Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

a hűtővízzel kapcsolatban:

450! km alatt kb fél liter fogyott el (alulról a második jelölés)

korábban teljesen feltöltöttem és felírtam a km-t!

szerintem ez nem normális. szombaton szerviz. majd meglátjuk

én nem értek a lovakhoz...

de nekem a z14xep-be nem fogy a víz... én 26ekm raktam bele amióta nálam van...

és valójában tök mindegy milyen motor van benne a víznek nem kéne fogyni...

másrészt nektek még garis a szekér ... simán vissza kell vinni :lol:

Link to comment
Megosztás:

hülyeséget kérdeztem, röhögni kellett volna, bocsi. :lol:

Majestic, a 11. karakter a lényeges, abból derül ki.

11. karakter:

2 = Bochum, Németország

3 = Szent Pétervár, Oroszország

8 = Ellesmere Port, Nagy Britannia

G = Gliwice, Lengyelország

Ppetike

Akkor az tartály (újra) lesz vagy hűtő csere

Link to comment
Megosztás:

Akkor az tartály (újra) lesz vagy hűtő csere

Az igazság az, hogy tartály már volt benne cserélve. Volt a szenzorral gond, hogy mindig alacsonyat mutatott pedig volt benne folyadék.ű

Most meg tényleg fogy. 38ezer felett vagyok és kicsit bosszant, hogy pluszba kell szervizbe járni.

De még garis januárig szóval inkább most mint egy év múlva :lol:

Link to comment
Megosztás:

hülyeséget kérdeztem, röhögni kellett volna, bocsi. :lol:

Majestic, a 11. karakter a lényeges, abból derül ki.

11. karakter:

2 = Bochum, Németország

3 = Szent Pétervár, Oroszország

8 = Ellesmere Port, Nagy Britannia

G = Gliwice, Lengyelország

Ppetike

Akkor az tartály (újra) lesz vagy hűtő csere

8-as, de nem kellett ilyen bizonyíték, mert nekem megvan a kocsi teljes szállítási dokumentációja a rendelés leadásától kezdve (beleértve a kasztni gyártásba kerülésének pontos időpontját is) addig, amíg Győrbe szállították...

Link to comment
Megosztás:

Valaki azt mondja meg nekem, hogy hogy a farncba lehet rávenni ezt a sz*r hifit, hogy úgy játsza le az mp3-akat, ahogy azok fel vannak írva.

Bementem a menübe, van ott minden szar....

album, playlist, genres..... és a végén megtaláltam a folder view menüpontot. Na az jó is lenne, csak az a bajom, ha az adott könyvtárban az uccsó muzsikához ér, akkor ugrik u.annak a könyvtárnak az első számára, nem a köv. könyvtár első számára. Az összes többi lehetőség meg használhatatlan mert mind betűrendbe teszi a zenéket és úgy játsza le, vagy előadó betűrendje szerint, vagy az album neve szerint stb stb.

Érdekes, hogy a régi sima mp3-as rádióknak nem volt ezzel soha baja, mi a francnak kellett ezt ennyire megbonyolítani és még használhatatlan is.

Link to comment
Megosztás:

Egy másik kérdés... nézegettem guglin, de sehol nem találtam arról infót, hogy infinity hangrendszer esetében hol van még a plusz 2 hangszóró? állítólag 9 prémium hangszóró van benne.

Itt megtalálod: http://www.opel.hu/gepjarmuvek/opel-valasz...k/kenyelem.html

Amit nem jelölnek még az a mélynyomó: az a csomagtartó aljában van beszerelve. Ja és ngyon brutálisan szól, nekem az van...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem egy alap 1.4-es 101 lóerős benzines van. Tényleg szép, jó, csodálatos a régi "f" után, csak egy dologgal nem tudokkibékülni.... lusta az autó.... ha menet közben picit odalépek, nagyon, nagyon lassan reagál..... megyek 90-nel az autóúton, előznék egy autót, odalépek neki, és csak kínlódik.... hát a régi f astrám gyorsabban gyorsul.... mondták, hogy másak az áttétek, meghogy az 1370 kilo, meghogy visszakell váltani.... a legszebb az volt, mikor azt mondta, ha egy harapósabbat akartam , miért ezt választottam.... de könyörgöm, nem várhatnám el, hogy ha odalépek neki, akkor induljon már meg, legalább egy normál, átlag szinten??????????????? ez nekem nagy csalódás, azért itt többet vártam ettől az autótól....

