Fopeltibi Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Már mint mi tört el és miben? A szénrúd az elosztóban? Vagy más? Akkor trafó, elosztófej és modul kellene? Az alapjárati motorban tört el a vékony fémrúd lötyög az egész ^_^ Igen egy gyujtástrafó kell mert néha kihagy + egy alapjárati motor (majd lefényképezem milyen kupja van) + egy indukciós jeladó amit még szétkapok hogy megnézzem milyen számok vannak rajta amugy ez mind C16NZ-s motor.
FPepe Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Nagy problémám van, NZ-SE átalakítás után gyújtás ráadásakor nem gyullad ki a sárga lámpa, csak olaj és kézifék, ami ECU nélkül is ég, és az AC-t sem indítja. Átnéztem mindent, de az ECU mellett bejön még egy csati az AC relének, egy 9 tűs négyzet alakú, ezek párjai meg is vannak, DE van még egy kis négyzet alakú fekete csati 3 vezetékkel, mindhárom vezeték az ECU-ba megy, ennek nincs párja. Mi lehet ez? Már csak erre tudok gondolni, hogy az okozhatja a problémát. Írj vezetékszíneket abból a 3-pólusúból, hátha megtalálom a rajzon. Az ECU kap villanyt? NZ-nél volt egy csati a motortérben a gyújtáselosztótól nem messze, egy vastagabb és egy vékonyabb vezetékkel, annál az volt az ECU tápvezetéke, SE-nél nem tudom, hogy van. Nézd meg, hogy az ECU-n a B1, C16 (vastagabb piros vezeték) és a C4-es (fekete vezeték) lábakon van-e villany.
Bazsi19 Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Sziasztok! Lenne 1problémám :D a jobb első ajtómban nem tudom, hogy hovákellene fogatni a központi motorját . :D Esetleg ha vkinek lenne képe és küldene akkor tudnék mihez tartani. ^_^ Előreis köszi!
mrbis Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Nekem eddíg a következők okoztak ilyen tönetet: először haldokló AC, aztán kontaktos AC-csati (amikor a kölykök már nagyon izegtek-mozogtak hátul hogy :mikó megyünk máááá..akkor szokott elindulni mert ugye ott megy ki a kábelkorbács), harmadszor meg haldokló gyujtásmodul. Néha indult, aztán 3X nehezen, aztán mgint egy hétig gond nékül...stb. A benzinpumpa reléje kattog amikor ráadom a gyújtást. Sztem az jó lehet, nem?
Bazsi19 Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 A benzinpumpa reléje kattog amikor ráadom a gyújtást. Sztem az jó lehet, nem? Sztem jó! Mert amikor én is adok gyujtást akkor nekem is kattan vmi! ^_^
Fopeltibi Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Itt van a kép az alapjárati motor kupjáról, ha valaki tudna olcsón ilyet az irjon + gyujtás trafó + hella gyujtásmodul thx. ( C16NZ ) képek a cuccokról. http://kep.psharing.com/415854.jpg http://kep.psharing.com/415851.jpg http://kep.psharing.com/415858.jpg Tel: 0620 286 5291
takarp Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Írj vezetékszíneket abból a 3-pólusúból, hátha megtalálom a rajzon. Az ECU kap villanyt? NZ-nél volt egy csati a motortérben a gyújtáselosztótól nem messze, egy vastagabb és egy vékonyabb vezetékkel, annál az volt az ECU tápvezetéke, SE-nél nem tudom, hogy van. Nézd meg, hogy az ECU-n a B1, C16 (vastagabb piros vezeték) és a C4-es (fekete vezeték) lábakon van-e villany. Megvan ugyanaz a kétlábú csati, fix 12V és gyújtásra kapcsolt 12V. Megnéztem, van ^_^ Végigmérem az ECU lábakat, ahol +12V nak és testnek kell lennie. Az ismeretlen vezetékre klíma csatlakozást találtam. A másik csatin, ami 9 tűs, és meg a fordulatszám jel, azon az SE kötegben van egy plusz vezeték, barna-fehér. Ennek a szálnak nincs párja az autó felől. Ezt is megtaláltam a rajzon, ez a diagnosztikai csati G lábára megy, ami elvileg csak adat láb, szerintem kiolvasáshoz. Próbáltam a diag csatiban az A-B lábat összezárni, mint hibakód olvasáshoz, de úgy sem történt semmi. :D rossz lenne az ECU? Sárga lámpának kellene égnie, ha valami érzékelő nincs rádugva, ugye?
takarp Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Itt van a kép az alapjárati motor kupjáról, ha valaki tudna olcsón ilyet az irjon + gyujtás trafó + hella gyujtásmodul thx. ( C16NZ ) képek a cuccokról. http://kep.psharing.com/415854.jpg http://kep.psharing.com/415851.jpg http://kep.psharing.com/415858.jpg Tel: 0620 286 5291 Nekem most kerültek ki ezek a cuccok, később biztosan eladó lesz!
