Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

elvileg felpörög :)

de találkoztam olyannal is ami fulladt tőle :), szóval motor fordulat fog változni

Nos ma reggel konstatáltam hogy elfogyott a féktisztítóm, szóval majd hétfőn.

Egyébiránt már bent a légszűrő, mondjuk most elég gányul néz ki a rendszer, mert PVC lefolyócsőből csináltam meg a szívórészt ( egyéb ötlet hiányában ). De kell majd bele tennem valami harmónikát, mert így szerintem nagyon rángatja majd a légszűrőt. A tapasztalatom az, hogy eltűnt az erő a kocsiból. Persze ez gondolom annak is betudható, hogy most a nagyon sok üzemanyaghoz még kevesebb levegőt kap, ezért most már abszolút ellapult. Egyesben sem egy vadállat, a többi sebességről meg ne is beszéljünk. Remélem ha meglesznek az injektorok és a programozás, akkor visszatér belé az erő. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem ez így nem jön át...

Nem merültem túlságosan bele az ITB témába,de nem az lenne a lényege,hogy a gázlengések ne tudjanak összedolgozni és ennélfogva nagy fordulaton nyitott fojtószelepnél jobb legyen a feltötés?

Mert szvsz így összedolgoznak ugyanúgy,mint egy gyári SI szívósornál.

Nem mindegyik tüte végére kéne kis szűrőt rakni inkább?

Link to comment
Megosztás:

Zsoltee az a baj sztem, hogy nagyon hosszú a folytószelep után a szívósor az airboxnak meg kicsi a kapacitása az 50?-es pvc-cső meg nagyon nagy folytás a motornak. Télre szoktam feltenni ugyan ilyen csövet gyári levegőszűrővel és 4000 nél meghal az autó nincs levegő.kicsit nyomatékosabb de olyan mint mikor befogod a cső végét, és elfogy az erő. Holnap tényleg csinálok egy friss vidit a hangról meg a menésről.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ez így nem jön át...

Nem merültem túlságosan bele az ITB témába,de nem az lenne a lényege,hogy a gázlengések ne tudjanak összedolgozni és ennélfogva nagy fordulaton nyitott fojtószelepnél jobb legyen a feltötés?

Mert szvsz így összedolgoznak ugyanúgy,mint egy gyári SI szívósornál.

Nem mindegyik tüte végére kéne kis szűrőt rakni inkább?

Ha figyelmesen elolvasod a topicot és a belinkelt képeket, videókat, leírásokat, akkor rájössz hogy nem :)

Zsóti!

Jó lesz ez, bár egy kicsit az eleje lehetne öblösebb:

Eredetileg egy hasonló volt a terv, de az sajnos meghaladja a képességeimet, így maradt a sima egyszerű airbox.

Zsoltee az a baj sztem, hogy nagyon hosszú a folytószelep után a szívósor az airboxnak meg kicsi a kapacitása az 50?-es pvc-cső meg nagyon nagy folytás a motornak. Télre szoktam feltenni ugyan ilyen csövet gyári levegőszűrővel és 4000 nél meghal az autó nincs levegő.kicsit nyomatékosabb de olyan mint mikor befogod a cső végét, és elfogy az erő. Holnap tényleg csinálok egy friss vidit a hangról meg a menésről.

A tüték, direkt lettek ilyen hosszúk, zoloj javasolta, mert így jobban autózható, nem kell szétforgatnom hogy menjen, alulról jobban húz.

Az 50es PVC csövet is zoloj számolta és szerintem nem folytja a motort, most jelenleg a benzinbe fullad bele, még mindig. -.-'

Link to comment
Megosztás:

Ha figyelmesen elolvasod a topicot és a belinkelt képeket, videókat, leírásokat, akkor rájössz hogy nem :)

Eredetileg egy hasonló volt a terv, de az sajnos meghaladja a képességeimet, így maradt a sima egyszerű airbox.

A tüték, direkt lettek ilyen hosszúk, zoloj javasolta, mert így jobban autózható, nem kell szétforgatnom hogy menjen, alulról jobban húz.

Az 50es PVC csövet is zoloj számolta és szerintem nem folytja a motort, most jelenleg a benzinbe fullad bele, még mindig. -.-'

Az a PVC cső belül 50mm-es? Picinek tűnik képről. Esetleg majd ott lehet változtatni, hogyha gyenge lesz így az autó, de ekkora keresztmetszettel működnie kellene.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor most szopóka, nyalóka, mert a dobozt úgy gyártottam hogy 50es cső menjen bele... a 63as már szerintem nem fog elférni, de majd megmérem... :unsure:

Szerk.: Hát igen, ebbe a dobozba nem fog elférni a 63as cső...

Az az 50mm az min. ajánlott belső átmérő lett volna. Tudsz még alakítani a dobozon valahogyan?

Link to comment
Megosztás:

Az az 50mm az min. ajánlott belső átmérő lett volna. Tudsz még alakítani a dobozon valahogyan?

