Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AUTÓHIFI


ViSoR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 5,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Függőleges felületre, például a tűzfalra vagy az ajtó belsejébe azonban ne használjuk. A nyári nap melege bőven elég ahhoz, hogy megolvassza, és egyszerűen lefolyik a zajcsillapítás az ajtó aljába.

Ezt cáfolom, nekem SinusLive ADM van az ajtókban, és tökéletesen tapad, nem akar megválni az ajtótol.

a bitumenlap ömnagában nem tapadna fel, he nem lenne az egyik oldala gyárilag ragasztós. Ha rendesen fel van rakva, akkor nem esik le.

A dynamat összes terméke remek, nem csak az extrame. Viszont az egyetlen hely, ahol megéri használni, az a versenyzés. Egy autó komplett kibélelése dynamattal olyan 3-400.000 Ft. körül van. Mezei felhasználónak megfizethetetlen.

Link to comment
Megosztás:

Ezt cáfolom, nekem SinusLive ADM van az ajtókban, és tökéletesen tapad, nem akar megválni az ajtótol.

a bitumenlap ömnagában nem tapadna fel, he nem lenne az egyik oldala gyárilag ragasztós. Ha rendesen fel van rakva, akkor nem esik le.

A dynamat összes terméke remek, nem csak az extrame. Viszont az egyetlen hely, ahol megéri használni, az a versenyzés. Egy autó komplett kibélelése dynamattal olyan 3-400.000 Ft. körül van. Mezei felhasználónak megfizethetetlen.

Jogos, én se arra gondoltam, hogy ez mindig igy van, megtörténhet.. Nyilván, ha minen megfelelően elő volt készitve-no problem!

Viszont a mezei felhasználó nem is csinál demoautót magának... Komplett kibélelés megmarad a kőgazdagoknak, meg a cégeknek..szerintem..mi meg hozzuk ki a lehetőségekhez képest a a maximumot. :)

Link to comment
Megosztás:

Súly...

Zenét hallgatni meg otthon kell. :)

((Senkit nem akartam megbánti ezzel persze, csak ez is egy nézőpont.))

ott a pont ;)

zenét a kocsiban is lehet hallgatni, bár ez + súly... főleg az ajtóban.. főleg mondjuk 3 ajtós kivitelben...

de valamit valamiért ;) hamarosan alakulás lesz autóhifitéren ;) :D :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

köszi a megerősítét :)

ez a bitumenes dolog engem is kezd érdekelni, és ha rászánom magam hogycserélem akopogókat elöl akkor lehet meg kéne csinálni azt is:)

az ajtót mennyire kell szétbontani hozzá??

ja igen és a kurblikat hogylehet leszedni törés nélkül az ajtorol?(ablak tekerő);)

THANKS

csá

Link to comment
Megosztás:

ahhoz hogy le lehessen szedni a burkoltatot le kell szedni a tekerőket. (corsában legalábbis így van) meg a tükör3szögnél lévő burkolatot is le kell szedni. aztán mehet a jöhet...

csak mondjuk jól meg kell gondolni, mert ha pl. át akarod alakítani elektromosra az ablakokat akkor a bitumenlap miatt nem férsz hozzá mert az egészet befedi.. csak úgy van értelme...

Link to comment
Megosztás:

köszi a megerősítét :)

ez a bitumenes dolog engem is kezd érdekelni, és ha rászánom magam hogycserélem akopogókat elöl akkor lehet meg kéne csinálni azt is:)

az ajtót mennyire kell szétbontani hozzá??

ja igen és a kurblikat hogylehet leszedni törés nélkül az ajtorol?(ablak tekerő);)

THANKS

csá

A tekerők leszedését pont ma mutatta meg karosszériás haver. Kifejezetten Opelekhez van egy meggörbített csavarhúzója. A karnak vízszintesen jobbra kell állni és a meggörbített csavarhúzóval a tengely feletti részénél alányúlni és balra nyomni a C alakú rugót. Figyelj, mert messzire elpattanhat és ne kanális felett szerelj.

