FPepe Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 ...A visszacsapó szelep inkább arra jó,hogy a kopott adagoló nem tartja már meg az üa-t rendessen. Pontosan ezt mondta a srác is, szerinte azért csinálja ezt a gép, mert az adagoló visszaengedi az üa.-ot. Mindenesetre egy próbát megér sztem :lol:
J0hnny Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Pontosan ezt mondta a srác is, szerinte azért csinálja ezt a gép, mert az adagoló visszaengedi az üa.-ot. Mindenesetre egy próbát megér sztem :lol: Meg,mert nem olyan drága! :) Csak a megfelelő irányban zárjon! :)
FPepe Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Megállapítottuk, hogy nemsokára le kell rántani a hengerfejet is, mert nem egész 3000km alatt megivott a gép 1 liter motorolajat, igaz 10W40-es (Castrol GTX) van benne, 15-ösből valszeg nem enne ennyit, mindenesetre a szelepszár-szimmeringek cseréje nem árthat így 15 évesen... :lol:
J0hnny Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Megállapítottuk, hogy nemsokára le kell rántani a hengerfejet is, mert nem egész 3000km alatt megivott a gép 1 liter motorolajat, igaz 10W40-es (Castrol GTX) van benne, 15-ösből valszeg nem enne ennyit, mindenesetre a szelepszár-szimmeringek cseréje nem árthat így 15 évesen... :lol: Enyém is elcsípet ennyit a 10w40-es olajból,nyugodtan mehet bele a 15w40,én nem nyúlnék még hozzá!
FPepe Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Enyém is elcsípet ennyit a 10w40-es olajból,nyugodtan mehet bele a 15w40,én nem nyúlnék még hozzá! Akkor megnyugodtam, nem bántjuk egyelőre :) Az a poén az egészben, hogy hidegben (-8C-ban próbáltam) könnyebben indul, mint az én benyásom :lol:
J0hnny Elküldve Január15, 2007 Elküldve Január15, 2007 Akkor megnyugodtam, nem bántjuk egyelőre :) Az a poén az egészben, hogy hidegben (-8C-ban próbáltam) könnyebben indul, mint az én benyásom :lol: Hát most erre mit mondjak? :) Mindig piszkálnak,hogy a benyás jobb hidegben,nekem még nem volt gondom! :) Viszont a szelepszárszimmeringet állítólag lehet HF levétel nélkül is cserélni!De hogy hogyan,azt ne kérdzed!
afonya Elküldve Január16, 2007 Elküldve Január16, 2007 Hát most erre mit mondjak? :lol: Mindig piszkálnak,hogy a benyás jobb hidegben,nekem még nem volt gondom! :) Viszont a szelepszárszimmeringet állítólag lehet HF levétel nélkül is cserélni!De hogy hogyan,azt ne kérdzed! Na akkor én most jóóól megmondom. :) Az a titka, hogy mindíg azon a hengeren kell cserélni a szimeringeket amelyik felső holtponton van, igy ugyanis nem tud beesni a szelep. Az egész művelet rákfenéje a veztengely kiszedése. Csak célszerszámmal lehet (szelepleszorító).
greg Elküldve Január17, 2007 Elküldve Január17, 2007 Be nem esik, de elég szelepszár marad, hogy rá lehessen rakni a rugót, tányért meg az éket???? Mert ha nem, akkor marad a HF levétel vagy a sűrített levegő. :lol:
FPepe Elküldve Január17, 2007 Elküldve Január17, 2007 Tegnap bekerült a gépbe egy visszacsapószelep a gázolajvezetékbe (a szűrő után úgy 15 centivel). Ma kipróbáltam, hidegen indítva a gépet a leállásos jelenség megszűnt, de az alapjárat az indítástól úgy fél percig még kicsit ingadozik. Ez mitől lehet? Levegős lehet a rendszer?
J0hnny Elküldve Január17, 2007 Elküldve Január17, 2007 Tegnap bekerült a gépbe egy visszacsapószelep a gázolajvezetékbe (a szűrő után úgy 15 centivel). Ma kipróbáltam, hidegen indítva a gépet a leállásos jelenség megszűnt, de az alapjárat az indítástól úgy fél percig még kicsit ingadozik. Ez mitől lehet? Levegős lehet a rendszer? Ha hidegindítás után kb 5mp-ig "dadog",akkor az porlasztócsúcs,ergo "hugyoznak" a csúcsok. Ha 30-40mp-ig jelentkezik,akkor vagy üa-t nem kap vagy az adagoló már nagyon kopott! Milyen adagoló van azon? Bosch? Lucas? Résolajcsövek rendben vannak?Nincsennek elöregedve?
Gepard Elküldve Január17, 2007 Elküldve Január17, 2007 Hát most erre mit mondjak? :lol: Mindig piszkálnak,hogy a benyás jobb hidegben,nekem még nem volt gondom! :) Egy nem mérvadó.
FPepe Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 Ha hidegindítás után kb 5mp-ig "dadog",akkor az porlasztócsúcs,ergo "hugyoznak" a csúcsok. Ha 30-40mp-ig jelentkezik,akkor vagy üa-t nem kap vagy az adagoló már nagyon kopott! Milyen adagoló van azon? Bosch? Lucas? Résolajcsövek rendben vannak?Nincsennek elöregedve? Lucas van rajta. Majd kap egy új gázolajszűrőt alkalomadtán, hátha csak az van kicsit elkoszolódva, bár nem régi. Mostanában kell tankolni is, majd öntünk bele dermedésgátlót is. A résolajcsövek milyen problémát okozhatnak?
afonya Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 Lucas van rajta. Majd kap egy új gázolajszűrőt alkalomadtán, hátha csak az van kicsit elkoszolódva, bár nem régi. Mostanában kell tankolni is, majd öntünk bele dermedésgátlót is. A résolajcsövek milyen problémát okozhatnak? Tullajdonképpen, üzemanyagtakarékossági okokból helyezték el a motorban, de van egy nyomásfokozó hatása is a porlasztócsúcsban. :lol: :) :) Egyszóval ha rossz, marhasokatfogyaszt.
J0hnny Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 A résolajcsövek milyen problémát okozhatnak? Ha egy kis petróleumot öntesz hozzá az is jó! A résolajcsövön keresztül elvileg nem szabadna neki nyomást vesztenie,de 2.0Dti dízelnél már jártunk így,ott levegősödött fel és nagyon nehezen indult! Nem nagy drágaság kicserélni mindet!
afonya Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 Ha egy kis petróleumot öntesz hozzá az is jó! A résolajcsövön keresztül elvileg nem szabadna neki nyomást vesztenie,de 2.0Dti dízelnél már jártunk így,ott levegősödött fel és nagyon nehezen indult! Nem nagy drágaság kicserélni mindet! Én a 95-ös olommenteset használok dermedésgátlónak. Egy tankhoz Kb. két litert önzök. Eddig bevált. Ja és sokkal occobb mint a petró.
J0hnny Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 Én a 95-ös olommenteset használok dermedésgátlónak. Egy tankhoz Kb. két litert önzök. Eddig bevált. Ja és sokkal occobb mint a petró. Tudom,hogy olcsóbb,de honna lehet tudni,nem-e van valami forrása Pepe cartársnak! :lol:
FPepe Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 ...de honna lehet tudni,nem-e van valami forrása Pepe cartársnak! :) Pl. tőlem :) Nincs semmi extra forrásom ilyesmire (néha gázolajra van), legutóbbi Tacskós bevásárlás alkalmával vettünk egy dermedésgátlót. Viszont 2liter benzin olcsóbb megoldás, az tény. A résolajcsöveken nem látok semmi rendelleneset, viszont a porlasztócsúcsokon ott, ahol két darabból vannak összetekerve, annál az illesztésnél 2 is folyik picit a nyomokból ítélve... :lol:
afonya Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 Pl. tőlem :) Nincs semmi extra forrásom ilyesmire (néha gázolajra van), legutóbbi Tacskós bevásárlás alkalmával vettünk egy dermedésgátlót. Viszont 2liter benzin olcsóbb megoldás, az tény. A résolajcsöveken nem látok semmi rendelleneset, viszont a porlasztócsúcsokon ott, ahol két darabból vannak összetekerve, annál az illesztésnél 2 is folyik picit a nyomokból ítélve... :lol: Na ott a baj. Mert azok már tuti nem dolgoznak rendesen, és nem tökéletes a porlasztás sem. Javaslom látogass meg vele egy adagolost, és kérd ki a vélaményét a probléma megoldásaira vonakozóan. :)
J0hnny Elküldve Január18, 2007 Elküldve Január18, 2007 Beméretés,csere újra,de az újat is bekell lövetni,hogy jó legyen porlasztási kép!
