Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Mese. :D Sokkal jobban megy x16xel. Igaz pörgetni kell de sokkal jobban megy. Amikor én átültem egy G astraba amibe x16xel volt hat mit ne mondjak bátrabb voltam egy csöppet.

Hosszú a váltója. 0-100 OK,mert egyet gangolsz,de amit mondtam 80-ról 120-ra suta. Kettőbe kéne visszavágni,hogy feléledjen mind a 100paripa. Vagy az én f13 3.94 váltóm kéne rá,de akkor megenné a fejemet.

Többet vártam 2x annyi powertól.

Link to comment
Megosztás:

Hosszú a váltója. 0-100 OK,mert egyet gangolsz,de amit mondtam 80-ról 120-ra suta. Kettőbe kéne visszavágni,hogy feléledjen mind a 100paripa. Vagy az én f13 3.94 váltóm kéne rá,de akkor megenné a fejemet.

Többet vártam 2x annyi powertól.

Ha 80-al utólérek egy kamiont, akkor is simán 5.-ben lenyomom még a 68 lovas dízellel is...

(jó, ha ülünk 5en az autóban, akkor visszarakom 4-be) Minek visszaváltani 2-be, 3-ba? :D

De egy családi barátunknak vettünk kb 2-3 éve egy ilyen 100 pacis ferdehátút, és iszonyat élmény volt ám vezetni.

Gyorsulásba pl 140-ig otthagyna mint az állat, ezt nekem ne mesélje be senki, hogy nem! Főleg nem egy 45 pacis kisvasat! :lol:

A te 45 paciddal esetleg az én DTL-emet fognád, lehet, hogy vernéd is, de azért abban sem vagyok olyan biztos... 80-ig esetleg, de 140-nél kéri az már a nyomatékot, meg a lóerőt! :D

Link to comment
Megosztás:

Aki ennyire visszavált előzésnél 2-3ba azért kíváncsi lennék a fogyasztására. Én pl a 60Le-vel 80-90-nél simán 5-ben előzök. Bár hülyeségekbe nem szoktam belemenni,de az annyira visszaváltáson azért meglepődtem. :D

Hát azért szerintem sokszor tud adni egy biztonságérzetet, ha 4-be, vagy 3-ba váltasz vissza. Nem azon a néhány másodpercen fog elszállni az addig faxa fogyasztásod :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha 80-al utólérek egy kamiont, akkor is simán 5.-ben lenyomom még a 68 lovas dízellel is...

(jó, ha ülünk 5en az autóban, akkor visszarakom 4-be) Minek visszaváltani 2-be, 3-ba? :D

De egy családi barátunknak vettünk kb 2-3 éve egy ilyen 100 pacis ferdehátút, és iszonyat élmény volt ám vezetni.

Gyorsulásba pl 140-ig otthagyna mint az állat, ezt nekem ne mesélje be senki, hogy nem! Főleg nem egy 45 pacis kisvasat! :lol:

A te 45 paciddal esetleg az én DTL-emet fognád, lehet, hogy vernéd is, de azért abban sem vagyok olyan biztos... 80-ig esetleg, de 140-nél kéri az már a nyomatékot, meg a lóerőt! :)

Egy 16 szelepessel 4.ből...hát az elég kényelmes előzés. :D

x16xel 10sec de 100-nál szúrja 3.ba én 3.ból próbáltam 80-ról,szerintem úgy több idő kellett neki 10sec-nál.Az meg nem is olyan nagy különbség az enyémmel szemben szvsz.

Link to comment
Megosztás:

Ez önmagában még nem jelentene neked információt. :D

8x17 et35

Első ránézésre azt hittem hogy kintebb va mint kellene aztán arra ültetés de ezek szerinte nem az ET vel van gond! :lol:

Hát azért szerintem sokszor tud adni egy biztonságérzetet, ha 4-be, vagy 3-ba váltasz vissza. Nem azon a néhány másodpercen fog elszállni az addig faxa fogyasztásod :)

Én inkább előre felmérem a terepet, hogy mennyire jönnek szembe és hogy mit előzök, mert azt utálom amikor előzök és akkor visszavált és elkezd gyorsúlni az illető. De szerintem 70-nél 4-nél lejebb nem is szoktam váltani. 2-ba meg simán lefejelném a szélvédőt! :D

Link to comment
Megosztás:

Aki ennyire visszavált előzésnél 2-3ba azért kíváncsi lennék a fogyasztására. Én pl a 60Le-vel 80-90-nél simán 5-ben előzök. Bár hülyeségekbe nem szoktam belemenni,de az annyira visszaváltáson azért meglepődtem. :D

Az én fogyasztásom nyáron 4.6,hogy előzésnél 5500ig leforgatom. A féket nem használom az a titka a jó fogyinak.

Egyszer próbáld 3.ba vissza gázfröccsel és meglepődsz mennyivel gyorsabban megy az előzés. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Első ránézésre azt hittem hogy kintebb va mint kellene aztán arra ültetés de ezek szerinte nem az ET vel van gond! :D

Én inkább előre felmérem a terepet, hogy mennyire jönnek szembe és hogy mit előzök, mert azt utálom amikor előzök és akkor visszavált és elkezd gyorsúlni az illető. De szerintem 70-nél 4-nél lejebb nem is szoktam váltani. 2-ba meg simán lefejelném a szélvédőt! :lol:

Nem is azt mondtam, hogy 2-ba dobd vissza, de én azért nem vagyok ennek a lendületből előzésnek a híve. Akárhogy felmérem előtte, még mindig megeshet, hogy valamit benéztem, és a semmiből ott terem velem szemben valami állat 170-el vagy többel, és olyankor 5-ösben necces lesz mondjuk egy kamion mellől lelépni. Szerintem. És inkább fogyjon el egy pici benzin plusszba, még mindig olcsóbb, mint egy új autó és a kórházi számla. :D

Link to comment
Megosztás:

Ha 80-al utólérek egy kamiont, akkor is simán 5.-ben lenyomom még a 68 lovas dízellel is...

(jó, ha ülünk 5en az autóban, akkor visszarakom 4-be) Minek visszaváltani 2-be, 3-ba? :D

De egy családi barátunknak vettünk kb 2-3 éve egy ilyen 100 pacis ferdehátút, és iszonyat élmény volt ám vezetni.

Gyorsulásba pl 140-ig otthagyna mint az állat, ezt nekem ne mesélje be senki, hogy nem! Főleg nem egy 45 pacis kisvasat! :D

A te 45 paciddal esetleg az én DTL-emet fognád, lehet, hogy vernéd is, de azért abban sem vagyok olyan biztos... 80-ig esetleg, de 140-nél kéri az már a nyomatékot, meg a lóerőt! ;)

Ne keverd össze a dízeledben van nyomaték, egy kis köbcentis benzinesben meg nincs. Ekkora kasztnival ilyen kevés lóval vagy lendületből előzők, vagy sehogy. Esetleg ha van 3kilóméter belátható szabad hely akkor, de úgy is csak max. 100-ig addíg még van számottevő gyorsulása 3.-ban aztán már nincs.

Há ezkecsinyánije? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ne keverd össze a dízeledben van nyomaték, egy kis köbcentis benzinesben meg nincs. Ekkora kasztnival ilyen kevés lóval vagy lendületből előzők, vagy sehogy. Esetleg ha van 3kilóméter belátható szabad hely akkor, de úgy is csak max. 100-ig addíg még van számottevő gyorsulása 3.-ban aztán már nincs.

Az enyémben pont van elég nyomaték. 45ló és 88nm az majdnem a duplája a teljesítménynek. 1.0-ás swift 53lovas és 75nm.

Link to comment
Megosztás:

Egyszer próbáld 3.ba vissza gázfröccsel és meglepődsz mennyivel gyorsabban megy az előzés. :D

Nem merem! Kímélni kell :D de majd tavasszal ha jó idő lesz akkor megkergetem de 5000-ig akkor se fogom merni neki kergetni, para hogy szétszáll. :lol:

Nem is azt mondtam, hogy 2-ba dobd vissza, de én azért nem vagyok ennek a lendületből előzésnek a híve. Akárhogy felmérem előtte, még mindig megeshet, hogy valamit benéztem, és a semmiből ott terem velem szemben valami állat 170-el vagy többel, és olyankor 5-ösben necces lesz mondjuk egy kamion mellől lelépni. Szerintem. És inkább fogyjon el egy pici benzin plusszba, még mindig olcsóbb, mint egy új autó és a kórházi számla. :D

Na jó nem azt mondom hogy sose volt olyan helyzetem, hogy nem kellett még 2-őt lejebb váltanom, de kényelmes előzések híve vagyok. Bár lehet azért mert olyan szarok az utak, hogy 2 kézzel kell kapaszkodni a kormányba nem hogy előzésnél még váltogassak is! Amerre én járok naponta olyan nyomvájú van hogy a kamion melletti előzést is meg kell gondolni. :)