Ha már kéznél volt egy festéshez előkészített Astra, megnéztem rajta egy-két idevágó dolgot. Az első ajtónál a lemez és az üveg között pontosan 25 mm van. A gyári hangszóró kiemelő kerete 35 mm magas, de lehet elfér egy picit magasabb is. Tehát nem nagyon vagyunk elkényeztetve hellyel. A csipogónak 35 mm átmérőjű keret van, de ha többre van szükség, ezt a keretet le is lehet szedni és szilikonnal felrögzíteni az új csipogót. Az elektromos átvezetésnél lesznek majd gondok. Nagyon buher az átfúrásos módszer, de lehet a kocsim előző gazdája már megtette. Úgyhogy nem lesz egyszerű menet.

Link to comment
Megosztás:

Súly...

Zenét hallgatni meg otthon kell. :)

((Senkit nem akartam megbánti ezzel persze, csak ez is egy nézőpont.))

Igen de mi van ha az ember nincs otthon max csak aludni viszont a kocsijaban nap mint nap orkat tolt?

En pont azt szamoltam hogy tobbet utazok mint vagyok otthon. A nappalirol mar nem is beszelek. Azt mar meg sem talalnam a lakasban.

Igen plusz suly. De majd carbonbol meg bitulapbol csinalom a kasznit ;) es titan alu otvozeteket rakok ahova csak lehet vas otvozetek helyett.

Tomoren osszefoglalva ha koltesz egy erositore es egy 16os szetre akkor az mar a normalis kabeleken kivul a zajszigetelest is megerdemli.

Link to comment
Megosztás:

Igen de mi van ha az ember nincs otthon max csak aludni viszont a kocsijaban nap mint nap orkat tolt?

En pont azt szamoltam hogy tobbet utazok mint vagyok otthon. A nappalirol mar nem is beszelek. Azt mar meg sem talalnam a lakasban.

Igen plusz suly. De majd carbonbol meg bitulapbol csinalom a kasznit ;) es titan alu otvozeteket rakok ahova csak lehet vas otvozetek helyett.

Tomoren osszefoglalva ha koltesz egy erositore es egy 16os szetre akkor az mar a normalis kabeleken kivul a zajszigetelest is megerdemli.

ENDYKA, "mi meg hozzuk ki a lehetőségekhez képest a a maximumot" hozzászólásával teljesen egyetértek.

Meg avval is hogyha már az ember a fél életét a kocsiban tölti le, akkor ne valami 20éves, gyári mono fejegységgel és 2db kalaptartóba rakott 5centis ovál hangszóróval halgasson zenét.

Csak szerintem a bitumenlap már kicsit sok. ;)

De ha tényleg hallhatóan javít a hagzáson, akkor nem szóltam. ;) :)

Link to comment
Megosztás:

ENDYKA, "mi meg hozzuk ki a lehetőségekhez képest a a maximumot" hozzászólásával teljesen egyetértek.

Meg avval is hogyha már az ember a fél életét a kocsiban tölti le, akkor ne valami 20éves, gyári mono fejegységgel és 2db kalaptartóba rakott 5centis ovál hangszóróval halgasson zenét.

Csak szerintem a bitumenlap már kicsit sok. :lol:

De ha tényleg hallhatóan javít a hagzáson, akkor nem szóltam. :D :)

A füled a rossz,majd magasnyomásúval kimosom! ;) ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

"Csak szerintem a bitumenlap már kicsit sok."

Szerintem simán belátható, hogy a nagy szabad lemezfelületek (mintpéldául az ajtók borítólemeze) akusztikailag ne éljenek külön életet. Így egy ajtó ürege jobban megközelíti az ideális hangdobozt.

Szerintem még kábel és kábel közti különbséget is hallani lehet. Legalábbis otthoni zenehallgatás közben már tapasztaltam. Sőt ugyanaz a kábel nem ugyanúgy "szól" oda és visszafelé. De ez már sci-fi.

