Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

On 2016. 10. 12. at 10:03, roob5 írta:

Hello!

 

Kocsi a minap elkezdte dobálni az üzeneteket, hogy látogassam meg a szervizt, ahol azt mondták cserélni kell az izzítás vezérlőt. Gyakorlatilag izzít, csak a műszerfalon nincs meg a visszajelzés (órában a sárga tekercs). megrendelték, 21e-be fog fájni. Volt már valakinek hasonló tapasztalata, vagy járt már így valaki? Esetleg lehet mástól is ez a hiba?

Hát ha cserélni kell, akkor cseréltetsd, de ha nem múlik el, akkor mondd meg, hogy sajna nem ez volt...

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 07. at 17:37, sub71 írta:

Ezen én is sokat agyaltam már, hogyan lehetne kivetíteni, de eddig nem sikerült előre lépnem. Ha neked sikerül, lsz oszd meg velünk, hogyan.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 15. at 20:03, imy írta:

Hát ha cserélni kell, akkor cseréltetsd, de ha nem múlik el, akkor mondd meg, hogy sajna nem ez volt...

Végül is kiderült (talán) a gondja: 1-es henger izzító gyertya (szakadt volt) produkálta a jelenséget. Nem tudom hogy lehetséges. Gyertya csere óta nincs hibaüzenet és rendben a visszajelzés. Izzító vezérlést nem kellett cserélni.

Módosítva : roob5
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 18. at 11:50, roob5 írta:

Végül is kiderült (talán) a gondja: 1-es henger izzító gyertya (szakadt volt) produkálta a jelenséget. Nem tudom hogy lehetséges. Gyertya csere óta nincs hibaüzenet és rendben a visszajelzés. Izzító vezérlést nem kellett cserélni.

Azért jól diagnosztizáltak... :(

Sajnos ezek a dieselekben az izzitó gyertya az egyik alkatrész, ami behal. A másik a nagynyomású vezérló szelep...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Keréknyomás ellenőrző visszajelzéssel kapcsolatban lenne olyan kérdésem, ha az autóban magasabb szintű kijelző van az óracsoportnál és belépek Menu gombban a keréknyomás ablakba, akkor ott látnom kellene egy autó formát és a négy keréknél az aktuális értékeket? Vagy ez csak akkor jelenik meg ha direkt rendszerű a nyomásellenőrző a kocsinál és mindegyik keréknél van szenzor? Mert nálam szerintem indirekt van ami kerékforgás alapján figyeli és itt nekem nincs semilyen kijelzés, csak annyi hogy resetelhetem a keréknyomást.

 

Link to comment
Megosztás:

23 órája, farkasistvan567 írta:

Sziasztok!

Milyen paraméterű felni való a 2011-es 1,7 CDTI J Astrára? 16"-ost szeretnék venni, de egy helyen a gyári astra J felni nem ment fel az én autómra, annak 56mm volt a közép furat átmérő. Az enyémnek nagyobb... Tud valaki írni egy gyári méretet? (ET számnak is örülnék)

 

Ketto fele van. 5x105 kf56.5 es 5x115 kf70.1. Neked valoszinuleg akkor az utobbi kell. Gyari 16os asszem et41.

Link to comment
Megosztás:

21 órája, farkasistvan567 írta:

Sziasztok!
Jobb első hangszórót lehet valahonnan szerezni? neten nem találtam... Valaki tud segíteni esetleg?

H Astra gyári hangszóróim vannak eladóak, az szerintem jó a J-be is, hangszórón nem szoktak változtatni.

Link to comment
Megosztás:

Úgy néz ki, hogy 140e km után, azaz 4 év 2 hónaposan beadta magát az akksi. Ma menni akartam, de bikázással indult, és leállítás után is 11.8V fogadott, de éppen elindult...

Holnap mehetek akksit venni.

G astrában is kb 140e km-nél, de 6 éves korában cseréltem akksit.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 30. at 20:39, imy írta:

Úgy néz ki, hogy 140e km után, azaz 4 év 2 hónaposan beadta magát az akksi. Ma menni akartam, de bikázással indult, és leállítás után is 11.8V fogadott, de éppen elindult...

Holnap mehetek akksit venni.

G astrában is kb 140e km-nél, de 6 éves korában cseréltem akksit.

Voltam akksisnál (2 helyen is) és 81 és 83%-osnak mérték az akksit. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakul. Vagy valami leszívja, de lehet a szombati porszívózáskor a bent hagyott kulcs, és a nyitott ajtók miatt merült le...