ha esetleg valakinek közületek van hasonló tipusú gépe, érdeklődnék, hogy nektek is ilyen, vagy van valami hibája, vagy én már nem is tudom.....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem egy alap 1.4-es 101 lóerős benzines van. Tényleg szép, jó, csodálatos a régi "f" után, csak egy dologgal nem tudokkibékülni.... lusta az autó.... ha menet közben picit odalépek, nagyon, nagyon lassan reagál..... megyek 90-nel az autóúton, előznék egy autót, odalépek neki, és csak kínlódik.... hát a régi f astrám gyorsabban gyorsul.... mondták, hogy másak az áttétek, meghogy az 1370 kilo, meghogy visszakell váltani.... a legszebb az volt, mikor azt mondta, ha egy harapósabbat akartam , miért ezt választottam.... de könyörgöm, nem várhatnám el, hogy ha odalépek neki, akkor induljon már meg, legalább egy normál, átlag szinten??????????????? ez nekem nagy csalódás, azért itt többet vártam ettől az autótól....

ha esetleg valakinek közületek van hasonló tipusú gépe, érdeklődnék, hogy nektek is ilyen, vagy van valami hibája, vagy én már nem is tudom.....

Hát ez ilyen, teljesen más motor, több elektronika stb. Meg tényleg a nagyobb súly. Nekem G Astra volt előtte, 90 lovas 1.4-es. Az is teljesen másképp reagált. Ott 2500-3000-es fordulatnál harapott. Nekem 1.4 turbós van 140LE. Alacsonyabb fordulaton nincs akkora nyomatéka, de mikor elérem a kellő fordulatot, akkor megiramodik. Sőt még 5-ben is olyanokat produkál, hogy néha csak nézek. Azért mondom, hogy meg kell szokni, hozzá kell szokni a motorhoz.

Egyébként csak zárójelben, anno nekem is mondták a szalonban, hogy a sima szívó 1.4 gyenge ehhez a kocsiszekrényhez. Bár mondjuk nekem ST van.

Link to comment
Megosztás:

És neked az a kettő, amit ott a hátsó részen jelölnek, az konkrétan hol van?

Igazad van: a linken az Insignia Infinity rendszere van. Nálam 2 db. van az első ablakoknál (ezek a magasok), 2 db. az első ajtókban, 2 a hátsókban és 1 a csomagtartóban (ez a mélynyomó). Egyébként majdnem boztos, hogy vagy az első vagy a hátsó ajtókban (vagy mindkét helyen) 2-2 hangszoró van csak ügye nem látni kívűlről.

Ha azért kérdezed mert gondolkozól, hpgy rendelj-e bele akkor ne heztálj! Az ajtók jobban szigeteltek (ezáltal az utastér is csendesebb) és ingyen kapod a csomagtartóba a csomagtér magasságát állítható kütyüt (3 magasság állítható), ami amúgy 15.000-be kerül, és persze ami a legfontosabb: ku..va jól szól. Csak ajánlani tudom!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nekem egy alap 1.4-es 101 lóerős benzines van. Tényleg szép, jó, csodálatos a régi "f" után, csak egy dologgal nem tudokkibékülni.... lusta az autó.... ha menet közben picit odalépek, nagyon, nagyon lassan reagál..... megyek 90-nel az autóúton, előznék egy autót, odalépek neki, és csak kínlódik.... hát a régi f astrám gyorsabban gyorsul.... mondták, hogy másak az áttétek, meghogy az 1370 kilo, meghogy visszakell váltani.... a legszebb az volt, mikor azt mondta, ha egy harapósabbat akartam , miért ezt választottam.... de könyörgöm, nem várhatnám el, hogy ha odalépek neki, akkor induljon már meg, legalább egy normál, átlag szinten??????????????? ez nekem nagy csalódás, azért itt többet vártam ettől az autótól....

ha esetleg valakinek közületek van hasonló tipusú gépe, érdeklődnék, hogy nektek is ilyen, vagy van valami hibája, vagy én már nem is tudom.....

