Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én inkább H-Astrára tippelnék.

Nekem az A Omega háromizzós két térképolvasó lámpás beltéri világítótestje a nagyon teccős. Vaterán mindig van pár dabab, 2-4.000Ft között, akár honi bontásból, akár külföldről. Az sima sarus csatlakozású. Asszem talán Asztrásgyerek aplikált olyat a sárkányába.

Már nálam is tervben van, de momentán van fontosabb is.

Link to comment
Megosztás:

Én inkább H-Astrára tippelnék. Am ilyen csatit szerintem tudsz csinálni te is. A régi kábel a számítógépbe az ide kábel az a széles szürke. Annak a csatlakozója ilyen. Csak ugye sokkal több pines na most 9pint leszámolsz és annxit lecsípsz és ott a csatid. Ha nem kell neked ez a lámpa átveszem szívesen. Egyébként sztem az a sok pin arra is utalhat, hogy magától elhalványodós cuccos volt ez a lámpa. Amúgy 4-5szál vezeték neki elég volna a jelenlegi darabszám ami az autódba van a lámpán, plusz egy állandó táp a térkép olvasó végett. Sztem a többi az a elhalványodásért felelős. Amúgy meg szerintem egy 12voltos Robogó aksival ki tudod világítani mi micsoda én legalább is ilyennel csináltam az enyémet....... De ha meg akarsz tőle válni akkor át veszem :devlish: Vagy ha tudsz még 1darabot. :D

Nem eladó! :devlish:

Igen, az IDE csatira én is gondoltam, de az két soros. Valószínű reszelgetni kéne, nem csak vágni... :lol:

Amúgy ezzel a halványítós dologgal lehet, hogy jót mondasz. Majd kipróbálom valahogy.

De addig is, ha valakinek van hozzá rajza vagy csatija ne tartsa vissza.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nem eladó! :devlish:

Igen, az IDE csatira én is gondoltam, de az két soros. Valószínű reszelgetni kéne, nem csak vágni... :lol:

Amúgy ezzel a halványítós dologgal lehet, hogy jót mondasz. Majd kipróbálom valahogy.

De addig is, ha valakinek van hozzá rajza vagy csatija ne tartsa vissza.

Előre is köszi!

úgy sem a lámpába lesz a móka. Nekünk a citromba elhalványodós szereztem citrom lámpát és nekem nem halványodott. :D

És tényleg igazad van az 2soros.. De vannak ilyen kis vékony 1sorosok 4-5pinnel számítógép tápon. Nekem is olyan van a lámpán most. Csak nekem 4tuskés. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, BÚÉK!

Az ablaktörlő kapcsolót és az indexkapcsolót, fel lehet cserélni? Legyenszíves valaki nézze meg, jobb kézzel tudok csak vezetni, ezért szeretném, felcserélni fizikailag.

Szabi

Háááát... "csak úgy" plug&play rendszerben biztos hogy nem. Elég melósan, a bajuszkapcsolók kábelét megtolva, és a másik oldalra áthúzva talán, de egyáltalán nem biztos, hogy a két bajuszkapcsoló "fejjel lefelé" becsúszik, és bekattan egymás helyére :lol:

Ha csak rövid távra kéne átcsinálni, akkor biztos hogy nem éri meg átalkotni az egészet.

Link to comment
Megosztás:

Nem eladó! :D

Igen, az IDE csatira én is gondoltam, de az két soros. Valószínű reszelgetni kéne, nem csak vágni... :lol:

Amúgy ezzel a halványítós dologgal lehet, hogy jót mondasz. Majd kipróbálom valahogy.

De addig is, ha valakinek van hozzá rajza vagy csatija ne tartsa vissza.

Előre is köszi!

Ha találsz rajta valamilyen GM számot, kiderítjük mihez való, úgy könnyebb rajzot keresni hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Hello,

Elgondolkoztam ezen a lámpán, szóval rosszabb is mint a gyári, nem csak ugyanolyan rossz? :lol: Meg lehet ebben is motorral állítani a magasságot?

Az egybeindexeshez nem lehet társítani a motoros állítót. De látni tényleg nem lehet velük: nekem a jobbik, különindexes fajta volt, és még az emelt fényerejű izzókkal is borzalmasan teljesített amellett, hogy még be sem lehetett állítani rendesen, állandóan kancsal volt. Silány minőség, kritikán aluli összeszerelési minőség. Ahogy megjött az ősz és többet kellett világítani, inkább vettem egy pár gyári Valeot, ami emelt fényerejű izzóval milliószor jobban világít.

