Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Köszönöm az infót!

Nekem is szépen vitte az OP-com sikerült az aktiválás!

Esetleg nem próbálta valaki hogy a gyári Bluetooth vezérlő beépítése után lehetne e aktiválni a Bluetooth-ot ezzel az OP-com-mal? vagy itt is kell a VCI kód!

Köszi


38

Ezeket engedi hozzátenni. Pluszba van még egy holttér figyelő is de szenzor hiánya miatt arra hibát ír.

xfxz8wpfjh071vbt3y3.jpg

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az infót!

Nekem is szépen vitte az OP-com sikerült az aktiválás!

Esetleg nem próbálta valaki hogy a gyári Bluetooth vezérlő beépítése után lehetne e aktiválni a Bluetooth-ot ezzel az OP-com-mal? vagy itt is kell a VCI kód!

Köszi

38

Ezeket engedi hozzátenni. Pluszba van még egy holttér figyelő is de szenzor hiánya miatt arra hibát ír.

xfxz8wpfjh071vbt3y3.jpg

Hát ez elképesztően jó! Nekem ez a szar kiírja a trip 1-2-t, meg digitálisan a km/h-t, meg az olajcseréig hátralevő időt (sic!), kérdem én: mióta időmértékegység a %???? És hogy a nyavalyába' kell értelmezni: mi a jó, az 1 %, vagy a 100? :))) Naszóval ez nagyon sovány, így mindenképpen szeretném én is felturbózni az agyát. Ez a műszerecske a netről gondolom beszerezhető pár 10 000-ért, de a szoftver is letölthető akárhonnan? Előre is köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

No... ha már egyszer regisztráltam, nem csak hozzászólogatok, hanem megkérdezem azt is, ami a leginkább álmatlan éjszakákat okoz. 2011. júniusi a Sports Tourerem, 1.7 CDTi, 110 LE. Németországi, vezetett szervizkönyves, 90 000 km van benne, cégautó volt (GmbH). Az érdekelne, hogy van-e tapasztalatotok arról, hogy a részecskeszűrő milyen időközönként/hány km-enként tisztítja magát? Én megtartottam a 2001-es 1.4-es szívó benzines Golfomat is, mert sok értékvesztése már nincs, rövid utakra viszont nem merem használni az Opelt. Szóval részecskeszűrő-tapasztalatok érdekelnének, köszönöm, ha tudtok valamit mondani.

Ui.: a nyomásszabályozó szelep hibájára utaló hülye, lélegzésszerű hangot az enyém is produkálja...

Link to comment
Megosztás:

No... ha már egyszer regisztráltam, nem csak hozzászólogatok, hanem megkérdezem azt is, ami a leginkább álmatlan éjszakákat okoz. 2011. júniusi a Sports Tourerem, 1.7 CDTi, 110 LE. Németországi, vezetett szervizkönyves, 90 000 km van benne, cégautó volt (GmbH). Az érdekelne, hogy van-e tapasztalatotok arról, hogy a részecskeszűrő milyen időközönként/hány km-enként tisztítja magát? Én megtartottam a 2001-es 1.4-es szívó benzines Golfomat is, mert sok értékvesztése már nincs, rövid utakra viszont nem merem használni az Opelt. Szóval részecskeszűrő-tapasztalatok érdekelnének, köszönöm, ha tudtok valamit mondani.

Ui.: a nyomásszabályozó szelep hibájára utaló hülye, lélegzésszerű hangot az enyém is produkálja...

A tisztítás sok mindentől függ. Üzemanyag minősége, milyen messze mész vele, bemelegszik-e a kocsi, stb. Sztem 2-500km-enként csinálja.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én biztosra mentem. :)

Próbáltad már hozzáadni az ablak felhúzást központi zárásakor?

101

Nincs ilyen szerkentyűm, csak gyorsan utánanéztem, hogy hol mennyiért lehet kapni. Ali-ról eddig olyan 10 tételt rendeltem, minden rendben és leírás szerint megérkezett. Nem félek tőle, meg 4000 Ft amúgy sem a világ. :) De mindenképpen megjátszom ezt, ha a szoftvert megtalálom valahol hozzá...

Link to comment
Megosztás:

Tegnap újra előjött a Coolant level low figyelmeztetésem.

Ha jól emlékszem, volt erről már szó itt, vagyis arról, hogy a tartály valahol ereszt és ezért fogy a lötyi belőle. Nálam viszont fullon van a tartály. Ilyen volt már valakinek?

