Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni:

milyen akkut vegyek a jó öreg X14NZ motoros paripába?

A GM Akku ami benne volt az 11 éves korában állt meg, utána mostanáig egy 44Ah-s startplusz vagy mi a csodát ttudtam venni bele, amit most leszeretnék cserélni.

Az egyik helyen azt mondták 60vagy 62 Ah-s APBattery valami olasz márka gondozásmentes állítólag 15.900 Ft

a másik helyen 60Ah-s Bannert ajánlottak 17ezerért

Ki mit használ ebben az árkategóriában???

Várom a véleményeket minél hamarabb, mert pénteken cserélni szeretném legrosszabb esetben ezt az akkut!

Üdv.: Elnök

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni:

milyen akkut vegyek a jó öreg X14NZ motoros paripába?

A GM Akku ami benne volt az 11 éves korában állt meg, utána mostanáig egy 44Ah-s startplusz vagy mi a csodát ttudtam venni bele, amit most leszeretnék cserélni.

Az egyik helyen azt mondták 60vagy 62 Ah-s APBattery valami olasz márka gondozásmentes állítólag 15.900 Ft

a másik helyen 60Ah-s Bannert ajánlottak 17ezerért

Ki mit használ ebben az árkategóriában???

Várom a véleményeket minél hamarabb, mert pénteken cserélni szeretném legrosszabb esetben ezt az akkut!

Üdv.: Elnök

Szerintem 55Ah-nál kisebbet ne vegyél.

Én nemrég vettem 55-ös bannert 18-ért,szerintem azt vedd.Nem a legalja kategória,viszont jó áron vannak.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A jégfehér ledezést. :lol:

Háttőőő... nemtom. Azt a verziót ami nekem van, azt kár megcsinálni, mert drága is, meg nem is jó. B) Majd egyszer ha sok időm lesz, kitalálom hogy, hogy lenne jó, mi kell hozzá, aztán ha megveszed, sörért összerakom amit vettél :D :D

Link to comment
Megosztás:

Háttőőő... nemtom. Azt a verziót ami nekem van, azt kár megcsinálni, mert drága is, meg nem is jó. B) Majd egyszer ha sok időm lesz, kitalálom hogy, hogy lenne jó, mi kell hozzá, aztán ha megveszed, sörért összerakom amit vettél :D :lol:

Drága? Miért mennyi volt? Mármint az alkotóelem hozzá. Mondd azt, hogy inkább csináljam meg én. :D Nekiálltam a fűtéskonzolnak is. Szét is törtem a kapcsolót egyből... Na de a többi része kész van. :D Sörért? Annyiért amennyitől leül a caravan?

Link to comment
Megosztás:

Drága? Miért mennyi volt? Mármint az alkotóelem hozzá. Mondd azt, hogy inkább csináljam meg én. :D Nekiálltam a fűtéskonzolnak is. Szét is törtem a kapcsolót egyből... Na de a többi része kész van. :lol: Sörért? Annyiért amennyitől leül a caravan?

Ez egy elég érdekes öszvér B) úgy indult hogy a gyári izzófoglalatokból kitéptem az izzót, és gyártottam a foglalatokba LEDet ellenállással. Utána az olyan foltos lett mint a qrvaélet, meg halvány is volt, úgyhogy vettem erős LEDeket (akkor még elég sokért volt), amiket szintén belegyártottam foglalatba. Ez már nem volt halvány, csak 4 helyen kisütötte a szemem, a többi meg csak úgy éppen látható volt. Akkor Novy kitalálta hogy csiszoljuk szét a LEDeket, mert akkor tök jól szórják a fényt, csakhogy én addigre vettem már jó(sok)pénzért 3-as osztású LED-hidakat. Ezekből a hidakból, plusz a csiszolt erős fényűekből csináltam egy verziót ami szerintem állat lett. Egy szépséghibája, hogy ez még a sima, fordulatszámmérő nélküli műszeregység volt. Aztán megvettem a ford.számosat, amibe áttettem az egész cumót, és az első bekapcsolás után inkább tettem bele izzókat, olyan remek lett :D Azóta is volt egy pár változat, de most is egy hidakból, bolti-foglalatos LEDekből, és 2 erős fényű csiszoltból álló ragasztópisztoly-hegy adja a fényt, ami mondjuk pont ma besötétült egy nagyobb kátyú után, úgyhogy megint forraszthatok valamit újra :D

Szóval ha most építeni kéne egy ledezést, akkor nem ilyet csinálnék, azt tuti :D Szerintem Gábor verzióját lenne érdemes megalkotni. Majd megnézem mi kell hozzá, aztán jól belemásoljuk majd a tiedbe :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni:

milyen akkut vegyek a jó öreg X14NZ motoros paripába?

A GM Akku ami benne volt az 11 éves korában állt meg, utána mostanáig egy 44Ah-s startplusz vagy mi a csodát ttudtam venni bele, amit most leszeretnék cserélni.

Az egyik helyen azt mondták 60vagy 62 Ah-s APBattery valami olasz márka gondozásmentes állítólag 15.900 Ft

a másik helyen 60Ah-s Bannert ajánlottak 17ezerért

Ki mit használ ebben az árkategóriában???

Várom a véleményeket minél hamarabb, mert pénteken cserélni szeretném legrosszabb esetben ezt az akkut!

Üdv.: Elnök

Én egy 74Ah-as név nélkülit vettem bele. Úgy rémlik 16 -körül volt.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy elég érdekes öszvér :D úgy indult hogy a gyári izzófoglalatokból kitéptem az izzót, és gyártottam a foglalatokba LEDet ellenállással. Utána az olyan foltos lett mint a qrvaélet, meg halvány is volt, úgyhogy vettem erős LEDeket (akkor még elég sokért volt), amiket szintén belegyártottam foglalatba. Ez már nem volt halvány, csak 4 helyen kisütötte a szemem, a többi meg csak úgy éppen látható volt. Akkor Novy kitalálta hogy csiszoljuk szét a LEDeket, mert akkor tök jól szórják a fényt, csakhogy én addigre vettem már jó(sok)pénzért 3-as osztású LED-hidakat. Ezekből a hidakból, plusz a csiszolt erős fényűekből csináltam egy verziót ami szerintem állat lett. Egy szépséghibája, hogy ez még a sima, fordulatszámmérő nélküli műszeregység volt. Aztán megvettem a ford.számosat, amibe áttettem az egész cumót, és az első bekapcsolás után inkább tettem bele izzókat, olyan remek lett :D Azóta is volt egy pár változat, de most is egy hidakból, bolti-foglalatos LEDekből, és 2 erős fényű csiszoltból álló ragasztópisztoly-hegy adja a fényt, ami mondjuk pont ma besötétült egy nagyobb kátyú után, úgyhogy megint forraszthatok valamit újra :lol:

Szóval ha most építeni kéne egy ledezést, akkor nem ilyet csinálnék, azt tuti :D Szerintem Gábor verzióját lenne érdemes megalkotni. Majd megnézem mi kell hozzá, aztán jól belemásoljuk majd a tiedbe :)

Erről esetleg van valakinek bármilyen véleménye,tapasztalata?? Elvileg ez is passzol a műszerfalba. :D B)

Link to comment
Megosztás:

Erről esetleg van valakinek bármilyen véleménye,tapasztalata?? Elvileg ez is passzol a műszerfalba. :D B)

Nem próbáltam ilyet, de nem is próbálnám. Nagyon szét-állnak a LEDek benne, és egyrészt nagyon sz.rul lehetne beletenni, mert a fényvezetőkbe szerintem elakadna, másrészt, pont egyenesen előre nem világít semmit, a fényvezetők pedig szembe vannak a lyukkal. Szóval a háttér, számlap lehet hogy egész jó lenne vele, de a mutatókat nem is látnád :lol: Ha egy LEDet be tud forgatni az ember a 3 közül, hogy előre világítson, akkor esetleg, csak akkor meg már a szórása nem lenne az igazi, és akkor meg foltos lenne. Kömié f.sza, pedig csak a gyári helyeken van, szerintem az a legjobb, ha gyári helyekre szeretnél tenni

Link to comment
Megosztás:

én már nem merem :lol:

Szia.

Tudnál nekem adni valami leírást arról, hogy a primo-t telepítetted.

Nekem Navon N470-em van eredeti Igo Amigovan ami Teljes európás. Ezt szeretném megtartani, ezért veszek egy másik kártyát amire feltenném a primot. Ha jól tudom valamit állítani kell a naviban is hogy elinduljon a primo, de ha kell visszatudom majd állítani hogy az eredeti Amigo működjön?

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Tudnál nekem adni valami leírást arról, hogy a primo-t telepítetted.

Nekem Navon N470-em van eredeti Igo Amigovan ami Teljes európás. Ezt szeretném megtartani, ezért veszek egy másik kártyát amire feltenném a primot. Ha jól tudom valamit állítani kell a naviban is hogy elinduljon a primo, de ha kell visszatudom majd állítani hogy az eredeti Amigo működjön?

leírom privibe amit brekmestertől tantultam :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.