csóri Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Én ugyanúgy használom, mint előtte. 2500 körül váltok el (hidegen 2000-en inkább), pályán ahogy Elek is írta 3500 körül járok, 150km-en nem nyerek sokat, ha 110 helyett 130-al megyek... Kitisztulni kell hagyni a motort, ha nem járok pályán akkor hosszabb emelkedőn ha már meleg a motor 3-ban szoktam 100-al közlekedni, az kicsit kisöpri a koszt a motorból, és a kipufogó rendszerből.(de a pálya a legjobb neki) Hm.. Szerintem nincs mi kipucolódjón, azért a pörgetésnél figyelembe kéne venni, hogy magasabb hőfokon ég a gáz mint a benzin, szóval gyakorlatilag mindennek nagyobb a hőterhelése. (talán ezért is ajálják a felsőkenést+a bezin elpárolgásával járó hütés sincs.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 (talán ezért is ajálják a felsőkenést+a bezin elpárolgásával járó hütés sincs.) a felső kenő az ken.. és nem hűt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 a felső kenő az ken.. és nem hűt ;) Olvasd el mégegyszer mit írt... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csóri Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 a felső kenő az ken.. és nem hűt ;) Nos ken és hűt. Mert hogy a mit is kell kenni?? A gáz nem ken úgy de le se mossa a felhordott olajfilmet mint a benzin. viszont az gáz már gáz ként kerül a hengerbe és az elpárolgása igy már nem jár hőelvonással ellentétbe a benzinnel. Nem azért fogy el a szelep mert nincs vagy levés a kenése hanem mert nincs hütése és addig amig a benzinnél korom is képződik az jó értelemben védi a szelep tányért és a fészket is . Csak pár 100 fokkal magasabb hőfokon ég a gáz mint a benzin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 rendben legyen ;) majd 150ekm után kiderül hogy szükséges lett e volna vagy sem ;) de én azt nem értem hogy 1ml hogy tud védelmet nyújtani 1000km-re... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csóri Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 rendben legyen ;) majd 150ekm után kiderül hogy szükséges lett e volna vagy sem ;) de én azt nem értem hogy 1ml hogy tud védelmet nyújtani 1000km-re... mert kb 1 dl jut az ezer km-re bittos valami csoda anyag.-) nyári üzememben azt hiszem tőltetek a tartályba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 mert kb 1 dl jut az ezer km-re bittos valami csoda anyag.-) nyári üzememben azt hiszem tőltetek a tartályba. azaz 1 dl... :) én nyomtam mellé :omg: neked villany vagy mechanikus van ? ki ? hol? és mennyiért rakták bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csóri Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 azaz 1 dl... :) én nyomtam mellé :omg: neked villany vagy mechanikus van ? ki ? hol? és mennyiért rakták bele? Nekem nincs benne, ezért irtam, hogy a gáztartályba fogok töltettni a nyárra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Nekem nincs benne, ezért irtam, hogy a gáztartályba fogok töltettni a nyárra. jah:) olyan nekem is van benne :) amikor töltik be az enyémbe : Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 olyan nekem is van benne :) Mibe fáj egy ilyen kezelés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Mibe fáj egy ilyen kezelés? 10e egy patron :) +munkadíj Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 10e egy patron :) +munkadíj csudaszernek kissé drága :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 csudaszernek kissé drága :unsure: az hát... és nemtudni hogy ér e valamit.. mint ha flash occob lenne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január29, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Január29, 2012 mi volt a neve amit a tiedbe töltöttek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 mi volt a neve amit a tiedbe töltöttek? tunap 164 még mondtad is hogy jófajta cuccokat csinál a tunap ... ebayen van 27eur-t :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január29, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Január29, 2012 jaja, pont most néztem.... neked kellett beletekerni valami adaptert a flakonba, vagy a levegőt a flakon aljára csatlakoztatták? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 jaja, pont most néztem.... neked kellett beletekerni valami adaptert a flakonba, vagy a levegőt a flakon aljára csatlakoztatták? ha jól emlékszek... a flakon teteje az belemegy az adapter helyére , a flakonba meg becsavart egy adaptert (szerintem tudok olyat csinálni :) ) az adapter végén meg valami kerék szelep... lényeg hogy üresnek kell lenni a tartálynak... ha veszel gondolj rám is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 mert kb 1 dl jut az ezer km-re bittos valami csoda anyag.