Jump to content

egyhapsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    902
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

30 Segítőkész

egyhapsi névjegye

  • Felhasználói rang
    egyhapsi
  • Születésnap 1964-05-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunakeszi
  • Érdeklődés
    informatika, autók, VASÚT, minden műszaki dolog

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa c
  • Város
    Dunakeszi

Legutóbbi látogatók

2.582 profile views
  1. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Nem habosodik. A habosodás a hideg üzemtől van, a rövid utaktól. Vagy ha a termosztát nem engedi üzemi hőmérsékletre felmelegedni a motort.
  2. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Nekem az van a Corsaban most is, nem véletlenül javallottam. Nem fogy jobban, bármely más olajnál.., és nem feltétlenül csak extrém hidegben használható. A legeslegjobb olajak egyike!
  3. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    A mobil 1 esp 0w40 bármelyik motorba tökéletes! A Z14XE-be is. Nyugodtan használd. Azt fogod tapasztalni, mintha kapott volna plussz 10 lovat..
  4. egyhapsi

    Motor - benzines

    Honnan tudtad, hogy melyik tőkét kell cserélned? Milyen lett utána?
  5. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Szerintem meg a Wahler, meg a gyári egy nagy rakás Szar!!!!! A csergo-ben vettem kétszer is gyárit tavaly, jó ha egy hónapig bírták. Egyébként C Corsaról van szó, Z12XE, de tök mindegy. És hogy mi volt a jelenség? Beszerelés után mentem pár próbakört, a rendszer légtelenítette magát, majd a nagyjából 90 fokos vonal előtt 1 mm-el megállt a mutató. Kb. 2 hétig tartott az öröm, majd fokozatosan lejjebb adta a hőmérséklet.. Egy hónap után már a 80-at alíg hagyta el mutató. Legutóbb ezt raktam bele. Igaz, csak a közepe, ház nélkül. De -20 fokos reggelen, 5 km után 80 fokos volt a víz, és meg sem állt 90 fok-ig. Ennek már 3 hónapja, mármint a legutóbbi termosztát cserének.
  6. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Befér az a fékkötél, csak a hővédő lemezt egy kicsit lejjebb kell erőszakolni. Ott van közvetlen fölötte egy szem ahova az új fékkötél szem-t be lehet pattintani. Én utcán cseréltem tavaly ilyenkor. Féloldalasan fölálltam járdára, a másik oldalát pedig emelővel felemeltem.
  7. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Úgy látom ez a dexos2 örök téma lesz.. Lassan kezdem azt érezni, a nem dexos2-es olajokban olyan adalékok vannak, amik oldják bizonyos edzett acél fajtákat. (illetve kikezdik a kéregedzést) Más acélfajták, csapágyak pedig csak az a dexos2-es olajokkal érzik jól magukat.:-) A réz (és ötvözetei) siklócsapágyak perselyeivel ugyanaz a helyzet.
  8. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Nálam is ilyen. Szerintem a városi használat miatt a fékbetétek üvegesre vannak égve.. Én nem foglalkozok vele.
  9. egyhapsi

    Corsa C - Általános -

    Ennek az autónak az a baja, hogy nincs használva. Add nekem ezt a corsát, én rakok bele naponta 200 km-et:-)
  10. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Ez a "vékony" dolog ez valóban hülyeség.. Az a mezei ember, aki ezt érti, annak gőze sincs a téli, nyári viszkozitásról. Az az autószerelő, az meg egy kifejezett bal aki km. függvényében állapítja meg az olajat.. 270k fölött jó hogy nem zsírozni nem kellene.:-)
  11. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Jó az Eneos:-) De a legjobb a Mobil1 Esp 0w40:-)
  12. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Ha 25 km alatt nem tud felmelegedni, akkor az egyértelműen termosztát hiba. A Corsámban kétszer cseréltem termosztátot, (gyárit adtak a Csergőben) egy hónap után szarrá mentek.. Majd máshol vettem, utángyártott mahle-t,az bevált. Szóval a fűtés kb. 2 km. után már meleget nyomott, 5 km után a vízhőfok elhagyja a 80-at.. Előtte nekem is mindig habos volt az olajbetöltő kupak is.
  13. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Ezt megerősítem én is: Mobil 1 ESP 0W-40 Nagyon jó olaj!!!! Most fogyott el 10 ezer km vele.
  14. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    A generátor hajtása sima ékszíjjal történik. Ott nincsenek fogak, az legfeljebb nyikorog. A vezérműszíj a fogas. Viszont ha foghíjas volt, az gáz..
  15. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Anno ilyen motoros astrám volt nekem is, detto hasonló jellegű problémával az ötödik év végére.? Merthogy kb. addig hajtottam. Szóval, nekem reggelre jött elő a jelenség mindig, amikor lehűlt már a motor. Függetlenül attól, hogy reggel -15 volt, vagy csak -1 fok. De az önindító tekert, mint a fene. Így utólag és a te esetedre is inkább arra gondolok, az üzemanyagrendszer (adagoló) eleresztette a nyomást reggelre.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.