Itt néz körül, hívd fel őket és kérdezz rá a te kocsidra, hátha tudnak rajta csinálni valamit: http://www.autokorbel.hu/opel.php?type=tipus&ID=28497

Link to comment
Megosztás:

Majestic, nekünk is 8-as, és közel sem fullos és ráadásul a fényezése egy hulladék :lol:

HiFi-hez van külön könyv is, de valahogy ezt nem értem. Sztem a gyári régen is így müködöt, hogy 1 album létezett, és abban tud lejátszani mindent.

1,4 szívótól azért ne várjunk csodát.

Adatok: Astra F Astra G Astra J (1,4 16V szivó)

Kg 1000 1100 1350

Le 90 90 101

Nm 125 125 130

Kb olyan a J üresen, mint telepakolva egy F.

Link to comment
Megosztás:

Majestic, nekünk is 8-as, és közel sem fullos és ráadásul a fényezése egy hulladék :lol:

HiFi-hez van külön könyv is, de valahogy ezt nem értem. Sztem a gyári régen is így müködöt, hogy 1 album létezett, és abban tud lejátszani mindent.

1,4 szívótól azért ne várjunk csodát.

Adatok: Astra F Astra G Astra J (1,4 16V szivó)

Kg 1000 1100 1350

Le 90 90 101

Nm 125 125 130

Kb olyan a J üresen, mint telepakolva egy F.

A fényezés hulladékságán mit értesz? nekem azzal van a legnagyobb gondom, h minden rohadt kő meglátszik rajta. és ráadásul a műanyag részek elől, amiből ugye elég sok van fekete alatta és látszik minden. Meg olyan helyen találtam kőnyomot, ahol..... hátsó ajtó kilincs alatt. minden szartól lepattan a festék

Link to comment
Megosztás:

A fényezés hulladékságán mit értesz? nekem azzal van a legnagyobb gondom, h minden rohadt kő meglátszik rajta. és ráadásul a műanyag részek elől, amiből ugye elég sok van fekete alatta és látszik minden. Meg olyan helyen találtam kőnyomot, ahol..... hátsó ajtó kilincs alatt. minden szartól lepattan a festék

Srácok! Szerintem valami nem stimm! Én a kocsimat 2010 októberében vettem át, tehát 2011-es verzió. Elképzelhető, hogy az összes olyan hibát javították rajta, ami nálatok jelentkezik (legalábbis remélem). Nekem NINCS kőfelverődésem és egyetlen olyan hiba sem jelentkezett, mint, amit leírtatok... Hál' Istennek!

Collin: nem tudok erre mit mondani többet, mint amit korábban leírtam. Mondom lehet, hogy a Tietek vagy az első szériából való vagy selejt szériából való. Sajnos ez megesik minden gyártónál. Hivatali kocsival mentem Volvóval és Merci 200-assal is (vadi újak voltak, szalonból) és mindkettőt havonta legalább egyszer el kellett menni a szervízbe.... Mindkettő hulladék kocsi volt.

Nézzétek, az is hozzájárúhat ahhoz, hogy nálam még semmi sem történt rossz, hogy mindösszesen 8500 km van benne, nem tudom, de remélem nem is lesz vele semmi gond.

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Szerintem valami nem stimm! Én a kocsimat 2010 októberében vettem át, tehát 2011-es verzió. Elképzelhető, hogy az összes olyan hibát javították rajta, ami nálatok jelentkezik (legalábbis remélem). Nekem NINCS kőfelverődésem és egyetlen olyan hiba sem jelentkezett, mint, amit leírtatok... Hál' Istennek!

Collin: nem tudok erre mit mondani többet, mint amit korábban leírtam. Mondom lehet, hogy a Tietek vagy az első szériából való vagy selejt szériából való. Sajnos ez megesik minden gyártónál. Hivatali kocsival mentem Volvóval és Merci 200-assal is (vadi újak voltak, szalonból) és mindkettőt havonta legalább egyszer el kellett menni a szervízbe.... Mindkettő hulladék kocsi volt.

Nézzétek, az is hozzájárúhat ahhoz, hogy nálam még semmi sem történt rossz, hogy mindösszesen 8500 km van benne, nem tudom, de remélem nem is lesz vele semmi gond.

Nem lehet, mert én 2011. júni végén vettem át az autót. :lol: És még 5E km sincs benne. Mondjuk eddig az idegesítő kavics miatti lepattanásokon kívül más bajom nincs vele.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet, mert én 2011. júni végén vettem át az autót. :lol: És még 5E km sincs benne. Mondjuk eddig az idegesítő kavics miatti lepattanásokon kívül más bajom nincs vele.

Akkor marad a szérahibás dolog. Kőfelverődés: lehet, hogy peched volt mert nagy kövek verődtek fel, az ellen pedig semmi sem véd meg...

Link to comment
Megosztás:

2010 márciusi az autó, tehát elég új volt még.

Fényezési hiba annyi, hogy össze-vissza karcos az autó, és bármit csinálsz, karcolodik.

Géppel mosod azért, ha kézzel azért. Használod, karcolodik. És sajnos, nem egy sima egyenes karc, nem....egy komplett sárkányminta marad ott néha.

Azért zavaró nagyon, mert fekete az autó, és egyből látszik rajta.

Link to comment
Megosztás:

2010 márciusi az autó, tehát elég új volt még.

Fényezési hiba annyi, hogy össze-vissza karcos az autó, és bármit csinálsz, karcolodik.

Géppel mosod azért, ha kézzel azért. Használod, karcolodik. És sajnos, nem egy sima egyenes karc, nem....egy komplett sárkányminta marad ott néha.

Azért zavaró nagyon, mert fekete az autó, és egyből látszik rajta.

Ezt én még nem figyeltem, pedig 2 hetente mosom az autót. Mondjuk fehér, azon nem látszik annyira. Csak az, h ahol a műanyagról lepattant a festék egy kavics miatt, alatta feketével van alapozva. :lol:)))

beoffolom hátha

pár héten belül eladósorba kerül az Irmscher első toldatom. ha esetleg vkit érdekel pü-n beszélgethetünk róla

on

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Akkor az tartály (újra) lesz vagy hűtő csere

Az igazság az, hogy tartály már volt benne cserélve. Volt a szenzorral gond, hogy mindig alacsonyat mutatott pedig volt benne folyadék.ű

Most meg tényleg fogy. 38ezer felett vagyok és kicsit bosszant, hogy pluszba kell szervizbe járni.

De még garis januárig szóval inkább most mint egy év múlva :lol:

Na nekem is bejelzett hétvégén a hűtőfolyadék! 2 dl-t kellet hozzá tölteni, de így is néha kiírja, hogy kevés a folyadék! Hol van az a tömítés, ahonnan folyik a hűtőfolyadék? Illetve hol van a szint érzékelője?

Link to comment
Megosztás:

Na nekem is bejelzett hétvégén a hűtőfolyadék! 2 dl-t kellet hozzá tölteni, de így is néha kiírja, hogy kevés a folyadék! Hol van az a tömítés, ahonnan folyik a hűtőfolyadék? Illetve hol van a szint érzékelője?

a tartályt cserélték nekem márciusban. bár megjegyzem akkor nem fogyott a hűtőfolyadék csak az érzékelő volt rossz.

amit cseréltek nálam tömítés: ha szembe állsz a az autóval a motor előtt megy egy fém csö és a motor jobb oldalán kanyarodik be a tűzfal felé. ott van egy illesztési pont és abban gumigyűrűket cseréltek. sajnos szombaton megyek megint, mert még mindig fogy a folyadék :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.