Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

akarok ülésfűtést a kadettba... -senatorban is volt és nagyon hasznos <_<

kb 40.000 körül találtam csak, valaki csinált már ilyet ? olcsóbb megoldás ?a 2 első ülést nem akarom cserélni....

Én csináltam már mint köztudott.

A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked.

A kadettből megmaradt a két ülés közti box a kapcsolókkal.szólj,ha kell esetleg.

Link to comment
Megosztás:

Én csináltam már mint köztudott.

A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked.

A kadettből megmaradt a két ülés közti box a kapcsolókkal.szólj,ha kell esetleg.

Milyen kapcsolók azok? Vagy melyik Kadett-ből? Az E-ben az óracsoport jobb oldalán (a ködlámpakapcsolókkal átellenes oldalon) vannak a gyári ülésfűtés kapcsolói...

Link to comment
Megosztás:

Üdv, ismét itt vagyok.

Nemrég észrevettem valami kattogást a jobb első felfüggesztés felől. Olyankor hallani, ha pl. vasúti átjárón megyek át, állok ki a garázsból, és hasonló helyeken, ahol nem sima a terep, hanem viszonylag nagy mélyedések és kidudorodások vannak, és azon lassan megyek keresztül. Sima úton is hallani, amikor a gyorsítás vagy állandó sebességű haladásból átmegy motorfékbe, illetve amikor motorfék után gázt adok. Ha nem veszem el a gázt, akkor hullámos (ami azért még nem kátyús) úton, sem hallok semmit. Nekem a keréknél levő féltengelycsukló a gyanús, de még nem emeltem meg, hogy megmozgassam a kereket. Mi okozhatja a jelenséget?

Link to comment
Megosztás:

Üdv, ismét itt vagyok.

Nemrég észrevettem valami kattogást a jobb első felfüggesztés felől. Olyankor hallani, ha pl. vasúti átjárón megyek át, állok ki a garázsból, és hasonló helyeken, ahol nem sima a terep, hanem viszonylag nagy mélyedések és kidudorodások vannak, és azon lassan megyek keresztül. Sima úton is hallani, amikor a gyorsítás vagy állandó sebességű haladásból átmegy motorfékbe, illetve amikor motorfék után gázt adok. Ha nem veszem el a gázt, akkor hullámos (ami azért még nem kátyús) úton, sem hallok semmit. Nekem a keréknél levő féltengelycsukló a gyanús, de még nem emeltem meg, hogy megmozgassam a kereket. Mi okozhatja a jelenséget?

Motortartó bak, meg futóműproblem is lehet. Nekem ugyanez volt egy alsó gömbfej hibája miatt.

Ha meg se emeled hogy kiderítsd akkor mindenképp azt javaslom hogy vidd el szerelőhöz, nem játék a futómű

Link to comment
Megosztás:

Én csináltam már mint köztudott.

A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked.

A kadettből megmaradt a két ülés közti box a kapcsolókkal.szólj,ha kell esetleg.

nekem nem volt köztudott <_<

nem is segítséget kértem - de köszi h felajánlottad - csak h kb mennyiből jön ki az anyagár, illetve mennyire kell leszedni az ülések kárpitját...az eleketromos részre úgyis segítségért rohannék egy piros Van-os cimborához :huh:

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt köztudott <_<

nem is segítséget kértem - de köszi h felajánlottad - csak h kb mennyiből jön ki az anyagár, illetve mennyire kell leszedni az ülések kárpitját...az eleketromos részre úgyis segítségért rohannék egy piros Van-os cimborához :huh:

Megkérdem a srácot,hogy van-e még neki akitől én is vettem.

(De csak Neked és csak most)

Link to comment
Megosztás:

Motortartó bak, meg futóműproblem is lehet. Nekem ugyanez volt egy alsó gömbfej hibája miatt.