Link to comment
Megosztás:

"Csak szerintem a bitumenlap már kicsit sok."

Szerintem simán belátható, hogy a nagy szabad lemezfelületek (mintpéldául az ajtók borítólemeze) akusztikailag ne éljenek külön életet. Így egy ajtó ürege jobban megközelíti az ideális hangdobozt.

Szerintem még kábel és kábel közti különbséget is hallani lehet. Legalábbis otthoni zenehallgatás közben már tapasztaltam. Sőt ugyanaz a kábel nem ugyanúgy "szól" oda és visszafelé. De ez már sci-fi.

Hiszek Nektek!! ;)

Kábel és kábel között tényleg sok különbség van (bár leginkább az átmérő a komoly befolyásoló tényező), olyat már én is játszottam haverokkal, hogy végigpróbáltunk sok fajtát és sok átmérőt szobai hifin.

Bitumenlappal viszont még nem ragaszgattam tele a szobámat. :)

De ami késik, nem múlik. ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

ENDYKA, "mi meg hozzuk ki a lehetőségekhez képest a a maximumot" hozzászólásával teljesen egyetértek.

Meg avval is hogyha már az ember a fél életét a kocsiban tölti le, akkor ne valami 20éves, gyári mono fejegységgel és 2db kalaptartóba rakott 5centis ovál hangszóróval halgasson zenét.

Csak szerintem a bitumenlap már kicsit sok. ;)

De ha tényleg hallhatóan javít a hagzáson, akkor nem szóltam. ;) :)

hallgasd meg az enyémban, és utána mondjál véleményt ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem fikázásképpen,de nyáron Szelidi-tónál teszteltük Tomi023 Blauját és az én Pio-mat!

Irtam egy rw-cd mp3-mak voltak rajta!Multisession volt,4 sessionnel és nem volt lezárva!

Picit volt csak karcos a lemez,alig látható,nem hinném,hogy ezzel volt a baj,de a blau nem olvasta be!

Egy árva számot sem!

A pio röhögve ette!

Megirtam ugyanarra a lemezre,csak DAO-ban és lezárva,nak akkor már nem volt vele gondja a blaunak.

Csodálkoztunk,hogy mi lehetett.

Ettől persze még lehet jó a blau! :)

Link to comment
Megosztás:

Irtam egy rw-cd mp3-mak voltak rajta!Multisession volt,4 sessionnel és nem volt lezárva!

Itt van a kutya elásva, egy egyszerű CD-lejátszónak nem kötelessége lezáratlan lemezt beolvasni. Ez alapvetően szoftver kérdése, nyilván a PIO-ét úgy írták meg, hogy ezen ne akadjon fenn, de ettől még nem feltétlenül az a jobb. Ha egy ilyen lezáratlan lemezzel megpróbálsz még pár fajta lejátszót (nem feltétlenül csak autóst, ez az asztali lejátszókra is igaz, és a DVD-kre is) azt fogod tapasztalni, hogy több lesz, amelyik nem olvassa, mint amelyik igen ;) Általában a távol-keleti gyártók cuccai szokták inkább tudni az ilyen lemezeket olvasni, mert ők alapvetően sokkal kevésbé ragaszkodnak a hivatalos szabványok betartásához, rugalmasabban kezelik a dolgokat. Viszont ezzel együtt több és érdekesebb szoftver-bugokat bírnak produkálni néha :)

Link to comment
Megosztás:

bár a szubcsövet is kivettem már és Kavics ex SAL hanszórói szólnak ;) ;)

;)

ez lett végülis:

t_cde-9848rb.jpg

2006 os modell... próbálgatjuk... még össze kell hangolni...

cd dolog... le kell zárni és bolvassa kész :D

az hogy a pio megeszi nem jelent még semmit... mondjuk én rwre sem írok zenét :)

amúgymeg ki kell próbálni többféle lemezfajtával is....

Módosítva : kavics
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.