Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

egykuty

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    174
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

egykuty névjegye

  • Születésnap 1979-09-29

Elérhetőség

  • MSN
    bartat@kfhik.hu
  • Weboldal URL
    http://kep.tar.hu/egykuty

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Kadett E 1.3S
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

3.080 profile views

egykuty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. egykuty

    Motor

    a folyadékok összenyomhatóságának kicsit nézz utána. inkább a tágulási felé menő felső csőben lévő közeg mennyisége ami itt játszhat.
  2. befelé jövő csövön van az, nyomáslengés csillapító.
  3. egykuty

    Motor

    megállt a compu, nincs tápja. mozgasd meg a sorcsatiját, bent van az anyós A oszlop aljában. ha ez sem villantja a checklámpát gyújtásra, akkor mérni kell kábelkorbácsot, van e táp és test. utána próbacomputer segíthet. jellemző élettartam 20-25 év.
  4. egykuty

    Motor

    csak ötlet volt, máshol is belóghat, de ez az egyik tipikus hely :)
  5. egykuty

    Motor

    Azonnal. valaki túl hosszú teknőcsavart rakhatott be az olajpumpa oldalán. (látszik a szó, amit keresel....)
  6. egykuty

    Kadett E

    főtengely jelen, akkor a rotor az 1. henger fegyverzetére mutat. 1-3-4-2, előre forog. javaslom, keress egy hozzáértő szerelőt, aki szisztematikusan felderíti a hibát, alkatrész cserélgetés drága, és unalmas:)
  7. egykuty

    Kadett E

    én kaptam egyet ajándékba. azóta sem tudom kiárulni:) megy a méhtelepre.
  8. egykuty

    Ascona

    nem kell féltengely se váltó csere.
  9. egykuty

    Ascona

    dugó, hengerfej, vezérműtengely, szívósor, karbi, köcölék, leömlő csere, és már kész is van. +tömítéskészlet, olaj, fagyálló, anyagköltség kb 50-80+szerelés. jahh, ha a dugó marad, akkor nem kell csapágykészlet sem, de megfelelő kompresszió sem lesz.
  10. egykuty

    Kadett E

    A keverékképzés hibáját laikusként nem fogod tudni megoldani, max szerencsével. Keríts egy jó szerelőt, nézz fel kadettklub.hu -ra...
  11. egykuty

    Kadett E

    megromlott.... bimetálos, rugós, elektromos és vízfűtésű cucc... ügyes kézzel egy óra alatt kézi szivatósra alakítható:lol:
  12. a vízhőfok jeladó stekkerében a gumikupak alatt szokott elszakadni a szál, vagy valahol a kasztni-átvezetésnél dörzsölődik ki. ha leveszed a compuról a nagy stekkert, és belemérsz a megfelelő lábakba, a maradék 2-3 kezeddel meg mozgatod a hőgomba csatit, kiderül hamar.
  13. kisblokk-nagyblokk különbség van. löket, furat, dugók, teljesen más hengerfej és szelepek, az 16SH tengelye még az 18E nél is fokoltabb, vákumos előgyújtás szabályzó, 4/2/1 leömlő a duplatorkú karbi valóban nem ragaszkodik az 1 lambdához, katalizátor sincs, meg közük egymáshoz egyáltalán. nem is értem miért veszem fel a fonalat, teljesen meddő amit itt bemutattok:) :lol:
  14. ugyan az az NE, 3,55 F16-al A corsában, E kadettban, A Vekiben (Caliban) ég és föld. párszáz kg kemény 10-20% súlyban. pont annyival lesz tohonyább.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.