Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Endre06

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.110
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Kiskunhalas

Endre06's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Hellótok! Tudnátok segíteni, hogy hogy érdemes kiszedni a fényszóró búrát? Berepedt aztán az tuti kuka csak tapétavágval az üveg pereme miatt nem tudom kivágni vagy törjem apró darabokra a búrát kalapáccsal aztán nyúljak alá csavarhúzóval? Amiről van a búra arról 6mp alatt leszedtem mert nem fogta igazán a gyári ragasztás amire menne viszont nem akar kijönni. Előre is köszi!
  2. Ha a gyűrű nem mozog benne akkor jónak kell lennie, meg persze ha 56,6-ra szűkít és nem pl VW van benne ami 57,1-es. Esetleg gumi szálszakadás? Bár centír közben gondolom az kiderült volna.
  3. A gyári acélfelni gondolom 5,5" széles azért 49 az ET. De pl a G Astra is a 14"-osba 5,5-össel 39ET ami meg már futómű állítást kívánna ill ezt magyarázta az egyik gumis nekem. A 14"-os alu ami meg 35-ös ET-vel van az meg gondolom 6" széles. De a 6"széles 38-as Et-vel is még oké. Szóval amennyivel kijjebb van annyival van a coll szélesség miatt bejebb.
  4. Központosító gyűrű nem esett ki valamelyikből? Vagy tuti hogy Opelre való van benne?
  5. Endre06

    Elektromos

    Azért fújtam be, hogy hátha csak lassan mozog amikor indítom és azért van ideje olyan hangot csinálni azt a zizegést. Gyújtáskapcsolón mit tudok csinálni? Teljes csere vagy szét kell szedetnem hozzáértővel, hogy megtisztítva újra összerakja?
  6. Endre06

    Elektromos

    Ha szétszeden hogy megnézzem ezt a valamit amit linkeltél képen akkor az immobilizer nem fog kihullani? Vagy az a kulcsba van amit el szoktak szórni általába? WD-40 nem segített a dolgon mert most annyi van hogy ha kiveszem a kulcsot nem jön ki a pöcök hogy lezárjam a kormányt. Igaz egy csomó dzsuva kijött belőle lehet még televan grafitporral vagy mivel.
  7. Endre06

    Elektromos

    Helló Mindenki! Olyat kérdeznék, hogy mikor ráadom a gyújtást és beidítom (pöccre indúl) de már 3-4napja első indításnál mintha egy pillanatra hegesztés utáni szag lenne. Ott van valami ami esetleg zárlatos tud lenni? Másodszor indítom vagy sokadjára akkor nincs semmi szag. Meg lassan fordítom a kulcsot akkor olyan hangja van mintha a sarut mikor rárakják a kicsit lemerült aksira vagy csak képzelődöm és simán csak a zár recsegését hallom? Szóval van valami vezeték ami esetleg zárlatos tud lenni? Még mielőtt leégetem a kocsit. Nem lett még szerintem sose ott szétbontva és küldtem bele kis WD-40-et. Egyéb tanács?
  8. Alufelnihez való csavarok vásárlása előtt állok, bár belepróbáltam a lemezfelnit is, kb mennyi az a kilógás amivel még biztonságosan feltehető? Vagy mindeképp vegyek hozzá alufelnihez való hosszabb csavarokat?
  9. Endre06

    Fogyasztás

    Azt a takaró cuccot, hogy ki tudjam venni ahoz le kell venni elöl a hűtőrácsot vagy elvileg anélkül is kivehető? Mert baromi pici hely van a műanyag és a hűtő között, (ill véleményem szerint szinte semmi).
  10. Arra, hogy ha jobb kormányos akkor annak nem jó a fényszóró szórása. Mármint nehogy véletlen olyat vegyek.
  11. Astra F-be van jobbkormányos is? A fényszóró miatt kérdezném! :huh:
  12. Endre06

    Motor

    Helló! Igen benzin gázos, de ugye benzinen indúl és 2ezres fordulaton vált át gázra. Aksit bennehagytam oly módon hogy a pozitívat levettem róla. Órát elfelejtette, de a gyújtás ráadása után visszavillan a hibalámpa, aztán beindítás után már nem világít. Azt hittem 10-20indítás után felejti el. Szerintem 30x még nem indítottam újra de akkor majd hátha eltűnik. Valszeg ideje akkor gyertyát is cserélnem mert több mint 30ezer van benne ahogy tegnap számolgattam. Szóval elsőkörben gyertyacsere. Aztán hétvégén megpróbálom kivillogtatni. Köszönöm a válaszokat! Fejleményekről még írok.
  13. Endre06

    Motor

    Rádob majd valami komputeres cuccot és azzal megnézi mert van neki. Esetleg tudnál segíteni, hogy kb hány km-er után szoktak gyertyát cserélni, vagy ha már nagyon rossz akkor?
  14. Endre06

    Motor

    Helló Mindenki! Második reggelem volt úgy, hogy alig akart beindúlni az autó. 3év alatt 4x nem indúlt be elsőre ebből 3-om aksi miatt volt. Most beindúlt nehezen és kb fele annyi volt az alapjáratom mint normális esetben. Nyomtam neki kis gázt akkor se ment feljebb és épphogycsak nem állt le. Elvileg alapjárati motor lehet? Elmentem a munkahelyre 3km-re akkor meg simán szép volt az alapjárat. Vagy valami lerakódhatot a sok rövid táv miatt? Aksit feltöltöttem ma (nincs 9hónapos) Ha netán alapjárati léptetőmotor (vagy mi az) akkor milyen márkát ajánlotok? Inkább legyen drágább picit mint hogy a gagyit megvegyem és fél év múlva ugyan úgy az legyen a baja. Lambdaszonda esetleg? Abból is milyen márkát érdemes? Ok hogy mindenből gyárit csak hogy mi a gyári ha nem GM. Esetleg gyertya baja lehet? A gyertyát az hány km-er után szokás cserélni mert abba már lehet van vagy 30ezer km-er de eddig nem cseréltem mert pöccre indúlt. Szóval miből milyen márkát ajánlatok? Előre is köszönöm! Jahh az első rossz indulásomnál amikor nem volt rendesen alapjárat dobott hibalámpát is, most csak gyújtásnál világít aztán beindulásnál elaszik. A kivillogtatás csak jövőre lesz esedéges mert nincs szerelő jelenleg.
  15. Írtam az adok-veszekbe is de hátha azt nem mindenki nézi. Érdekelne 2002-es évjáratú Astra F-hez balos fényszóró motoros állítású, (nins benne a motor nem gond mert az van) vagy csak a búra. Rendes márkásat. Lehetőleg ne Depos- legyen. Jelenleg Valeo van rajta.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.