Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Úgy építik? :) Ezt se tudtam, valahogy nekem kimaradtak ezek a zenés dolgok, sose érdekelt. Nekem meg se fordulna a fejemben, hogy ilyen hülyeségeket pakoljak a kocsiba :D

aztmondják :D :D

nekem most már az furcsa ha nincs düb-düb

én csak hangzás miatt raktam bele , télen amikor befosott az erősítő ... pfff de fura volt :)

Link to comment
Megosztás:

:) :) :)

Mit vettél és mennyiért!? Kíváncsi vagyok!

Erősítő: http://www.mp3autohi...ito/GT5A402.jpg 19900-

Láda: http://www.mp3autohi...ada/CS1204B.jpg 24900-

Első szett: http://www.mp3autohi...ro/GTO6508C.jpg 23900-

Kábelszett:http://www.autohifib...tt - Kiegészítő 9900-

Plusz még egy vastag kéteres kábel a ládához, egy méter. És egy pár beépítő keret. Ezekre nem emlékszem pontosan mennyibe voltak.

Ezeket vettem. Meg vagyok elégedve, szépen szól, de benne van 82 ezerbe fej nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Erősítő: http://www.mp3autohi...ito/GT5A402.jpg 19900-

Láda: http://www.mp3autohi...ada/CS1204B.jpg 24900-

Első szett: http://www.mp3autohi...ro/GTO6508C.jpg 23900-

Kábelszett:http://www.autohifib...tt - Kiegészítő 9900-

Plusz még egy vastag kéteres kábel a ládához, egy méter. És egy pár beépítő keret. Ezekre nem emlékszem pontosan mennyibe voltak.

Ezeket vettem. Meg vagyok elégedve, szépen szól, de benne van 82 ezerbe fej nélkül.

Miért keveritek a cs-t, a gt5-öt, a gt6-ot és gto-t? Ha már benne van egy cs, akkor szvsz fölösleges a gto-ra költeni. Ez olyan mint a trabihoz merci motor, nem?

Link to comment
Megosztás:

Miért keveritek a cs-t, a gt5-öt, a gt6-ot és gto-t? Ha már benne van egy cs, akkor szvsz fölösleges a gto-ra költeni. Ez olyan mint a trabihoz merci motor, nem?

Hali!

A CS és a GT közt csupán annyi a különbség, hogy a GT hez jár Hangszóró rács. méreteiben/teljesítményeiben teljesen megegyezik. olvass csak utána ;) Milyen trabi?! miről beszélsz ? :)

Link to comment
Megosztás:

Miért keveritek a cs-t, a gt5-öt, a gt6-ot és gto-t? Ha már benne van egy cs, akkor szvsz fölösleges a gto-ra költeni. Ez olyan mint a trabihoz merci motor, nem?

A CS láda tökéletesen szól, és nagyon jó párost alkotnak a GTO hangszórókkal. Meg kéne hallgatnod, nem csak elméletekre támaszkodni. :whistle:

Link to comment
Megosztás:

A CS láda tökéletesen szól, és nagyon jó párost alkotnak a GTO hangszórókkal. Meg kéne hallgatnod, nem csak elméletekre támaszkodni. :whistle:

:) Én nem támaszkodom semmire, csak érdekelt a miért.

Nekem van elöl egy gt5 650c oszt csókolom.

Azt gondoltam, ha valamit egy név alatt futtatnak, akkor az az ugyanazon név alatti dolgokkal párosítható a legjobban.

Link to comment
Megosztás:

:) Én nem támaszkodom semmire, csak érdekelt a miért.

Nekem van elöl egy gt5 650c oszt csókolom.

Azt gondoltam, ha valamit egy név alatt futtatnak, akkor az az ugyanazon név alatti dolgokkal párosítható a legjobban.

