Jump to content

egyhapsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    912
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

32 Segítőkész

egyhapsi névjegye

  • Felhasználói rang
    egyhapsi
  • Születésnap 1964-05-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunakeszi
  • Érdeklődés
    informatika, autók, VASÚT, minden műszaki dolog

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa c
  • Város
    Dunakeszi

Legutóbbi látogatók

2.691 profile views
  1. Pont ez az Zotya. Eddig rézpasztát használtam, és attól állt be a gumírozott csap a furatban. Lekopogom, eddig működik a teflon spray. Reggel jöttem haza munkából (kb. 26km), és ok
  2. Sziasztok! Karácsony előtti +10 fokban szétszedtem a féknyerget, mert éreztem fog a fék.. Lassan fékezve, majd a fékről levéve a lában, hagyva az autót gurulni, lehetett érezni, hogy enyhén bólint az autó. Valamikor ősszel cseréltem a tárcsákat is, és a betéteket is. Zimmermann mindkettő. Szóval fölemelve az autót emelővel, lehetett érezni, megforgatva a kereket a fék enyhén fogja a tárcsát. A Corsa jellegzetessége az úszónyereg. Az egyik gumírozott. Nem tudom mi okból, talán rezgéscsillapítás miatt. A lényeg a lényeg, ez volt megszorulva, de nagyon. Korábban ez is rézpasztát kapott, de nem jól működött azzal. Most, legutóbb teflon spray volt a kenőanyag. Szerintetek jó megoldás volt?
  3. Kormánymű cseréhez azt hiszem a bölcsőt is le kell engedni. Máskülönben nem fér ki. A gyertya csere szerintem ebben az esetben csak "varázslat" volt. Inkább motortartó bak, vagy ilyesmire gondolnék..
  4. Neked éppen jó. Úgy látom ki kell fogni. Ezért írtam korábban, sokaknak tökéletesen bevált a Whaler. Astraba. Nekem a kettő darab Corsaba való Whaler még megvan.
  5. Hogy érted Zotya, hogy univerzális ? Én arra a termosztátra gondoltam, amivel anno vettem a Corsat. Ami benne volt. De az még azt hiszem gyári volt. Egyébként úgy veszem észre, a termosztátok működési (nyitási, zárási) tartománya eltolódik az idő múlásával. Általában lecsökken. Szerintem az alúlhűtött használatból fakad az is amikor habosodik az olajbetöltő nyílás. Persze, meg a rövid utakból. De azért, mert lassan melegszik a motor.
  6. Az Opel termosztátok messze a legszarabbak! Ilyenkor, amikor már fűteni is kell, kezdenek előjönni a termosztáthibák. Sokan a Whalerre esküsznek, nekem az sem jött be. Pár éve, szinte havonta dobáltam ki a Corsaból a különféle termosztátokat, mert egyik szarabb volt a másiknál. Talán úgy tudod a legegyszerűbben tesztelni, ha mész az autóval fűtés nélkül, majd a fűtést rátekered és nagymértékben leesik a hőmérséklet, merthogy a menetszél túlhűti a rendszert. Tehát rossz, mert a termosztátnak kompenzálnia kellene.. De irányadó valóban, ha vizsgálod a hűtőre menő vastag vízcsövet. Nem reklámként, de most "Kovácséktól" a Stahlter megy kb. már 3 éve hibátlanul.
  7. A kábelcsatlakozód félig le van csúszva, vagy kontaktos. Semmi extra. mozgasd meg, fújd be kontakt spray-el, stb.
  8. Tévedsz! Nagyon nem mindegy milyen az a féktárcsa, és fékbetét, vagy éppen fékpofa. Anno magamnak lecseréltem a corsaban a hátsó fékpofákat zimmermannra, és jóformán azonnal sokkal jobb lett rögzítőfék hatásfoka. Lányom autójába textar tárcsa és zimmerman betét került, és ledöbbentem amikor vezettem az autóját. A sajátomba hétvégén megy a zimmerman tárcsa, zimmermann betét. Most Meyle a tárcsa, a betét meg a fene tudja, talán Lpr. De visít is rendesen..
  9. Nem habosodik. A habosodás a hideg üzemtől van, a rövid utaktól. Vagy ha a termosztát nem engedi üzemi hőmérsékletre felmelegedni a motort.
  10. Nekem az van a Corsaban most is, nem véletlenül javallottam. Nem fogy jobban, bármely más olajnál.., és nem feltétlenül csak extrém hidegben használható. A legeslegjobb olajak egyike!
  11. A mobil 1 esp 0w40 bármelyik motorba tökéletes! A Z14XE-be is. Nyugodtan használd. Azt fogod tapasztalni, mintha kapott volna plussz 10 lovat..
  12. Honnan tudtad, hogy melyik tőkét kell cserélned? Milyen lett utána?
  13. Szerintem meg a Wahler, meg a gyári egy nagy rakás Szar!!!!! A csergo-ben vettem kétszer is gyárit tavaly, jó ha egy hónapig bírták. Egyébként C Corsaról van szó, Z12XE, de tök mindegy. És hogy mi volt a jelenség? Beszerelés után mentem pár próbakört, a rendszer légtelenítette magát, majd a nagyjából 90 fokos vonal előtt 1 mm-el megállt a mutató. Kb. 2 hétig tartott az öröm, majd fokozatosan lejjebb adta a hőmérséklet.. Egy hónap után már a 80-at alíg hagyta el mutató. Legutóbb ezt raktam bele. Igaz, csak a közepe, ház nélkül. De -20 fokos reggelen, 5 km után 80 fokos volt a víz, és meg sem állt 90 fok-ig. Ennek már 3 hónapja, mármint a legutóbbi termosztát cserének.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.