Semmivel sincs gond. :D

A végén kiderül hogy gyári! ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem merem! Kímélni kell :D de majd tavasszal ha jó idő lesz akkor megkergetem de 5000-ig akkor se fogom merni neki kergetni, para hogy szétszáll. :lol:

Na jó nem azt mondom hogy sose volt olyan helyzetem, hogy nem kellett még 2-őt lejebb váltanom, de kényelmes előzések híve vagyok. Bár lehet azért mert olyan szarok az utak, hogy 2 kézzel kell kapaszkodni a kormányba nem hogy előzésnél még váltogassak is! Amerre én járok naponta olyan nyomvájú van hogy a kamion melletti előzést is meg kell gondolni. :D

A végén kiderül hogy gyári! :)

Az szemét egy valami. Kecskemét és Dunaföldvár között az 52-esen, na ott kb. végig lehetne menni elengedett kormánnyal, olyan, mintha vonattá válna az autó... Az út se sokat kanyarodik, a nyomvályú is szépen vezeti. Utálom azt az utat.

Link to comment
Megosztás:

De mire elég? :D

Közlekedni,ugyanúgy,mint a 100lovas asztra. A TAXI feelinghez kell egy c20let.

Könnyedén viszi a bódét üresen hátszéllel enyhe lejtőn. :lol: Ugyen ne ámítsuk magunkat, 90-100ló alatt nem beszélhetünk erős gépről meg sima előzésről. :D

Max ketten ülünk a Corsában. 16xel-lel sem haladnék jobban,mert az sem tud olyat,hogy pár másodperc alatt kikerüli a kamiont.

Gondolatban szoroztam kettővel a corsa menetteljesítményét,de nem sokkal volt jobb 80 felett amit vezettem. A "vége" nyilván több de nem megyek 140-nél pályán sem többel,semmivel.

Link to comment
Megosztás:

Közlekedni,ugyanúgy,mint a 100lovas asztra. A TAXI feelinghez kell egy c20let.

Max ketten ülünk a Corsában. 16xel-lel sem haladnék jobban,mert az sem tud olyat,hogy pár másodperc alatt kikerüli a kamiont.

Gondolatban szoroztam kettővel a corsa menetteljesítményét,de nem sokkal volt jobb 80 felett amit vezettem. A "vége" nyilván több de nem megyek 140-nél pályán sem többel,semmivel.

Mielőtt megvettem ezt a sedant néztem egy olyan 406-os Peugeotot, 3.0 v6 motor 240 lóerővel. Tudtommal Calibrákban is volt hasonló blokk. De fent is kell azt tartani és egy vezérléscsere is komoly összeg, ráadásul a motort ki kell emelni érte.

Kipróbáltam a munkatársam B Vectráját, abban is az az x16xel motor van. Főúton előzni kamion mögül 3 padlógázzal lehet csak és rendesen forgatva. Jó ez a német turbódízel, talán még jobb is mint az a benzines, jobban lehet vele előzni is és olcsóbb fenntartani, családi autónak tökéletes, úgysem versenyezni kell.

Link to comment
Megosztás:

Mielőtt megvettem ezt a sedant néztem egy olyan 406-os Peugeotot, 3.0 v6 motor 240 lóerővel. Tudtommal Calibrákban is volt hasonló blokk. De fent is kell azt tartani és egy vezérléscsere is komoly összeg, ráadásul a motort ki kell emelni érte.

Kipróbáltam a munkatársam B Vectráját, abban is az az x16xel motor van. Főúton előzni kamion mögül 3 padlógázzal lehet csak és rendesen forgatva. Jó ez a német turbódízel, talán még jobb is mint az a benzines, jobban lehet vele előzni is és olcsóbb fenntartani, családi autónak tökéletes, úgysem versenyezni kell.

Iszonyatosan megy!

Sógornak van ilyen, 500.000 km felett jár az óra jóval... (Gázüzem is van benne gyárilag!) (Azóta már 590.000 van benne, de csak erről volt képem, ez tavalyi kép).

150-ről úgy húz 220-ra, mintha egy kis autóval gyorsítanál 90-ről 120-ra!

Tipikusan olyan vele menni, hogy elsőre besza..., behu...... !!!! :D :lol:

Eszméletlen, hogy mennyire megy! :D Volt szerencsém hozzá vezetni vagy 3000 km-t német autópályákon is! - ahol ugye nincsen limit!

Tankolni azt viszont kell - ebben sokat segít a gázüzem! De sógor üzletkötő európában, és neki kell is egy ilyen gyors autó!70 L benzin, 60 L gáz! Kb 2000 km-t tud menni egy (Dupla) tankolással. :)

Képek itt!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.