-) nyári üzememben azt hiszem tőltetek a tartályba. A taxisok is használják, és nem tesznek bele csodaszert, és több 100e km-t elmennek LPG-vel, szóval hülyeség erre pocsékolni a pénzt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 én ugyan úgy használom... :) az is benne van hogy kevesebb a korom ,de a fagyi itt se árt ,sőt érezni is szoktam hogy 30-40km pálya után jobban megy... ugyan úgy elhúzom a váltás városba 4-4.5e :),ha olyan kedvem van, mert finom :D pályán meg 4e fölé nem nagyon forgatom hosszú ideig , gondolom nálatok is 4e=130kmh sőt inkább 3.5-4e között használom .... mert lényegesen kevesebbet fogyaszt 110-120nál.. én így szeretem :) 4e=140km/h ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 4e=140km/h ;) Nálam Z14XEP 4e=130 Az 1.6-nak nem más áttételezésű a válója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Nálam Z14XEP 4e=130 Az 1.6-nak nem más áttételezésű a válója? Nem tudom :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Nálam Z14XEP 4e=130 Az 1.6-nak nem más áttételezésű a válója? Igen, az 1.6-nak más a váltóáttétele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukacmalac Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Sziasztok! Napi szintem olvasom a fórumot, sok jó információt lehet szerezni belőle. Az itt olvasottak után mertem nyugodt lélekkel belevágni a gázosításba. Nekem Astra H 1.4 - be lett Landi rendszer szerelve, 53 literes pótkeréktartállyal Dunakeszin 2011. nov. 7-én. Lényegileg minden rendben van a kocsival, a multiszelepen kellett állítani csak, mert nem lehetett 38 liternél többet tankolni bele. Egy korábbi hozzászólásban olvastam valahol, hogy a fedélzeti computer nem tud mit kezdeni az adatokkal, ha gázon van az autó. Utolsó gáztankolásom 520 km-re 34,7 liter volt, az elfogyasztott üzemanyagmennyiség compi szerint 36,2 liter. Én ezt úgy értelmezem, hogy mégis tud valamit mérni, a különbség nyilván az elfogyasztott benzin. Egyébként az átkapcsolásig computer szerint kb 0,2 liter benzin fogy el, (néha szoktam nézni csak úgy brahiból). Kiszámoltam, hogy hányszor indítottam hidegen, (munkábajárásra használom a kocsit, tehát egyszerű) ez kb fedezi azt a különbséget amennyivel a computer többet mutatott. Amit még kipróbáltam, hogy menet közben egyenletes útviszonyok között természetesen, átkapcsoltam benzinre, ekkor a pillanatnyi fogyasztásmérő kb 0,5-0,7 literrel kevesebbet mutatott stabil 100 km/h-s tempónál. Természetesen lehet, hogy ezek csak merő véletlenek, semmi esetre sem kötekedni akartam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Sziasztok! Napi szintem olvasom a fórumot, sok jó információt lehet szerezni belőle. Az itt olvasottak után mertem nyugodt lélekkel belevágni a gázosításba. Nekem Astra H 1.4 - be lett Landi rendszer szerelve, 53 literes pótkeréktartállyal Dunakeszin 2011. nov. 7-én. Lényegileg minden rendben van a kocsival, a multiszelepen kellett állítani csak, mert nem lehetett 38 liternél többet tankolni bele. Egy korábbi hozzászólásban olvastam valahol, hogy a fedélzeti computer nem tud mit kezdeni az adatokkal, ha gázon van az autó. Utolsó gáztankolásom 520 km-re 34,7 liter volt, az elfogyasztott üzemanyagmennyiség compi szerint 36,2 liter. Én ezt úgy értelmezem, hogy mégis tud valamit mérni, a különbség nyilván az elfogyasztott benzin. Egyébként az átkapcsolásig computer szerint kb 0,2 liter benzin fogy el, (néha szoktam nézni csak úgy brahiból). Kiszámoltam, hogy hányszor indítottam hidegen, (munkábajárásra használom a kocsit, tehát egyszerű) ez kb fedezi azt a különbséget amennyivel a computer többet mutatott. Amit még kipróbáltam, hogy menet közben egyenletes útviszonyok között természetesen, átkapcsoltam benzinre, ekkor a pillanatnyi fogyasztásmérő kb 0,5-0,7 literrel kevesebbet mutatott stabil 100 km/h-s tempónál. Természetesen lehet, hogy ezek csak merő véletlenek, semmi esetre sem kötekedni akartam. A 0.2l benzin reális, nekem is kb úgy jön ki, de hidegben lehet hogy még több is. Én 12km-re járok dolgozni, nyáron hamar átkapcsol, 1km alatt, de hidegben, pl ma reggel -12.5 fokban 5km után kapcsolt át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 de hidegben, pl ma reggel -12.5 fokban 5km után kapcsolt át. aztaqrva... -7.5 , 5 perc kaparás, és 300méter... valami van nálad ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts