ez nemkizárt amit mondasz lehet énmondtam hülyeséget , de ahogy Pehi Csabi leírta nekem ez jött le! Aztán lehet már tulfáradtt vagyok ehhez :huh: Ku..va éjszakás műszak! <_<

Elküldve
Látom itt vagy Anti, csak nem nem érzed jól magad, vagy miért nem írsz?? <_<

Me kicsit megint összerúgtam a port a főnökömmel...aztán hüppögtem egy kicsit a sarokban...

Elküldve
Me kicsit megint összerúgtam a port a főnökömmel...aztán hüppögtem egy kicsit a sarokban...

Ménem baxtá le neki egy sallert! <_<

Elküldve
Egyébként szerintem az egész klubban a coupe-jé megy a legjobban, ha feltenne 14-15 colos kerekeket és kiszedne valahogyan annyi súlyt hogy gsi súlyba legyen :huh: akkor lemenne 15 alá tuti!

Na alakul a hsz száma :D <_<

szerintem meg a Tomé...és lassan meg az Oszibááááááééééééé... :D

Elküldve
Ez pont így van...de 3.vége az már nem 200m <_< :huh: :D .Ezt egy átlagos GSi tulaj pont nem veszi észre.....Tény hogy jobb,de nem érezhető....

Én a GSI-vel 3. végén mentem be 400m-en a célba...176-os célsebességgel... :D

Elküldve
Igazából??? <_< nemtudom mitakarok! Jólenne egy fiatalabb akár pici hitelre is de srácok mondták G OPC nagycsalódás akkor inkább turbós Cali szal,... :huh: Csak bámulok! egyenlőre!

Nem azt mondtad, hogy kocsira hitelt soha???

bár azt is mondtad hogy gyári... :D :D

Elküldve
hehejjj :D Apropó te nem akarsz jönni megint erőműbe! :D :lol:

Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :D ;)

Áááá, sok a dógom, meg idén már megvolt a besugárzásadagom :P

Ez alapján papirozható lenne a LET is (TS200...).

Jah, majd odamegy, és közlik vele a 10%-os KW többlet szabályt is, amit a kedves információs kolega kifelejtett :huh:

Gyűrűk, összes tömítés, hidrotőkék, szelepek, olajpumpa, teljes vezérlés, HF síkolva, stb-stb-stb.... szóval új motorom van. :D

Ezt akkor mondd, ha a dugók is újak, és a blokk látott gépműhelyet :D

Nem volt nagyon vállas a hengerfal? Mert akkor lehetséges az új gyűrű törése, ill. elég nagy olajfogyi lesz.

Elküldve
Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D

nézik ilyenkor a fékeket is, vagy ha pl azzal a mocival csak soklégzsákos volt, akkor ennek is annak kell lennie...stb...stb...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.