Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A lista alapján 95-ben 3 200 000 Ft körül volt az alapára a legkisebb omegának? Szép!

Megnéztem hogy mivel küzdenek az Insigniasok (OFF) itt fórumon, hát még nagyon semmivel, csak az élményekkel :) . Népítéleten találtam egy 2000-es évjáratú omi beszámolót, amit még nullásan vettek de csak 6 évig nyúzták.

Kiváncsi lennék, hogy hány omega tulaj van aki 0 km-es szalonos gépet vett és még megvan neki? (Kitartott.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Az az autós aki felvágva előz másokat, MIT REMÉL (?) amikor parától reszketve küldi a fénykürtöt a szabályosan szemből érkezőnek (pl. Neked) mielött neccesen sikerül visszaugrania a saját sávjába? Mit?"

Ne kiváncsiskodj! Nem olyan népszerű ez a típus, hogy sokáig megtartsák. Aki tudott 0-ásat venni akkor az utánna is tudott 0-ásat venni csak valami mást.

Mit remél? Azt hogy minimum nyomsz egy satut vagy ha kell beugrassz az árokba. ilyet még nem is láttam hogy az villogna aki előz, az elég szánalmas. Minek villognék, úgyis fékez majd ha nem akar belémszálni.

Link to comment
Megosztás:

Akkor látatlanban is jól tippeltem... Nem volt rá kereslet a felmérés alapján, továbbá a GM beintett a fejlesztés költségeire. Az hogy a BMW ott volt a piacion az 530i-vel, nem jelenthetett sokat, hisz' az Omegában is volt 3,0 majd 3,2es V motor. Ráadásul a Bimmerben sor6 volt/van, aminek ugyan csodás a hangja, de nem V6 :D

Nomeg egy soros 3literes motor nem említhető egy lapon egy ~duplaakkora, bugyborékoló V8-al.

Amúgy 530 és 540 esek között voltak már bőszen V8 asok :)

Persze nem volt, gondolod Herr Hans igazgató úr, ugyanolyat vezet mint Klaus, a segédmunkása? Ez volt a baj, hogy bárki megvehette a fapadot, így el is szállt a "név". Utána már nehéz vevőt találni akik rég átmentek a bajorokhoz...

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsi lennék, hogy hány omega tulaj van aki 0 km-es szalonos gépet vett és még megvan neki? (Kitartott.)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Az az autós aki felvágva előz másokat, MIT REMÉL (?) amikor parától reszketve küldi a fénykürtöt a szabályosan szemből érkezőnek (pl. Neked) mielött neccesen sikerül visszaugrania a saját sávjába? Mit?"

Én egyet ismerek....

Link to comment
Megosztás:

Na erre a 32 épült közül 1re fáj a fogam.. ugyan hol lehetnek ezek most?...

1-et láttam itt Svédországban (már ha az volt) :)

Bár rendszámára nem emlékszek, mintha külföldi lett volna.

Az E39 530i szigorúan sorhatos motor volt (M54B30-as motorral).

535i volt az első V8. Utána jött az 540i (4.4 - M62B44), és az M5 az 5 lityis (4.9 - S62B50) vényóccal

Nade ezmár nagyonOFF :D

Visszatérve az Opel üzletpolitikája, valóban ez volt a baj vele. Hogy fapadtól a fullosig mindenki ezzel szaladt, így megdőlt a exkluzivitás. "Elk#rták, nemkicsit, nagyon!" ;)

Node ki tudja. Akkor lehet hogy nem lenne ilyen elterjedt a márka, és csak Ti néhányan csevegnétek itt a B Omega szekcióban ;)

Link to comment
Megosztás:

Az E39 530i szigorúan sorhatos motor volt (M54B30-as motorral).

535i volt az első V8. Utána jött az 540i (4.4 - M62B44), és az M5 az 5 lityis (4.9 - S62B50) vényóccal

Off

Mondtam én hogy E39? ;)

BMW 530i - 3.0 L M60B30 V8 218 PS (160 kW; 215 hp) igaz E34 - de akkor is vóóóót :P :) :D

On

Ha látod, állítsd meg és kérdezz! ;)

Link to comment
Megosztás:

Öhöm, öhöm! A V8 az tényleg bugyborékol, de a sor6 ISS odab@sz...

