Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A GATES a szíjakban sztem elég komoly márka, de majd sky kollega megmondja.

Sztem jól döntöttél és jól jártál hogy ezt vetted.Nekem most gyári van benne, de én is ezt fogom venni jövőre.

Ennyiért sehol nem szerzed be számlával Mo-on. Unixban 40% kedvezménnyel 40e-be állna meg, pedig ennél több kedvezményt már csak továbbértéksítők kapnak. Ez egy ilyen ország.

Az olajhűtőt is angoloktól vettem, valahogy az is olcsóbb volt, mint a kedvezményes Mo-i ár.

:D

Gates nemrossz egyáltalán, nem volt még vele gondom.

32-ért... nevetséges ár érte! :rolleyes:

Én hátsó lámpatestet rendeltem az angoloktól. 1 pár 30e ft. Ugyan használt, node Hella, nem kínai!

Most nézegetem, utángyári új kipufogó rendszer (középső-hátsó dobok+összes gumifüggesztő) 75-100font.

Bontott hűtőventik, hűtőventi burkolatok 16font/db.

Bagó az ár, amit ott kérnek érte. Még szállítással is csak fele annyi mint itthon a bontott.

Az, hogy külföldön olcsóbb a motyó, egész egyszerű. Ők közelebb állnak a gyártóhoz, esetleg közvetlen tőlük szerzik be, így kisebb haszonnal dolgoznak. Suttyó magyar alkatrésznepperek meg nyomják az árakat mint süket a csengőt. De hát ez van.

Link to comment
Megosztás:

Erről mit gondoltok?

Elég hihetetlennek tűnik.

LINK

Annak hát. Ha 7 fonton múlna a +35Le, meg a 30% fogyasztáscsökkenés, akkor gondolom hogy az autógyártók nem bohóckodnának 1,2-es turbós benzinmotorral...

És ezt, a benzincsőre felrakott gigantikus erejő mágnessel kombinálva, +50% teljesítényt és ugyanennyi fogyasztáscsökkenést lehetne elérni!? :rolleyes: :D :P

De ki tudja... Nem láttam ilyet még, csak neten... De hogy én nem áldoznék rá 7 fontot, az tuti.

Inkább lehajtom alu-ból :lol: ha csak 10%-ot is hozna, akkor aszondom ok. De kétlem. Persze az meg abból eredne, hogy sz@rul csináltam meg. Ezért kell megvenni a CNC-vel gyárottat. Bruha :D

Link to comment
Megosztás:

En is majdnem elröhögtem magam amikor olvastam.

CNC-vel megmunkált repülőgép alu.

Hát ehez biztosan CNC kell.

Csak az a fura, hogy vállal rá 30 nap pénzvisszafizetési garanciát.

Össze kell rá dobni a pénzt a szállításra, azt ha beválik, akkor venni mint a cukrot, ha meg nem, akkor visszaküldeni 30napon belül, így csak a szállítás a bukta. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Majdnem annyiba kerülne visszaküldeni, mint az ára.

Ki van ez találva.

Naugye hogy ugye! :D

És végülis azon a pár lököttön sem vesztenek semmit, akik visszaküldik.

Lehet ebből élnek... Legyártattak 100db-ot évekkel ezelőtt, és évek óta ez a mennyiség forog. Van aki visszaküldi (aztán ezt újra eladják), de gondolom van aki csak a sarokba dobja, és hümmög magában, hogy jól átvágták...

Nem rossz biznisz :rolleyes:

Ugyanaz mint a neten terjesztett 100e ft-os otthoni munka, napi 4 órában. Mindössze 500ft-ot kell befizetni rózsaszín postain bizonyos cég nevére, és majd küldik az első csomagot. Aztán a csomag csak nem jön meg...

Valamelyik web-hírlap utánajárt... A cég sosem létezett, egy másik (fiktív) cég számlájára ment a pénz, és 500ft-ért nem fog senki vizsgálódni.

Viszont nagy népszerűségnek örvendett, ezért ha csak 1000 ember küldött 500ft-ot, az már csúnyán fél miska...

És mindezért csak pár ingyenes hirdetést dobtak fel :P

(no persze ezzel nem ötletet akartam adni! :lol: )

Link to comment
Megosztás:

En is majdnem elröhögtem magam amikor olvastam.

CNC-vel megmunkált repülőgép alu.

Hát ehez biztosan CNC kell.

Csak az a fura, hogy vállal rá 30 nap pénzvisszafizetési garanciát.

az a baj, ha valóban dúralumínium, akkor az majd korrodál is...

Link to comment
Megosztás:

az a baj, ha valóban dúralumínium, akkor az majd korrodál is...

Nem értesz te hozzá, ez olyan dúralu, ami nem korrodál! :P

:rolleyes: :D

Gondolom ez a része hasonló parasztvakítás, mint a 'CNC-vel megmunkált'...

Egyszeri ember olvassa: 'CNC' meg 'AIRCRAFT GRADE ALUMINUM'. Akkor ez már csak biztos jó lehet!

Link to comment
Megosztás:

Nem értesz te hozzá, ez olyan dúralu, ami nem korrodál! :P

:rolleyes: :D

Gondolom ez a része hasonló parasztvakítás, mint a 'CNC-vel megmunkált'...

Egyszeri ember olvassa: 'CNC' meg 'AIRCRAFT GRADE ALUMINUM'. Akkor ez már csak biztos jó lehet!

Azért megjegyezném hogy van olyan is használatban ami nem korrodál... Vmi lemezest kéne megkérdezni, me én már elfelejtettem mi a különbség a T7075 ös, meg 2024 meg ilyenek között, a hőkezeléseket leszámítva. Mindenhez én se érthetek :lol: :P De azt meg minek esztergálni (mint ezt - max hajtogatni :D )

Link to comment
Megosztás:

Azért megjegyezném hogy van olyan is használatban ami nem korrodál... Vmi lemezest kéne megkérdezni, me én már elfelejtettem mi a különbség a T7075 ös, meg 2024 meg ilyenek között, a hőkezeléseket leszámítva. Mindenhez én se érthetek :D :rolleyes: De azt meg minek esztergálni (mint ezt - max hajtogatni :P )

A 7-es sorozatszámú hegeszthető, a 2-es nem. Viszont hidegen kovácsolható, alakítható. Egyik sem korrodál, de savak-savgőzök megtámadják.

Link to comment
Megosztás:

ne mán! Van aki EZT elhiszi? A hülye autógyárak meg szenvednek, hogy teljesítsék az EuroV normát. Nemhogy egy ilyen szart (esetenként azért többet) szerelnének be gyárilag. A legjobb, hogy injektoros autónál vegyék le az kku negatív saruját, hogy beszerelés után, azt visszatéve az ECU hozzászokjon az új helyzethez :D Persze személyes átvétel nincs :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

ne mán! Van aki EZT elhiszi? A hülye autógyárak meg szenvednek, hogy teljesítsék az EuroV normát. Nemhogy egy ilyen szart (esetenként azért többet) szerelnének be gyárilag. A legjobb, hogy injektoros autónál vegyék le az kku negatív saruját, hogy beszerelés után, azt visszatéve az ECU hozzászokjon az új helyzethez :P Persze személyes átvétel nincs :rolleyes:

Nemtudom miért, de nekem is a piros 'Személyes átvétel nem megoldható' pont fogta meg a figyelmemet.

Nekem erről ugyanaz a véleményem, mint a CNC-vel megmunkált dúralu örvény-generátorról! :lol:

(mondjuk ez jó, mert leoldja a vízkövet, a gázkazán is nagyobb lánggal ég, nomeg lehet hogy az orrodat is tisztícccsa' :D )

Van egy ezzel kapcsolatos élményem... Ezelőtt 5 évvel hozzájutottam egy szinte gyári állapotú Yugo GTL55-höz.

És a benzincsövére gyorskötözővel rá volt fogatva 4db szekrényajtó-mágnes... Szerintetek mennyire röhögtem rajta?

És lám... Most ezt gyártja valaki! :D

Amúgy ha megnézitek a többi terméket, akkor látszik hogy ebay-ról veszi a kínai sz@rt, és vaterán pattintja tovább.

Link to comment
Megosztás:

ne mán! Van aki EZT elhiszi? A hülye autógyárak meg szenvednek, hogy teljesítsék az EuroV normát. Nemhogy egy ilyen szart (esetenként azért többet) szerelnének be gyárilag. A legjobb, hogy injektoros autónál vegyék le az kku negatív saruját, hogy beszerelés után, azt visszatéve az ECU hozzászokjon az új helyzethez :P Persze személyes átvétel nincs :rolleyes:

És van. elhitték 10-20 évvel ezelőtt iss. A csalók mindig megéltek az emberi hiszékenységből, tudatlanságból. :D

Link to comment
Megosztás:

most akartam írni én is ez ügyben, egy levelet ,de már megelőztetek.

nagyon helyes nem szabad hagyni magunkat.

viszont mit csináljunk a bevallásnál???

add be többszőr ezt a linket hogy találkozzon vele mindenki.

Az Apeh.hu-n elég korrekten le van írva a luxusadó bevallásának módja.

Link to comment
Megosztás:

Elmentem ma CO-t méretni. CO és HC is okés.Még nem jelzett be olajszint problémát a kocsi,bár már elnyalt 700km-en 2,5dl-el 5W40-est tehát lehet, hogy a Lidl olajjal megállt - de legalábbis gyári értékűre vagy az alá csökkent - az olaj fogyi.

Ennyit a Magnatec-ről.

A lambda értékem viszont 1,06 volt. Ez mitől lehet?A kocsiban E85 volt a mérésnél 35%-ban, illetve az egyik középső dobnál a kilépő csőnél volt egy kis lyuk.Ezek okozhatják ezt a magasabb lambda értéket?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.