Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Hali!

Mi lehet a gond, abban az esetben ha most nem indul a moci?Szikra van,13 nb-s motor hajtja a gépet.karbis.Megköszönném ha valaki tudna segíteni!

Nézd meg a karbi tetejét, milyen vastagon áll rajta a jeges "dzsúz". A szürke Kadimon (16SV, Pierburg 2E3) egyszer centi vastag volt. jégoldóval megprickoltam tetöröltem, oszt gooooooo.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mi lehet a gond, abban az esetben ha most nem indul a moci?Szikra van,13 nb-s motor hajtja a gépet.karbis.Megköszönném ha valaki tudna segíteni!

Nekem is az előző volt a gondom régen (vizes benzin) , sőt beindult és utána fagyott le az áramlás miatt. Denaturált szeszt öntsél a benzinbe, az is jó, vagy a teljes leengedés. Érdemes egy kis műanyag szűrőt is venni ( 200 Ft ), amit függőlegesen raksz be, és ezt időnként vízteleníteni.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit félrekopott az egyik hátsó gumim. Mondtam a szerelőnek hogy a állítson a futóművön, azt válaszolta hogy merev hidas, nincs rajta állítási lehetőség. Tényleg nincs? Akkor mostantól pár évente szétkoptatok egy gumit azon a keréken vagy hátsó hid csere? (honnan tudom hogy a másik híd jobb?)

Guni

Link to comment
Megosztás:

Kicsit félrekopott az egyik hátsó gumim. Mondtam a szerelőnek hogy a állítson a futóművön, azt válaszolta hogy merev hidas, nincs rajta állítási lehetőség. Tényleg nincs? Akkor mostantól pár évente szétkoptatok egy gumit azon a keréken vagy hátsó hid csere? (honnan tudom hogy a másik híd jobb?)

Guni

Tényleg nem lehet állítani rajta. Ha a hídnak baja van, csere.

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor remélem hogy a gumi volt rossz, nem ismerem a forrását, biztos használta vette még a kocsi előző tulaja. Csekkoltam a nyári gumimat, avval nem volt gond.

Más: mire levakartam a kormot a hátsó ablakról az összes fűtőszál megszakadt. Van valami mód, ennek a javítására, vagy ez üvegcsere?

Még más: Pár helyen igencsak ki van mattulva a fényezés, kéne polírozni. Be is szereztem egy flakon teknős waxot, csak nem tudom hogyan álljak neki. Csinált már itt valaki ilyent? A probléma, hogy nem nagyon szeretném kézzel, csinálni, de azt olvastam, hogy géppel meg tönkre lehet tenni a fényezést.

Guni

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a karbi tetejét, milyen vastagon áll rajta a jeges "dzsúz". A szürke Kadimon (16SV, Pierburg 2E3) egyszer centi vastag volt. jégoldóval megprickoltam tetöröltem, oszt gooooooo.

Hali!

Köszi a segítséget! nem tom neked milyen a kadid de meg minden de nekem le kellette szednem a légszűröm. Na de a lényeg az az, hogy röffre indult miután jégoldóval megkináltam a karbit.

köszi a segítséget mindenkinek!

Z

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Köszi a segítséget! nem tom neked milyen a kadid de meg minden de nekem le kellette szednem a légszűröm. Na de a lényeg az az, hogy röffre indult miután jégoldóval megkináltam a karbit.

köszi a segítséget mindenkinek!

Z

Volt egy szürke E classe-m 1,6-os mocival. Nagy hidegben a kartergázzal érkező pára ráfagy a karbi tetejére és nem kap levegőt a fúvókákon a motor.

Link to comment
Megosztás:

hello, tudna valaki fell tenni egy képet az e-kadett aljárol pontosabban a kozépso kipuf. dob és a katalizátor kornyékén? C16NZ a motorkódom és nem tudom hogy kell lenni pontosan a kozépso dob felfogatásnak, van egy olyan tarto vas nekem ami 2db gumin lóg és azon fekszik a kipufogo csovem de eléggé lent van a kozépso dob, nem tudom még mi hiányzik megy valami még a cso és az a tarto kozzé?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kadett E 1,3-asom van (89-es), és segitséget kérnék. Apróságokat szeretnék rajta helyrehozni és jól jönne egy magyar nyelvű szerelési útmutató hozzá? Tudna nekem küldeni valaki? Pdf.-ben szuper lenne.

Ha tudnátok segiteni, akkor irjatok vagy küldjétek a koltecnecam@hotmail.com - ra.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

van egy klub a neten ami kadettokkal foglalkozik.(nem merek reklámozni).keress rá.ott az extrákban van pár hasznos leirás.

Nem reklám ez, testvérklub. ;) A MOTE klubok tpoicban is van átvezető link.

Ott az e-mail-em. Elküldenéd a linket?

Írd be a keresőbe, hogy kadettklub, és mindjárt meg lesz. A google a barátod. B)

Link to comment
Megosztás:

megtudná valaki mondani hogy fordulatméros muszerfalnál a vízmutatón meik csík menyi fokot jelent? nekem igy télen tobnyire kicsit feljeb van a kozepétol a mutato, nyáron meg korulbelol a 2/3 -ánál szokot lenni, nem tudom hogy ez jo e vagy kevés/sok, illetve ezek menyit jelentenek celziuszban

Link to comment
Megosztás:

megtudná valaki mondani hogy fordulatméros muszerfalnál a vízmutatón meik csík menyi fokot jelent? nekem igy télen tobnyire kicsit feljeb van a kozepétol a mutato, nyáron meg korulbelol a 2/3 -ánál szokot lenni, nem tudom hogy ez jo e vagy kevés/sok, illetve ezek menyit jelentenek celziuszban

Az úgy pont jó. ;)

Nekem is így mutatot aztán eladtam. B)

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy a kadettbe jó-e a valami újabb típusnak a hűtője? (pl F Astra) Az enyém kicsit szivárog oldalt de annyira nincs kedvem tizenxezer Forintot adni egy újért.

Guni

van 1.3 1.6 magas hűtőm, bontott eladó. két hete vettem ki, nem csöpögött kicsit se.

Link to comment
Megosztás:

egykuty: pü ment...

Nos ma összefutottam qmg kollégával és konstatáltam, hogy az egyforma motor ellenére az én kipufogó gázomnak sokkal inkább benzinszaga van, tehát a túlfogyasztás oka hogy valamiért túl sok nafta kerül a hengerekbe. (nem mintha eddig nem tűnt volna szinte biztosnak.) Viszont a karbi ugye pár száz km-e lett pont ezért felújítva és műszerrel belőve, tehát mondjuk hogy avval nincs gond. Akkor mi lehet még baj?!?!?!

Köszi!

Guni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.