Link to comment
Megosztás:

Az egybeindexeshez nem lehet társítani a motoros állítót. De látni tényleg nem lehet velük: nekem a jobbik, különindexes fajta volt, és még az emelt fényerejű izzókkal is borzalmasan teljesített amellett, hogy még be sem lehetett állítani rendesen, állandóan kancsal volt. Silány minőség, kritikán aluli összeszerelési minőség. Ahogy megjött az ősz és többet kellett világítani, inkább vettem egy pár gyári Valeot, ami emelt fényerejű izzóval milliószor jobban világít.

akkor kihagyom, köszi

Link to comment
Megosztás:

akkor kihagyom, köszi

Sajnos képeket nem lőttem bizonyításképpen annak idején. Egyetlen dolog van, amiben az Angel Eyes lámpa jobb: a távfényben talán valamivel jobban produkál, mivel ugyebár 4 db izzóval világít olyankor, amiből 2 ráadásul sima szabad tükrös rendszerű.

Az Angel Eyes gyenge pontja a vetítőlencsés fényszóró, ami az olyan autókban is rühellnek, amelyekben gyárilag olyan van halogén izzóval. Pl: Mazda323F, Mazda xedos6...stb. Ezek a lámpatestek a vastag vetítőlencse miatt nyújtanak ilyen gyenge teljesítményt, egyszerűen elvesztik az erejüket.

Nekem az ütött be, amikor este mellémgurult egy másik F Astra és a fényszórója szépen vetítette az árnyékot az én fényszóróm által megvilágított részre. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos képeket nem lőttem bizonyításképpen annak idején. Egyetlen dolog van, amiben az Angel Eyes lámpa jobb: a távfényben talán valamivel jobban produkál, mivel ugyebár 4 db izzóval világít olyankor, amiből 2 ráadásul sima szabad tükrös rendszerű.

Az Angel Eyes gyenge pontja a vetítőlencsés fényszóró, ami az olyan autókban is rühellnek, amelyekben gyárilag olyan van halogén izzóval. Pl: Mazda323F, Mazda xedos6...stb. Ezek a lámpatestek a vastag vetítőlencse miatt nyújtanak ilyen gyenge teljesítményt, egyszerűen elvesztik az erejüket.

Nekem az ütött be, amikor este mellémgurult egy másik F Astra és a fényszórója szépen vetítette az árnyékot az én fényszóróm által megvilágított részre. :lol:

Én egyébkén látok az angellel. Bár egy kalap kaka az egész ez tény utálom is de én a látásra nem panaszkodom....

És táv fénynél nekem legalább is le veszi a tompítottat. :D Tehát csak 2izzóval világít. Fény kürtöt nyomva tartva pirít mind a 4izzó. De hát kinek mi. EGY tény nagyon gyenge silány cucc ez az angel ennyi pénzért. Ha most adnám a fejem ilyenre akkor nem vennék angelt, úgy hogy más se tegye. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Ha most adnám a fejem ilyenre akkor nem vennék angelt, úgy hogy más se tegye. :lol:

De legalább jól néz ki... :D

Más!

Nem tudom már melyik topikban volt szó az index komfort elektronikásításról. Lehet, hogy épp itt. Linkelte is valaki egy Ignis-es figura honlapját. Felvettem a sráccal a kapcsolatot és bár az ő vezérlője direkt Ignis-hez lett kialakítva, de azóta továbbfejlesztette és készített már majd minden Suzuki-hoz, emellett 2005-ös Toyota SELICA-hoz, és RAV4-hez és ami talán nekünk is jó hír Opel ASTRA G-hez, és VECTRA B-hez is.

Ha érdekel valakit a komfortelektronikája, kapcsolási rajz alapján az ASTRA F-hez is elkészíti kb. 5.000Ft + 800Ft postaköltség áron. A srác Budapesti, így fővárosiaknak értelemszerűen nincs postaköltség. Nagy valószínűség szerint, ha találok az enyémről kapcsolási rajzot elkészíttetem vele, mivel én nem értek hozzá, egy hasonlóan működő gyári megoldás meg kissé borsosabb lenne. Ha kell valakinek, szívesen továbbítom PÜ-ben a neki írt levelem és a válaszát, benne az elérhetőségeivel.

Link to comment
Megosztás:

De legalább jól néz ki... :devlish:

Más!