Nem lehet alakítani a dobozon. Új tetőt kell csinálnom hozzá, a kivitelezés nem nagy történet, a megtervezés lesz a gázosabb. :unsure:

De akkor most mekkora átmérőre tervezzem a szívónyílást? 60as elég, vagy legyen 70es inkább? Mondjuk 70es PVC cső már nincs, szóval akkor valami más alternatívát kell találnom. Holnap megmérem a gyári pillangó átmérőjét. Asszem egyszer már mértem, de nem emlékszem rá.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet alakítani a dobozon. Új tetőt kell csinálnom hozzá, a kivitelezés nem nagy történet, a megtervezés lesz a gázosabb. :unsure:

De akkor most mekkora átmérőre tervezzem a szívónyílást? 60as elég, vagy legyen 70es inkább? Mondjuk 70es PVC cső már nincs, szóval akkor valami más alternatívát kell találnom. Holnap megmérem a gyári pillangó átmérőjét. Asszem egyszer már mértem, de nem emlékszem rá.

Hát ha már úgy is újat kell csinálnod szerintem olyat csinálj amin nagy a nyílás, mert akkor majd lehet cserélgetni/próbálgatni a különböző átmérőket, bár azt nem tudom a dobozhoz, hogy rögzítetted a csövet, hogy ez egyáltalán megoldható-e. De gondolom a végleges változatban nem PVC csövet szeretnél majd használni...

C20NE 55mm, C18XE 63mm, C20XE 63.5mm - mindegyik pillangó tengelynél mérve.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet alakítani a dobozon. Új tetőt kell csinálnom hozzá, a kivitelezés nem nagy történet, a megtervezés lesz a gázosabb. :unsure:

De akkor most mekkora átmérőre tervezzem a szívónyílást? 60as elég, vagy legyen 70es inkább? Mondjuk 70es PVC cső már nincs, szóval akkor valami más alternatívát kell találnom. Holnap megmérem a gyári pillangó átmérőjét. Asszem egyszer már mértem, de nem emlékszem rá.

Az 1.8-as astrának 76mm-es a csövezése. Ha már itt vagy teljesítményben, akkor lehet jó is lenne ez a méret. Pillango méretet sajnos nem tudok.

Link to comment
Megosztás:

Hát ha már úgy is újat kell csinálnod szerintem olyat csinálj amin nagy a nyílás, mert akkor majd lehet cserélgetni/próbálgatni a különböző átmérőket, bár azt nem tudom a dobozhoz, hogy rögzítetted a csövet, hogy ez egyáltalán megoldható-e. De gondolom a végleges változatban nem PVC csövet szeretnél majd használni...

C20NE 55mm, C18XE 63mm, C20XE 63.5mm - mindegyik pillangó tengelynél mérve.

A dobozba beleragasztottam a PVC cső végét, amiben van a tömítőgumi és a könyököt csak bele toltam. Elhagyhatnám ezt a PVC csöves megoldást ha találnék olyan gumicsövet, ami van elég hosszú ahhoz hogy elérjen a szűrőig. Az 1.4é tuti kevés és a C20NE-é is rövid ( meg a formájuk sem olyan ) Te milyen csővel oldottad meg? Bár neked ott van a légtömegmérő közdarabnak, lehet hogy Neked a gyári is elég hosszú volt. :goofy:

C20XE-é szimpinek tűnik, akkor csinálok majd egy 63körülit. Viszont ezt a elöl öblös, hátul keskenyebb dolgot, nem tudom hogy fogom kimatekozni alu lemezből. :goofy:

Link to comment
Megosztás:

A dobozba beleragasztottam a PVC cső végét, amiben van a tömítőgumi és a könyököt csak bele toltam. Elhagyhatnám ezt a PVC csöves megoldást ha találnék olyan gumicsövet, ami van elég hosszú ahhoz hogy elérjen a szűrőig. Az 1.4é tuti kevés és a C20NE-é is rövid ( meg a formájuk sem olyan ) Te milyen csővel oldottad meg? Bár neked ott van a légtömegmérő közdarabnak, lehet hogy Neked a gyári is elég hosszú volt. :goofy:

C20XE-é szimpinek tűnik, akkor csinálok majd egy 63körülit. Viszont ezt a elöl öblös, hátul keskenyebb dolgot, nem tudom hogy fogom kimatekozni alu lemezből. :goofy:

Elvileg a héten rendelek egy 1m-es 76-os 4 rétegű fekete szilikon-textil csövet.

Nekem egy 40cm-es darab kell.

Vagy ez: http://www.ebay.com/itm/Black-ID-3-76mm-1m-Straight-Silicone-Coolant-Hose-1M-METER-Length-/251129071311?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a787586cf&vxp=mtr

vagy http://www.ebay.com/itm/76mm-3-Silicone-2-Py-Blue-Max-Air-Feed-Ducting-1m-/270599917760?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f010310c0

Ha postázzák őket hazánkba.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.