Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hogy mi van a forgalmiban, nem tudom, ma délután megyünk megnézni.

Az AF-es kocsi nem érdekel. de van más bejegyzés, ami miatt jobb hátat fordítani? Azt mondta az ember, hogy valami x17d v ..? van benne.(elvileg Isuzus) De holnap sokkal okosabb leszek. Olyan ez, mint az első randi :lol:)))

.

X17DTL az Opel motoros

Az isuzusnak meg valaki beírja a kódját ...

Link to comment
Megosztás:

abszolut OFF...

Kösz a kódot.

Mindegy volt, mert Apám 1.6D golfja a 400 e km-ével jobban ment ennél az Isuzus? Opelnél, Azon kívül minden idom más színű volt, eleje hátulja motorja kicserélve, ívek körberágva, ecsettel kijavítva. Motorban friss csavarozgatások...És a tulaj SEMMIről se tudott...Na dobtunk is egy hátraarcot. :lol:

Kezdem elhinni hogy nincs eladó jó használt Astra, csak olyanok, amiket kukába lehetne vágni?

Meg kellene próbálni magamnak behozni egyet?Vagy nem? :D

D

Link to comment
Megosztás:

abszolut OFF...

Kösz a kódot.

Mindegy volt, mert Apám 1.6D golfja a 400 e km-ével jobban ment ennél az Isuzus? Opelnél, Azon kívül minden idom más színű volt, eleje hátulja motorja kicserélve, ívek körberágva, ecsettel kijavítva. Motorban friss csavarozgatások...És a tulaj SEMMIről se tudott...Na dobtunk is egy hátraarcot. :lol:

Kezdem elhinni hogy nincs eladó jó használt Astra, csak olyanok, amiket kukába lehetne vágni?

Meg kellene próbálni magamnak behozni egyet?Vagy nem? :D

D

Ja off de kint is sok szar van, ráadásul kint is tekergetik az órát, és ha nincs igazi ismerősöd többe fog kerülni mint gondolnád. Én tudok 1 isuzut asszem 97-es caravan haverom árulja ,de ő is nepper, állapot nem tom 1250 irány ár, ha gondolod adom a számát.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Az én vasam is eladó, illetve hát tanakodom rajta.

Adatok: Opel Astra 1,7D

évjárat:1993.07.

motorkód:1.7dr

kivitel: Caravan

Nyári gumik Michelin Energy 175/70 R 14

Téli gumik felnivel: Trayal m+s 175/70 R 13

(Vadonat új! futott km max. 2 ezer)

Leírás: Nagygenerál után futott km 18 ezer.

(Teljesen felújítva gyári alkatrészekkel -Mahle dugók,kolbelsmidt csapágyak- leírás a felhasznált alkatrészekről + GARACIA!)

Hengerfej is full felujítva. (Albert műhely Hmvásárhely) Ott is garis + leírás az elvégzett munkáról és felhasznált alkatrészekről.

Olaj ROWE 10W 40 GTS

Clarion rádiósmagnóval.

Színe fehér.

ir.ár: kilenc kiló.

Eladás oka Építkezés!

Érdeklődni:

gabor@page.hu címen lehet.

U.I: Az utó élettörténete a fórum elejétől lekövethető. Én nyitottam a fórumot!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az én vasam is eladó, illetve hát tanakodom rajta.

Adatok: Opel Astra 1,7D

évjárat:1993.07.

motorkód:1.7dr

kivitel: Caravan

Nyári gumik Michelin Energy 175/70 R 14

Téli gumik felnivel: Trayal m+s 175/70 R 13

(Vadonat új! futott km max. 2 ezer)

Leírás: Nagygenerál után futott km 18 ezer.

(Teljesen felújítva gyári alkatrészekkel -Mahle dugók,kolbelsmidt csapágyak- leírás a felhasznált alkatrészekről + GARACIA!)

Hengerfej is full felujítva. (Albert műhely Hmvásárhely) Ott is garis + leírás az elvégzett munkáról és felhasznált alkatrészekről.

Olaj ROWE 10W 40 GTS

Clarion rádiósmagnóval.

Színe fehér.

ir.ár: kilenc kiló.

Eladás oka Építkezés!

Érdeklődni:

gabor@page.hu címen lehet.

U.I: Az utó élettörténete a fórum elejétől lekövethető. Én nyitottam a fórumot!

:shock: Barátom vannak nagyon kafi lakó kocsik :lol: csak az otót ne :lol:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

nekem van egy fastra:) 17 tds(isuzu) azon gondolkotam hogy a rezonátorol leszedem a torbó csöt! ledugozom a turbora teszek egy direkt szöröt! ezáltal a rezonátorbol nem sziv ki levegöt csak termeli bele!

hamarab érné el a nyomást!

vagy nem igy van? :?:

ha hülyeséget írtam akkor bocsika!

a direk szürövel mennyivel megy jobban?

hol van a füst csavar? azt monták hogy a gázbovdent álítsam de avval a gázpedál is megy be ezáltal ugyan ugy megy és még a ford szám is növekszik(alapjáraton)! nem tud valaki segíteni hogy hol találom? elöre is kösziszépen!

:lol:

sziazstok!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

nekem van egy fastra:) 17 tds(isuzu) azon gondolkotam hogy a rezonátorol leszedem a torbó csöt! ledugozom a turbora teszek egy direkt szöröt! ezáltal a rezonátorbol nem sziv ki levegöt csak termeli bele!

hamarab érné el a nyomást!

vagy nem igy van? :?:

ha hülyeséget írtam akkor bocsika!

a direk szürövel mennyivel megy jobban?

hol van a füst csavar? azt monták hogy a gázbovdent álítsam de avval a gázpedál is megy be ezáltal ugyan ugy megy és még a ford szám is növekszik(alapjáraton)! nem tud valaki segíteni hogy hol találom? elöre is kösziszépen!

:lol:

sziazstok!

Ne is haragudj kedves barátom de ez így nagyon kevés :violent2: mármint szakmai hozzá értés. A dizil tuningnak főleg előkamrás motornál nem sok lehetőséget adnak. A légszűrő :arrow: nincs sok értelme a direkt szűrőnek mert hideg levegő kéne. Inkább valami nagyobb légszűrő amit belehet építeni a gyári helyére vagy sport betét. Füst csavar :arrow: adagolón találod :idea: de azt tudod-e hol a füsthatár :?: Mert csak addig érdemes tekerni, ha túltekered csak füstöl mint barom. Szerintem 8) amit lehet turbó nyomás emelés , :arrow: a turbón van 1 rudazat azt kell tekerni, nade mennyít? Óra kell!! és csak menet közben terhelésnél fog rendes értéket mutatni. Füst csavar állítás :arrow: adagolós :idea: de csak akkor hamár nyomás bevan állítva és légszűrő cserélve. Aztán jöhet a kipuff csere 50-60-as cső végig áteresztő dobokkal és talán ígymár lessz vagy 95-100le az isuzuból. :wink:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!!!

kösziszépen a segítséget!!!

ha csínálok az adagolor képet akkor meg tudod mutatni hogy melyik a füst csavar??? szerintem ot kell álítani ahol a gázbovden rámegy a adagolora és ot 2 lemez van egymásra csavarozva és beáítani hogy nagyobat tudjon rántani!!! akkor szerinted nincs értelme direkszüröt rakni a gépbe? én nem szeretném kiiktani a intercolert!! csak azt szeretném hogy ne a rezonátorbol szivjon ki a turbo hanem csak oda fuljon és egy külön szüröt a turbohóz!! és utána beálítani az adagolot és a turbot és gó ja és a lényeg katalizátor ki !!!!!!

elöre is köszi a segítséget!

bocsi hogyha hülyeséget írtam!! :oops:

Link to comment
Megosztás:

Ja, katalizátor ki, oszt nézz TV-t, h mennyit nő az éves átlaghőmérséklet, meg mekkora jéghegyek hullanak le.

Dízel meg eleve füstöl, mint állat, egy-egy mintapédányt nem győzök lehagyni, vagy magam elé beengedni 4-5 embert, h ne a büdöst szívjam...

:homlokracsapós szmájli:

Link to comment
Megosztás:

Ja, katalizátor ki, oszt nézz TV-t, h mennyit nő az éves átlaghőmérséklet, meg mekkora jéghegyek hullanak le.

Dízel meg eleve füstöl, mint állat, egy-egy mintapédányt nem győzök lehagyni, vagy magam elé beengedni 4-5 embert, h ne a büdöst szívjam...

:homlokracsapós szmájli:

Na na,ezt kikérem a dizelek nevében!!! :lol: Ez kérem nem Fiat dizel! :lol:

Pl az enyém nem füstöl.

Link to comment
Megosztás:

Tanúsíthatom , hogy nem füstöl és nem is kormol, az átlag dieselekhez képest!!!!

Hát, 735-ös körüli Bömöst láttam akkorát kormolni, mint atom. Bnőm 307-es 2.0HDi Pug-ja is kormol nagy gáznál. És ezek a kocsik jóval modernebb motorral mennek, vmint jobb katalizátorral is, mint egy kb 15 évvel idősebb moci, amit anno az Astrákba raktak.

Én még nem láttam olyan dízelt, ami nagy gáznál ne nyomná a fekete füstöt.

Link to comment
Megosztás:

:lol:

OFF OFF

Szevasztok!

Kedden megvettem az én kis Astármat:) 95-ös, Isuzu motoros, 3 ajtós.

Mostmár direktbe jönnek majd a bolond kérdéseim, kérek tehát sok-sok türelmet, és megértést, de egy újszülöttnek... (na jó volt pár évig egy Zsigulim előtte, ami bár nem volt ilyen szapora, de 3szor annyit fogyasztott :lol:

Tehát üdvözlök minden Fórumlakót, remélem nem zavartam

ui:holnap kezdem is egy pollenszűrő szervízzel :lol:

Danee

Link to comment
Megosztás:

szia!!

akkor gyere el hozzám és nézd meg az enyémet!!!

222090 km-er van benne!

és 800-900 az alapjárat és adik neki egy padlot és akkor se füstöl!!! most voltam zöld kártyán nics visza fojtva mert megy 4dikbe 160 at!!! ma teszteltem!! :lol: és még van egy 5dik!! a gyári maximum érték 2 az enyém pedig 1,3 rol indult az 5. mérés pedig 0,83 mert ugye 5*kel mérni!!!! hidd el vannak olyan dizelek amik nem kormolnak!!! és vannak olyan benzinesek amik nem kormolnak csak a co-ja pedig inkáb hagyuk!!!! :lol:

sziasztok!!! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Ja, az csak kormol. :lol: Szal, amiben benne van a katalizátor, az is büdös. Pláne, ha kiveszik belőle. :lol:

Off off

Ember , beszélhetünk itt a globális felmelegedésről, meg a természet rombolásán, de először ,szerinted te nem szennyezed a környezetedet? Pl : nem veszel olyan terméket ami műanyagba van csomagolva :evil: . Egyszóval nehogymá csak a benzin zabáló vasakat lehessen tuningolni. Kébzeld már el hogy a F1-ben hány szaron van katalizátor :!: Nem győzöd kerülni a füstölö olajkályhákat :lol: előzd meg őket ha tudod és ha engedik, vagy álj félre 1 kicsit. Ha 1 GSI-ből kirántják a katalizátort akkor nem kezdesz itt háborogni, mert az verseny gép ugye? Uff vagy on

Link to comment
Megosztás:

Nekem akkor kormol ha elinditom ...

De minden inditaskor egy fust utanna semmi ....

Az enyém pont ilyen!

Amugy akinek benzin a mániája,annak ajánlom a fogyasztásmérő nézegetését! :lol:

Az én olajkályhám ugyan nem gyorsulási bajnok,de a fogyasztás kárpótol mindenért!

Semmi értelme dizel-benzin flame-et inditani itt,kinek mi tetszik,de a kormolás nem minden dizel betegsége szerintem.Nagyban függ az üa minőségétől is szerintem.Mindegyiknek van előnye és hátránya is.

Link to comment
Megosztás:

Az Astrám diesel (td) a többi autóm nem, az Astra 5 liter körül fogyaszt a többi nagyon nem. A többi autóm jóval 10 mp alatt gyorsul 100-ra az Astra nagyon nem. Mindennek +van az előny és hátránya is. Az tény, hogy a diesel sokkal jobban szennyezi a környezetet, mint a benzines. Viszont a katalizátor hatásfoka is jóval kisebb a dieselnél, ezért ha leszeded, akkor a változás kisebb, mint egy benzinesnél.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.