ivannorbi Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Szevasztok! A mai napon átesett az olajkályhám az első igazi zöldkártyás mérésén (sajnáltam szegényt)! Eddig mindig (két alkalom) ránézésre, és az értékek megsaccolásával ment át a vizsgákon :unsure: . Szóval kezdésnek azt mondta a szerelő (miután tövig nyomta a gázpedált, és meglátta, hogy mennyire füstöl), hogy menjek, és kormoljam ki, azaz kettesben és háromasban adjak neki, amít bír! Hát nem volt könnyű! Ehhez tudni kell, hogy nem nagyon szoktam 3500 fölé pörgetni, esetleg ötödikben, mivel nincs hatodik. A vége 5000-es fordulat fölött volt egy picivel (3.-ban majdnem 120-nál). Amikor visszamentem, újra megnézte, és azt mondta, hogy most már jó lesz (tényleg alig kormolt). Egy párszor így is el kellett játszani az alapjárat - teljes gáz próbát, de végülis sikerrel jártunk. Elég kegyetlen egy vizsga!!! :huh:
J0hnny Elküldve Január24, 2007 Elküldve Január24, 2007 Szevasztok! A mai napon átesett az olajkályhám az első igazi zöldkártyás mérésén (sajnáltam szegényt)! Eddig mindig (két alkalom) ránézésre, és az értékek megsaccolásával ment át a vizsgákon :unsure: . Szóval kezdésnek azt mondta a szerelő (miután tövig nyomta a gázpedált, és meglátta, hogy mennyire füstöl), hogy menjek, és kormoljam ki, azaz kettesben és háromasban adjak neki, amít bír! Hát nem volt könnyű! Ehhez tudni kell, hogy nem nagyon szoktam 3500 fölé pörgetni, esetleg ötödikben, mivel nincs hatodik. A vége 5000-es fordulat fölött volt egy picivel (3.-ban majdnem 120-nál). Amikor visszamentem, újra megnézte, és azt mondta, hogy most már jó lesz (tényleg alig kormolt). Egy párszor így is el kellett játszani az alapjárat - teljes gáz próbát, de végülis sikerrel jártunk. Elég kegyetlen egy vizsga!!! :huh: Engem nem érdekelt,hogy mennyivel kellett többet fizetenem a vizsgáért,de az enyémet nem pörgeti szét senki! :lol: Rohadna meg,aki kitalálta ezt a hülyeséget a mérésre!
Udi Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 J0hnny-t után szabadon: - de jó, hogy nekem nincsen ilyen gondom...(mivel én benzines vagyok)! :unsure: Komolyra fordítva a szót, tényleg nem tesz jót egy ilyen öreg Opel mocinak a "szétpörgetés", amikor zöldkártyán voltam előttem volt egy régi BMW amiből kikönyökölt a hajtókar mérés közben. Érdekelne, hogy ha mérés közben kifekszik a moci akkor ki vállal érte felelőséget mivel normál esetben nem szokták ennyire "szétpörgetni".
FPepe Elküldve Január25, 2007 Elküldve Január25, 2007 J0hnny-t után szabadon: - de jó, hogy nekem nincsen ilyen gondom...(mivel én benzines vagyok)! :unsure: Komolyra fordítva a szót, tényleg nem tesz jót egy ilyen öreg Opel mocinak a "szétpörgetés", amikor zöldkártyán voltam előttem volt egy régi BMW amiből kikönyökölt a hajtókar mérés közben. Érdekelne, hogy ha mérés közben kifekszik a moci akkor ki vállal érte felelőséget mivel normál esetben nem szokták ennyire "szétpörgetni". Két lehetőség van: van, ahol aláiratnak egy papírt az emberrel, hogy saját felelősségre csinálják a mérést, ez esetben nem tehetsz semmit, ha szétesik; van, ahol nem iratnak alá ilyet, ebben az esetben az állam a felelős, mivel törvényileg előírt a mérési folyamat, ilyenkor beperelheted az államot, de sokra sztem nem mész vele.
J0hnny Elküldve Január29, 2007 Elküldve Január29, 2007 Áfonya mester! Adj tanácsot! Milyen izzítógyertyát vegyek? Beru? NGK?
afonya Elküldve Január30, 2007 Elküldve Január30, 2007 Áfonya mester! Adj tanácsot! Milyen izzítógyertyát vegyek? Beru? NGK? Az enyémben Beru van már két éve. Anno aztat tanácsolták, me' ocó, és azóta azt sem tudom hogy van-e benne. Végig mérted őket, és valamelyik sztájkol?
Recommended Posts