Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve a komplett hátsó dobfékrendszer egy újra, viszont a kézifék még mindig nem a legtökéletesebb, bár rengeteget javult! A kérdésem az lenne hozzátok hogy a kézifékkötelet csak egy helyen lehet állítani?? :icon9: Szerelő barátom alánézett a kocsinak mert szerette volna beállítani nekem a féket. A probléma fő oka az hogy a jobb hátsó fékem előbb fog kéziféknél mint a bal. Gondoltuk beállítjuk a bal oldali bowdent azonban azt tapasztaltuk hogy mintha csak a jobb oldalit lehetne állítani s ennyi.. Lehetséges ez?? :icon11: :unsure: A kézifékkötelem mondjuk cserés is lett, ami a héten ki is lesz cserélve azonban a csere után jó lenne teljesen beállítani s ehhez kellene némi segítség! Előre is köszönöm nektek ha segítetek egy kis információval!

Link to comment
Megosztás:

Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve a komplett hátsó dobfékrendszer egy újra, viszont a kézifék még mindig nem a legtökéletesebb, bár rengeteget javult! A kérdésem az lenne hozzátok hogy a kézifékkötelet csak egy helyen lehet állítani?? :icon9: Szerelő barátom alánézett a kocsinak mert szerette volna beállítani nekem a féket. A probléma fő oka az hogy a jobb hátsó fékem előbb fog kéziféknél mint a bal. Gondoltuk beállítjuk a bal oldali bowdent azonban azt tapasztaltuk hogy mintha csak a jobb oldalit lehetne állítani s ennyi.. Lehetséges ez?? :icon11: :unsure: A kézifékkötelem mondjuk cserés is lett, ami a héten ki is lesz cserélve azonban a csere után jó lenne teljesen beállítani s ehhez kellene némi segítség! Előre is köszönöm nektek ha segítetek egy kis információval!

Szia!

Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen!

itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt!

tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz!

Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen!

itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt!

tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz!

Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés!

Hmm, értem! Köszi az infót! A fékbeállítás végülis akkor ezek szerint megvan, mert hogy pont ma ellenőriztük hogy mind a két fék olyan hogy nagyon-nagyon enyhén surolja a dobot! Akkor ezek szerint már csak a kézifék bowdennel kell "játszani" majd! Hétvégén úgy is újat kap s akkor majd meglátjuk hogy mit tudunk vele kezdeni! Köszi mégegyszer! :icon13: :)

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen!

itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt!

tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz!

Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés!

A többmilliós bmw-n is kézzel kell beállítani. :) (a legtöbbön) Kényelmetlenebb ugyan, de ritkán kell megcsinálni, és kevésbé hajlamos a beállásra.
Link to comment
Megosztás:

Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor..

Mikor, hol és milyenre volt cserélve a vezérlés? Amúgy részvétem... :(

Lefogazta, vagy a laza feszítő miatt ugrott el?

Link to comment
Megosztás:

Mikor, hol és milyenre volt cserélve a vezérlés? Amúgy részvétem... :(

Lefogazta, vagy a laza feszítő miatt ugrott el?

én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter..

Link to comment
Megosztás:

én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter..

De annak legalább 2 fognak kell lennie, mivel amikor vettem nekem is el volt rakva 1-1 fogat mindkét tengely és nem ért össze semmi.

Amúgy ez brutálisan kevés km. A vízpumpa mikor volt cserélve?

Link to comment
Megosztás:

Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor..

Az ######a. Részvétem...

Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort.

Link to comment
Megosztás:

Az ######a. Részvétem...

Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort.

Figyi!

Szerintem butaság ennyire általánosítani. Nekünk 3 van a családban és nem bántam meg egy percig se (na jó amikor ki kellett cserélni mind a 16 szelepvezetőt, ott azért káromkodtam kicsit :) ). Oda kell figyelni erre is mint minden másik motorra. Ádámot nagyon sajnálom... nem tudom mi okozhatta ezt...

Link to comment
Megosztás:

Mert egy c20xe sose akadhatna össze mi? :D

Am egy cimborám faterjának is most szakadt a szíj xevben. 40e volt a vezérlésben.

Ez biztos? Mert elszakadni ennyi km után... háááát... csak valami nagyon ratyi aftermarketes szíjnál lenne esély.

Nálunk azt mutatják a számok, hogy minőségi szettben cserélve (szíj, görgők, vízpumpa) vígan kibír 60000-et.

Link to comment
Megosztás:

Ez biztos? Mert elszakadni ennyi km után... háááát... csak valami nagyon ratyi aftermarketes szíjnál lenne esély.

Nálunk azt mutatják a számok, hogy minőségi szettben cserélve (szíj, görgők, vízpumpa) vígan kibír 60000-et.

Szerelő a srác. Ő rakta be a saját faterjának. Talán ruville-t mondott. Kompletten volt cserélve minden.

Link to comment
Megosztás:

Szerelő a srác. Ő rakta be a saját faterjának. Talán ruville-t mondott. Kompletten volt cserélve minden.

Az pedig nem rossz... :icon11:

Mondjuk a kivétel erősíti a szabályt... Bár ez Ádámot most nem annyira vigasztalja...

Link to comment
Megosztás:

Figyi!

Szerintem butaság ennyire általánosítani. Nekünk 3 van a családban és nem bántam meg egy percig se (na jó amikor ki kellett cserélni mind a 16 szelepvezetőt, ott azért káromkodtam kicsit :) ). Oda kell figyelni erre is mint minden másik motorra. Ádámot nagyon sajnálom... nem tudom mi okozhatta ezt...

Jó, persze, most a szíjszakadás az pont nem motorfüggő, de ugye már kapásból az alkatrész is drágább bele, meg azért szerintem mindenki tudja aki opelezett már, hogy nem az ecotec a legjobban sikerült sorozat.

Link to comment
Megosztás:

Jó, persze, most a szíjszakadás az pont nem motorfüggő, de ugye már kapásból az alkatrész is drágább bele, meg azért szerintem mindenki tudja aki opelezett már, hogy nem az ecotec a legjobban sikerült sorozat.

Nem egy C20NE az igaz, de azért én vállalhatónak érzem (ahogy a mellékelt ábra is mutatja). Nekem az előélete átkos, de nagyon... Ha akkor megkapta volna mindazt amit minden motornak meg kellene kapnia akkor néhány dologgal beljebb lennék, de nem bánom :) Ez az én keresztem :)

Amúgy ezt az előéletes dolgot általánosíthatjuk az összes motorra.

Link to comment
Megosztás:

Valaki légyszíves segítsen mert fontos lenne!

Szerintem ilyet itt még nem nagyon csinált senki.

Brit fórumon találtam azt az infót, hogy nem lehet/érdemes felrakni.

Amúgy a két furat különbsége miatt nem lenne optimális az égéstér sem + a kipufogó is más, az sem garancia, hogy legózható.

Link to comment
Megosztás:

Kösz a segítséget, már van másik fejem, ugyanúgy X20XEV, lesikoltatom minden oldalát, kicserélem benn a szelepszárszimeringeket, belesznek csiszolva a szelepek azt mehet fel.. :) THOR: viszont hozzád lenne egy nagyon nagy kérésem! :) Részletesen(képekkel, szöveggel, esetleg méretekkel) letudnád nekem írni hogyan faragtad rá x20xev talpra a C20XE leömlőt? Mivel mindegyik XEV öntvény kipusor teljesen elvan repedve, ezért xe leömlőt vettem. Köszikeee :))

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.