Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ma megvettem a fordulatszámmérős Km órát (x17DTL-ből szedtük ki a száma ugyanolyan 1102), 8000 volt, lealkudtam 10.000-ről :D

Ki is cseréltem, de a baj az, hogy ebbe meg a km óra nem megy ( abszolut nem mutat semmit), holnap viszem vissza a bontóba kicserélni! :lol:

Kalapálj négyszögeletesre egy szöget, ha bedugod a spirál helyére, a bontóban ia ki tudod próbálni megpörgetve, hogy jó-e az óra. A spirált rendesen visszaakasztottad?

Link to comment
Megosztás:

Ma megvettem a fordulatszámmérős Km órát (x17DTL-ből szedtük ki a száma ugyanolyan 1102), 8000 volt, lealkudtam 10.000-ről :D

Ki is cseréltem, de a baj az, hogy ebbe meg a km óra nem megy ( abszolut nem mutat semmit), holnap viszem vissza a bontóba kicserélni! :lol:

Cseréld ki a kilométerórát a műszeregységben.

Tedd bele a régit. Én is ezt csináltam. Így marad a számlálód is eredeti állásnál.

Link to comment
Megosztás:

Cseréld ki a kilométerórát a műszeregységben.

Tedd bele a régit. Én is ezt csináltam. Így marad a számlálód is eredeti állásnál.

Az stimm!!! :D

Kicserélem én, persze marad az eredeti km-állás!

Csak ha már kiadtam érte 8000-et, akkor már legyen a km óra is jó (tartaléknak). Biztos ami biztos! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az stimm!!! :D

Kicserélem én, persze marad az eredeti km-állás!

Csak ha már kiadtam érte 8000-et, akkor már legyen a km óra is jó (tartaléknak). Biztos ami biztos! :lol:

Ezért akarom úgy venni a ford. mérős km órát, hogy lepucolok mindent az enyémről úgy, hogy ha veszem a km órát, akkor csak a 3 csavar fogja oda, azokat kiszedem, kikapom az órát, beteszem a megvenni kívánt km órát, próbakör és ha minden stimmel, akkor veszem meg! :lol: Így ha valami nem pászol, akkor addig keresgetünk ott, amíg nem találok egy frankón működőt! :D

Link to comment
Megosztás:

Na, félig sikeresen túl vagyok a kompressziómérésen. Az a helyzet, hogy csak két hengerben tudták megmérni a kompressziót, mert két izzítógyertyát nem tudtak kiszedni. Erőltetni nem akarta az öreg, mert nem érte volna meg beletörni. Az egyikben erős 26-ot mért a másikban gyenge 26-ot. Hát ez sajnos nem valami jó. A 28 és 35 közötti értékekre mondják azt, hogy OK.

Azért még elgurulok vele egy darabig.

Azt mondta az öreg, hogy időnként fújjam be csavarlazítóval, és próbáljam meglazítani.

Link to comment
Megosztás:

Na, félig sikeresen túl vagyok a kompressziómérésen. Az a helyzet, hogy csak két hengerben tudták megmérni a kompressziót, mert két izzítógyertyát nem tudtak kiszedni. Erőltetni nem akarta az öreg, mert nem érte volna meg beletörni. Az egyikben erős 26-ot mért a másikban gyenge 26-ot. Hát ez sajnos nem valami jó. A 28 és 35 közötti értékekre mondják azt, hogy OK.

Azért még elgurulok vele egy darabig.

Azt mondta az öreg, hogy időnként fújjam be csavarlazítóval, és próbáljam meglazítani.

A 17DR-nél a 26 még jó értek.

Mennyire eszi az olajat a tiéd?

Link to comment
Megosztás:

A 17DR-nél a 26 még jó értek.

Mennyire eszi az olajat a tiéd?

"Egyáltalán" nem. Tudom, ez így túlzás, de nem igazán lehet észrevenni, hogy csökkenne a 7500km alatt. Egyszer a szerelő a max-ig, sőt egy ici-picivel fölé töltötte cserekor (tudom, hogy ez nem helyes :lol: ), és a következő cserénél is a max-nál volt.

Link to comment
Megosztás:

"Egyáltalán" nem. Tudom, ez így túlzás, de nem igazán lehet észrevenni, hogy csökkenne a 7500km alatt. Egyszer a szerelő a max-ig, sőt egy ici-picivel fölé töltötte cserekor (tudom, hogy ez nem helyes :lol: ), és a következő cserénél is a max-nál volt.

Akkor viszont nem értem minek méregeted! :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor ennyit a szervizesek és az alkatrészesek szakmai hozzáértéséről, ugyanis a motorkód alapján ők mondták, hogy szívó...és a forgalmiba is csak úgy van, hogy...opel astra GL 1.7D

:lol: :D

Na akkor menek is oszt kijavítom :lol:

nem forgalmiból nézték a számot?

mert akkor nemcsoda.

Link to comment
Megosztás:

Akkor viszont nem értem minek méregeted! :D

Hát, konkrétan: jó lenne tudni, hogy mitől eszik mostanában 6,2-6,4 körül?! :lol:

Korábban nem tudtam 6 lityi fölé menni vele, most meg alá nem akar menni. Pedig szerintem a körülmények közel azonosak.

Annyira nem is kompressziót akartam mérni, de az öreg azt mondta, hogy kezdjünk ezzel. Így megtudjuk, hogy milyen állapotban van a motor (ezt előbb-utóbb úgyis meg akartam tudni). Az eredmény alapján azt mondta, hogy ez is lehet a megnövekedett fogyasztás oka (bár szerintem ez ilyen hirtelen emelkedést nem okozhat). Az előtöltés állítást, meg hasonlókat nem akartam erőltetni (és ő sem igazán), mert a hivatalos Bosch szervízes tarifákkal dolgozott. Majd keresek valakit, aki okosban megbuherálja.

Link to comment
Megosztás:

Hát, konkrétan: jó lenne tudni, hogy mitől eszik mostanában 6,2-6,4 körül?! :lol:

Korábban nem tudtam 6 lityi fölé menni vele, most meg alá nem akar menni. Pedig szerintem a körülmények közel azonosak.

Annyira nem is kompressziót akartam mérni, de az öreg azt mondta, hogy kezdjünk ezzel. Így megtudjuk, hogy milyen állapotban van a motor (ezt előbb-utóbb úgyis meg akartam tudni). Az eredmény alapján azt mondta, hogy ez is lehet a megnövekedett fogyasztás oka (bár szerintem ez ilyen hirtelen emelkedést nem okozhat). Az előtöltés állítást, meg hasonlókat nem akartam erőltetni (és ő sem igazán), mert a hivatalos Bosch szervízes tarifákkal dolgozott. Majd keresek valakit, aki okosban megbuherálja.

Mit nem adnék ha a corsa ennyit enne! :D

Bezzeg a otthon beülök Dezsőbe,mindig csodálkozom,hogy nem mozdul a mutató! :lol:

Szerintem totál jó ez az érték,ha nagyon zavar a "füstcsavaron" tekerj kicsit.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem totál jó ez az érték,ha nagyon zavar a "füstcsavaron" tekerj kicsit.

Nekem a 6 liter volt a "limit". :D Régen csak egyszer ment 6 fölé (6,4), amikor Pestről vontattam egy Fiestát, aminek oda voltak a kerékcsapágyai (amire hazaértünk, az egyik kb "be is állt"). Ja, és majdnem egy órát tököltünk a pesti forgalomban.

Ráadásul tavaly óta már nincs okosban a nafta :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezért akarom úgy venni a ford. mérős km órát, hogy lepucolok mindent az enyémről úgy, hogy ha veszem a km órát, akkor csak a 3 csavar fogja oda, azokat kiszedem, kikapom az órát, beteszem a megvenni kívánt km órát, próbakör és ha minden stimmel, akkor veszem meg! :lol: Így ha valami nem pászol, akkor addig keresgetünk ott, amíg nem találok egy frankón működőt! :D

Az okés, hogy ha a saját autómmal mentem volna venni én is kipróbáltam volna. De a bontó 60 Km-re van hozzánk, akkor meg inkább megyek a cégessel, az ingyért van ;) És ha kell megyek 2x az se kerül nekem pénzbe! :lol:

De amire kicserélték a rossz műszeregységet az már frankón működik! :D

Teljesen más a FEELING-je a dolognak fordulatszámmérővel, és nekem jobban tetszenek bal oldalon a kicsi órácskák! ( hőfok és üzemanyag + még van egy kis visszajelző is, ami figyelmeztet a kevés üzemanyagra, ez a régibe nem volt)

Amúgy meg maradt a saját KM órám, azt kicseréltem benne, nem tekergetem oda a másikat.

Link to comment
Megosztás:

Az okés, hogy ha a saját autómmal mentem volna venni én is kipróbáltam volna. De a bontó 60 Km-re van hozzánk, akkor meg inkább megyek a cégessel, az ingyért van :D És ha kell megyek 2x az se kerül nekem pénzbe! :lol:

De amire kicserélték a rossz műszeregységet az már frankón működik! :lol:

Teljesen más a FEELING-je a dolognak fordulatszámmérővel, és nekem jobban tetszenek bal oldalon a kicsi órácskák! ( hőfok és üzemanyag + még van egy kis visszajelző is, ami figyelmeztet a kevés üzemanyagra, ez a régibe nem volt)

Amúgy meg maradt a saját KM órám, azt kicseréltem benne, nem tekergetem oda a másikat.

khmmm jobb. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Nincs valakinek eladó Opel jel előre a hűtőrácsra? Mennyi körül van? A bontósok nem veszik le a rácsról, a ráccsal egybe meg kb 6000-7000! :lol:

Az enyémnek hiányzik a kör alsó ívje :D

Meg még érdekelne a krómos fajta "Opel Astra 1.7 TD" felirat is.

Szerintem bármelyik autósboltban kapsz ilyeneket.

De akkor már a 2.5 TD jobban mutat. :)

Vagy 3.0 PDTDI 4WD. :D :lol: :D

Ui. / szárnyat mikor veszed le? / :D ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Nincs valakinek eladó Opel jel előre a hűtőrácsra? Mennyi körül van? A bontósok nem veszik le a rácsról, a ráccsal egybe meg kb 6000-7000! :lol:

Az enyémnek hiányzik a kör alsó ívje :D

Meg még érdekelne a krómos fajta "Opel Astra 1.7 TD" felirat is.

Csergőben (link a lap alján) a jel a maszkra 3158Ft az új (cikkszáma: 13 24 475).

Az "Astra 1.7TD" felirat ugyanitt 4124Ft (cikkszáma: 51 77 046).

Az "Opel" felirat a bal oldalra 4799Ft (cikkszáma: 51 77 013).

Link to comment
Megosztás:

Csergőben (link a lap alján) a jel a maszkra 3158Ft az új (cikkszáma: 13 24 475).

Az "Astra 1.7TD" felirat ugyanitt 4124Ft (cikkszáma: 51 77 046).

Az "Opel" felirat a bal oldalra 4799Ft (cikkszáma: 51 77 013).

Köszike a linket, utánnanéztem, csak az árak kicsit borsosak most nekem. :lol:

A bontóba hátra krómos Astra 1.7 TD 1000Ft, Opel felirat szintén 1000, de jelet a tájba sem lehet kapni, csak ráccsal együtt :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.