Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hmm. Nocak nocak.

Zizeg a varrógép. :) :rolleyes: :) :)

Most tudtam meg h az Opel eredetileg varrógépeket gyártott:D 1666-ban abból kezdett fejlődni a cég:D Nemtom miért írtam le csak kaptam egy opel-könyvet és ha már olvasom muszáj elmondani vhol vkinek:D

Link to comment
Megosztás:

Most tudtam meg h az Opel eredetileg varrógépeket gyártott:D 1666-ban abból kezdett fejlődni a cég:D Nemtom miért írtam le csak kaptam egy opel-könyvet és ha már olvasom muszáj elmondani vhol vkinek:D

:)

És beépitették a megmaradt motorokat autóba?

Hú mit kapok én ezért :) :D :rolleyes: :)

Link to comment
Megosztás:

Azt a választ hogy egészen 1902-ig nem is volt igazi opel autó. Csak licenszgyártás volt, egyesek gyártottak autókat, pízért pedig felmatricázták opelnak. '902-ben jött ki az első opel fejlesztés:1885 köbcentiből kijött 12 lóerő :) :D De saját volt :) Jah addigra mire kijött a 10/12 PS (ez volt az a 12 lóerós fenevad) már nem csináltak varrógépet :) (ellenben motorokat igen) :D de ez egy másik mese :D :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon találtam ebben a méretben (540x370x40) legalábbis mérőszalaggal ezeket mértem le. Viszont amit furcsálltam régebben is, hogy a hűtőventilátor házának a pereme beleér a coolerbe azaz mintha nem az eredetije lenne.

Eléggé gyári darabnak látszik de se márkajelzést se számot nem találtam rajta, még a ventit is levettem róla hátha a cooler felől van valami de semmi. Gyanús nekem ez a szerkezet.

Valeoból találtam hasonló SZxM-út de a vastagság nem stimmel, mindegy, bevágtatok opelékhoz azt megmondják az igazat.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon találtam ebben a méretben (540x370x40) legalábbis mérőszalaggal ezeket mértem le. Viszont amit furcsálltam régebben is, hogy a hűtőventilátor házának a pereme beleér a coolerbe azaz mintha nem az eredetije lenne.

Se márkajelzést se számot nem találtam rajta, még a ventit is levettem róla hátha a cooler felől van valami de semmi. Gyanús nekem ez a szerkezet.

Szerintem a felfogatási pontok passzoljanak, meg elférjen, a gumicsöveket lehet kicsit arrébb hajtani.

Link to comment
Megosztás:

http://kepfeltoltes.hu/090104/adagol__www....ltoltes.hu_.jpg

Ákos!

Dezsővel van egy kis gondom.

Nagyon rövid ideig tart behúzva a dúsító.

Ezekkel a csavarokkal tudok ezen állítani?

Kb 5mp-ig megy csak,aztán esik 900-ra a fordulatszám,régen több ideig ment.

Ugyan nem vagyok Ákos, de sztem az idejét csak a hőgomba befolyásolja, aminek 20 fokos vízhőmérsékletnél kéne kezdeni a vákuumot átengedni.

Link to comment
Megosztás:

Dezsővel van egy kis gondom.

Nagyon rövid ideig tart behúzva a dúsító.

Ezekkel a csavarokkal tudok ezen állítani?

Kb 5mp-ig megy csak,aztán esik 900-ra a fordulatszám,régen több ideig ment.

Lehet bedöglött a termoszelep.

Alapjáratot az 2-es csavarral tudsz állítani, a többit hagyd mert elcseszed a beállításait.

Link to comment
Megosztás:

Vajon mennyi lehet egy ilyen termoszelep? ;)

A gyári a Csergőben 9893Ft (- kedvezmény).

Az jutott eszembe, hogy lehet, hogy csak belement vmi kosz, ezért nem zár le rendesen. Meg kéne próbálni, hogy felmelegíted 20fok fölé (30-40), és megpróbálsz a normális áramlási iránnyal ellentétesen átfújni rajta pl. bicajpumpával, hátha kijön belőle vmi kosz B)

Link to comment
Megosztás:

BUÉK mindenkinek, így utólag is!

Van egy bazi nagy gondom. Tönkrement a vákumdobom az adagolón, utánanéztem, és nálunk az autósboltban 52 ropiért adják, bontóban meg nincs. Szóval, ha valakinek van elfekvőben egy Bosch adagolóra való vákumdob, vagy egy felújított Bosch adagoló vákumdobostól, akkor vevő lennék rá, ha elfogadható árban van.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

BUÉK mindenkinek, így utólag is!

Van egy bazi nagy gondom. Tönkrement a vákumdobom az adagolón, utánanéztem, és nálunk az autósboltban 52 ropiért adják, bontóban meg nincs. Szóval, ha valakinek van elfekvőben egy Bosch adagolóra való vákumdob, vagy egy felújított Bosch adagoló vákumdobostól, akkor vevő lennék rá, ha elfogadható árban van.

Előre is köszi!

Elég drága autósbolt lehet, a Csergőben a gyári vákuumdob 25e Ft. B) Katalógusszám: 8 19 454.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.