hakapeszimaki Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Én ilyent úszónyerges, hűtött fékkel még nem tapasztaltam. Az A Corsa 236 még fix nyerges, két dugattyús asszem, annál léphetnek fel ilyen problémák, ha pl. össze vannak rohadva a betétek vezető pálcái, vagy meg van kicsit szorulva az egyik dugattyú. Nem tudom a B Corsa is olyan-e még, de ha igen, akkor egy csere úszónyergesre mindenképp ajánlott! :) Tudom. Hajóson ígértek is egy szettet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május9, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Május9, 2012 Tudom. Hajóson ígértek is egy szettet. :D Amúgy van még egy 296-os is, csak annál már a 15" is problémás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Amúgy van még egy 296-os is, csak annál már a 15" is problémás. :D 284-es nincs véletlenül (azóta amióta kérdeztem)? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Nem akarok beleugatni, de Én fék upgrade helyett megpróbálnék egy EBC fékbetét szettet. Haverom vett, sima utcai tárcsához, GreenStuff betétet és azt mondja ég és föld a gyári betéthez képest. Érezhető fékerő növekedés nincs, tehát ugyan úgy fog mint eddig, annyi különbséggel, hogy a GreenStuff 550 celsius fokig ugyanazt a fékhatást produkálja mint hidegen. Vannak durvábbak is pl a Redstuff, ami már 750 celsiusig használható. Megmondom őszintén, ilyen betétet még nem használt senki az ismerőseim közül, de ha a GreenStuff ennyire jó, akkor a RedStuff sem lehet szar. Szerintem olcsóbb és élhetőbb megoldás a teljes fékrendszer cserénél és így a legkisebb feltehető kerék mérete sem kerül veszélybe. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május9, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Május9, 2012 Nem akarok beleugatni, de Én fék upgrade helyett megpróbálnék egy EBC fékbetét szettet. Haverom vett, sima utcai tárcsához, GreenStuff betétet és azt mondja ég és föld a gyári betéthez képest. Érezhető fékerő növekedés nincs, tehát ugyan úgy fog mint eddig, annyi különbséggel, hogy a GreenStuff 550 celsius fokig ugyanazt a fékhatást produkálja mint hidegen. Vannak durvábbak is pl a Redstuff, ami már 750 celsiusig használható. Megmondom őszintén, ilyen betétet még nem használt senki az ismerőseim közül, de ha a GreenStuff ennyire jó, akkor a RedStuff sem lehet szar. Szerintem olcsóbb és élhetőbb megoldás a teljes fékrendszer cserénél és így a legkisebb feltehető kerék mérete sem kerül veszélybe. :) Olcsóbban lehet már kapni szerintem 256-os fékszettet használható állapotban, mint amennyiért EBC betéteket lehet rendelni. Na meg eleve, egy 236-os masszív tárcsához szerintem nem sok értelme van EBC betétnek, mert lehet később melegedne el, de a tárcsa szerintem ezt nem igazán díjazná. :) Szerintem a 256 az alap, az olcsó és elég kompromisszummentes, leszámítva azt, hogy 13-as kerékkel felejtős. Az egy jól kitalált, úszónyerges fék, kis meghibásodási lehetőséggel és hűtött tárcsával. Onnan érdemes vagy méretben, vagy minőségben fejleszteni, legalábbis szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Jaja, akkor még a pirosra akartam rakni, de végül jött a fehér, amin már rajta volt :D A tácsák még okésak, de a betétek lassan kukásak... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 256 fék in stock. Amikor még csak a csomagtartóba tettem, már jobban ment a corsa. :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 256 fék in stock. Amikor még csak a csomagtartóba tettem, már jobban ment a corsa. :icon6: Nagy különbséget normál használat mellett nem fog tapasztalni, de húzós fékezések után sem fog elmelegedni olyan könnyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 ...256 az alap, az olcsó és elég kompromisszummentes, leszámítva azt, hogy 13-as kerékkel felejtős... Meg némelyik 14"-es is, én pl. a Corsa A gyári GSi felnijével szívtam, nem akart felmenni (beleért a felni a féknyeregbe), pedig nekem a kisebbik ET-s volt... végül 12mm-es nyomtávszélesítő megoldotta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 A B Vectra 288-as tárcsa-nyereg elfér a 15"-os felniben (ET49)? Vagy a felnit is cserélni kellene? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május9, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Május9, 2012 A B Vectra 288-as tárcsa-nyereg elfér a 15"-os felniben (ET49)? Vagy a felnit is cserélni kellene? Elfér, eddig talán csak egyik havernál volt gond, de ott az új betétek vastagabbak voltak, mint a gyáriak. Ha G Astrára kell, akkor viszont nem jó a B Vectráé, G Astráét kell keresned. Nem ugyanaz a két autón a felfogatási pont. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Nagy különbséget normál használat mellett nem fog tapasztalni, de húzós fékezések után sem fog elmelegedni olyan könnyen. F@szt,elmentem érte,pénzbe került,meló van vele,tehát nagyon állat lesz már most mondom. :D Am próbálgattam a 236-ot most ezen a jó meleg aszfalton 160ról bőőven tudtam volna még a csúszáshatárig fékerőt adni neki,de 120ról is lepergett néhány méter mire elérte a csúszáshatárt. Aztán néhány ilyen próbálkozás után már nyikorogtak kicsit, lámpáknál hallottam. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 A B Vectra 288-as tárcsa-nyereg elfér a 15"-os felniben (ET49)? Vagy a felnit is cserélni kellene? Elfér, eddig talán csak egyik havernál volt gond, de ott az új betétek vastagabbak voltak, mint a gyáriak. Ha G Astrára kell, akkor viszont nem jó a B Vectráé, G Astráét kell keresned. Nem ugyanaz a két autón a felfogatási pont. ..és mivel már többször le lett írva, hogy ugyan az a betét, a dugó, így nem sok értelme van faragni 4-4mmért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május9, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Május9, 2012 ..és mivel már többször le lett írva, hogy ugyan az a betét, a dugó, így nem sok értelme van faragni 4-4mmért. ? Tényleg ugyanaz a betét van a 280-ban, mint a 288-ban és a 308-ban? Holnap megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Hát nekem a 236 tömör/gyári dob lett cserélve 284-es trácsára elöl, Ferrodo betéttel és fúrt/mart sport tárcsákkal, hátra pedig astra gsi 260-as tárcsái lettek, szintén Ferrodo betéttel. 22-es főfék és Omega duplamembrános rásegítő. Durván meggyőző lett, egyedül a hátsó fékerő tűnik soknak picit, de ezt majd megoldja az állítható fekerőszabályozó beépítése... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 ? Tényleg ugyanaz a betét van a 280-ban, mint a 288-ban és a 308-ban? Holnap megnézem. Aha. Gabi is írta. Ugyan az a nyereg is, ate57/25. Annyival másabb, hogy nem párhuzamos a tetején az a nyílás, hanem rombusz jellegű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Ígyígy. ezért én is ha már fejlesztek, akkor 280-ról 308-ra fogok, ott talán van már érezhető javulás. Viszont Alexnek ez nem jó mert a 308-as tárcsára már nem megy fel a 15"-ös felni se, neki meg akkora a téli kereke. Hacsak nem szereli át minden szezonváltáskor a féket is. :D Most 280-as van neki, 288-ra nem érdemes fejleszteni mert alig lenne javulás, 296-ra (Omega B) meg nagyobbra pedig már nem megy rá a 15"-ös kerék. Nem egyszerű ügy ez.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Lehet, hogy neki pont érdemes lenne kipróbálni az ebc betéteket, valami minőségi tárcsával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GyG_C16Si Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Nekem is a gyéri Opel 15"-osokkal a ragasztott centírsúly el sem fér, a nyárikkal azok ET35-ösek még pont van egy pici hely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Olcsóbban lehet már kapni szerintem 256-os fékszettet használható állapotban, mint amennyiért EBC betéteket lehet rendelni. Na meg eleve, egy 236-os masszív tárcsához szerintem nem sok értelme van EBC betétnek, mert lehet később melegedne el, de a tárcsa szerintem ezt nem igazán díjazná. :) Szerintem a 256 az alap, az olcsó és elég kompromisszummentes, leszámítva azt, hogy 13-as kerékkel felejtős. Az egy jól kitalált, úszónyerges fék, kis meghibásodási lehetőséggel és hűtött tárcsával. Onnan érdemes vagy méretben, vagy minőségben fejleszteni, legalábbis szerintem. Én nem a 236os fékkel írtam, hogy azzal próbálja ki ( bár havernak az 1.4es Hondáján pont ekkora fék van, mondjuk hűtött, szal valamivel jobb ), hanem ha valakinek kevés a 256 is, akkor EBC a legegyszerűbb megoldás, mivel a 280 és társai már elég drágák. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május10, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Május10, 2012 Hát nekem a 236 tömör/gyári dob lett cserélve 284-es trácsára elöl, Ferrodo betéttel és fúrt/mart sport tárcsákkal, hátra pedig astra gsi 260-as tárcsái lettek, szintén Ferrodo betéttel. 22-es főfék és Omega duplamembrános rásegítő. Durván meggyőző lett, egyedül a hátsó fékerő tűnik soknak picit, de ezt majd megoldja az állítható fekerőszabályozó beépítése... Jól hangzik :) Te hogy is oldottad meg a hátsó hidat? :) Ha vannak képeid, rakhatnál fel párat. Az első fékről, a hátsóról, a főfékhenger és fékrásegítő átalakításról is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május10, 2012 Megoszt Elküldve Május10, 2012 Én nem a 236os fékkel írtam, hogy azzal próbálja ki ( bár havernak az 1.4es Hondáján pont ekkora fék van, mondjuk hűtött, szal valamivel jobb ), hanem ha valakinek kevés a 256 is, akkor EBC a legegyszerűbb megoldás, mivel a 280 és társai már elég drágák. :) Mekkora motor van a hondában? 1.6VTI? 160lovat 236tal fogni,háát az már elég optimista dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május10, 2012 Megoszt Elküldve Május10, 2012 Lehet, hogy neki pont érdemes lenne kipróbálni az ebc betéteket, valami minőségi tárcsával. Kicsit utánaolvastam ezeknek a betéteknek. Tényleg nem rossz amit ígérnek :) A 3 fajta közül utcára bármelyik jó (normális tárcsával persze)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május10, 2012 Megoszt Elküldve Május10, 2012 Mekkora motor van a hondában? 1.6VTI? 160lovat 236tal fogni,háát az már elég optimista dolog. Oda van írva hogy 1.4es Honda, nemgyanus? :D Thor: 6:40től Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május10, 2012 Megoszt Elküldve Május10, 2012 Thor: 6:40től Köszi a linket :) Tetszik! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts