Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

De milyen a sima kétpólusú gyári kódja? Nemsokára cserélnem kéne.

Annyit tudok, hogy ugyanaz mint a Bosch kétpólusúé. :rolleyes: Asszem ez: FLR-8-LDCU+

Nem mondom,hogy car,csak volt aki szívott vele.

Nekem gyári kétpólusú van benne,tökéletes.

Gyári kétpólusú 93 ezer km-t bírt az enyémben. :lol: Még most is jók, csak már cseréltem inkább. Tartalékként még bent vannak a kesztyűtartóban. :P

Akkor ezzel: http://www.vatera.hu/ngk_gyujtogyertya_4_d..._162070821.html nem érdemes foglalkoznom!?

Kétpólusú gyertya ajánlott. Nem tudom miért, de aszondják az való hozzá. :D

Link to comment
Megosztás:

Annyit tudok, hogy ugyanaz mint a Bosch kétpólusúé. :rolleyes: Asszem ez: FLR-8-LDCU+

Gyári kétpólusú 93 ezer km-t bírt az enyémben. :lol: Még most is jók, csak már cseréltem inkább. Tartalékként még bent vannak a kesztyűtartóban. :P

Kétpólusú gyertya ajánlott. Nem tudom miért, de aszondják az való hozzá. :D

FLR-8-LDCU Oké akkor majd ezekből szerzek egy garnitúrát.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell megnézni, rákerestem a kódra és ez való bele. :D

Azért egy Made in Germany, vagy Made in EU legyen rajta. :rolleyes: Én márkaszervizben vettem őket, mert sajna itt a környéken nem kapni máshol ilyet.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Segítségre lenne szükségem: '93-as F Astrám van, dízel, 17DR motorkód. Az utóbbi időben rosszalkodik az önindítóm. Utána olvasgattam a dolognak, és a tünetek alapján a szénkefére gyanakszom és valszeg egy alapos takarítás sem ártana neki. A probléma az, hogy sehol nem találok infót a szénkefe típusára vonatkozóan. Hétvégén szét akarom kapni, de ha kiszedem az önindítót, hogy megállapítsam a szénkefe típusát, akkor nem jutok át a szomszéd városba, hogy beszerezzem azokat, ill lehet, hogy előre meg kellene rendelni a készletet. Szóval tud valaki használható adatokkal szolgálni (típuszsám, méret, stb mittudomén) Anyagilag mekkora nagyságrendet képvisel egy ilyen szénkefe készlet? JA! Soha nem szereltem még önindítót, esetleg mire érdemes odafigyelni? Vagy laikusként inkább vigyem villamossági szerelőhöz? Az "Így csináld szerint" egyébként nem egy bonyolult szerkezet, tehát véleményem szerint el tudnék bánni vele. Várom a segítő kommenteket. Előre is köszi!

Üdv: Béca (Ez a régi nickem ezen az oldalon, de most ezzel nem sikerül belépnem, esetleg Admin tudna segíteni? Bocs az OFF-ért)

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Segítségre lenne szükségem: '93-as F Astrám van, dízel, 17DR motorkód. Az utóbbi időben rosszalkodik az önindítóm. Utána olvasgattam a dolognak, és a tünetek alapján a szénkefére gyanakszom és valszeg egy alapos takarítás sem ártana neki. A probléma az, hogy sehol nem találok infót a szénkefe típusára vonatkozóan. Hétvégén szét akarom kapni, de ha kiszedem az önindítót, hogy megállapítsam a szénkefe típusát, akkor nem jutok át a szomszéd városba, hogy beszerezzem azokat, ill lehet, hogy előre meg kellene rendelni a készletet. Szóval tud valaki használható adatokkal szolgálni (típuszsám, méret, stb mittudomén) Anyagilag mekkora nagyságrendet képvisel egy ilyen szénkefe készlet? JA! Soha nem szereltem még önindítót, esetleg mire érdemes odafigyelni? Vagy laikusként inkább vigyem villamossági szerelőhöz? Az "Így csináld szerint" egyébként nem egy bonyolult szerkezet, tehát véleményem szerint el tudnék bánni vele. Várom a segítő kommenteket. Előre is köszi!

Üdv: Béca (Ez a régi nickem ezen az oldalon, de most ezzel nem sikerül belépnem, esetleg Admin tudna segíteni? Bocs az OFF-ért)

Hali, Igazából önindítót kompletten cseréltem egy (nah jó... két) felújítottra. 12-15 ezer környékén kaptam egyet, tök olyan hangja volt mint az új autóknak, tekert mint atom, csak aztán egy hibás forrasztás miatt zárlatos lett... :D visszavittem kaptam másikat azóta jó :rolleyes: Jah ezért az árért be is tették. Nem a legegyszerűbb dolog kivenni, akna nélkül elég sz.r hozzáférni. Magát a felújítást nem kísértem figyelemmel, csak azt láttam hogy a kivett, régi önindítómnak mekkora volt az áramfelvétele, és mennyire nem forgott, az új pedig sokkal kisebb árammal, úgy pörgött mint a franc :P Ha kiszeded, és mégis el kell menni, kérj meg valakit hogy húzzon be :lol: Én zárlatos, önindítóval is eljártam egy napot :P dolgozni muszáj :D

Link to comment
Megosztás:

Hali, Igazából önindítót kompletten cseréltem egy (nah jó... két) felújítottra. 12-15 ezer környékén kaptam egyet, tök olyan hangja volt mint az új autóknak, tekert mint atom, csak aztán egy hibás forrasztás miatt zárlatos lett... :D visszavittem kaptam másikat azóta jó :rolleyes: Jah ezért az árért be is tették. Nem a legegyszerűbb dolog kivenni, akna nélkül elég sz.r hozzáférni. Magát a felújítást nem kísértem figyelemmel, csak azt láttam hogy a kivett, régi önindítómnak mekkora volt az áramfelvétele, és mennyire nem forgott, az új pedig sokkal kisebb árammal, úgy pörgött mint a franc :P Ha kiszeded, és mégis el kell menni, kérj meg valakit hogy húzzon be :lol: Én zárlatos, önindítóval is eljártam egy napot :P dolgozni muszáj :D

Köszi az infót. Az az igazság, hogy nem akartam most erre tizenezer forintokat költeni, ezért próbálom csak a "filléres" részegységek cseréjével orvosolni a problémát. De sajna egyre jobban azt látom, hogy nem úszom meg a dolgot egy szétszedés és problémafeltárás nélkül, majd azután jöhet a szükséges alkatrész beszerzés.

Azért ha valakinek van még vmi hasznos infó ide, akkor azt szívesen veszem!

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom az önindító probléma csak keveseket érint, mert nem nagyon jönnek az infók. pedig közeleg a hétvége, az autóm gyengélkedik, és még mindíg tanácstalan vagyok :rolleyes:

Hiszen megválaszoltad magadnak a kérdést, mi mást vársz még?

"nem úszom meg a dolgot egy szétszedés és problémafeltárás nélkül, majd azután jöhet a szükséges alkatrész beszerzés"

Nem az a gyakran elromló dolog amivel mindenkinek volt tapasztalata, de akkor is a szétszedés, problémafeltárás a megoldás első lépése.

(amugy meg elég nagy most a pangás itt a fórumon)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő eset történt velem:

4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb.

1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél

tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett.

Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult.

Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab?

A segítséget előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő eset történt velem:

4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb.

1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél

tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett.

Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult.

Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab?

A segítséget előre is köszi.

Ha a sárga lámpa gyulladt ki, akkor olvass ki hibakódot. Ez a menet közben leállogatás klasszikusan EGR tünet.

Link to comment
Megosztás:

olvassak ki hibakódot? :rolleyes:

EGR tünet? :D

nem értem miket beszélsz :P

Ha világít a sárga lámpa (MIL) akkor valamilyen hiba van a rendszerben.

http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm

Ezen a honlapon fenn van hogyan lehet kiolvasni a tárolt hibát. A diag csati a biztitáblán van.

Ha menet közben leáll az autó, akkor sok esetben az EGR szelep szokott hibás lenni, ezt egy egyszerű kiszerelés, kitakarítás, visszaszerelés procedúrával tudod orvosolni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A következő eset történt velem:

4 hónappal ezelőtt lett kicserélve vezérműszíj, vízpumpa, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgő, stb.

1 hónapja csikorog az ékszíj, főleg gyorsításoknál, motorféknél

tegnap menetközben kigyullatt a sárga lámpa a műszerfalon (nincs áramfejlesztés), leálltam tankoni, beindítani nem tudtam. Vártam 10 percet, beindult a motor, mentem 500 métert, megint kigyulladt a lámpa, motor leállt. Beindítanki már nem lehetett.

Szerintetek mi lesz a baja? Az akksit 1 hónappal ezelőtt néztem, rátettem töltőre, 1óra után kikapcsolt. Maxon volt. -20fokban is beindult.

Generátorra gyanakszunk, ha beigazolódni látszik, milyen árban lehet 1 új darab?

A segítséget előre is köszi.

Normális (megszokott) fordulatszámon történt az indítózás?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.