Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csaba

Recommended Posts

a távlság nem is olyan lényeg ,csak a motorindítás megoldható-e.AZ egy ultrahangos beltéri Figyelő lenne a másdik link az első alulrol a 2dik.

/főleg ha nem hagyom üresbe a váltót az szép lenne indításkor :rolleyes: /

Így papírról tudja a távindítást. Lehet be kéne építeni valami érzékelőt, ami figyeli a váltó "0" állapotát és csak akkor engedi a távindítást. ;)

Az UH érzékelőt én személy szerint nem szeretem, az előző astrámba volt gyári ami nem működött, megjavítottam, aztán ha napon állt az autó 5-10 percenként vinnyogott. Kiszedtem....eldobtam. Ettől még egy profi lehet jó, de sztem egy üvegtörés/koppanás érzékelő elég hozzá.

Link to comment
Megosztás:

clipper riasztóról tud vki vmit??

Ez van a kocsiban, de központi az nincs, és szeretném, ha csak kulcsos központit kellene vennem, és össze tudnám kötni a riasztóval.

A riszatónak van 3 pár vezetéke, ami nincsen felhasználva, gondolom ezek közzül kellene nekem kettő db vezeték, ami a központi vezetékeivel össze kellene kötni, és hol nyitna, hol pedig zárna vele.

A másik kocsiban a központi csak kulcsos, de van két vezeték, amiket ha testelek külön külön, akkor egyikre nyit, másikra zár, és ezta két ezetéket kellene összekötni nekem majd az enyémben a riasztóval, csak kapcsolási rajz nélkül nem sokra megyek... talán megróbálhatnám kimérni..., de ha vkinek van esetleg kapcsolási rajza az sokat könnyítene.

köszi üdv

Link to comment
Megosztás:

clipper riasztóról tud vki vmit??

Ez van a kocsiban, de központi az nincs, és szeretném, ha csak kulcsos központit kellene vennem, és össze tudnám kötni a riasztóval.

A riszatónak van 3 pár vezetéke, ami nincsen felhasználva, gondolom ezek közzül kellene nekem kettő db vezeték, ami a központi vezetékeivel össze kellene kötni, és hol nyitna, hol pedig zárna vele.

A másik kocsiban a központi csak kulcsos, de van két vezeték, amiket ha testelek külön külön, akkor egyikre nyit, másikra zár, és ezta két ezetéket kellene összekötni nekem majd az enyémben a riasztóval, csak kapcsolási rajz nélkül nem sokra megyek... talán megróbálhatnám kimérni..., de ha vkinek van esetleg kapcsolási rajza az sokat könnyítene.

köszi üdv

Pontosabban melyik Clipper van benne? Azt hiszem a 310-320-as nem tudja kezelni, 510-től felfelé igen.

Találtam neked rajzokat, csak oroszul vannak:

Clipper 310/320

Clipper 510/540/560

:D

Ha nagyon nem boldogulsz, csinálhatod azt is, hogy a felesleges vezetékekre egyenként rákötsz egy ledet ellenállással, "+" felük bekötve 12V-ra és nyitsz-zársz. Általában ha nem relé kimenet van, akkor testet kapcsolnak a riasztók.....

Link to comment
Megosztás:

Pontosabban melyik Clipper van benne? Azt hiszem a 310-320-as nem tudja kezelni, 510-től felfelé igen.

Találtam neked rajzokat, csak oroszul vannak:

Clipper 310/320

Clipper 510/540/560

:D

Nemtudom ez melyik, mert ilyen számok nincsenek rajta

101 van rajta meg még más számok, de ilyen amiket te felsoroltál egy sincs.

De kiméregetem őket, egy leddel.

A led ellenállással a sziréna 12 voltjára téve, és egyesével végigpróbáltam a vezetékeket.

sárga - fehér 2 pittyegés alatt testet kapcsol, utánasemmi, ez lesz a záró vezeték.

fekete - lilás 1 pittyegés alatt tartja a testet, utána semmi, ez lesza nyitó vezeték.

de mikre lehet ezeket felhasználni???:

sárga piros folyamatos test, 2 pittyenéskor semmi

sárga kék 2 pittyenés után tartja a testet, 1 re semmi

szürke lila semmi

szürke fekete állandó test 1 re elenged

így néz ki egyébként, ezek a számok vannak rajta csak.

http://pics.coldline.hu/pics/47903-20100613-A6zlbv.jpg

közbe megtaláltam a riasztó leírását is :P

:

http://www.web-set.hu/webset32.cgi?Global@@HU@@23@@GOOGLEBOT

itt pedig hozza a központi zár bemenetet ^_^

Link to comment
Megosztás:

de mikre lehet ezeket felhasználni???:

sárga piros folyamatos test, 2 pittyenéskor semmi

sárga kék 2 pittyenés után tartja a testet, 1 re semmi

szürke lila semmi

szürke fekete állandó test 1 re elenged

Mondjuk AC pumpát lehet velük vezérelni vagy állapotjelző ledet.....

Szürke-lila lehet, hogy valamilyen bemenet vagy csomiajtó nyitó kimenet

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk AC pumpát lehet velük vezérelni vagy állapotjelző ledet.....

