ady19 Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve a komplett hátsó dobfékrendszer egy újra, viszont a kézifék még mindig nem a legtökéletesebb, bár rengeteget javult! A kérdésem az lenne hozzátok hogy a kézifékkötelet csak egy helyen lehet állítani?? :icon9: Szerelő barátom alánézett a kocsinak mert szerette volna beállítani nekem a féket. A probléma fő oka az hogy a jobb hátsó fékem előbb fog kéziféknél mint a bal. Gondoltuk beállítjuk a bal oldali bowdent azonban azt tapasztaltuk hogy mintha csak a jobb oldalit lehetne állítani s ennyi.. Lehetséges ez?? :icon11: :unsure: A kézifékkötelem mondjuk cserés is lett, ami a héten ki is lesz cserélve azonban a csere után jó lenne teljesen beállítani s ehhez kellene némi segítség! Előre is köszönöm nektek ha segítetek egy kis információval! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve a komplett hátsó dobfékrendszer egy újra, viszont a kézifék még mindig nem a legtökéletesebb, bár rengeteget javult! A kérdésem az lenne hozzátok hogy a kézifékkötelet csak egy helyen lehet állítani?? :icon9: Szerelő barátom alánézett a kocsinak mert szerette volna beállítani nekem a féket. A probléma fő oka az hogy a jobb hátsó fékem előbb fog kéziféknél mint a bal. Gondoltuk beállítjuk a bal oldali bowdent azonban azt tapasztaltuk hogy mintha csak a jobb oldalit lehetne állítani s ennyi.. Lehetséges ez?? :icon11: :unsure: A kézifékkötelem mondjuk cserés is lett, ami a héten ki is lesz cserélve azonban a csere után jó lenne teljesen beállítani s ehhez kellene némi segítség! Előre is köszönöm nektek ha segítetek egy kis információval! Szia! Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen! itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt! tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz! Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Szia! Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen! itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt! tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz! Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés! Hmm, értem! Köszi az infót! A fékbeállítás végülis akkor ezek szerint megvan, mert hogy pont ma ellenőriztük hogy mind a két fék olyan hogy nagyon-nagyon enyhén surolja a dobot! Akkor ezek szerint már csak a kézifék bowdennel kell "játszani" majd! Hétvégén úgy is újat kap s akkor majd meglátjuk hogy mit tudunk vele kezdeni! Köszi mégegyszer! :icon13: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április30, 2012 Megoszt Elküldve Április30, 2012 Szia! Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen! itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt! tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz! Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés! A többmilliós bmw-n is kézzel kell beállítani. :) (a legtöbbön) Kényelmetlenebb ugyan, de ritkán kell megcsinálni, és kevésbé hajlamos a beállásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laslie Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Helló skacok! Megtudnátok mondani hogy milyen váltóolaj kell a vectrámba? Motorkód: c20ne 89-es kiadású, 2000i, manuális 5 fokozatú, Előre is köszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Helló skacok! Megtudnátok mondani hogy milyen váltóolaj kell a vectrámba? Motorkód: c20ne 89-es kiadású, 2000i, manuális 5 fokozatú, Előre is köszi!!! http://www.olajsziget.hu/gm-opel-motorolaj/494-gm-opel-transmission-75w90-valtoolaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május6, 2012 Megoszt Elküldve Május6, 2012 Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor.. Mikor, hol és milyenre volt cserélve a vezérlés? Amúgy részvétem... :( Lefogazta, vagy a laza feszítő miatt ugrott el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Mikor, hol és milyenre volt cserélve a vezérlés? Amúgy részvétem... :( Lefogazta, vagy a laza feszítő miatt ugrott el? én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter.. Asszonyt autót dicsérni nem szabad! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter.. De annak legalább 2 fognak kell lennie, mivel amikor vettem nekem is el volt rakva 1-1 fogat mindkét tengely és nem ért össze semmi. Amúgy ez brutálisan kevés km. A vízpumpa mikor volt cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Asszonyt autót dicsérni nem szabad! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor.. Az ######a. Részvétem... Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Az ######a. Részvétem... Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort. Mert egy c20xe sose akadhatna össze mi? :D Am egy cimborám faterjának is most szakadt a szíj xevben. 40e volt a vezérlésben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Az ######a. Részvétem... Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort. Figyi! Szerintem butaság ennyire általánosítani. Nekünk 3 van a családban és nem bántam meg egy percig se (na jó amikor ki kellett cserélni mind a 16 szelepvezetőt, ott azért káromkodtam kicsit :) ). Oda kell figyelni erre is mint minden másik motorra. Ádámot nagyon sajnálom... nem tudom mi okozhatta ezt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Mert egy c20xe sose akadhatna össze mi? :D Am egy cimborám faterjának is most szakadt a szíj xevben. 40e volt a vezérlésben. Ez biztos? Mert elszakadni ennyi km után... háááát... csak valami nagyon ratyi aftermarketes szíjnál lenne esély. Nálunk azt mutatják a számok, hogy minőségi szettben cserélve (szíj, görgők, vízpumpa) vígan kibír 60000-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Ez biztos? Mert elszakadni ennyi km után... háááát... csak valami nagyon ratyi aftermarketes szíjnál lenne esély. Nálunk azt mutatják a számok, hogy minőségi szettben cserélve (szíj, görgők, vízpumpa) vígan kibír 60000-et. Szerelő a srác. Ő rakta be a saját faterjának. Talán ruville-t mondott. Kompletten volt cserélve minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Szerelő a srác. Ő rakta be a saját faterjának. Talán ruville-t mondott. Kompletten volt cserélve minden. Az pedig nem rossz... :icon11: Mondjuk a kivétel erősíti a szabályt... Bár ez Ádámot most nem annyira vigasztalja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Figyi! Szerintem butaság ennyire általánosítani. Nekünk 3 van a családban és nem bántam meg egy percig se (na jó amikor ki kellett cserélni mind a 16 szelepvezetőt, ott azért káromkodtam kicsit :) ). Oda kell figyelni erre is mint minden másik motorra. Ádámot nagyon sajnálom... nem tudom mi okozhatta ezt... Jó, persze, most a szíjszakadás az pont nem motorfüggő, de ugye már kapásból az alkatrész is drágább bele, meg azért szerintem mindenki tudja aki opelezett már, hogy nem az ecotec a legjobban sikerült sorozat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 Jó, persze, most a szíjszakadás az pont nem motorfüggő, de ugye már kapásból az alkatrész is drágább bele, meg azért szerintem mindenki tudja aki opelezett már, hogy nem az ecotec a legjobban sikerült sorozat. Nem egy C20NE az igaz, de azért én vállalhatónak érzem (ahogy a mellékelt ábra is mutatja). Nekem az előélete átkos, de nagyon... Ha akkor megkapta volna mindazt amit minden motornak meg kellene kapnia akkor néhány dologgal beljebb lennék, de nem bánom :) Ez az én keresztem :) Amúgy ezt az előéletes dolgot általánosíthatjuk az összes motorra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 C18XE és az X20XEV hengerfeje a tengelyen kívül miben különbözhet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Valaki légyszíves segítsen mert fontos lenne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Valaki légyszíves segítsen mert fontos lenne! Szerintem ilyet itt még nem nagyon csinált senki. Brit fórumon találtam azt az infót, hogy nem lehet/érdemes felrakni. Amúgy a két furat különbsége miatt nem lenne optimális az égéstér sem + a kipufogó is más, az sem garancia, hogy legózható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 C18XE és az X20XEV hengerfeje a tengelyen kívül miben különbözhet? Rakd bele csak a tengelyeket és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Kösz a segítséget, már van másik fejem, ugyanúgy X20XEV, lesikoltatom minden oldalát, kicserélem benn a szelepszárszimeringeket, belesznek csiszolva a szelepek azt mehet fel.. :) THOR: viszont hozzád lenne egy nagyon nagy kérésem! :) Részletesen(képekkel, szöveggel, esetleg méretekkel) letudnád nekem írni hogyan faragtad rá x20xev talpra a C20XE leömlőt? Mivel mindegyik XEV öntvény kipusor teljesen elvan repedve, ezért xe leömlőt vettem. Köszikeee :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts