Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem fér el a sárvédő alatt a kerékdobban?

Hát az a baj, hogy bal oldalon kerék előtt ott a szekunder levegő kompresszor, jobb elől a levegőszűrő doboz alja, jobb oldalon a kerék mögött meg az aktívszén szűrő. A bal oldalon a kerék mögött van valami? Nehéz levenni az sárvédőt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy problémám. Mégpedig az, hogy szeretnék fényszórómosót építeni az autóba. Ha jól tudom, F Astrában "nem túl gyakori" azaz nincs fényszórómosó gyárilag...

Köszi a válaszokat!

van. Nem a leggyakrabban bontott dolgok közé tartozik, de van ;)
Link to comment
Megosztás:

Hát az a baj, hogy bal oldalon kerék előtt ott a szekunder levegő kompresszor, jobb elől a levegőszűrő doboz alja, jobb oldalon a kerék mögött meg az aktívszén szűrő. A bal oldalon a kerék mögött van valami? Nehéz levenni az sárvédőt?

Ott nincs semmi, és láttam már ott astrán ablakmosó tartályt. Sárvédő..csavarok fent , az ajtó mögött és lent az lámpa alatt.

1049882-20130531-AvwGKr.jpg

Link to comment
Megosztás:

Legalább viszonylag könnyen hozzáférni.

Hát igen. Annyira nem szép, de annyira nem is csúnya.... :D Wartburg ablakmosó tartály és a Corsa tartály házasításából készült, és két műanyaghegesztés kell rá. A motor belemegy szépen, el is fér, könnyű becsövezni.

Link to comment
Megosztás:

Én nem ragaszkodom ahhoz, hogy megcsináljam automatára, tehát hogy ha ablakot mosok, akkor minden 5. vagy 10.-ik mosásra jut egy lámpamosás. A BC-s ablaktörlőkarom ugye GSi-ből van, ami hátul is törlős-mosós, így van egy felesleges funkcióm, mivel sedanom van. Megnéztem, hogy ugye ha magam felé húzom a kart, akkor megy a motor egyik irányba, ha pedig lefelé tolom, akkor hátul törölne, ill. másik irányba forgatja a mosómotort, így tolná hátra a vizet. Ezt a funkciót úgy fogom használni, hogy az eddigi mosómotor vezetékébe teszek két diódát, hogy csak akkor menjen, ha magam felé húzom a kart, ha pedig tolom, akkor egy csapolt vezetéken eljut a fényszórómosó motorhoz a power, itt szintén két dióda, hogy a kar hátra húzásakor ne induljon el a másik irányba. Ennyi. Így akkor mosok mindent, amikor akarok és kevesebb víz fogy.... :D

Link to comment
Megosztás:

Mennyivel egyszerubb lett volna ha szerzel egy ket csocsos motort es a hatra meno csocsre teszed a mosot. Bar a gyari motor ugysem nyom.eleg erosen. :)

Így sem bonyolult, legalábbis megvalósítani nem, csak leírni rossz.... Egyébként még régebben kérdeztem a gyári kétirányú motort, hogy nem-e lehetne-e ..... :D És pontosan Te írtad hogy gyenge volna, hanyagoljam.... :D

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Annyira nem szép, de annyira nem is csúnya.... :D Wartburg ablakmosó tartály és a Corsa tartály házasításából készült, és két műanyaghegesztés kell rá. A motor belemegy szépen, el is fér, könnyű becsövezni.

Suzuki, és Fabia ablakmosó tartálynál nem kellene hegesztgetni... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.