Igen. Ezért lett minden JBL. Előre mindenképp valami erősebb szettet akartam, mert szeretem a magas hangokat kiemelni. Ezért fontos volt hogy hangváltó is legyen. Így lett az első szett GTO. A ládáknál viszont nem éreztem különbséget a drágábbak javára. Üzletben vásároltam ugyanis, ahol lehetőség van kipróbálni mindent. Az erősítőnél is inkább az ár volt a döntő szempont, hídba kötve a GT5-ös is simán meghajtja ezt a ládát. Némi állítgatás után számomra teljesen megfelelő minőséget sikerült kihozni ebből az összeállításból, azóta mindenféle zenét meghallgatok, ha jó a felvétel. :whistle:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Meg ne kövezzetek, de nem vagyok nagy hifis, viszont kaptam ajándékba egy autórádiót. Be is tettem, de sajna nem jegyzi meg az órát és a beállításokat. Olvasgattam különböző fórumokat, de nem akarok hülyeséget csinálni. Szóval mit kell tenni, hogy ne felejtse el? Szabvány ISO csatlakozó van, piros és sárga vezeték is megvan amikről írnak:) De még mindig nem világos, hogy mit tegyek.

Másik kérdés, mennyire nehéz hátulra benyúlni a rádió mögé, mert a vezetékek összegabajodnak, szeretném rendbe tenni.

Előre is köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Meg ne kövezzetek, de nem vagyok nagy hifis, viszont kaptam ajándékba egy autórádiót. Be is tettem, de sajna nem jegyzi meg az órát és a beállításokat. Olvasgattam különböző fórumokat, de nem akarok hülyeséget csinálni. Szóval mit kell tenni, hogy ne felejtse el? Szabvány ISO csatlakozó van, piros és sárga vezeték is megvan amikről írnak:) De még mindig nem világos, hogy mit tegyek.

Másik kérdés, mennyire nehéz hátulra benyúlni a rádió mögé, mert a vezetékek összegabajodnak, szeretném rendbe tenni.

Előre is köszi a válaszokat.

Szia!

Ez azért van, mert az Opeles rádiók csatlakozójában fordítva van az állandó 12V, és a gyújtásáram, mint a többi "szabvány" rádióban. Vagyis fel kell cserélni a piros és sárga vezetékeket.

Bár az is hozzátartozik, hogy nem csak fordítva van, de kicsit máshogy is kezelik, mert míg az Opelnél a gyújtásáram egy vékony vezeték, ami csak egy jelet szolgáltat, a terhelést az állandó 12V-ról veszi, addig a többinél a gyújtásáramról veszi a terhelést, az állandó áram csak a memória megtartásához kell. Tehát esetlegesen probléma lehet az is, ha felcseréled a vezetékeket akkor egy elég vékonyka vezetékről veszi a terhelést, de ha csak szolídan normál keretek között tervezed használni akkor jó úgy is. De megoldás az is, ha a rádió mindkét áramvezetékét a vastagabb, állandó áramra kötöd. Ebben az esetben gyújtástól függetlenül működik.

A rádió mögé talán úgy férsz hozzá legegyszerűbben, ha kiveszed a kesztyűtartót és oldalról benyúlsz. 6 db csavar fogja körben, semmiből nem tart.

ahogy érzed :)

gondolom nem véletlenül építik úgy a beszerelő műhelyekbe :)

Majd' elfelejtettem, megvolt a mélyláda beépítés sógoromnak. Erősítő is hátra került, a láda oldalára, és külön oldalon vittük az áramot meg a jelvezetéket. A küszöb alatt a vártnál egyszerűbben el tudtuk vezetni, akkor mondom ha így szokták akkor ezen ne múljon, feltéptük mindkét oldalon a küszöbborítást, és áram a bal oldalon, jel+vezérlés jobbról :). Mostmár megy a tuc-tuc :D

Link to comment
Megosztás:

Majd' elfelejtettem, megvolt a mélyláda beépítés sógoromnak. Erősítő is hátra került, a láda oldalára, és külön oldalon vittük az áramot meg a jelvezetéket. A küszöb alatt a vártnál egyszerűbben el tudtuk vezetni, akkor mondom ha így szokták akkor ezen ne múljon, feltéptük mindkét oldalon a küszöbborítást, és áram a bal oldalon, jel+vezérlés jobbról :). Mostmár megy a tuc-tuc :D

:)

helyes :)

én tegnap szedtem ki :)

még nemtom mi lesz a sorsa ...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.