Fopeltibi Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Kb mikor? hozzávetölegesen mennyibe fájna igy a cucc?
takarp Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Kb mikor? hozzávetölegesen mennyibe fájna igy a cucc? Most éppe az SE átalakítással szívok, tegnap szereltem le a cuccokat, minden meg van és garantráltan működik! Árat mondj te, bontóban mennyibe kerülne a cucc, és mindenképp alatta maradunk! Írj privátban, ha meg van az ár! Mára feladtam, az SE motor ECU-ja szerintem halott. Megmértem az összes test meg van, az összes pozitív meg van a csatlakozónál, de nem indítja az AC-t és a sárga lámpa sem világít, szétszedtem az ECU-t nincs nyoma sérülésnek. Lehet még a vezetékezésben, vagy valahol hiba? pl ha valamelyik érzékelő hibás? Bontott ECU-t tud valaki, estleg próbára? Astra 1.6 litre (C16SE) AUFC 16149899 Astra 1.6 litre (C16SE) BJMH 16183109 nekem ez volt rajta Astra 1.6 litre (C16SE) BMFT 16209329 Mindegyik jó lehet?
AstraF_Feri Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Sziasztok! Kb 1 éve a kollégám vectrája totalkáros lett és kiszedtem belőle az elektromos ablakemelőt a vezérlővel együtt. A kérdésem az lenne, hogy be lehet ezt szerelni az F-es astrámba? A-s vectra volt. Válaszokat előre is köszönöm
Peti85 Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Itt van a kép az alapjárati motor kupjáról, ha valaki tudna olcsón ilyet az irjon + gyujtás trafó + hella gyujtásmodul thx. ( C16NZ ) képek a cuccokról. http://kep.psharing.com/415854.jpg http://kep.psharing.com/415851.jpg http://kep.psharing.com/415858.jpg Tel: 0620 286 5291 http://www.baro-ker.hu/index.php?cPath=36&...t=2a&page=2 <<< Én tőlük vettem, gyári, nem gagyi...jó is lett. Árban olcsóbb volt mint opeléknál.
Fopeltibi Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 http://www.baro-ker.hu/index.php?cPath=36&...t=2a&page=2 <<< Én tőlük vettem, gyári, nem gagyi...jó is lett. Árban olcsóbb volt mint opeléknál. Tényleg olcsók a cuccok igaz a nagy meglepetés a gyujtásvezérlő fele ár a többi boltnak.
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Tényleg olcsók a cuccok igaz a nagy meglepetés a gyujtásvezérlő fele ár a többi boltnak. A többit kéretik pü-ben intézni,ez nem az adok-veszek topik! ^_^ :D
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Sziasztok! Kb 1 éve a kollégám vectrája totalkáros lett és kiszedtem belőle az elektromos ablakemelőt a vezérlővel együtt. A kérdésem az lenne, hogy be lehet ezt szerelni az F-es astrámba? A-s vectra volt. Válaszokat előre is köszönöm A mechanikát biztos nem!
Peti85 Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 A többit kéretik pü-ben intézni,ez nem az adok-veszek topik! ^_^ :D Bocsi!
mrbis Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Megnéztem a gyertyákat. A 4 közül egy ami rosszabb a többinél. (kormos kicsit) Ez okozhat olyat h nem indul be a motor?
Thor Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Megnéztem a gyertyákat. A 4 közül egy ami rosszabb a többinél. (kormos kicsit) Ez okozhat olyat h nem indul be a motor? Beindulni beindul, de egyenetlenül jár. Nekem az egyik Nagypolskim 2 hengerrel is beindult 2 év állás után (pedig 4hengeres ^_^ )
Fopeltibi Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 A többit kéretik pü-ben intézni,ez nem az adok-veszek topik! ^_^ :D Sry
a_lajos Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Üdv !! Ma kivillogtattam az ABS-et és a 37-es hibakódot adta.(féklámpa kapcsoló) Esetleg valaki tudja, hogy mi lehet ez. A féklámpa kapcsolót ellenőriztem és semmi különlegeset nem észleltem.
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2010 Elküldve Augusztus29, 2010 Üdv !! Ma kivillogtattam az ABS-et és a 37-es hibakódot adta.(féklámpa kapcsoló) Esetleg valaki tudja, hogy mi lehet ez. A féklámpa kapcsolót ellenőriztem és semmi különlegeset nem észleltem. Kicsit más az a hibakód,akármelyik táblázatot nézem: 37 Check light (fault code lamp) Voltage low 37 Engine self-diagnosis (fault code light) Low voltage
a_lajos Elküldve Augusztus30, 2010 Elküldve Augusztus30, 2010 Kicsit más az a hibakód,akármelyik táblázatot nézem: 37 Check light (fault code lamp) Voltage low 37 Engine self-diagnosis (fault code light) Low voltage Tyűha!!! És erre mi a javaslat???
egyhapsi Elküldve Augusztus30, 2010 Elküldve Augusztus30, 2010 Az utastér szellőztető ventillátor szabályozójának mennyi szokott lenni az ára ? Arra a zöld egységre gondolok, ami a pollenszűrő mellett van.
FPepe Elküldve Augusztus30, 2010 Elküldve Augusztus30, 2010 Az utastér szellőztető ventillátor szabályozójának mennyi szokott lenni az ára ? Arra a zöld egységre gondolok, ami a pollenszűrő mellett van. Előtétellenállás, olyan 7-8e körül van újonnan asszem.
egyhapsi Elküldve Augusztus30, 2010 Elküldve Augusztus30, 2010 Előtétellenállás, olyan 7-8e körül van újonnan asszem. Az-az.. Más sem hiányzott még.. Bontóban szokott lenni ? Úgy ment szét, hogy nem is folyt rá a víz sem semmi. Csak egyszerűen nem megy.
Recommended Posts