Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Igazából ha a csak a gyári izzó helyekre teszel ledeket, akkor inkább gyengécske, mint zavaróan erős. És egy kicsit lehet halványítani a fényerő szabályozóval.

Egy chipessel marha gyenge. Most 5 chippes 180 fokos szórtfényűek vannak benne. Illetve majdnem, mert a 200/220 km/h jelzésnél lévő led az normál egy chippes, mert sikerült egy 5 chippest kilőnöm. (A képen egyébként igencsak látszik a különbség) :D De már érkezik az újabb led szállítmány. :)

Link to comment
Megosztás:

És a tiednél működik a fényerőállítás? :)

Nem működik, mivel nincs is ilyen állítási lehetőség. :D A tekerő-kapcsolóval a fényszórók magasságát lehet állítani. Nincs is szükségem a fényerő szabályozására, mert egyáltalán nem zavaró, de nem is gyenge a fényerő. Pont jó.

Link to comment
Megosztás:

A két gomb egyszerre történő nyomásával hibakódot is adott: F12 és F171.

Tudja valaki, hogy mit jelent a 171-es hibakód? Gondolom, hogy a 12 itt is a teszt eleje, mint az ECU esetében, vagy nem? Az ECU hibakódjainak listája megvan, de a kijelzőjét nem találom. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nem működik, mivel nincs is ilyen állítási lehetőség. :) A tekerő-kapcsolóval a fényszórók magasságát lehet állítani. Nincs is szükségem a fényerő szabályozására, mert egyáltalán nem zavaró, de nem is gyenge a fényerő. Pont jó.

Bocs, de nem arról a tekerőről beszélek, hanem a másikról!

Neked ezek szerint ilyen lehet, de nekem ilyen van, és ezen a tekerő a műszeregység, és a TID fényerejét szabályozza! :D

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy mit jelent a 171-es hibakód? Gondolom, hogy a 12 itt is a teszt eleje, mint az ECU esetében, vagy nem? Az ECU hibakódjainak listája megvan, de a kijelzőjét nem találom. Köszi!

Úgy rémlik a külső-hőmérséklet jeladó hibája. Nekem is volt, néha rosszalkodik a jeladó, főleg hideg párás időben. Aztán gondol egyet és megjavul.

Link to comment
Megosztás:

http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic007.htm nekem a kocsiban ilyen csatlakozó van ha ki akarom villogtatni a hiba kódokat akkor az 5-6-ot kell összekötni? és le fogja majd villogni ha van hiba kód?

Összekötöd egy gémkapoccsal, és ráadod a gyujtást, aztán figyeled a motorkontrol lámpát. Mindent 3X villog el, először a 12-vel kezdi, az a diagnosztika kezdete. 1villanás, szünet, majd 2 villanás=12. Ha nincs hiba csak 12-őt villog .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekemis kiolvasási gondom van. Menet közben néha kigyullad a hibalámpa, aztán elalszik.

Ki akarnám villogtatni, de nem megy. Összekötöm az 5-6 ot , ráadom a gyújtást, a lámpa 2szer felvillan aztán sötétség.

Mit kellene tennem?

Csak akkor fog hibakódot kivillantani, ha tárolt hibakód van. Ha felvillan és elalszik ,vagy a 12-es kódot villogja, akkor nincs tárolva. Elképzelhető, hogy EGR szelep probléma van, vagy szegény keverék, esetleg dús keverék. Szóval olyan hiba, ami nem áll fent mindig.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is.

Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e.

Link to comment
Megosztás:

Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e.

bár az az érdekes hogy a jobb oldaliba is dupla szálas izzó van :) De majd lehet megcsinálom csak műszaki előtt vissza kikötöm :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek kivitelezhető az hogy gyárilag hátul csak egy ködlámpa van és megcsinálni 2 ködlámpásra, Izzó már eleve olyan van benne Gondolom csak 1+ szálat kell behúzni. Az nem lenne gázos úgy? Mert ugyan az az izzó a helyzet jelző is meg a ködlámpa is.

Az izzó emlékeim szerint nem egyforma a két oldalon, mert a ködzárós oldalon dupla izzószálas van a másikon meg sima. Meg a foglalatból is hiányzik az érintkező. Ha áthúzod a szálat, pótolod azérintkezőt, meg cseréled az izzót dupla szálasra, akkor működni fog, csak a műszakin kiszúrhatják, mert gyárilag nem így szerelték az astrákat. Nekem is pölö előműszaik amikor szólt a srác kapcsoljak ködzárót csak a bal oldalon nézte világítt-e.

Szerintem meg tévedtek!

Ha jól emlékszem a helyzetjelző, a fék, és a ködlámpa is külön vannak hátul... (Caravánban nem tudom hogy eltér-e)

A jobb oldaliban eleve nincs benne az érintkező sem, de ezt egy + szállal meg lehet oldani! én is meg fogom csinálni , ha lesz időm rá. :) ( műszakin nem szólnak érte, megkérdeztem... azt mondták más autóban is van mindkét hátsóban, DE a bal oldali KELL világítson mindenképp!!)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg tévedtek!

Ha jól emlékszem a helyzetjelző, a fék, és a ködlámpa is külön vannak hátul... (Caravánban nem tudom hogy eltér-e)

A jobb oldaliban eleve nincs benne az érintkező sem, de ezt egy + szállal meg lehet oldani! én is meg fogom csinálni , ha lesz időm rá. :) ( műszakin nem szólnak érte, megkérdeztem... azt mondták más autóban is van mindkét hátsóban, DE a bal oldali KELL világítson mindenképp!!)

Hát nálam úgy van ha fentről lefelé nézzük a lámpát akkor: Fék, Index, Tolató lámpa, Helyzet jelző amiből a bal oldali ködlámpa is. És az nem okoz gondot hogy ha rákötöm a +1szálat a bal oldali ködlámpára és megcsapolom azt ? Bal oldaliban valami kék/ szürke talán a vezeték a jobb oldaliban meg ugyan azon a csatlakozón piros/szürke.

Link to comment
Megosztás:

Hát nálam úgy van ha fentről lefelé nézzük a lámpát akkor: Fék, Index, Tolató lámpa, Helyzet jelző amiből a bal oldali ködlámpa is. És az nem okoz gondot hogy ha rákötöm a +1szálat a bal oldali ködlámpára és megcsapolom azt ? Bal oldaliban valami kék/ szürke talán a vezeték a jobb oldaliban meg ugyan azon a csatlakozón piros/szürke.

Neked Caravan van? Nem tudtam...

Mert akkor bocsi, írtam is ott biztosan másképpen van.. :)

5 ajtósé ilyen: 1.kép 2.kép 3.kép

Nekünk minden külön van. :D

Link to comment
Megosztás:

Neked Caravan van? Nem tudtam...

Mert akkor bocsi, írtam is ott biztosan másképpen van.. :)

5 ajtósé ilyen: 1.kép 2.kép 3.kép

Nekünk minden külön van. ;)

nincs semmi probéma menet közben kiderítettem nagy gáz van ott az izzó téren 21/4W os helyén 21/5W volt benyomva aminek teljesen más a pöcök az oldalán :D másik oldalon meg 21/4W os volt úgy hogy holnap veszek 2db 21/4W izzót és egy szálat áthúzok majd a másik oldalra. Nem tudnátok 5-letet adni hogy hogyan tudnám megcsinálni a másikat is dupla érintekzősre mit lehetne beszerkeszteni az izzó alá hogy jó legyen?

Link to comment
Megosztás:

nincs semmi probéma menet közben kiderítettem nagy gáz van ott az izzó téren 21/4W os helyén 21/5W volt benyomva aminek teljesen más a pöcök az oldalán :) másik oldalon meg 21/4W os volt úgy hogy holnap veszek 2db 21/4W izzót és egy szálat áthúzok majd a másik oldalra. Nem tudnátok 5-letet adni hogy hogyan tudnám megcsinálni a másikat is dupla érintekzősre mit lehetne beszerkeszteni az izzó alá hogy jó legyen?

De ha esőben, ködzárózol, ráadásul duplán, és előttem mész, tudj róla hogy letollak az útról ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.