Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sziasztok,

14nz motoros kocsi hidegben nem indul. Abban a pillanatban mikor abbahagyom az indítózást 1-2 hengerben robban, de nem kapja fel a fordulatot - leáll.

Ha nagy nehezen sikerül elindítani, akkor míg be nem melegszik addig gázpedállal kell tartani az alapjáratot (ha leesik a fordulatszám akkor gázfröccsöt adok).

Miután bemelegedett minden ok, alapjárata, ereje, fogyasztása rendben van, míg meleg simán beindul.

Amit eddig tettem:

megmértem a motorhőfok gombát, plussz 2 fokban 5.6 Kohm, ez jónak tűnik

kitisztogattam az alapjárat szabályzó léptetőmotor fészkét (elég sok lerakődás volt benne)

semmi sem változott, mit tehetnék, kérlek segtsetek :)

hogyan tundám kideríteni, hogy a esetleg a létetőmotor hibás ? Amikor ráteszem a gyújtást akkor kb. 2 mm-t behúz, utána azonnal visszaáll az alapállapotába.

Lehet hogy a motorvezérlő romlott el ?

Link to comment
Megosztás:

Féltengely nagy csavar le, alul a lengőkarról két csavart lekötöd, ami a gömbfejet fogja, vagy kiveszed a csonkállványból a gömbfejet, igazából mind1, hogy melyik megoldást választod. Váltóból le kell engedni az olajat, mert ha kihúzod a féltengelyt folyni fog az olaj belőle. A gólyalábat kihúzod annyira, hogy a csuklót a kerékagyból ki tudd húzni, utána meg a váltóból egy határozott rántással fog kijönni a féltengely. Ha jól emlékszem a corsa csukló leütős. A szakadt gumiharangot vágd le, bilincseket leveszed, aztán le kell ütni a külső csuklót. Új harang mehet fel, csukló vissza, jól megtöm zsírral ( jobbféle gumiharanghoz adnak), aztán lehet a gumit a helyére húzni, bilincsek rá és mehet vissza a féltengely.

Nagyjából ennyi. Jó munkát!

Ha jól rémlik a csukló zégergyűrüs, szóval a csuklóban lévő zégert szét kell nyitni, így tudod leütni a tengelyről.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell ezt privátban, mert én is kiváncsi vagyok. :lol:

28-ért vettem a zöldeket, a hátsót cserélni szopás

nyikorognak rendesen, komfort nem sok marad

a hátsó késöbb került be, így érezhető volt, hogy ott mennyit számít

elöl is jobb lett, de attól még nyúlik rendesen...

Link to comment
Megosztás:

28-ért vettem a zöldeket, a hátsót cserélni szopás

nyikorognak rendesen, komfort nem sok marad

a hátsó késöbb került be, így érezhető volt, hogy ott mennyit számít

elöl is jobb lett, de attól még nyúlik rendesen...

Na erre voltam kiváncsi, mert igazán senki nem tud gyakorlati tapasztalattal szolgálni. :lol:

Az ültetés óta rossz minőségű úton, kanyarban elég bizonytalan a kormányzás, nyúlós, lötyögős.

Első toronymerevítőnek mennyi haszna lenne? :D

Link to comment
Megosztás:

Na erre voltam kiváncsi, mert igazán senki nem tud gyakorlati tapasztalattal szolgálni. :lol:

Az ültetés óta rossz minőségű úton, kanyarban elég bizonytalan a kormányzás, nyúlós, lötyögős.

Első toronymerevítőnek mennyi haszna lenne? :D

Haszna van, de annak sem elég, így kell még alá egy "alsó nyúlvány merevítő" és ha az sem elég akkor csövezd ki az autót, úgy már jó kell legyen.

Link to comment
Megosztás:

Akkor megvan a megoldás, hogy miért nem érem már vagy egy éve el a Dingit. :D :devlish:

Én nemrég cseréltem két hátsót, annyira nem volt vészes. Peremet levágtam a gyári szilentekről, majd kiütöttem őket, az újat meg szilikonspray-vel, satuban benyomtam. :lol:

Az elsők mondjuk sokkal egyszerűbbek.

Én tuti nem raknék semmibe gyárit, csak a zöldet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.