Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A kolléga azt kérdezte, hogy nem túl gyakori-e az évenkénti csere. Te pedig azt mondtad, hogy legalább 2 évenként illik. A válaszod olyan kérdést tételez fel, mint pl. "nem baj, ha 8 évenként cserélem a fékolajat?"

Ha gondolod kijavíthatom. Lényeg, hogy megértette és nem kellett 6 sort írnom :)

Te figyeled? Már megint nincs rajta sapka.. :P csak kalap... :hiya: :lol: :(

Link to comment
Megosztás:

Te figyeled? Már megint nincs rajta sapka.. :D csak kalap... :P :P :)

Jóvanna. Engem zavar. Humán iskolába ( is ) jártam :D :(

Meggondoltam, de nagyon nem volt mit választanom mert mindenképp 1-2 éves autó kell, Opel és dízel. Ezesetben pedig vagy 1.3 , 1.7 vagy 1.9 CDTI. Az 1.7 az ami még ér is valamit... :P :D

Én nem mernék használt turbós autót venni... :hiya:

Common-rail, 1600bar ( ha jól tudom ), változtatható geometriájú turbó?

Használtan biztos nem merném bevállalni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is be kéne hekkelni valami döglégyfogót mert az épp nincs 1 éves hűtő lassan fűtő lesz :( főleg ha így hajtom a járgányt :hiya: csak amiket mifelénk ha lehet egyáltalán kapni vagy méregdrága vagy azt sem tudják mi az.. :P

Valaki tud valami helyet ahol ármegjelöléssel lehet kapni? :lol:

Ez nem "légyfogó" hanem "téliesitő izé", amely ha fent van, kevesebb hideg levegő éri közvetlenül a hűtőt. Idén vettem le először - én sem tudtam hogy van ott ilyen - de már nekem is teli van bogárral a hűtő :D ..de sebaj, addig jó amig nem egy őzike vagy vaddisznó kerül bele. :)

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna. Engem zavar. Humán iskolába ( is ) jártam :hiya: :)

Én nem mernék használt turbós autót venni... :(

Common-rail, 1600bar ( ha jól tudom ), változtatható geometriájú turbó?

Használtan biztos nem merném bevállalni... :P

ezé vettünk újat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna. Engem zavar. Humán iskolába ( is ) jártam

Én nem mernék használt turbós autót venni...

Common-rail, 1600bar ( ha jól tudom ), változtatható geometriájú turbó?

Használtan biztos nem merném bevállalni...

Én is de nem kifejezetten adok rá, egyszerűen értelmezem azt csoki.. :D :)

Amúgy ja, de ott a kompresszor adja le azt az 1600-1800 bar nyomást, nem a turbo -az kicsit apróra szétfújná a hengerfejet :D egyébként gyárilag kapcsolóüzemű van bennük, olyan 1800 r/min-nél kezd el nyomni, 2700 körül már fullon tölt. Amúgy épp egyik munkatársam öccsének van egy 1.7 CDTi mocis H Caravanja, 140 ezret bírt a turbo :P -amit újonnan vett és nem egy versenystílusú srác..

sebaj, addig jó amig nem egy őzike vagy vaddisznó kerül bele. :(

Még jó.. :hiya: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Ha már az én garázsomba bejut valaki a két kuvaszon és a kőkerítésen, vaskapun át, akkor nem bent felejtett térképért vagy a pótkerékért jön!!! A kocsit meg nehezen tudná kivinni mindezeken keresztül, főleg nem éri meg a macerát egy 17 éves Fastráért!

Azért mégis zárok mindent...

Nekem is ott henyél a kutya közvetlen a garázs mellett de lekenyerezhetetlen eb nincs :D a másik meg úgy kb 1.5-2 éve 4 kapuval arrébb a sofőr kollégának felnyomták a garázsát azóta én is zárom mindíg, még a kocsit is -ha otthon is vagyok mert azért kerül bent némi érték. Eleve lehetetlen hang nélkül bejutni az udvarba de azért biztos ami biztos plusz van pár harci macskám amelyek nagyon hűségesek és féltik is a cumóimat :D múltkor fater azt hitte nyitva a kocsi mert kellett volna neki a racsnis crova készletem, hát nem nekiment a párducom? :) Belemélyesztette pár helyen a körmét a lábába :( :P azóta inkább megkér, hogy adjam oda neki kölcsönbe.. :hiya: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ott henyél a kutya közvetlen a garázs mellett de lekenyerezhetetlen eb nincs :P a másik meg úgy kb 1.5-2 éve 4 kapuval arrébb a sofőr kollégának felnyomták a garázsát azóta én is zárom mindíg, még a kocsit is -ha otthon is vagyok mert azért kerül bent némi érték. Eleve lehetetlen hang nélkül bejutni az udvarba de azért biztos ami biztos plusz van pár harci macskám amelyek nagyon hűségesek és féltik is a cumóimat :D múltkor fater azt hitte nyitva a kocsi mert kellett volna neki a racsnis crova készletem, hát nem nekiment a párducom? :) Belemélyesztette pár helyen a körmét a lábába :( :P azóta inkább megkér, hogy adjam oda neki kölcsönbe.. :hiya: :lol:

:D

csak nehogy neked is nekedmenjenek :D

Link to comment
Megosztás:

ezé vettünk újat :lol:

Te kis burzsoá! :(

Amúgy ja, de ott a kompresszor adja le azt az 1600-1800 bar nyomást, nem a turbo -az kicsit apróra szétfújná a hengerfejet :D egyébként gyárilag kapcsolóüzemű van bennük, olyan 1800 r/min-nél kezd el nyomni, 2700 körül már fullon tölt. Amúgy épp egyik munkatársam öccsének van egy 1.7 CDTi mocis H Caravanja, 140 ezret bírt a turbo :) -amit újonnan vett és nem egy versenystílusú srác..

Jóvanna. Gázolaj amúgyis traktorba, kombájnba és teherautóba való, a kocsi benzinnel megy :P

De tény, hogy elég érzékenyek ezek a gépek, gázoljaminőségre, sokmindenre, meg ahol keletkezik 1600-1800 bar nyomás ( lényegtelen, hol ), ott azért már igénybevétel is van bőven :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna. Gázolaj amúgyis traktorba, kombájnba és teherautóba való, a kocsi benzinnel megy :(

De tény, hogy elég érzékenyek ezek a gépek, gázolaj minőségre, sok mindenre, meg ahol keletkezik 1600-1800 bar nyomás ( lényegtelen, hol ), ott azért már igénybevétel is van bőven :P

Az autó meg dieselolajjal.. mf1.gif

Egyébként valóban megérzi a különbséget, asszonyé a mol anyaggal a legjobb, a kagylósé nem tecc neki annyira, nem is megy úgy tőle meg pár decivel több kell neki belőle. Az enyémnél is hasonló a szitu bár ott nem szembetűnő a különbség, inkább csak a fogyasztásban. Télire meg az őemfaunak az alpesije a legjobb.

Ja, és a turbohoz visszatérve, nem érdemes őket folyamatosban 2000 r/m alatt tartani, képes a turbo besülni tőle és nem árt néha megzavarászni, épp tegnap este szivattam meg egy pócwágenest vele.. :)

tegnap a tokaji hegyalja fesztiválon egyetlen kellemes élményem egy púpos wartburg látványa volt

szépen rendbehozott darab :hiya:

Na, akkor már 1 ok amiért érdemes volt oda toppannod :lol:

Link to comment
Megosztás:

beültette egy suzukiba és azzal kellett hazamennie :D :D

de a tréfa rosszul sült el, az exopeles, exvw-s kollégának a japán technika láttán kisimultak a ráncai, lejjebb ment a vérnyomása, megnyugodott, és örömmel konstatálta, hogy létezik autó, amit nem kell állandóan szerelni, nem dobálja a hibakódokat és csak megy, és megy és megy :D :P :)

Ezért vettél te is új F Astrát? :lol:

2x nem illik ugyanazt a hibát elkövetni! :( :P :hiya:

Link to comment
Megosztás:

de a tréfa rosszul sült el, az exopeles, exvw-s kollégának a japán technika láttán kisimultak a ráncai, lejjebb ment a vérnyomása, megnyugodott, és örömmel konstatálta, hogy létezik autó, amit nem kell állandóan szerelni, nem dobálja a hibakódokat és csak megy, és megy és megy :D :D :(

2x nem illik ugyanazt a hibát elkövetni!

:hiya: Jóvanna, csak kötözködök :lol: :P (de azé' az opeles társulat csak jobban tetszik ha még mindig az opelfórumon használod el ráérős karaktereidet) :P :D Amúgy ha már egyébbe vagyunk kicsit tudnál nékem súgni suzukiológiából? Egy régi kedves barátnőmnek (nem Novy, nem qrtam :P ) kéne lőni egy régi tájpos swiftet. Egyet megnéztünk, és arról még én is megmondtam hogy rom, de ha találunk valami értelmesen kinéző darabot akkor mit érdemes megnézni rajta? Valami típusra vonatkozó sz.pásról nem tudsz véletlenül, vagy hogy mit érdemes jobban megnézni rajta? :)

Link to comment
Megosztás:

és csak megy, és megy és megy :D :D :P

Duracell elemet használsz? :(

:hiya: :lol: :D

Valami típusra vonatkozó sz.pásról nem tudsz véletlenül, vagy hogy mit érdemes jobban megnézni rajta? :)

A kasznit.. :P

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ha már egyébbe vagyunk kicsit tudnál nékem súgni suzukiológiából? Egy régi kedves barátnőmnek (nem Novy, nem qrtam :( ) kéne lőni egy régi tájpos swiftet. Egyet megnéztünk, és arról még én is megmondtam hogy rom, de ha találunk valami értelmesen kinéző darabot akkor mit érdemes megnézni rajta? Valami típusra vonatkozó sz.pásról nem tudsz véletlenül, vagy hogy mit érdemes jobban megnézni rajta? :)

Húha. Micsoda pálfordulat, Saul! :P

5-600ért már egész jókat lehet venni. De Magyarországon a használtautópiactól rémisztőbb dolog nincs :hiya:

Ami gyermekbetegségéről tudok, az a féltengelycsukló elhasználódása. ( komolyabb ) típushibái nincsenek, a motor-váltó örökélet, a kasznira nem jellemző a rohadás. Igazából bármennyire is utálják, fikázzák, egy igencsak jól eltalált, minimális szervízigényű, roppant megbízható kis autó. :lol:

De van swiftfórum is :D Ott olvasgathatsz többet :D

Link to comment
Megosztás:

Duracell elemet használsz? :(

:P :hiya: :lol:

A kasznit.. :D

jaja a kasztnit nézzétek meg, leginkább a felfüggesztéseknél.

elől kimondottan idióta nyúlványai vannak, és ott tud csúnyán rohadni.

volt pár :) nézésem, mikor lekerült a kerék, és össze vissza volt repedezve, és rozsdásodva az a nyúlványos rész.

és oda nem elég egy javító ív, mint az astrára a tankbetöltőnél.

Link to comment
Megosztás:

Húha. Micsoda pálfordulat, Saul! :lol:

Ami gyermekbetegségéről tudok, az a féltengelycsukló elhasználódása. ( komolyabb ) típushibái nincsenek, a motor-váltó örökélet, a kasznira nem jellemző a rohadás. Igazából bármennyire is utálják, fikázzák, egy igencsak jól eltalált, minimális szervízigényű, roppant megbízható kis autó.

Pontosan ezért nézünk neki swiftet :)

De van swiftfórum is :P Ott olvasgathatsz többet

Azé' ekkora fordulat nem volt :D :P :D

Tegnap kipróbáltam egyet amit rá akartak sózni... komolyan elkezdtem tisztelni ezt az izét. 12 éve egy szervíz bérautója, kábé 3x volt már rommátörve, a lámpái nem párásak voltak, hanem szabályosan folyt, mégcsak nem is csöpögött, folyt a víz :D de bazz, a kis 900 köbös a három hengerével, ment mintha le se lehetne állítani :hiya: :( szerencsétlennek már nem csak lógott a bele, hanem már a lógó beleit is a nyakára tekerték, de még így is megy....

Nah mindegy..., szal emelőre fel kell dobni amit nézünk az tuti. Köcce :P

Link to comment
Megosztás:

de bazz, a kis 900 köbös a három hengerével, ment mintha le se lehetne állítani :( :) szerencsétlennek már nem csak lógott a bele, hanem már a lógó beleit is a nyakára tekerték, de még így is megy....

Fura volt a dízel után, hogy ez megy is mi? :P

Amúgy egy 1.3 16V elég szépen megy azzal a könnyű kasztnival :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Pontosan ezért nézünk neki swiftet :)

komolyan elkezdtem tisztelni ezt az izét...

Na húzzál innen gyorsan... :hiya:

:D :D

Fura volt a dízel után, hogy ez megy is mi? :D

Amúgy egy 1.3 16V elég szépen megy azzal a könnyű kasztnival :P

Jah, megy..míg megy... :( :lol: Sanci is mesélhetne róla meddig is pedig nem törte meg, mégcsak meg sem húzta (kötéllel sem :P ) mégis 8 ezresen haldoklott...

Ha már stift akkor 1.6 16v, na azt hívják valaminek :P

Link to comment
Megosztás:

Ha valakinek még kell, gyári középdob.. ingyér odaadom ...tudom a lamellák azok készek benne. meg a cső is. Mittom én valakinek nem tellik óccsó utángyári dobra.

http://img210.imageshack.us/my.php?image=dscf4845.jpg http://img210.imageshack.us/img210/9906/dscf4845.th.jpg

Na amit az enyémről tavaly lehajítottam még az is 1000x jobb volt mint ez.. :) :(

Link to comment
Megosztás:

Na húzzál innen gyorsan... :P

Ha már stift akkor 1.6 16v, na azt hívják valaminek

B+ nem megszabadulni akarok a csajtól, hanem mobilizálni egy kicsit :D Kezdő vezető (igaz kb 2 éve, de a havi 3-4 teszkótúra nem ad nagy tapasztalatokat az úton :hiya:) Untig elég lenne neki egy 900-as, csak ne rohadjon ki alóla :(

Amúgy meg dehogy húzok, a ribit azé' jobban szeretem, kicsit füstöl, kicsit (nah jó, nagyon ) nem megy, de a mijjénk :D :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.