Jump to content

egyhapsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    912
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

32 Segítőkész

egyhapsi névjegye

  • Felhasználói rang
    egyhapsi
  • Születésnap 1964-05-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunakeszi
  • Érdeklődés
    informatika, autók, VASÚT, minden műszaki dolog

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa c
  • Város
    Dunakeszi

Legutóbbi látogatók

2.664 profile views
  1. egyhapsi

    Corsa C - Általános -

    Pont ez az Zotya. Eddig rézpasztát használtam, és attól állt be a gumírozott csap a furatban. Lekopogom, eddig működik a teflon spray. Reggel jöttem haza munkából (kb. 26km), és ok
  2. egyhapsi

    Corsa C - Általános -

    Sziasztok! Karácsony előtti +10 fokban szétszedtem a féknyerget, mert éreztem fog a fék.. Lassan fékezve, majd a fékről levéve a lában, hagyva az autót gurulni, lehetett érezni, hogy enyhén bólint az autó. Valamikor ősszel cseréltem a tárcsákat is, és a betéteket is. Zimmermann mindkettő. Szóval fölemelve az autót emelővel, lehetett érezni, megforgatva a kereket a fék enyhén fogja a tárcsát. A Corsa jellegzetessége az úszónyereg. Az egyik gumírozott. Nem tudom mi okból, talán rezgéscsillapítás miatt. A lényeg a lényeg, ez volt megszorulva, de nagyon. Korábban ez is rézpasztát kapott, de nem jól működött azzal. Most, legutóbb teflon spray volt a kenőanyag. Szerintetek jó megoldás volt?
  3. egyhapsi

    Motor - benzines

    Igen, igen. Arra gondoltam én is.
  4. egyhapsi

    Motor - benzines

    Kormánymű cseréhez azt hiszem a bölcsőt is le kell engedni. Máskülönben nem fér ki. A gyertya csere szerintem ebben az esetben csak "varázslat" volt. Inkább motortartó bak, vagy ilyesmire gondolnék..
  5. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Neked éppen jó. Úgy látom ki kell fogni. Ezért írtam korábban, sokaknak tökéletesen bevált a Whaler. Astraba. Nekem a kettő darab Corsaba való Whaler még megvan.
  6. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Hogy érted Zotya, hogy univerzális ? Én arra a termosztátra gondoltam, amivel anno vettem a Corsat. Ami benne volt. De az még azt hiszem gyári volt. Egyébként úgy veszem észre, a termosztátok működési (nyitási, zárási) tartománya eltolódik az idő múlásával. Általában lecsökken. Szerintem az alúlhűtött használatból fakad az is amikor habosodik az olajbetöltő nyílás. Persze, meg a rövid utakból. De azért, mert lassan melegszik a motor.
  7. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Az Opel termosztátok messze a legszarabbak! Ilyenkor, amikor már fűteni is kell, kezdenek előjönni a termosztáthibák. Sokan a Whalerre esküsznek, nekem az sem jött be. Pár éve, szinte havonta dobáltam ki a Corsaból a különféle termosztátokat, mert egyik szarabb volt a másiknál. Talán úgy tudod a legegyszerűbben tesztelni, ha mész az autóval fűtés nélkül, majd a fűtést rátekered és nagymértékben leesik a hőmérséklet, merthogy a menetszél túlhűti a rendszert. Tehát rossz, mert a termosztátnak kompenzálnia kellene.. De irányadó valóban, ha vizsgálod a hűtőre menő vastag vízcsövet. Nem reklámként, de most "Kovácséktól" a Stahlter megy kb. már 3 éve hibátlanul.
  8. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    A kábelcsatlakozód félig le van csúszva, vagy kontaktos. Semmi extra. mozgasd meg, fújd be kontakt spray-el, stb.
  9. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Tévedsz! Nagyon nem mindegy milyen az a féktárcsa, és fékbetét, vagy éppen fékpofa. Anno magamnak lecseréltem a corsaban a hátsó fékpofákat zimmermannra, és jóformán azonnal sokkal jobb lett rögzítőfék hatásfoka. Lányom autójába textar tárcsa és zimmerman betét került, és ledöbbentem amikor vezettem az autóját. A sajátomba hétvégén megy a zimmerman tárcsa, zimmermann betét. Most Meyle a tárcsa, a betét meg a fene tudja, talán Lpr. De visít is rendesen..
  10. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Zimmermann a legjobb!
  11. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Nem habosodik. A habosodás a hideg üzemtől van, a rövid utaktól. Vagy ha a termosztát nem engedi üzemi hőmérsékletre felmelegedni a motort.
  12. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Nekem az van a Corsaban most is, nem véletlenül javallottam. Nem fogy jobban, bármely más olajnál.., és nem feltétlenül csak extrém hidegben használható. A legeslegjobb olajak egyike!
  13. egyhapsi

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    A mobil 1 esp 0w40 bármelyik motorba tökéletes! A Z14XE-be is. Nyugodtan használd. Azt fogod tapasztalni, mintha kapott volna plussz 10 lovat..
  14. egyhapsi

    Motor - benzines

    Honnan tudtad, hogy melyik tőkét kell cserélned? Milyen lett utána?
  15. egyhapsi

    Általános műszaki problémák!

    Szerintem meg a Wahler, meg a gyári egy nagy rakás Szar!!!!! A csergo-ben vettem kétszer is gyárit tavaly, jó ha egy hónapig bírták. Egyébként C Corsaról van szó, Z12XE, de tök mindegy. És hogy mi volt a jelenség? Beszerelés után mentem pár próbakört, a rendszer légtelenítette magát, majd a nagyjából 90 fokos vonal előtt 1 mm-el megállt a mutató. Kb. 2 hétig tartott az öröm, majd fokozatosan lejjebb adta a hőmérséklet.. Egy hónap után már a 80-at alíg hagyta el mutató. Legutóbb ezt raktam bele. Igaz, csak a közepe, ház nélkül. De -20 fokos reggelen, 5 km után 80 fokos volt a víz, és meg sem állt 90 fok-ig. Ennek már 3 hónapja, mármint a legutóbbi termosztát cserének.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.