Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Igen. :)

Két dolgora figyelj:

-csakis gyárit vegyél,az ugy eltörik a picsbe pár hónap alatt.

-amikor rakod fel csiszold fel a stabrúd végét finom csiszpapírral és kend be műszerolajjal.kezd el feltolni a végére a kutyacsontot,de abba ne hagyd,mert leállsz félúton,soha többé se le/se fel.

Link to comment
Megosztás:

Két dolgora figyelj:

-csakis gyárit vegyél,az ugy eltörik a picsbe pár hónap alatt.

-amikor rakod fel csiszold fel a stabrúd végét finom csiszpapírral és kend be műszerolajjal.kezd el feltolni a végére a kutyacsontot,de abba ne hagyd,mert leállsz félúton,soha többé se le/se fel.

Rendben. Köszönöm! :) Gyárit gondolom csergőnél lehet csak, drágáért. :)

Link to comment
Megosztás:

Két dolgora figyelj:

-csakis gyárit vegyél,az ugy eltörik a picsbe pár hónap alatt.

-amikor rakod fel csiszold fel a stabrúd végét finom csiszpapírral és kend be műszerolajjal.kezd el feltolni a végére a kutyacsontot,de abba ne hagyd,mert leállsz félúton,soha többé se le/se fel.

Én a 22-esre unixnál tettem valami 1200hufosat, sztem ugy, de eddig jól bírja.

Link to comment
Megosztás:

Sokak vagyunk ezzel így...semmi ötlet eddig. :)

Sajnos ez az autó már volt sérülve. /Váznyulvány ép, semmi komolynak látszó, csak azért így a 15. után már ő sem fiatal. / Egy olyanon kellene "kísérletezni" amiről tudja a gazdija, hogy még egyáltalán nem volt sérülve.

Link to comment
Megosztás:

Az autóm olyat csinál, hogy ilyen 110-től elkezdi rázni a kormányt. Nagy és a télikerekkel is szinte ugyanúgy. Volt már alánézve, de lógni meg semmi nem lóg. A 2 első gátló lassan kuka, de attól még nem kellene ráznia a kormányt... Ha van valakinek építő jellegű ötlete, azt megköszönöm.

De igen! A rossz gátló miatt is rázhat, mert nincs ami azt a minimális ütést (ami minden kerékben meglehet) csillapitsa. Volt is itt korábban valaki akinek a gátló csere után meg is szűnt a rázás. Arrol nem is beszélve ha rossz gátlókkal sokáig jársz akkor sokmindent tönkretehet a futómű elkatrészek közül.

Amugy felnistől cserélsz gumit vagy szerelteted és centíroztatod szezononként?

Link to comment
Megosztás:

Idén nyáron vettem az autót, 4szar nyári gumival, 13colos kerekeken. Vettem alá 4 alufelnit, amire felment centírozás után ilyen középszar Dayton gumi. Vettem 4db újszerű 13as téligumikat, azok felmentek a lemezfelnire. Persze azokat is centíroztattam. Most meg elég apró pénzért hozzá tudok jutni 4db Goodyear nyári gumihoz.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a stabrúd bekötőt (2335Ft), viszont a kormánymű gumiharanggal gondban vagyok. Ilyen cikkszámú kormányművet nem találok EPC-ben. :huh:

A másik az, hogy vagy négy féle gumiharang létezik szervóshoz. Megmértem tolómérővel a külső peremet, ami 58 körüli lett, ami rajta van bilincs, azon meg egy "60.0 - S" felirat van. Gondolom akkor 55-ös jobboldali belső átmérőset kéne vennem, az 58-as nem valószínű.. Vagy igen? Mondjuk elég nehéz volt méregetni a nyomtávrudaktól és a szervocsövektől, de ahogy tudtam sikerült.. :lol: Aztán meg kéne vennem holnap, mert megy karosszériáshoz is a gépsas holnaptól. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy zseniális ötletem támadt, így lementem két elemlámpával, plusz odaálltam, ahol a digiTV reklámtáblája bevilágítja a placcot és megmértem, hogy mekkora gumiharang kell. :lol:

Az ugye normális, hogy totál olajos a gumiharang alatt a kormánymű? :huh:

inkább zsírosnak kellene lennie...

Link to comment
Megosztás:

Holnap hozom el a kormánymű gumiharangot. Kérdésem, hogy miképp lehet ráaplikálni? Mert ugye az egyik végén kisebb a gumiharang belső átmérője, mint a másikon és a kisebbik vége kerülne a kormányrúdhoz, amit ugye át kéne húzni a nagyobb végén. :huh: Remélem nem kell szétkapni az egészet. :lol:

Amúgy imádom, hogy a kocsimba anno a drágább cuccokat szerelték be szinte mindenből. :D 7000Ft a gumiharang. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Holnap hozom el a kormánymű gumiharangot. Kérdésem, hogy miképp lehet ráaplikálni? Mert ugye az egyik végén kisebb a gumiharang belső átmérője, mint a másikon és a kisebbik vége kerülne a kormányrúdhoz, amit ugye át kéne húzni a nagyobb végén. :huh: Remélem nem kell szétkapni az egészet. :D

Amúgy imádom, hogy a kocsimba anno a drágább cuccokat szerelték be szinte mindenből. ;) 7000Ft a gumiharang. :lol:

Jó neked, hogy "csak" gumiharangot kell cserélned!

Ma voltam állapotfelmérésen és úgy néz ki komplett kormányművet kell cserélnem. Az a része lóg illetve kotyog ahova a kormányösszekötők becsatlakoznak. Kézzel le-fel mozgatható. Oldalirányban jó. :lol:

Az, hogy bal alsó talpast és bal kerékcsapágyat kell cserélnem már nem is fáj annyira.

A kerékcsapágy kiszedéséhez, beszereléséhez kell valami célszerszám? Hogy lehet kihúzni az agyból?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.