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 31. at 22:47, imy írta:

Voltam akksisnál (2 helyen is) és 81 és 83%-osnak mérték az akksit. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakul. Vagy valami leszívja, de lehet a szombati porszívózáskor a bent hagyott kulcs, és a nyitott ajtók miatt merült le...

Hétfőn mégis cserélnem kellett....

 

Valószínű a tavaszi szervizkor a teljes lemerítés (mert le levegősödött az üzemanyag rendszer) nem használt az akksinak.

Link to comment
Megosztás:

18 órája, imy írta:

Hétfőn mégis cserélnem kellett....

 

Valószínű a tavaszi szervizkor a teljes lemerítés (mert le levegősödött az üzemanyag rendszer) nem használt az akksinak.

Nekem 5 perc alatt adta meg magát. Garázsban beindít, udvarra kigurul, leállít, hátuljából kipakol, és láss csodát nem indul, mindezt 3,5 évesen. Egyből cserés lett, azóta műkszik.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 09. at 16:28, Dom írta:

Nekem 5 perc alatt adta meg magát. Garázsban beindít, udvarra kigurul, leállít, hátuljából kipakol, és láss csodát nem indul, mindezt 3,5 évesen. Egyből cserés lett, azóta műkszik.

És mit vettél bele? Én TAB-ot, méretre kisebb (igaz más márka is, mint a gyári varta), de kapacitásra és indító áramra ugyanaz.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 12. at 23:40, imy írta:

És mit vettél bele? Én TAB-ot, méretre kisebb (igaz más márka is, mint a gyári varta), de kapacitásra és indító áramra ugyanaz.

Bosch lett bele véve, egyenlőre jó, de sajnos a szerelők is mondják, hogy ezek az akksik már nem bírják úgy, mint a régiek. Majd meglátjuk.

Link to comment
Megosztás:

22 órája, kisa2003 írta:

Sziasztok

Astra J 1,6 benzin 2010es autóm egyik új hibája, hogy a ventillátor felpörög a klímahűtő előtt, és folyamatosan pörög (hangos) pedig se klímát se fűtést nem használok. Jellemzően kidob egy hibaüzit, hogy vigyem szervizbe, és beindul a pörgés. Ha megállítom a motort, és csak gyújtást teszek rá akkor is felpörög. Néha meg semmi. Valaki találkozott már hasonlóval?

Más: még nyáron volt olajcserém, és a napokban égett gumi vagy műanyag szag volt érezhető motortérből. Úgy néz ki, mintha az olajszűrő kupakja mellett szivárog. Rossz lehet a tömítés, vagy vmi kinyomja?

Volt pár hónapja egy visszahívás kampány az opelnél melyben az érintett autóval rendelkezőket megkeresték egy ajánlott levélben.

Konkrétan pont a hűtőventillátor kapott egy plusz "vezérlőt" - dobozkát aminek a működése a szerelők számára is rejtély volt.

C - azaz kritikus besorolású visszahívás volt, szélsőséges esetben ki is gyulladhat a kábel (vagy biztosíték tábla?).

Ahogy kérdeztem több turbo motorral szerelt autó volt érintett, de ez nem zárja ki hogy az 1.6 szívó is érintett.

Érdemes egy márkaszervizben megérdeklődni, alvázszám alapján meg kell tudniuk mondani.

Az olajszivárgás valószínűleg egy gumitömítés, akár a szelepfedél szélén is lehet kis szivárgás ami az olajszűrőig leszivárog.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 20. at 21:25, sulep írta:

Sziasztok!

Keréknyomás ellenőrző visszajelzéssel kapcsolatban lenne olyan kérdésem, ha az autóban magasabb szintű kijelző van az óracsoportnál és belépek Menu gombban a keréknyomás ablakba, akkor ott látnom kellene egy autó formát és a négy keréknél az aktuális értékeket? Vagy ez csak akkor jelenik meg ha direkt rendszerű a nyomásellenőrző a kocsinál és mindegyik keréknél van szenzor? Mert nálam szerintem indirekt van ami kerékforgás alapján figyeli és itt nekem nincs semilyen kijelzés, csak annyi hogy resetelhetem a keréknyomást.

 

Ha nincs a kerékben (gumiabroncsban) jeladó, akkor nincs milyen adat ami bármi is tudna venni. Kell kerekenként egy-egy jeladó (15-20000.- Ft/db) és mindjárt van ami méri az aktuális keréknyomást. Természetesen ezzel együtt a gépben is meg kell lenni a fejegységnek, ami a kapott adatokat feldolgozza

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.