Hol szokott ereszteni? Én nem rég öntöttem bele 3dl-t, igaz mikor megvettem, akkor is alacsony volt a szint. Igaz az óta mentem majdnem 1500km-t, és nem eresztette. De ki tudja, hátha egyszer kell az infó. (csak ne kelljen. :) )

Link to comment
Megosztás:

Az ablakfelhúzást

A héten voltam szervízben az enyémmel és ott láttam egy még zsir új kocsit, amelyik az ajtó kinyitásakor kiírta, hogy húzza fel az utasoldali ablakot.

Rákérdeztem a srácra, hogy ezt az enyém miért nem tudja, és azt mondta, hogy azért mert már fel van okosítva a becsipődés védelemre és a kettő együtt nem megy. Kérdésemre azt is mondta, hogy az ablakok nem csak távirányitóval nyithatók/zárhatók kívülről. Automatikusan nem tudja program. Ki tudja igaz vagy sem??

Link to comment
Megosztás:

Ja még egy dolog. Kinek van a kocsin abroncsnyomás érzékelő? Nekem van és a múltkor kijelzett a bal hátsóra, hogy ellenőriztesem a szervízben. Később meggyógyult és a szervízben nem tudták megmondani, hogy milyen tűréshatár van beprogramozva amikor a rendszer jelez csökkenést vagy menet közbeni nyomásemelkedést.

Volt már tapasztalata valakinek ebben??

Link to comment
Megosztás:

Létezik ilyen? Mert nekem ezt senki nem tudta megcsinálni, pedig jártam Opel szervizben is, meg autóvillamosságisnál is, akiknek volt OP-Comjuk.

https://www.youtube.com/watch?v=oweVFk_2AzI

32

Az alábbi videóban működik a felhúzás viszont ott szükséges hozzá egy "CWM-300 OBD Module".

Gyárilag lehet nem tudja mint mások is írták, de még szétnézek hátha találok rá valamit.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

https://www.youtube.com/watch?v=oweVFk_2AzI

32

Az alábbi videóban működik a felhúzás viszont ott szükséges hozzá egy "CWM-300 OBD Module".

Gyárilag lehet nem tudja mint mások is írták, de még szétnézek hátha találok rá valamit.

Tegnap a fészbúkon is azt írták vmelyik topicban, hogy működni kellene. Mondjuk az kérdés, hogy nekem a zárás után újabb gombnyomásra van még egy reteszelő funkció is, volt ilyen rendelhető extra. Kérdés, hogy ez befolyásolja-e a működést. Gondolom igen. :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap újra előjött a Coolant level low figyelmeztetésem.

Ha jól emlékszem, volt erről már szó itt, vagyis arról, hogy a tartály valahol ereszt és ezért fogy a lötyi belőle. Nálam viszont fullon van a tartály. Ilyen volt már valakinek?

Ha tele van a tartály és mégis jelez az alacsony hűtővíz szintre, akkor szenzor hiba esélyes. Szüleim H astrája játszott ilyet.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

https://www.youtube.com/watch?v=oweVFk_2AzI

32

Az alábbi videóban működik a felhúzás viszont ott szükséges hozzá egy "CWM-300 OBD Module".

Gyárilag lehet nem tudja mint mások is írták, de még szétnézek hátha találok rá valamit.

Nekem lehúzza az ablakokat, ha nyomva tartom a nyitás gombot nyitásnál, valamint felhúzza ha a zárásgombot tartom nyomva zárásnál.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sikeresen zártam az estét. Működik az OP-com sikeresen be lehet állítani vele a videóban látottakat.

Most már mutat mindent a kijelző.

üdv

Gratulálok a sikeres programozáshoz.

Engem is erdekelne a dolog csak nekem az autoba nem a teljes kijelzö van hanem a kisebik van benne.

enél a kis kijelzönél ugyan ezeket a beálitásokat meg lehet e csinálni?

Link to comment
Megosztás:

üdv

Gratulálok a sikeres programozáshoz.

Engem is erdekelne a dolog csak nekem az autoba nem a teljes kijelzö van hanem a kisebik van benne.

enél a kis kijelzönél ugyan ezeket a beálitásokat meg lehet e csinálni?

Okosítani lehet, de kevesebbet tud az a kijelző. ;)

2010 végi gyártású, 2011.03 forgalomba helyezésű, 4 elektromos ablak van benne, ahogy Dom-nak :)

(azt hittem a J astráknál a 4 elektromos ablak mellé kapásból működik a nyomvatartós ablak le - fel funkció)

Érdekes, hogy ha nem működik, nekem 2012/08 és működik, kollegámnak 2011-es selection és abban is működik. ;)

De tényleg jó lenne, ha konfigolni lehetne, ha bezárod, akkor felhúzza az ablakokat alapból. Nekem nincs benne, de érdekes, mert riasztó benne van. Ha lent marad az ablak, akkor nekiáll szirénázni, ha benyúlok az utastérbe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.