Nem tudom már melyik topikban volt szó az index komfort elektronikásításról. Lehet, hogy épp itt. Linkelte is valaki egy Ignis-es figura honlapját. Felvettem a sráccal a kapcsolatot és bár az ő vezérlője direkt Ignis-hez lett kialakítva, de azóta továbbfejlesztette és készített már majd minden Suzuki-hoz, emellett 2005-ös Toyota SELICA-hoz, és RAV4-hez és ami talán nekünk is jó hír Opel ASTRA G-hez, és VECTRA B-hez is.

Ha érdekel valakit a komfortelektronikája, kapcsolási rajz alapján az ASTRA F-hez is elkészíti kb. 5.000Ft + 800Ft postaköltség áron. A srác Budapesti, így fővárosiaknak értelemszerűen nincs postaköltség. Nagy valószínűség szerint, ha találok az enyémről kapcsolási rajzot elkészíttetem vele, mivel én nem értek hozzá, egy hasonlóan működő gyári megoldás meg kissé borsosabb lenne. Ha kell valakinek, szívesen továbbítom PÜ-ben a neki írt levelem és a válaszát, benne az elérhetőségeivel.

Ja ja itt volt és én vetettem fel. Aztán valaki linkelte őt. Én is közbe már beszéltem vele. :lol: majd valamikor legyártatom vele. :D

Link to comment
Megosztás:

Én egyébkén látok az angellel. Bár egy kalap kaka az egész ez tény utálom is de én a látásra nem panaszkodom....

És táv fénynél nekem legalább is le veszi a tompítottat. :lol: Tehát csak 2izzóval világít. Fény kürtöt nyomva tartva pirít mind a 4izzó. De hát kinek mi. EGY tény nagyon gyenge silány cucc ez az angel ennyi pénzért. Ha most adnám a fejem ilyenre akkor nem vennék angelt, úgy hogy más se tegye. :D

Az angel árából futja egy pár új, gyári, motoros fényszóróra. Én pl 13-14-ért vettem a Valeot annak idején, motorral együtt.

Link to comment
Megosztás:

De legalább jól néz ki... :lol:

Más!

Nem tudom már melyik topikban volt szó az index komfort elektronikásításról. Lehet, hogy épp itt. Linkelte is valaki egy Ignis-es figura honlapját. Felvettem a sráccal a kapcsolatot és bár az ő vezérlője direkt Ignis-hez lett kialakítva, de azóta továbbfejlesztette és készített már majd minden Suzuki-hoz, emellett 2005-ös Toyota SELICA-hoz, és RAV4-hez és ami talán nekünk is jó hír Opel ASTRA G-hez, és VECTRA B-hez is.

Ha érdekel valakit a komfortelektronikája, kapcsolási rajz alapján az ASTRA F-hez is elkészíti kb. 5.000Ft + 800Ft postaköltség áron. A srác Budapesti, így fővárosiaknak értelemszerűen nincs postaköltség. Nagy valószínűség szerint, ha találok az enyémről kapcsolási rajzot elkészíttetem vele, mivel én nem értek hozzá, egy hasonlóan működő gyári megoldás meg kissé borsosabb lenne. Ha kell valakinek, szívesen továbbítom PÜ-ben a neki írt levelem és a válaszát, benne az elérhetőségeivel.

Nekem csak az nagy peros gomb nem tetszett rajta...és arra gondoltam, hogy ezt a legelengánsabban talán egy tempomatos indexkarral lehetne megcsinálni... :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem csak az nagy peros gomb nem tetszett rajta...és arra gondoltam, hogy ezt a legelengánsabban talán egy tempomatos indexkarral lehetne megcsinálni... :lol:

Mondjuk nekem csak a komfortrésze kellene, a pirosgombos extrákra semmi szükségem. Az elakadásjelző elég közel van, kényelmesen elérem.

Link to comment
Megosztás:

itt mindenki mondja, hogy így nem világit úgy nem világit de valaki xenonnal próbálta-e mert nem hinném hogy xenonnal is gyenge lenne mind a harmat.

s ha így besötétítem a fényszórót http://pics.coldline.hu/pics/429528-20120104 akkor fog veszteni a fényerőből?

Nekem nem jó a kép...De a sötétítés mindenképpen veszteséggel jár. :lol:

Link to comment
Megosztás:

a képet újra feltöltöttem most remélem jó.

se angel se sötétítés se semmi pfff.... jól állunk :D

Az index sötétítést nem tudom, de a fényszórónak nem lesz gyengébb a fénye ettől a sötétítéstől. Volt már aki megcsinálta... :lol:

Én is gondolkozok rajta, de nincs merszem szétszedni a fényszórót!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.