Ha meg se emeled hogy kiderítsd akkor mindenképp azt javaslom hogy vidd el szerelőhöz, nem játék a futómű

Hétvégén meglesz az emelés, addig meg úgyis a garázsban áll. A jobboldali első motortartó ahol "rögzítve" van a karosszériához, ott láttam, hogy az a gumi vagy micsoda tönkrement, és a motor annak az alsó tartójára van ránehezedve (mintha nemis lenne ott a gumi). Remélem csak az lesz a probléma, azt nem tűnik nehéznek kicserélni. A kereket amúgy próbáltam álló helyzetben billegtetni, cibálni, stb. de stabilnak tűnt.

Link to comment
Megosztás:

HÁHÁHÁ!!!! Szóval látni fogom a Kadétot is előbb-utóbb!!! :lol: <_< :huh:

szólj és bármikor láthatod, de előre szólok h nem nagy élmény :D

bár a HŐS KADÉT-ra (mert ez a becsületes neve ) egy szavam nem lehet...kap esőt,sarat,terepet,autópályát és szó nélkül teszi a dolgát- ja mindezt olcsón :D

Link to comment
Megosztás:

Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle...

Link to comment
Megosztás:

Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle...

Sztem ez nem ilyen egyszerű mert ahhoz át kéne szabni a fűtéscsöveket a műszerfal mögött (könnyen el tudom képzelni hogy a fűtőradiátor felől a középső rostélyokhoz nem is megy cső), úgyhogy sztem hagyd nyitva, de tömd el sima mosdószivaccsal a szellőzőt (pattintsd ki a rostélyt előtte), akkor nem sípol többet és nem is jön a hideg (igaz meleg se). <_<

Link to comment
Megosztás:

Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle...

ne azon agyalj hogy lesz meleg levegő vagy mi lesz másként...csináld meg a tömítését!!! ahogy kipattintod a rostélyt szerintem látnod kellene a záró éleket/tömítésket is azt rakd rendbe és akkor már nem fog fütyülni...és onnantól olyan levegő jöhetne rajta amilyen csak akar <_<

Link to comment
Megosztás:

ne azon agyalj hogy lesz meleg levegő vagy mi lesz másként...csináld meg a tömítését!!! ahogy kipattintod a rostélyt szerintem látnod kellene a záró éleket/tömítésket is azt rakd rendbe és akkor már nem fog fütyülni...és onnantól olyan levegő jöhetne rajta amilyen csak akar :D

Kadettnél ott vagy hideg jön vagy elzárod. :huh:

Ez ilyen konstrukcio. Hiányzik is az Astrából nekem. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom azért a kadettedet..nagyon szép kis paripa volt...későn olvastam a hírdetésed..különben lehet rástartolok :D

Még most is szép! (remélem) :lol:

Csak már füstszagú. :D

Egyébként sztem sokáig volt hírdetve. :lol:

És minek vetted volna meg?

Jáccósautónak? :lol:

Link to comment
Megosztás:

potyo: Nekem is volt ilyen problémám az okozza a fütyülést, hogy a lamella végén, ami lezárja a középső légbeömlőt egy szivacsszerű szigetelés van, ami az idő előrehaladtával elmálik és átfúj mellette a levegő. Bontóból szerezz egy épet és kész.

Annyira nem vagyok benne a társaságban így nem tudom mit értett rtomi azalatt hogy füstszagú, így nem tudom hogy egy sorstársat tisztelhetek-e benne de sajna az én kedves Jürgenem két hete úgy döntött hogy inkább kigyullad. :lol: :lol: :lol: (aznap reggel picit kiabáltam vele mert lefulladt a kevés szivató miatt, talán ezért rágott be) Valami mai napig ismeretlen zárlat keletkezett, a műszerfal teljesen kiégett, de minden más ami az utastérben volt kukás, mert levakarhatatlan kormréteg borítja és méterekről érezhető keserű égett műanyagszaga van. Mivel hála Istennek a mechanika, a szerkezeti elemek és a külső fényezés nem sérült ezért az újjáépítés mellett döntöttem. Viszont annyi alakatrészt kell cserélni hogy inkább egy komplett donorautó mellett döntöttem. Találtam is egy szépet viszont szedán. Kérdésem hogy a hátsó ülések és az ajtókárpitok átépíthetőek-e az ötajtósomba? A csomagtartó burkolat, a tetőkárpit, meg a hátul lévő műanyagok gondolom felejtősek, ugye?

Köszi: Guni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.