Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

Igen...bár én 256-ot mondom még mindig... ellenben Alexnek kicsit részletesebben kéne: nyitvatartási szög, a beemelés mértéke, ill az elékelés szöge...

Valszeg 256-os, 110-es elékeléssel, 10mm-es beemeléssel. Hasonlitott már össze vki c20xe tengelyt c18xe (c18xel,x18xe,x20xev) tengellyel?

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nagyjából attól függ, hogy mik a lehetőségeid... 50e-100e-500e-1misi... illetve mik megengedettek abban a versenysorozatban ahol indulnál vele... rendszámos e vagy sem... sok tényező van ám... amiket ha megosztasz velünk könnyebben tudunk javasolni... :D

Nha az autó rendszámos.mini rally-ba mennék vele így a kezdetekbe,sokat nem szeretnék rákölteni,100-200 környékén maximum az a plafon,egyenlőre,de szép fokozatossan.Aztán ha tényleg úgy alakul átmegyek amatőrbe és így tovább <_<

Link to comment
Megosztás:

Valszeg 256-os, 110-es elékeléssel, 10mm-es beemeléssel. Hasonlitott már össze vki c20xe tengelyt c18xe (c18xel,x18xe,x20xev) tengellyel?

C20XE: ~ 252 fok, 9.5mm max emelés, ~170°@1mm, 230°@0.1mm, max emelés helye 110fok, szívó oldal 1mm@tdc, kipuff oldal 0.3mm@tdc; 92/10 DIS tengely mérési eredmények

Link to comment
Megosztás:

Nha az autó rendszámos.mini rally-ba mennék vele így a kezdetekbe,sokat nem szeretnék rákölteni,100-200 környékén maximum az a plafon,egyenlőre,de szép fokozatossan.Aztán ha tényleg úgy alakul átmegyek amatőrbe és így tovább <_<

Ha minirallyban szeretnél menni, akkor nem tudom, hogy milyen fék futómű kombóval rendelkezel, te többet tudsz hozni időben, ha ezt a 100-200-at arra költöd mint a mocira...

Tegnap is voltál esetleg?

Link to comment
Megosztás:

C20XE: ~ 252 fok, 9.5mm max emelés, ~170°@1mm, 230°@0.1mm, max emelés helye 110fok, szívó oldal 1mm@tdc, kipuff oldal 0.3mm@tdc; 92/10 DIS tengely mérési eredmények

Na ez a 252 ez nekem is szimpi... ellenben végigolvastam az összes kinti fórumot, és össze vissza írnak mindent...általában a leg elterjedtebb, hogy 272-esek...és csinálnak még 256-os "tuning" tengelyeket is, csak máshogy emelnek azok... hát nem tudom...

Amúgy ezek az adatok honnan?

Link to comment
Megosztás:

Na ez a 252 ez nekem is szimpi... ellenben végigolvastam az összes kinti fórumot, és össze vissza írnak mindent...általában a leg elterjedtebb, hogy 272-esek...és csinálnak még 256-os "tuning" tengelyeket is, csak máshogy emelnek azok... hát nem tudom...

Amúgy ezek az adatok honnan?

Saját mérésből vannak az adatok, 0.01mm-es pontossággal. A németek többnyire 272foknak írják ami talán 0.0001mm-en igaz is lehet, nem tudom...Az angoloknál inkább ez a 252fok olvasható szerintem.

Persze azért vannak 256-os tengelyek amik sokkal durvábbak mint a gyári, sokkal agresszívebb emeléssel, meg holtponti benyitással. Önmagában egyetlen fok érték kb semmit nem árul el egy vezérműtengelyről.

Link to comment
Megosztás:

Saját mérésből vannak az adatok, 0.01mm-es pontossággal. A németek többnyire 272foknak írják ami talán 0.0001mm-en igaz is lehet, nem tudom...Az angoloknál inkább ez a 252fok olvasható szerintem.

Persze azért vannak 256-os tengelyek amik sokkal durvábbak mint a gyári, sokkal agresszívebb emeléssel, meg holtponti benyitással. Önmagában egyetlen fok érték kb semmit nem árul el egy vezérműtengelyről.

Ezt írják:

Einlasswelle :

Hub: 9,5mm

Öffnungszeit: 272°

Öffnet: 20° vor OT

Schließt: 72° nach OT

Auslasswelle :

Hub: 9,5mm

Öffnungszeit: 272°

Öffnet: 60° vor OT

Schließt: 32° nach OT

Überschneidung in OT 52°

Link to comment
Megosztás:

Na akkor valami futóművet alá, gumik...és juhéééééjjjjjj... aztán majd Te is rájössz ám szép lassan, hogy miket kell finomítani rajta....

Én mondjuk kapásból beleszórnék egy c20xe-t... <_< de ehhez tudni kéne, hogy csak úgy saját szórakoztatás a cél, vagy kategória győzelmek... esetleg tanulás, gyakorlás...

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, h a c20xe vezérműtengely hány fokos? 256 körüli? Erről a mondatról mi a véleményetek: "C20LET-be már tuning tengelynek számít a szívó változat (c20xe) hosszabb és mélyebbre nyitó tengelye"... Mi történne, ha a c20xe tengelyei át lennének rakva egy x20xev-be? Az x20xev laposabb és kisebb nyitási szögű, mint a c20xe-é igaz?

Ha jól emlékszem, akkor 276, vagy 278 fokosak a gyári XE tengelyek. XEV-be nem lehet berakni azokat, egész más a két tengely. C18XE-ét keress bele. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.