Hát majdnem egy 523 vagy 528 as lett idekint... szépen duruzsolt mindkettő, csakhát nem vok fekete, így esélyem sincs a banknál :D Na ez nem igaz az 528ra megvan a szerződés, csak nem írtam alá ;) Most úgy tűnik egy Is200asba vágok bele. Tom kicsi, miegymás, de arra jó, hogy kereshessek egy Omegát :)

Link to comment
Megosztás:

Off

Mondtam én hogy E39? ;)

BMW 530i - 3.0 L M60B30 V8 218 PS (160 kW; 215 hp) igaz E34 - de akkor is vóóóót ;) :) :D

On

Ha látod, állítsd meg és kérdezz! ;)

Jah, letámadom! ;)

MegintOFF :P

Nade vazee. Az E34 az még a B Omega előtti korszak (tekintve, hogy 96ig gyártották)! :lol:

Így egy E34 meredeken nem jöhetett szóba ha prémiumautót akartál 99-00 körül, amikor is szóban forgott a V8 Omi... :lol:

Azért írtam E39-et, mert az volt a kortársa.

Link to comment
Megosztás:

Jah, letámadom! :)

MegintOFF :D

Nade vazee. Az E34 az még a B Omega előtti korszak (tekintve, hogy 96ig gyártották)! :lol:

Így egy E34 meredeken nem jöhetett szóba ha prémiumautót akartál 99-00 körül, amikor is szóban forgott a V8 Omi... ;)

Azért írtam E39-et, mert az volt a kortársa.

Tudom... de vhogy emlékeztem 3 lityi körüli V8 ra... és lám ;) ;)

Mindegy, lényeg, hogyha 94 ben nem kúrja el a cég, akkor most V8 akkal falatnánk a benyát.. izé.. a 330 ast?.. itt csak 200 ;) :P

Link to comment
Megosztás:

Tudom... de vhogy emlékeztem 3 lityi körüli V8 ra... és lám :) :D

Mindegy, lényeg, hogyha 94 ben nem kúrja el a cég, akkor most V8 akkal falatnánk a benyát.. izé.. a 330 ast?.. itt csak 200 :lol: ;)

Jah, szerencsére Európában rájöttek, hogy lehet 'fűnyírómotorokkal' is (Usa-ban csúfolják így a 'kis' motorokat... vagyis ami 3-3,5 liter alatt van ;)) közlekedni, sőt! az lehet kifejezetten hatékony is (akár 10l/100km alatti).

5.7-es motor egy személyautóba... Amikor 6 literes motorral közel 100 személyes buszok szaladgálnak :P ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Jah, szerencsére Európában rájöttek, hogy lehet 'fűnyírómotorokkal' is (Usa-ban csúfolják így a 'kis' motorokat... vagyis ami 3-3,5 liter alatt van :D) közlekedni, sőt! az lehet kifejezetten hatékony is (akár 10l/100km alatti).

5.7-es motor egy személyautóba... Amikor 6 literes motorral közel 100 személyes buszok szaladgálnak ;) ;) :P

Na meg mikor a "fúz" mindenki tragacsát megdobja egy új V8-assal könnybe lábad a szemük a boldogságtól. Én is sírnék.... :) ( a benzinártól)

Link to comment
Megosztás:

Na meg mikor a "fúz" mindenki tragacsát megdobja egy új V8-assal könnybe lábad a szemük a boldogságtól. Én is sírnék.... :) ( a benzinártól)

Ja. Meg 1000lóerő, meg tsai. de vicc, hogy a technikát, amit belelapátolnak, európai (japán) szemmel nézve, ócskavas.

itt kihoznak simán 2-3-400lóerőket most már lassan 2 liter alatti motorból, korszerű technikával. Odaát megoldják pár liter hozzáadásával... csak a kőolaj tartson ki soká, meg legyen sok metálfesték és króm! :D

Link to comment
Megosztás:

csak a kőolaj tartson ki soká, meg legyen sok metálfesték és króm! :)

Nem akarok bezöldülni smiley_green.jpg, de itt már javába nyitnak a hibrid, alter meg elektromos cuccokra, míg odaát fel sem merül a kérdés, hogy nem-e lenne elég esetleg egy kisebb moci a gépbe. Bár azokba a nagy lemezhodályokba nem biztos.

Link to comment
Megosztás:

úgy látom hogy itt a v8-ak után nem igazán érdekel senkit a luxus adó.

Mivel csak álmodozás megy,... azt MÉG nem adóztatják :D :)

Jó kérdés, mert a könyvelőm sem tudja, most mi van... sztem elhúzatom a következő szemétlerakásig (kormányváltás ;))

Aztán majd meglássuk...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.