Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

NGK BKR7EVX gyertyák miatt nem csinálhassa? :)

Ha tényleg ez a hőértékű gyertya van benne, akkor nem túl szerencsés :)

A Tiéd 2vel alacsonyabb a gyári specifikációtól: BKR5EIX

Én ilyet raktam be most: BCPR5EIX (szinte ugyanaz mint a BKR5EIX).

Link to comment
Megosztás:

Bekötötted a pillangószelep utáni kartercsövet? :) Nekem kicsit az olajbeöntő környéke olajos, pedig új tömítés az olajbeöntő sapkán.

Bebizza és durvára nem bántam meg :)

Sokkal rugalmasabb lett, csökkent az alapjárati fogyi is 1-2 decivel (0,9-1) és a vegyes fogyim is.

9,2-ről 7,7-re jött le a BC fogyija 380km alatt, pedig néha volt 180-ka is benne (átlagban tempós 120 volt) :)

50-60 között 4.ben 4,3-4,9 litert evett lakott területen belül.

A gyertyák is nagyon jól muzsikálnak... 4.ben alapjáratról rángatás nélkül húz mint a barom (nah de ezt többször nem csináltam meg... szegény csapágyakat sajnáltam :) )

Durva nagyon... pedig bent van a katalizátor (egyedül a műanyag tüte hiányzik csak).

Link to comment
Megosztás:

Vissza tettem minden szükítést a légszűrő házba, de kb. 20-30% os gázállásnál mindig torpanik bizonyos fordulatszámoknál..

Közben agyaltam ezen a torpanáson.

Szerintem magában a progiban van a "hiba"... Az első verziós programomban nekem is volt egy torpanás, de a Mester úgy eltüntette, mintha sose lett volna ott :)

Link to comment
Megosztás:

Bebizza és durvára nem bántam meg :)

Sokkal rugalmasabb lett, csökkent az alapjárati fogyi is 1-2 decivel (0,9-1) és a vegyes fogyim is.

9,2-ről 7,7-re jött le a BC fogyija 380km alatt, pedig néha volt 180-ka is benne (átlagban tempós 120 volt) :)

50-60 között 4.ben 4,3-4,9 litert evett lakott területen belül.

A gyertyák is nagyon jól muzsikálnak... 4.ben alapjáratról rángatás nélkül húz mint a barom (nah de ezt többször nem csináltam meg... szegény csapágyakat sajnáltam :) )

Durva nagyon... pedig bent van a katalizátor (egyedül a műanyag tüte hiányzik csak).

Most én is visszakötöttem minden kartercsövet. Légszűrőház teljesen gyári, csak a rezonátor doboz nincsen fenn. Gyertyákat nem bántom, mert C20LET be is ilyeneket szoktak tenni, és állítólag ez tényleg nagyon jó(4000körül van darabja).

Link to comment
Megosztás:

Most én is visszakötöttem minden kartercsövet. Légszűrőház teljesen gyári, csak a rezonátor doboz nincsen fenn. Gyertyákat nem bántom, mert C20LET be is ilyeneket szoktak tenni, és állítólag ez tényleg nagyon jó(4000körül van darabja).

Teszteld így egy darabig és nézd meg melyik tetszik jobban.

A gyertyák pedig nem tökéletesek, csak max. brutál terhelésnél lennének azok, mivel alacsonyabb hőértékűek.

Tudod, Simsonnál sem mindegy hogy 175, 225 vagy 275 van benne :)

És itt is szépen látni hogy mindenre megvan az optimális választás:

1610d1306397978-gyujtogyertyak-ngk-bosch-champion-beru-brisk-isolator-gyujtogyertyak1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

1609d1306391154-gyujtogyertyak-ngk-bosch-champion-beru-brisk-isolator-gyujtogyertyak.jpg

Link to comment
Megosztás:

Thor: így visszakötve a kartercsöveket valamit javult a helyzet. De még így sem tökéletes.. Viszont az alapjárat az eszméletlen stabil lett. Klímát rányomom szinte nem is mozdul a fordulatszám.

Nah örülök :)

Amúgy klímánál feltolja (+100-200) a fordulatot a nagyobb "ellenállás" miatt.

Sajnos akkor lehet az lesz amit írtam feljebb, hogy a chipben van a rántás (ahogy nekem is volt).

Link to comment
Megosztás:

Nah örülök :)

Amúgy klímánál feltolja (+100-200) a fordulatot a nagyobb "ellenállás" miatt.

Sajnos akkor lehet az lesz amit írtam feljebb, hogy a chipben van a rántás (ahogy nekem is volt).

Visszatettem a gyári 3bar os nyomásszabályzót is. Most úgy néz ki elhagyta. :)

Link to comment
Megosztás:

Mérni én sem mértem még a kütyüvel, de érzésre nálam is több a nyomaték :)

Még valamikor most is bele torpan, de ha tényleg teljesen bemelegszik, és előtte meg is hajtom, akkor semmi torpanás. Arra lettem figyelmes, mikor odalépek neki, és torpan, akkor nem megy feljebb a pillanatnyi fogyasztás. Mikor elhagyja a torpanás akkor megy is feljebb szépen. Meg valamikor sokat kell neki tekerni hogy elinduljon. Lehet tényleg a gyertyák lesznek, mert 7es hőértékű, meg 1 pólusú. NGK BCP7EVX. külföldi fórumokon csak jót írnak róla, főleg turbós motorban! De előfordulhat az is, hogy az AC pumpa is szarakodik :S

Link to comment
Megosztás:

Még valamikor most is bele torpan, de ha tényleg teljesen bemelegszik, és előtte meg is hajtom, akkor semmi torpanás. Arra lettem figyelmes, mikor odalépek neki, és torpan, akkor nem megy feljebb a pillanatnyi fogyasztás. Mikor elhagyja a torpanás akkor megy is feljebb szépen. Meg valamikor sokat kell neki tekerni hogy elinduljon. Lehet tényleg a gyertyák lesznek, mert 7es hőértékű, meg 1 pólusú. NGK BCP7EVX. külföldi fórumokon csak jót írnak róla, főleg turbós motorban! De előfordulhat az is, hogy az AC pumpa is szarakodik :S

A gyertya rossz hőértéke főleg akkor lényeg, ha nem éri el az öntisztuló hőmérsékletét és emiatt szépen kokszos marad.

Olyan mintha nem érezné hogy rálépsz a gázra?

Link to comment
Megosztás:

A gyertya rossz hőértéke főleg akkor lényeg, ha nem éri el az öntisztuló hőmérsékletét és emiatt szépen kokszos marad.

Olyan mintha nem érezné hogy rálépsz a gázra?

Igen! De most meg egész délután jó volt, és este is. Mindegy. Néha kicsit többet kell tekertetni hogy elinduljon, de most egész jónak tűnik. Majd kiderül. Ha holnap is szarakodik, kap belevaló gyertyákat. Melyik is a belevaló??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.