Szürke-lila lehet, hogy valamilyen bemenet vagy csomiajtó nyitó kimenet

Olvasd el ujra, mert már kiegészítettem pár dologgal :D

Adatlapja azt írja elektromosablakot is lehetvele vezérelni, pl az automata felhúzást, mert ha állandó testet ad az ablaknak, akkor felmegy, de felzárás után nemtudom mi lesz vele.. vagy alapbol is lekapcsol olyankor már??

Link to comment
Megosztás:

Olvasd el ujra, mert már kiegészítettem pár dologgal :D

Adatlapja azt írja elektromosablakot is lehetvele vezérelni, pl az automata felhúzást, mert ha állandó testet ad az ablaknak, akkor felmegy, de felzárás után nemtudom mi lesz vele.. vagy alapbol is lekapcsol olyankor már??

Hát próbáld ki meddig tartja rajta a testet......kb. 10 mp (az enyémnél programozható) után szokták elvenni a jelet "zár" után

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Most vettem egy 94-es Astra Caravan-t.

Gamma riasztó van benne , csak sajnos a távról nem működik, csak ha a motortérben kulccsal bekapcsolom.

Mi lehet a baj? Nem ismeri fel a távirányítót? Elöre is köszönöm.

Elemcsere gondolom megvolt! :D

Nemrég beszéltük, hogy érdemesebb venni új vezérlőt a riasztóhoz távirányítókkal. ^_^ (10ért már lehet kapni)

Kár bajlódni a régivel! :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Most vettem egy 94-es Astra Caravan-t.

Gamma riasztó van benne , csak sajnos a távról nem működik, csak ha a motortérben kulccsal bekapcsolom.

Mi lehet a baj? Nem ismeri fel a távirányítót? Elöre is köszönöm.

Nem lehet, hogy csak be kell tanítani?

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet, hogy csak be kell tanítani?

Igen lehet, de nem tudom sajnos hogy hogyan kell. :D(

Nem tudom a risztó pontos típusát, így a neten nem találtam leírást rola. Amugy a kocsi 94-es. A riasztó oldalán 95-ös cimke van.

Amugy a távban az elem jó, a led világít.

Link to comment
Megosztás:

Igen lehet, de nem tudom sajnos hogy hogyan kell. :D(

Nem tudom a risztó pontos típusát, így a neten nem találtam leírást rola. Amugy a kocsi 94-es. A riasztó oldalán 95-ös cimke van.

Amugy a távban az elem jó, a led világít.

Próbáld meg, hogy beülsz a kocsiba, ajtót becsukod, gyújtást ráadod, és ilyenkor nyomkodod a távot.

Link to comment
Megosztás:

Köszi. Holnap megprobálom.

De ha bekapcsolom a motortérben a kulccsal a risztót, nem fog megszólalni, mikor beülök a kocsiba?

Sikerült a távot betanítani.

Viszont az ablakot nem huzza fel ha bekapcsolom a riasztót, vagyis elkezdi felhuzni , utána kicsit visszaengedi.

Programozás probléma ez is???

Link to comment
Megosztás:

Sikerült a távot betanítani.

Viszont az ablakot nem huzza fel ha bekapcsolom a riasztót, vagyis elkezdi felhuzni , utána kicsit visszaengedi.

Programozás probléma ez is???

Nekem inkább a felhúzó modul hibájának tűnik.

Egyenként húzódnának fel az ablakok vagy egyszerre? Ha visszanyit az inkább a becsípés elleni funkcióra utalhat...

Link to comment
Megosztás:

Nekem inkább a felhúzó modul hibájának tűnik.

Egyenként húzódnának fel az ablakok vagy egyszerre? Ha visszanyit az inkább a becsípés elleni funkcióra utalhat...

Elöször felhúzta rendesen , miután sikerült a távot aktiválni. Amugy egyszerre huzná fel ha jó lenne.

Link to comment
Megosztás:

Elöször felhúzta rendesen , miután sikerült a távot aktiválni. Amugy egyszerre huzná fel ha jó lenne.

Mindkét ablak nyitva volt vagy csak az egyik? Nekem a gyári komfortmodulos csinálja azt, hogy ha nem egy magasságban van a két ablak, akkor a magasabban levő bezáródásakor a másik visszanyit

Link to comment
Megosztás:

Mindkét ablak nyitva volt vagy csak az egyik? Nekem a gyári komfortmodulos csinálja azt, hogy ha nem egy magasságban van a két ablak, akkor a magasabban levő bezáródásakor a másik visszanyit

Elöször mindkettő nyitva volt, fel is huzta rendesen.

Délután csak a bal oldali, de azt már nem zárta be. Majd probáltam mindkettövel, akkor sem volt jo. Nem értem .. :D((

Link to comment
Megosztás:

Elöször mindkettő nyitva volt, fel is huzta rendesen.

Délután csak a bal oldali, de azt már nem zárta be. Majd probáltam mindkettövel, akkor sem volt jo. Nem értem .. ^_^((

Meg kéne keresni azt a jelet ami vezérli az ablakokat és méricskélni egy kicsit.

Azt nem értem mitől nyit vissza? A komfortzárás csak zárni tud :D

Link to comment
Megosztás:

Meg kéne keresni azt a jelet ami vezérli az ablakokat és méricskélni egy kicsit.

Azt nem értem mitől nyit vissza? A komfortzárás csak zárni tud :D

Nem tudom mi lett vele, föleg hogy elkezdi felhuzni, aztán megáll és vissza is megy. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.